@Nijn.. fijn dat ze snel je een antwoord kunnen geven! Dan heb je eindelijk duidelijkheid.. @Wian, Fijne vakantie gehad? @Babydump, ja ik heb nog wel een paar andere dingetjes gekocht.. ik vind de tigger (zw-wit) lijn zo leuk.. dus daar spulletjes van gehaald.. En wat kleertjes natuurlijk, hihi! En heb nu keuze gemaakt voor de kinderwagen, het wordt de Joolz.. in antracietkleur.. Ik ga vrijdag er weer heen om hem te bestellen..en neem gezellig me schoonmoeder mee.. Ik ga zo weer vandoor.. weet niet of ik nog online kom vandaag.. iig jullie fijne dag vandaag meiden!!
@nijn: fijn dat je waarschijnlijk zo snel de uitslag al krijgt! nou hopen op een positieve uitslag natuurlijk @T84: lekker geshopt dan gisteren! hier is de babydump zondag weer open maar we gaan niet, dan is het zo druk dat is niet fijn meer. de muren van de babykamer zijn klaar!!!!!!!! mn papa heeft gisteren voor de laatste keer de paarse muur gedaan en nu is ie wel goed, gelukkig. vanmiddag ga ik met mn pa plintjes halen en dan kunnen we aan het plafond beginnen van de babykamer. het begint nu lekker op te schieten. ze hebben gisteren ook alvast wat opgeruimd want mn ventje is een kei in rotzooi maken en opruimen doet ie niet
Ha dames! Nijn wat fijn dat er inmiddels geprikt is...hopelijk komt de uitslag snel! T84, de Joolz, dat had ik nog niet gehoord dat iemand die heeft uitgekozen, mag ik vragen waarom je voor deze gegaan bent? (Ik ben zelf nog wat aan het oriënteren, dus alle info is welkom) @ Naomi, ben benieuwd naar jullie kamertje! Vandaag voel ik me beroerd....ik heb weer heel slecht geslapen. Gister naar vriendinnen geweest (studentenhuis, kamertje van 14m2, waarin flink gerookt werd) heb nu flink keelpijn, hoofdpijn en voel me gewoon niet lekker. Ben al terug naar bed gekropen, maar dat helpt helemaal niets , kreeg de hele tijd harde buiken op bed. Denk dat ik een virusje onder de leden heb ofzo?
oww bah bah alice dat is niet fijn harde buiken! kan het geen blaasontsteking zijn??? kun je ook harde buiken van krijgen en ik kan er ook echt ziek van worden. tijdens zwangerschap heb je vaak juist geen pijn tijdens het plassen dus daar zul je het niet aan merken.
@ Naomi, dat dacht mijn vk ook. Ik had zelf op de praktijk al zo'n stickje getest, maar alleen ietsje eiwit erin. De assistente zag maandag ook niets op het stickje. Vrijdag krijg ik uitslag van de urine die ze op kweek hebben gezet. Pfff...ik denk dat ik gewoon zal moeten accepteren dat je jezelf ooit echt een bejaarde vrouw voelt?
oww oke, fijn dat het al getest is en dat het op kweek staat! is het zo erg, dat je je bejaard voelt? en je moet nog 16 weken sterkte meid! hier alleen veel sneller moe/buiten adem verder eigenlijk weinig last van dingen.
Hee meiden, Nijn, hoop voor je dat je morgen de uitslag hebt. Kan je tenminste rustig het weekend in. T84, leuk al dat uitzoeken! De Joolz ziet er ook leuk uit. Naomi, leuk zeg dat de babykamer zo hard gaat! Hier ook zo'n exemplaar dat heel goed rommel kan maken. Hij gooit het onder de noemer dat het gezellig is al die folders op tafel enzo. Nee is niet 'gezellig', is bende!! Alice, kan je je verloskundige niet even bellen dan? Is echt niet fijn om nu al zo vaak hard buiken te hebben, je moet nog een tijdje!! Rustig aan he meissie!!
@stephanie: ahahah gezellig, nou nee niet echt! heb ik net de hele woonkamer opgeruimd pakt meneer weer iets en laat het daar dus ook gewoon liggen grrrrrrr leg terug! zo staat er hier nu weer een doos met batterijen op de tafel die hij gisteren gepakt heeft en niet meer opgeruimd heeft. staan nu lekker te wachten tot vanavond, kan hij ze weer terug zetten. de rest van de zooi is momenteel grotendeels van mij hihi maar dat is ook binnen 5 minuten ook weer weg
Haha, erg he?! En dan heeft die van jou vast ook het zoekgen: hij kan nooit iets vinden, ookal ligt het voor zn neus! (serieus, vandeweek nog, hij zocht zn agenda en die lag op de eettafel, tussen mijn leerboeken, maar kon m met geen mogelijkheid vinden). Pfff drama.
