@ Weer....ik vind het echt heerlijk dat het herfst gaat worden!! Ik vind dat altijd zo gezellig! En ik voel me altijd beter. Vanmiddag wel helemaal natgeregend toen ik met de hondjes op pad ging. Mijn jongste hondje is trouwens vandaag 2 geworden Het wordt al een grote meid Hier begin ik een beetje keelpijn te ontwikkelen, niet echt heel erg fijn....
He meiden, Ben ik even weer. Ben vandaag naar de huisarts geweest. Had hem gebeld en hij wilde me even zien. Hij zij dat het kan dat je eerst positeif test en dan negatief en dat ik dan dus waarschijnlijk mijn ongi ergens deze week krijg. De zwangerschap is dan niet goed gegaan. De bevruchte eicel heeft zich niet goed kunnen innestelen. Ik moet het dus gaan afwachten. Daar zie ik zo tegenop. Moest vanmiddag al even heel hard huilen en ik denk als het bloeden begint, dat ik dan weer moet huilen. Zwanger worden is geen probleem bij ons, maar zwanger blijven tot nu toe nog wel
Ow Nijn......weer een hele dikke knuffel voor jou!!!! Vervelend zeg....ik snap je emoties helemaal! Wel fijn dat je even nog je eigen huisarts hebt kunnen zien. Hopelijk komt het bloeden snel zodat je snel weer 'schoon' kunt gaan beginnen. Succes lady!
Ja want er is nu nog helemaal niks van een ongi te bekennen. Maar we weten allemaal dat dat elk moment kan veranderen Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte.
Oh Nijn, wat vervelend allemaal! Kan me helemaal voorstellen dat je moet huilen als je weer ongesteld wordt. Ik had het vorige maand ook, een positieve test en dan toch 'snachts ongesteld worden. Gelukkig kon je wel terecht bij je huisarts. Als het dan allemaal lang gaat duren kan hij je weer verder helpen. Alice, gefeliciteerd met je hondje. Ik vind het niet erg dat het iets frisser wordt, dan kan ik tenminste lekker rondlopen, maar die regen hoeft van mij niet. Tenminste niet als ik naar buiten moet haha. Daarna mag het losbarsten! Gordijnen dicht, kaarsjes aan, lekker op de bank onder een dekentje met een kop thee. Heerlijk! Net kwam mn zusje even langs met de hond. Die had ineens een wond op haar borst, niet helemaal door maar de opperhuid was helemaal beschadigd. De dierenarts zei dat het een allergische reactie was op een tekenbeet of op aarde ofzo. Aarde zou wel kunnen, want vorig weekend is de tuin van mn ouders opgehoogd met allemaal nieuwe aarde. Vet zielig voor de hond. Nu heeft ze een prik gekregen tegen de jeuk en een zalfje met antibiotica. Het is wel heel snel gegaan, want zaterdag heeft mn vader haar nog geborsteld, en twee uur geleden zag mn zusje het toen ze de riem afdeed na het uitlaten. Maar even ontopic haha, ze had eerder die middag bij de kidsfactory een bal van Bambam gekocht voor me met allemaal labeltjes eraan en zo'n geluidje erin. Vet lief! Omdat ze in Australie was toen ik zwanger was had ze nog niets gekocht, en nu dan dit.
@nijn: meid wat balen!!! dat je zwanger wordt is een pluspunt maar het blijven gaat jullie ook lukken, zeker weten!! 3x is scheepsrecht dus volgende keer blijft de kleine lekker plakken bij jullie. en laat die tranen maar lekker komen hoor nu, het is ook niet niets wat je allemaal al hebt gemaakt! @alice: ik vind het ook heerlijk dit weer! inderdaad strakkies weer overal kaarsjes aan en dan lekker met pittenzak op de bank tv kijken met vriendlief heerlijk!! @stephanie: wat leuk zeg die bal! hopen dat hij ook echt geluk brengt!!
