Hey meiden, Ben weer terug na een paar heerlijke dagen relaxen. Hoe is het hier? Jullie hebben lekker gekletst.. @Nijn, en weet je al wat meer? Of heeft de ongi doorgezet? @ Steph, ik vind bowlen ook leuk!! Haha.. wel zo af en toe hoe..niet elke maand ofzo..
@T84: waar ben je ook alweer naartoe geweest? Fijn dat je hebt kunnen relaxen nog last van de zw.kwaaltjes? @Steph: bowlen is idd heel erg leuk..al win ik nooit haha Gooi de bal altijd scheef zeg maar..komt zelden voor dat ik een strike heb! @Nijn: vervelend om te wachten op je ongi dikke knuffel! @Naomi: wat raar dat je schoonmoeder dat allemaal zegt ! Had ook echt zo boos en verdrietig geworden, heb je voor de rest wel een goede band met hun? Anorexia is niet niks nee. Zie dat in de praktijk ook heel veel bij de jongeren die ik begeleid helaas @all: gisteren bedrijfsuitje van mijn vriend gehad, was echt gaaf Ze hadden een hele luxe boot afgehuurd waarbij we gingen varen vanaf wormerveer richting amsterdam (Sail) met muziek, hapjes en drankjes Vandaag even een relax dag..ff huisje schoonmaken etc. Vriend gaat vanavond misschien met zijn vader naar een wedstrijd van Ajax in de Arena dus lekker het huis voor mij alleen..lekker vrouwenfilms kijken haha. Misschien nodig ik een vriendin uit moet ik nog ff zien. Morgen gaan we met de hond naar een meeting toe van 'honden zonder toekomst' we hadden haar geadopteerd vanuit Spanje..dus nu zien de mensen die haar gered hebben haar weer voor het eerst terug sinds Spanje. In de avond hebben we barbeque bij de vader van mijn vriend want die is jarig (hoop dat het een beetje droog blijft haha). En ik ben na dit weekend lekker 2 weken vrij! Dus dat wordt klussen..hoewel ik denk dat ik mijn ei al gehad heb (vanwege vruchtbaar slijm) Dus ik denk nu dat ik op ongeveer 32 dagen zit deze cyclus (zal zo mijn banner even veranderen). Fijn weekend allemaal!
@pindakoek: ja het is allemaal maar raar vind ik. het is inderdaad niet niks maar ik vind niet dat ze het kan maken. vandaag met zwager en schoonzus erover gehad en die vinden het ook beide niet kunnen, ben blij dat hun ook achter ons staan. lekker zeg 2 weken vrij!! ikke een weekje (zaterdag weer werken) week erop 3 dagen werken en dan 2 weken vrij hihi.
Ik vond bowlen ook altijd heel leuk, maar met mn vriend zn familie is het niet zo leuk.. Ze sloven zich heel erg uit als ze een strike ofzo gooien en ik kan totaal niet bowlen en dan krijg ik altijd les van mn schoonvader. Heel vervelend. En het is ook elke keer dat ze dat gaan doen, met elke verjaardag. Vorige keer zijn we met een zooitje vrienden geweest en toen was het wel heel leuk. Pindakoek, lekker dat je een paar weekjes vrij bent! Heerlijk!
@Pindakoek, We zijn naar Boekelo geweest, bij Enschede. Met de kwaaltjes gaat het wel ok, veel last van hoofdpijn maar mag van de vk paracetamol slikken als het moet dus dat scheelt. Verder beetje last van bandenpijn. Klinkt leuk je dagje weg! Lekker he vrij zijn, bij mij gaat me laatste week alweer in.. iig veel (klus)plezier. Zo ik ga douchen.. hebben zo springparcour op stal.. en moet nog paar dingen ervoor regelen.. dus wordt een drukke dag!! Fijne zondag allemaal!
