Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

ja ik hoop het ook meiden.
    ben nu lekker bij mijn zus op bezoek.
    Over een half uur mag ik bellen end an hoop ik dat ze zegt dat ik een formulier kan ophalen om bloed te laten prikken.

@Stephanie
    Hoeveel dagen zat er eigenlijk tussen je echo en je mk?
    Bij mij zat er twee dagen tussen, maar ja dat kwam ook oa door de operatie die ik toen had.

2. nijnonijntje

@wianhalu
    Fijn om te horen meid dat je vakantie goed was en je zwangerschap ook helemaal lekker loopt.
    Geniet ervan meid.

3. nijnonijntje

@Naomi
    Leuk dat je mannetje jullie kleien meid al zo goed kan voelen. Dat gaat echt een sterke band worden. :D
    Vaders en dochters....;)
    Dat begint nu al bij jullie haha. Erg leuk hoor!!

4. nijnonijntje

heb ik mezlef de hele ochtend op zitten vreten totdat ik eindelijk kon bellen. Dus ik nun et gebeld. En wat denk je....
    Ze had nog niet overlegd met de ha.
    Dan krijg je echt een knal voor je kop hoor als je dat hoort.
    Nu wordt ik door haar terug gebeld. Ik weet hoe dat gaat........niet dus...
    Pff klote situatie zeg.!

5. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    En, wat zei de huisarts Nijn? Bij mij zaten er ook twee dagen tussen de echo en het afstoten. Maar het hartje was al eerder gestopt. Ik was 9w5d, maar ze konden opmeten dat het met 8w1d gestopt was met groeien. Met precies 10 weken ben ik het kleintje dus verloren..

Wian, lekker dat je vakantie zo fijn was. Tja, dat gewicht,, ik zou er ook nog wel wat afwillen, maar kan me er niet toe zetten op het moment..:). Zou me er ook niet druk over maken, komt na je zwangerschap wel weer!

Naomi, wat leuk zeg dat je je meisje zo goed kan voelen en je vriend ook. Zal nog wat worden haha, je moet nog wel een tijdje. Lekker druktemakertje heb je!

Straks komt mn oma even langs, gezellig. Verder moet ik echt weer een beetje gaan leren vandaag, vrijdag tentamen:x.

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @nijn: nou lekkers is dat dan!! gewoon zelf nog eens bellen vanmiddag! anders wordt het inderdaad vergeten...

@stephanie: ja een druktemakertje is ze zeker, ach laat haar zich nu maar uitleven dan kan ze van de winter lekker rustig zijn als ze geboren is hihi. mn vriend en ik zijn beide ook heel rustig dus ik weet niet van wie ze het heeft hoor hihi.

7. nijnonijntje

ja als ik rond 2 uur nog niet gebeld ben, bel ik ook weer. Of ik ga er naartoe en trek dat mens over de balie heen.
    Ben echt woedend. Kan me niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst was.
    Dat je iemand in deze situatie zo lang laat wachten en van het kastje naar de muur stuurt.

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja ik snap je helemaal!
    jij wilt zekerheid, ze heeft gezegd dat ze ging overleggen en dan gebeurt dan gewoon niet, alsof het niet belangrijk is :(

gewoon op je strepen blijven staan, hoe vervelender je wordt hoe sneller ze iets voor je zullen gaan regelen. een brutaal mens heeft de halve wereld he ;)

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hier nog de echo foto van 1,5 week geleden hihi. deze is gemaakt met de 20-weken echo!

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    en dan ook nog een buikfoto van vandaag (21 weken).
    schrok er een beetje van met het verschil van vorige week hihi.
    er is 2 cm. bij en dat kun je zien ook!

11. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Naomi ,mooie buik hoor meis !

Leuk om al de echo's te zien van iedereen :)

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @kim: dank je :) hij is nu ook bijna rond hihi nog een heel klein stukje:p

13. nijnonijntje

@Naomi
    Mooie buikfoto zeg. En de echo ook. Volgens mij heeft jullie dochter een mooi poppig gezichtje. Tenmisnte zo lijkt het op de echo. Heel fijntjes. Echt heel schattig.

Nou ik ben maar eens langs gegaan bij de dokter. Die had natuurlijk spreekuur. Van de assistente kreeg ik een formulier mee om bloed te laten prikken. ( ze had eindelijk overlegd, maar mij niet gebeld:x)
    Ik mocht bloed laten prikken, maar pas donderdag. Alsof ik nog neit genoeg gewacht heb.... en donderdag kan ik helemaal niet.
    Zit er aan te denken om gewoon morgen te gaan.
    Wat vinden jullie? Zouden jullie dat ook doen?
    Wat een rare situatie he!!!!:(

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @nijn: waarom moet je nou weer tot donderdag wachten???
    beetje vaag. als je donderdag niet kunt zou ik eerder gaan hoor!
    ze houden je vreselijk aan het lijntje echt erg bah!

mn paranormaal genezer zei vorige week ook al dat het een heel knap kindje zou worden hihi kan het me haast niet voorstellen:p ben wel heel benieuwd wat er uit gaat komen hihi nog 18 weekjes:p

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn.....pffff, wat een situatie zeg!!! Wellicht dat ze je donderdag pas willen laten prikken gezien het gehalte in hcg dat misschien nog wat door moet stijgen. Ik zou dan misschien vrijdag gaan prikken als je dat wel lukt?
    Ga je trouwens morgen nog testen?
    Wat een hel zeg.....* dikke knuffel van Alice voor Nijn *