@Nijn, jeetje meis toch!! Sterkte.. en wat Naomi zegt 3x is scheepsrecht!! Knuffel.. @Steph, Idd wat een leuk ding!! Ik vind dit weer ook helemaal niet erg.. maar de regen als ik buiten loop is iets minder maar als ik binnen zit, heerlijk op de bank!! hii.. Ga morgen trouwens naar babydump, poging 2!
Meiden, Vanmorgen had ik weer twee streepjes op mijn test staan. Zo vaag. ZOu het kunnen zijn dat het nog overgebleven hormonen zijn die eruit moeten? Maar ik ben nog steeds niet ongesteld. Wordt heir zo moedeloos van. Het is allemaal zo raar en vaag. Ben inmiddels al 10 dagen overtijd en heb geen duidelijkheid, of ik nou echt zwanger ben of het toch weer een mk wordt zoals mijn ha zegt. En de verloskundige hier ook op de site.
@T84 O leuk de babydump Hoop inderdaad voor jullie dat die nu wel open is en je lekker veel kan inslaan
@nijn, 2 streepjes..die staan er niet zomaar.. en als je test gister wit was en nu heb je wel 2 streepjes.. dan kan het volgens mij niet de overgebleven hormonen zijn.. Heb je een foto van de test? Bij mij test was het de ene dag niks en de andere dag ineens 2 strepen.. Ik hoop het zo voor je meis..
heyy meiden, inmiddels terug van vakantie! net heel wat mails weg gewerkt, en daarna was het tijd om even wat bij te lezen op zp! Ik heb even vluchtig wat pagina's voorbij laten gaan... want 2 weken bij lezen gaat me iets te ver. Hier alles goed verder! nog 2 nachtjes slapen en dan hebben we onze eerste echo en intake bij de vk!!
@T84 Ja dat dacht ik ook, maar ja hoe zit het dan? De test is niet heel duidelijk, maar ik zie wel heel duidelijk een streep. En mijn man zag het ook. Op de foto wordt ie net wat te vaag zeg maar. Heb de assistente gebeld en die gaat proberen teregelen bij de ha dat ik bloed kan laten prikken. Ik hoop dat dat kan. Ik heb een man en een vrouw als ha. Beide zijn ze geweldig hoor, maar deman is wat stugger in dit soort dingen dan de vrouw. Hem moet je veel meer overtuigen.
Nijn, wat raar!! Ik zou als ik jou was even geen testjes meer doen, daar wordt je alleen maar onzeker van! Wian, heb je het leuk gehad? Spannend bijna echo! T84, veel plezier bij de babydump!
Ja dat dacht ik ook. Maar ik deed vanmorgen een test omdat ik gisterenavond zo raar misselijk was. En ik dacht, dat kan toch alleen als je lichaam een zwangerschapshormoon aanmaakt. Niet als die het afbreekt toch? En vanmorgen kwam dus ineens een streepje. Ik kan vanmiddag weer bellen of ik bloed mag laten prikken. Ga nu lekker even weg. Even aan wat anders proberen te denken.
@ Steph, wat lief!!! Die bal van je zus, schattig hoor! Laten we hopen dat hij je heel veel geluk gaat brengen! Hoe is het nu trouwens met het hondje van je zus? @ Nijn, mmmm, vaag....ik snap goed dat je helemaal overstuur aan het raken bent....misschien is het ook fijner zoals steph zegt om niet meer te testen, dan maak je jezelf minder gek... Ik hoop zo dat het snel raak is voor jullie! En hopelijk mag je snel bloed gaan prikken! @ Wian, welkom terug!!! Hoe verloopt je zwangerschap? @ Naomi, klinkt goed hoor, zo lekker op de bank met je mannetje. @ T84, laat je het ons wel weten hoe het bij de babydump was?? Blegh, vannacht een slechte nachtrust erop zitten, ik kon niet in slaap komen, toen 's nachts eruit om te plassen en toen kon ik weer moeilijk slapen. Ik denk dat ik vanmiddag dus nog wel even terug mag kruipen. We waren trouwens gisteren naar mijn oude pensionstal geweest om even bij te kletsen en het was echt heel erg gezellig....dan mis ik de paarden toch wel weer steeds meer....