Hoi dames, @Stephanie: Ow dat is wel vervelend dat je schoonvader je 'les gaat geven.' Je doet het toch voor je plezier. Ik kan er ook niets van, maar dat interesseert me geen biet. Vind het altijd wel gezellig, maar heb dan ook niet zo'n fanatieke familie, haha.. @Pindakoek: Heerlijk zeg een paar weekjes vrij. Mijn vakantie is al voorbij, maar toen was ik alleen maar ziek. Heb ik dus ook niet veel aan gehad. Ga je nog weg of wat leuks doen? @Nijn: Ik hoop dat je snel ongesteld word, dat wachten is niets natuurlijk. Succes! @Naomi: Lekker hoor, straks ook een paar weekjes vrij. Ga jij nog wat doen? @Kim: Ken je mij ergens van? Haha, we wonen een heel stuk bij elkaar uit de buurt, maar het zou zomaar kunnen. Het enige dat ik kan bedenken is dat je misschien ooit op mijn weblog bent geweest. Die houd ik bij en daar staan ook foto's van mij op. @T84: Lekker hoor even relaxen, maar gelijk weer druk aan de slag hoor ik al. Veel plezier bij je paard. Hier gaat alles wel oké. Het enige vervelende van nu is dat ik er 's nachts vier keer uit moet om te plassen. Echt zo vervelend, maar ja je doet er weinig aan. Fijne zondag allemaal!
Hier nog steeds helemaal niks. Had zaterdag een licht positieve test, maar vanmorgen was die weer spierwit. Wel een klein beetje last van missleijkheid smorgens en een beetje witvloed, maar daar blijft het bij. Gisterenochten was mijn urine heel bruin (daarom ging ik ook testen) En vanmorgen weer niet. Snap echt niet wat er aan de hand is. Zou dinsdag naar de dokter, maar dat is afgezegd, moet dus een nieuwe afspraak maken. Dit is echt zo vervelend!!!!
Rosa, ja heel apart is dat haha ik weet niet in welke provincie je woont maar heb zelf ook in Zuid-Holland gewoond. Nijntje , Hoe hou je het vol zeg meis! Mag ik vragen waarom hij is afgezegd . Dikke knuffel !! En hopelijk heb je snel meer zekerheid.
@Kim O sorry ik zie nu pas dat je vroeg waarom hij is afgezegd. Ik kreeg een briefje met de post, dat mijn ha dan een cursus of iets heeft. Ik kon bij een andere ha terecht als ik wilde. Maar ik wil persee die van mezelf. Dus meot er deze week nog even achter aan bellen dan.
Nijntje , nee dat is zo daar heb je gelijk in. Geeft niet hoor dat je het nu pas zag Ah vandaar dat is ook heel begrijpelijk dat je je eigen HA wilt. Zal het wel even doen ja bellen . Rosa , Oke ja ik kom tegenwoordig zowat overal
@rosa: we gaan na ons trouwen een week naar de ardennen en dan nog een weekje samen thuis. @nijn: balen zeg dat de afspraak afgezegd is!! verder weet ik het even niet meer meiden sorry! ben heeeeeel moe momenteel maar ook veel gedaan vandaag. net uit eten geweest bij de japanner dat was heerlijk alleen nu weer last van vervelende darmen hihi.
Naomi , goed luisteren naar je lichaam he Heb je lekker gegeten krijg je weer last van je darmen af en toe zou je ze wel is Wij gaan weer een keer uiteten op 3 september met me moeder en me ''stief'' vader En wij gaan dan betalen ze hebben nu al zoveel gedaan voor ons. Ze stonden dan ook verbaasd toen ik het zei .
@Naomi Wel goed uitrusten he meid. Dat is bealngrijk hoor. Goed naar je lichaam luisteren. @Kim Dat is lief zeg. Waren je ouders vast heel blij mee.
Nijntje , ja waren ze echt heel blij om alleen me ''stief'' vader is altijd van nee ik betaal wel Nu mag het een keer niet van ons
@Kim, lief van jullie om een etentje kado te doen.. @Nijn, en weet je al iets meer? Getest? Of ongi geworden? Zo wat een weer was het vannacht zeg, Jeetje het bleef maar hard regenen.. werd er gewoon wakker van..
Goedemorgen , Nijntje , ik ben ook wel benieuwd of je nog heb getest of dat je ongi bent geworden. T84,vannacht heb ik nergens iets van gemerkt maar het is nu flink bezig. Pff ben nog hartstikke moe Lag pas om half 1 te slapen en dan gaat vriendlief me wakker maken :x Ik zei al je laat me nooit een keer met rust