@wian: dank je wel vind dat onze kleine meid een heel fijn koppie heeft, lief klein neusje, klein kinnetje hihi.
@ Wian...wel fijn dat je het alvast aan de vk door kunt geven wat je ma heeft gehad...maar ondanks dat het erfelijk is wil het natuurlijk niet zeggen dat jij het krijgt toch? @ Naomi, het is inderdaad een poppetje!! Ik weet niet waar ik ons kindje op vind lijken. Ukkie heeft mijn profiel qua gezicht, maar de breedte van het gezicht van papa. Verder blijkt Ukkie een grote baby te zijn, op de korte beentjes na die komen dan weer van mama....Dus...zou het dan een ventje of een meisje worden?
@alice: hihi dat is niet te zeggen zo het terug getrokken kinnetje had mn ventje vroeger ook verder herkende mn moeder mij er een beetje in (rond hoofdje) verder denk ik de groenteboer haahha. lange benen heeft die van ons trouwens! en we zijn beide maar 1.72 ongeveer.
@ alice: nee klopt het wil niet zeggen dat ik het krijg! maar wat wel een advies van de huisarts was, is rustig aan doen... en ook na de geboorte een rust proberen te bewaren zodat je het wat kan 'voorkomen'. verder vroeg aan de bel trekken wanneer je dingen opmerkt. Maar het is inderdaad niet gezegd dat ik het krijg hoor! ieder mens is tenslotte anders!
Leuk al die trekjes die jullie herkennen in jullie kindjes. Ik denk dat jij een jongetje krijgt Alice. Wian, fijn dat je moeder zelf aangeeft dat ze erover wilt praten. Lijkt me toch wel een beetje gevoelig onderwerp om zelf aan te snijden. Nu ga ik echt! Doeii!
@Bloedprikken. ja ik twijfel heel erg of ik morgen zal gaan of vrijdag. maar ik denk dat ik morgen ga. Ik bedoel als er hcg in mijn bloed zit, zit dat er morgen toch ook al? @Naomi Ja ik krijg ook het idee zoals ik al zei, gezien je echo dat het een mooi popje wordt. Leuk dat je nu al zo met je baby kan spelen. Lijkt me echt heel speciaal!! Hebben jullie al een naam voor de kleine meid? @Alice Hihi, bij jou is het dus ook nog een raadsel op wie het kindje gaat lijken. Wel heel leuk hoor dat je op de echo al zoveel overeenkomsten kunt zien met jou en je man. @Stephanie Nu weer aan het studeren geslagen? Hoop dat je je aandacht er een beetje bij kunt houden en je er toe kunt zetten. Leuk he als oma even langskomt. 3 weken niet gezien is wel heel lang he. Tenminste als je oma normaal heel vaak ziet.
@nijn: ja we hebben al een paar weken een naam!! meiden naam waren we heel snel aan uit met een week of 8 al hihi. naam houden we lekker geheim tot aan de geboorte hihi. ja het is zeker heel speciaal om met de kleine te kunnen spelen!
@naomi ja dat zou ik ook doen, voordat iemand het in je omgeving hoort en die er met de naam vandoor gaat. Dat soort verhalen hoor je zo hier en daar wel eens.
nou daar ben ik op zich niet bang voor hoor, maar vind het wel leuk om nog een verrassing te houden als de kleine er is
Ja dat is zeker leuk. Je omgeving is daar toch altijd benieuwd maar. Helemaal nu ze weten wat het wordt. Dan wordt er altijd gespeculeerd. haha
ja dat klopt ze noemen allerlei namen op, tot nu toe nog nooit de goede maar ik wil niet dat ze dat doen. mn vriend kan zn mond niet houden als het de goede naam is, dus heb ze duidelijk gemaakt dat ik het niet wil hebben.
Nee, inderdaad, dat begrijp ik. En als mensen dan door blijven raden vind ik dat ook zo kinderachtig.
klopt vind ik ook, en dat deden ze ook dus even kwaad geworden en mn ma heeft er nog wat van gezegd en toen was het over gelukkig!
ja ik vind het vaak heel bijzonder hoe mensen in dit soort situaties niet respect kunnen hebben voor de wil en mening van de "ouders". Alsof het hun kind/zwangerschap is.
ja inderdaad! ik ben even cavia verschonen, beestje stinkt een uur in de wind bah. nu maar hopen dat ie mij niet bijt (oppascavia).
Hey meiden, lekker gekletst vandaag.. Ik reageer even snel.. eten staat op en ben moe.. Heerlijk geshopt bij de babydump.. heb ook een keuze gemaakt voor een kinderwagen.. het wordt de Joolz.. Helemaal leuk!!
Sstephanie , leuk zeg die bal ! En nou hopen dat hij geluk brengt Lastig he als je je eigen niet kan concentreren en dan toch nog moet leren succes ! Fijn dat het zo gezellig was met je oma . Ik zie me oma bijna helemaal niet , nadeel aan het verhuizen naar het oosten Nijntje , wat een onzekerheid zeg meis !! Dikke knuffel ! Wat je het liefst hebt morgen of pas vrijdag , zal het gewoon morgen doen snap ook niet dat je speciaal donderdag moet . Wian , Welkom terug Spannend je eerste echo ! Je hebt een mooi gewicht hoor meis , en groot gelijk dat je wat lekkers hebt gegeten Alice , balen zeg dat je een slechte nachtrust hebt gehad. Fijn dat het zo gezellig was , dat is dan inderdaad jammer dat je ze mist. Pas je wel op dat je niet teveel doet , inderdaad zware zou ik ook niet doen hoor . Dat is bij jullie dus nog even afwachten op wie het echt gaat lijken , Ukkie lijkt natuurlijk op jullie allebei. Naomi , Wat leuk dat je vriend het heeft gevoeld , dat word een goede band met elkaar . Ze ziet er inderdaad lief uit T84 , leuk dat jullie hebben geshopt bij babydump , je raakte zeker erg verliefd op sommige dingen.
Goedemorgen meiden. Ik ben terug van het bloedprikken. Ze zeiden me op het laboratorium, dat als het niet druk was ik morgen of vrijdag waarschijnlijk uitslag heb. Ben dus benieuwd.!!!
he nijn wat fijn dat je zo snel al antwoord kan krijgen! *wianhalu geeft nijnonijntje een dikke knuffel*