@ Steph, fijn dat het goed gaat met je hond!
    En alvast heel veel succes met je tentamen....en nog erger, het studeren daarvoor...
    Ik ben op het moment ook bezig met allemaal VU-dingetjes te regelen. Ik ben er bijna uit wat ik aankomend jaar allemaal ga doen en dat geeft me wel een fijn gevoel eigenlijk :). Straks eens even zien hoeveel studiepunten het bij elkaar gaan worden, wil er eigenlijk 40 van de 60 gaan halen (ik doe deeltijd), maar ik weet niet of dat mogelijk is, heb al een deel van het 1e jaar af en ik mag niet alle 2e-jaars vakken gaan volgen.
    Tja, dat stallen dilemma heb ik straks ook....gister dus op mijn oude stal gaan kijken (met ruime binnenhal, dressuurbak buiten en springbak en longeercirkel buiten + stapmolen). Fijne voorzieningen dus! Maar enkel in het seizoen 2 uurtjes per dag weidegang en maar 1 paddock voor 40 paarden ofzo....en dat ten opzichte van een stal waar alles buiten is die net zo duur is, maar die in de zomer dag en nacht weidegang heeft en in de winter 4 uur in groepsverband paddock...geen idee wat ik moet kiezen...Ik neem wel eerst mijn jong paard mee die zou eventueel nog kunnen wennen aan wat meer op stal, maar mijn oudje kan ik daar echt niet mee naar toe nemen!

@ Naomi, leuke foto's! We want more!!!

Blegh, heb net een klein gedeelte van de badkamer gepoetst, tjeem wat was die smerig!!! Ben nu even een breakie aan het doen en dan ga ik verder met de rest....alleen achter de wasmachine en de douchecabine zelf laat ik aan mijn man over. Ik buk niet zo heel erg fijn, sowieso al niet met mijn kapotte knieƫn, maar nu met die 'grote' buik al helemaal niet meer!

@ gewicht...daar let ik nu wel heel erg op....10 kg vind ik wel even mooi geweest

16. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Naomi, mooie echo! Al een echt mensje he! En je buik ziet er ook heel mooi uit. Wat zal jij gelukkig zijn!

Nijn, ik zou ook gewoon morgen gaan hoor. Hier krijg je nooit een datum als je bloed moet laten prikken, je kan gewoon gaan wanneer het je uitkomt. En anders zeg je morgen heel verbaasd dat je niet wist dat er een datum aan verbonden was en dat je donderdag niet kan, en je bent er nu toch? Gewoon proberen.

Mn oma is net weg, was heel gezellig. Had haar 3 weken niet gezien omdat ze op de camping zat, en dat was wel heel lang haha. Heb een hele hechte band met haar. Ga nu weer even leren.

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: hihi volgende week weer een nieuwe buikfoto ;) fotos zijn nu weer op hoor:p heb nog een blote buikfoto maar die is verschrikkelijk dus die bespaar ik jullie.

18. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Waren tegelijk aan het typen denk ik Alice!
    Lastig is dat he, dat je nog niet alle vakken mag volgen die je wilt volgen. Soms komt het gewoon veel beter uit met je rooster om dat wel te doen. Stomme regels. Hoe lang wil je eruit als je bevallen bent? Of ga je meteen weer naar college als je weer op krachten bent?
    Ik heb opzich ook wel zin om weer te beginnen, alleen het leren nu zit me zwaar tegen. Maar dat is omdat het vakantie is, en iedereen leuke dingen aan het doen is. Daarnaast ben ik ook zwaar moe, dus dan vallen je ogen snel dicht haha. Moet nu ook staatsrecht leren en dat is zoooo stom. Schiet ook helemaal niet op haha.

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @stephanie: ja klopt het is echt een mensje om te zien nu! ben inderdaad heel tevreden hihi. net even met haar gespeeld echt grappig. leg ik mn hand op mn buik schopt ze er tegen aan, verleg ik mijn hand gaat ze daar naar toe en schopt er weer tegen aan echt super lief!

20. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

nijn ik zou gewoon morgen gaan bloedprikken hoor....
    niemand die daar wat van merkt, je hebt alleen de uitslag een dag eerder! Gewoon doen dus! Je zit al zo lang in onzekerheid!
    (nu ik de reactie van alice lees... moet ik zeggen dat daar misschien idd wel wat in zit, dat je hcg dan misschien iets duidelijker is... maar goed. als het er zit moet dat met bloed onderzoek toch niet uitmaken hoeveel???of wel..)

Naomi wat een mooie buik heb je! en jullie kindje ziet er zelfs op de echo al mooi uit! leuk om te zien!

Ik heb vandaag de uitslag gekregen van mijn bloed onderzoek.... of ik antistoffen heb tegen de vijfde ziekte.
    En ja ik heb antistoffen! dus dat is wel een prettig gevoel. en voor mijn werkgever prettig.

Verder mn ma nog aan de telefoon gehad... ik vroeg nog over erfelijke dingen die in de fam voorkwamen.. zodat ik dat door kan geven bij de vk donderdag. Ze vertelde ook dat ze zelf een kraambedpsychose heeft gehad na mijn geboorte... (hier was ik wel een beetje van op de hoogte maar er is nooit met mij over gecommuniceerd) Dus dit is ook iets wat ik bij de vk moet aangeven. Ik hoef het niet perse te krijgen.. maar als ik het krijg... is het wel omdat het erfelijk is. 4 maanden is mn moeder er voor opgenomen, en ik heb aangegeven dat ik er graag nog wat meer over wil weten, omdat we er nooi over gesproken hebben. Binnen kort met mijn vader en mijn vriend er bij nog wat verder over hebben, vond het prettig dat mijn moeder er toch zelf over begon.

Deel Deze Pagina