Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Dat is handig. Daar zul je straks zeker profijt van hebben. Kinderen voelen zo snel of iemand opgefokt is of heel rustig is. vaak nog eerder dan dat je het zelf doorhebt.

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hihi ja echt super om lekker los te kunnen gaan nu!
    vond dat paarse broekje echt helemaal geweldig:p

3. nijnonijntje

Ja die is toch van zo'n zachte stof?
    tenmisnte zo lijkt het op de foto.
    Erg leuk hoor!

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ik hoop inderdaad dat onze meid het ook goed aanvoelt!

vanmiddag wilde mn nichtje de trap niet op lopen (1,5 jaar) kan het prima maar vertikte het terwijl ze het bij mij wel deed ervoor.
    dus ik kom er bij staan en zeg dat we even naar boven gaan en dat ze zelf mag lopen en zij trots en liep als een speer naar boven hihi.

5. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Oh wat leuk Naomi! Die kleertjes, vooral zachtroze vind ik zo schattig bij een pasgeboren meisjesbaby. Heb je nu vooral in maat 50/56 gekocht?

Wat ik in mijn buik voel zijn een soort plopjes. Maar heel zacht en volgens mij komt het niet van mijn darmen. Ik voel het wel vaak als ik net gegeten heb. Komen 'plopjes' je ook bekend voor? Ik heb trouwens zo'n zin in de 20 weken echo, de tijd tot dan lijkt voorbij te kruipen.

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    dat broekje is vrij zacht ja vooral van binnen aangezien het wel winter is als ze komt. dat roze pakje is helemaal zacht echt badstof achtig!

7. nijnonijntje

Plopjes?
    Dat hoor ik inderdaad vaker.
    Spannend zeg. Je zit nu ook wel idne tijd dat je je baby kan gaan voelen, dus ik denk echt wel dat het klopt.

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @rosa: het meeste is 56/62 dat roze pakje is 62/68 anders zijn ze er zo uitgegroeid dat vind ik zonde.

plopjes kun je het ook noemen ja, als je je darmen kent voel je dat het anders is. is het anders dan is het de baby :)
    nog 3 weekjes meis dan heb jij de 20 weken echo spannend he?

9. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Dat roze pakje is echt super Naomi!

Ga nu snel nog even leren..... Bleeeggh

10. nijnonijntje

Ik ga zo al beginnen met koken.
    Lekker een ovenschotel met aubergine tomaten mozarella.
    Wat staat er bij jullie op het menu vanavond meiden?

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Rosa, toen ik Ukkie voor het eerst voelde wist ik ook niet zeker wat ik voelde....soort van kriebel/jeuk/tintelingen aan de binnenkant van mijn buik, nu weet ik dat het de kleine is :)

Leuke kleertjes zie ik trouwens allemaal voorbij komen!

@ Nijn, ik begrijp je dilemma....slaap anders lekker een nachtje erover en dan zou ik kiezen voor helemaal 100% continu testen, of helemaal niet....moeilijk zeg...

Ik heb net een heel tijdje huizen gezocht op funda. Het huizen-dilemma is weer op aan het waaien....we willen verhuizen, maar waarheen??? Eigenlijk wil ik het liefst naar de woonplaats van mijn ouders terug, maar dan moet ik daar wel in mijn favo-praktijk kunnen werken. Anders wil ik graag midden in Utrecht blijven wonen. Maar de vraag is....hoe doe ik dat dan met mijn horsies???

Zucht....ik heb al 2 dagen honger....manlief is 'op dieet' want ook hij is in de tijd dat ik weg ben geweest 7kg aangekomen!!!!
    Ik lijn nu niet, ik weet dat dat niet goed is voor beeb...maar op een of andere manier doe ik 'psychisch' met hem mee. Ik eet geen snoepies enzo meer en toen ik in de praktijk werkte at ik 2x per dag warm. Nu heb ik dus steeds knorrende honger!! Heb al heel wat fruit en wortels op vandaag (naast een goed gezond vol ontbijt en boterhammen 's middags, maak je maar niet ongerust ;)). Maar ik ga nu toch echt weer even een boterham eten hoor!!!! Ik denk echt dat het psychisch is dat ik nu honger voel omdat ik met hem mee leef ofzo...
    Gister is manlief 's avonds/'s nachts 2x uit bed gemoeten om 3 boterhammen en een pakje crackers voor me te halen.....bizar toch????
    Moet wel zeggen dat ik sneller vol zit, misschien dat ik nu vaker kleine beetjes wil??? Ach, ik weet het ook niet....

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, ow lekker!!!!
    Zie mijn vorige post....wij zijn dus op de 'gezonde' toer....en tevens even wat geld aan het besparen, we hebben veel te veel uitgegeven de laatste maanden....
    Dus wij eten saai: gekookte aardappelen, erwtjes en worteltjes uit blik en vinkjes....vind ik eigenlijk helemaal niet zo lekker....maar alles voor weer een strak buikje voor mijn man ;)

13. nijnonijntje

@Alice
    Ik denk dat crackers en een boterham nieit veel kwaad kunnen. Tuurlijk kun je nu beter niet dieeten, maar opletten op wat je eet is nooit verkeerd. Alles wat er "teveel" aan kilo's bijkomt moet er straks allemaal weer af. En die gaan er niet af door borstvoeding. Dan gaan alleen de zwangerschapskilo's eraf.
    Maar inderdaad zorg wel dat je genoeg aan voeding binnenkrijgt voor je baby. Maar dat hoef ik je natuurlijk niet te vertellen ;)

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: wat lastig zeg dat verhuis-dilemma!!
    ik eet minder als normaal maar wel vaker want ik kan niet genoeg in 1 keer op met als gevolg een uur later of 2 uur later alweer honger. ik heb nu ook vreselijk honger nog 1,5 uur wachten tot vriendlief thuis is. toch maar krackertjes met kaas even snel denk ik hihi.

wij eten vanavond sla! bak er broodjes bij dan hebben we broodje gezond idee hihi.

15. nijnonijntje

O af en toe een lekkere bord aardappelen vind ik ook wel heerlijk.
    Maar wat wij eten is niet duur hoor. Op dit moment zijn aubergines en tomaten lekker goedkoop en het is nog gezond ook. Heel vetarm en er zit geen vlees bij, maar het vult echt giga.

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, ik zit nu ook weer aan een heerlijke plak roggenbrood met smeerkaas :). Misschien moet mijn lijf gewoon even afkicken ofzo omdat ik tijdens mijn werkperiode veel saucijzenbroodjes, huzarenslaatjes en 2x per dag warm heb gehad....
    Ik blijf wel zoveel eten dat ik geen honger heb, heb alleen even de vette dingen en snoepjes enzo gebannen en weer gewoon thee drinken in plaats van liters sap en joghurtdrank....

Doe je trouwens pasta of aardappels ofzo bij je ovenschotel? Klinkt namelijk erg lekker!!!

17. nijnonijntje

@naomi
    Lekker sla. Daar hou ik ook wel van :D

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, ik vind crackers met kaas ook even heerlijk als tussendoortje tegen het knorren :)

19. nijnonijntje

meiden ik doe vast even een voorbereiding voor het koken.
    Tot later vanavond!!!

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ik ga even de pc ook weer uitzetten...mijn zp-verslaving komt weer op ;), hahahaha. Maar wel gezellig! Heb jullie wel gemist hoor!! Tot vanavond!!!

Deel Deze Pagina