Nijn, ik hoop zo voor je dat je bloed mag laten prikken! Die onzekerheid is vreselijk!! Ik had dat ook heel erg toen we de echo gehad hadden en het hartje niet meer klopte. We moesten wachten tot het natuurlijk loskwam, en die dagen waren vreselijk. Je blijft hopen dat ze het mis hebben.. Ga er inderdaad lekker uit, even je hoofd leegmaken! Alice, he bah, ik haat het zo als ik niet kan slapen! Ik heb het ook nog hoor, bij mn oude stal is het zo veel gezelliger dan waar ik nu sta.. Maar daar was geen wei, en hier wel, dus veel beter voor mn paard. Met de hond gaat het wel weer, lijkt minder jeuk te hebben. Ze moeten haar 4 keer per dag insmeren met een zalfje met antibiotica, en dat lijkt tot nu toe te werken, gelukkig! Ben je er toruwens al uit welke kinderwagen het gaat worden?
@steph: Wat een mooi balletje!!!Lief van je zus! onze vakantie was heerlijk! dankje! eerste week wel slecht weer... maar hebben lekker gerelaxed! @ nijn: wat zit je in spanning!! Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt! mijn duimen draaien wel voor je! @alice: mijn zwangerschap verloopt eigenlijk wel goed!! Ik ben wel sneller moe, en soms zitten er dagen tussen dat ik echt even moet gaan liggen...of even iets moet eten omdat ik te slap voor woorden ben... maar ik heb verder geen klagen! Hou alles binnnen, wel heb ik soms moeite met eten... dan zou ik wel chips of een big mac kunnen eten... maar brood gaat er dan amper in... haha maar ik moet er maar een weg in vinden! ben blij dat ik weer in nederland ben, en ons vertrouwde 'gewone' voedsel weer heb! had de laatste dagen heel veel moeite met de stoelgang op vakantie.... heb echt veel opgespaard, gelukkig kwam het er gisteren en vanmorgen allemaal uit! Eigen huis is het beste medicijn! (buik slinkt ook gelijk weer beetje in) kwa gewicht... begon met 76,8... daarna weinig trek in eten en was ik voor ik op vakantie ging 74,8. in de vakantie had ik weer meer trek in lekkere dingen, chips en 2 keer een bigmac gegeten... dus had het vermoeden wel wat zwaarder te zijn. Maar vanmorgen gaf de weegschaal 74.7 aan. Netjes dus! (nouja... netjes? het is nog altijd te veel met mn 1.72 m maar ga liever zo de zwangerschap in dan dat er al veel kilo's bij waren!) Wanneer alles goed is op de echo... dan willen we het gaan vertellen aan de rest van de mensen... en maandag op mn werk. Heerlijk dat er 3 weken vakantie tussen zaten! Op vakantie ook echt vakantie gehouden en relaxed aan gedaan! Gelukkig ook met veel begrip van mn mannetje!
@nijn: wat raar van je testen! maar een 2e streepje verschijnt er niet zomaar..... hopelijk mag je bloed laten prikken en heb je snel duidelijkheid!! @wian: welkom terug hihi. fijn is dat he als je afvalt in het begin helaas is het bij mij afgelopen met afvallen ik ben een kilo aangekomen in vergelijking met vorige week!!! maar ach je mag ook zoveel aankomen zeggen ze, maar heb het toch liever niet hihi. nog een halve kilo en dan zit ik terug op mn gewicht voor ik zwanger werd zie er al een beetje tegen op dat de weegschaal volgende week waarschijnlijk 90 aan zal geven. maar ja als onze kleine meid maar goed groeit dan vind ik het best! hier heeft gisteravond mn vriend onze meid 2 keer kunnen voelen eerst een schopje en daarna draaide ze met rug of kont langs mn buikwand en die was goed te zien en voelen aan mn buik! dat is zo een apart gevoel net of er een slang in je buik kronkelt hihi.