@Bloedprikken. Ik hoop ook dat ik morgen al uitslag kan krijgen. Dan kan ik me daar op voorbereiden. Wat de uitslag ook is. Hoop op het beste natuurlijk, maar twijfel wat hoor. Rotgevoel is dat ook he!!
@stephanie: ahahah ja inderdaad zoeken is ook een vak apart. dat heeft die van mij met zn gereedschap heel erg dus, alles ligt nu boven omdat ze bezig zijn en alles ligt door elkaar en dan kan hij iets niet vinden en wordt ie chagi ahah, ik kan er niets aan doen ik heb er niet aan gezeten
vandaag bij een vriendin geweest, die heeft 2 katten en ze had er een kitten bij! nu ben ik helemaal verkocht en verliefd!! aangezien ik sinds kort zelf geen huisdieren meer heb, mis ik het enorm!! Het nadeel is dat ik allergisch ben voor katten... maar nu ik bij mn vriendin ben geweest gaat het best goed! zo lang ik mn gezicht maar niet aanraak.... Ik wil heeeel graag een kitten, en heb het vriendlief voorgesteld... en die kan alleen maar van oor tot oor lachen en vind het stiekem ook heel leuk!!! * zucht!*
ja ze zijn heeeel schattig!!! Nu zegt vriendlief... je krijgt er straks een diertje bij waar je het al heel druk mee gaat krijgen... WHAHAHA! Maar dat is niet te vergelijken met een kat! Zometeen even naar de prenatal met een vriendin, ze hebben een 15% korting avond! Eens even kijken! Kan ook gelijk een cadeautje voor mn vriendin uit zoeken! ze is gisteren avond bevallen van een zoontje! (ze hebben al een dochter) @steph: bedankt!!! nog maar 1 nachtje slapen!!
En Wian, nog leuke dingen geshopt? Leuk voor je vriendin dat ze nu een jongen en een meisje heeft.. Hoeveel dagen voor NOD hebben jullie positief getest meiden? Morgen begint de feestweek bij ons en ik wil morgen graag testen, maar zit nog 4 dagen voor NOD. Ik wil wel graag een wijntje drinken, maar baal erg als de test achteraf wel positief is, en ik toch gedronken heb. Zit natuurlijk nog wel even voor mn NOD. Daarnaast weet door het doorvertellen vorige keer mn hele vriendengroep dat wij graag een kindje willen, en ik heb geen zin in allemaal opmerkingen als ik niets drink. Whhaaaaa, moeilijk!! Niet dat die drank zo belangrijk is, maar het maakt het toch altijd wel een stuk gezelliger! En anders ben ik en ongesteld en heb ik een saaie feestweek gehad. Snappen jullie het nog?
Sstephanie , je mag wel wat drinken zolang het maar niet veel is En zodra je weet dat je zwanger bent zou ik er wel mee gaan minderen. Maar voor nu maakt het niet zoveel uit Omdat je lichaam nog niet in contact is met de kleine.
hey meiden! @steph: zelf heb ik omdat ik een vrijgezellenfeest had ook een aantal dagen voor mn nod getest... volgens mij waren dat ook 4 dagen... ik teste negatief, en heb uit eindelijk in totaal 3 glazen alcohol op.... maandag toch positief getest! Denk dat een paar glaasjes niet heel veel kwaad kunnen hoor... maar niet te bond maken. ik heb voormezelf wat leuke dingen gevonden! een lange spijkerbroek, jurkje in grijs wit zwart tinten met curls en hartjes, legging, hempje in turquaas en vvor de baby alvast 1 overslagrompertje van name it... met kleine sterretjes en test, a new star is born , herhaald over de hele romper heen. voor zoontje van mn vriendin een stoer broekje en een wit shirt met in groene letters kleine boef er op. Heb het in maar 62 gekocht zodat ze niet alle kleding die ze krijgt gelijk aan hoeft te doen.
@stephanie: je mag nu nog wel gewoon wat drinken hoor! je bent nog niet verbonden met de kleine (krijgt nu nog eten uit een soort knapzakje, navelstreng is nog niet aangemaakt) ik heb 4 dagen voor NOD getest en teste licht positief met kv 2v5 en duidelijk positief met middagurine met een test van testpoint van de kruidvat. nu ga ik slapen!