@Naomi, leuk dat de babykamer bijna af is.. En idd mannen met opruimen en zoeken is iets aparts, haha.. @Alice, Ik heb 2 demonstraties gehad van de bugaboo en de joolz..allebei zijn ze mooi en goed. Maar het gemakkelijke van de joolz is, makkelijk inklappen en kan blijven staan dan..de zit/lighoogte is hoger als de bugaboo.. daar is ie laag.. en kan bijv als je op straat loopt een hond zo bij het kind.. ook beter voor je rug met inleggen..het zitje kan meegroeien.. en ik vond hem fijner lopen.. bij de joolz begint de garantie pas al je hem gaat gebruiken ook al heb je hem 3mnd eerder in huis.. en bij de bugaboo gaat het gelijk bij aflevering in.. Je moet ze gewoon uitproberen in de winkel.. en de demo's vragen.. en zelf proberen.. dat geeft een hoop info.. @Nijn, meis hoe is het met je vandaag? Al wat gehoord? @Wian, ik was gister even bij me zusje op dr werk.. (werkt bij dierenarts) en hadden een paar uur daarvoor een nestje met kittens geboren, zooo lief en schattig en klein.. Hoe laat moet je voor je echo vandaag? Leuk.. en geniet ervan!! @steph, ik had op NOD pas positief getest..4 dagen daarvoor nog spierwit.. Het kan nog hoor meis.. miss ben je iets te vroeg met testen..?! @Kim, en jij al getest? Straks moet ik naar de kliniek met me paard.. voor controle.. hopen dat het verbeterd is of iig iets beter uitziet.. dan kan ik haar nog een keer inspuiten.. zo niet.. dan gaat ze "helaas" met pensioen..
Goedemorgen , Wian , heeel veel plezier bij je echo ! Leuk hoor wat je allemaal hebt gekocht . Sstephanie , Nee ik voel niet zo heel veel , ben wel een beetje misselijk maar dat heb ik jammer genoeg elke maand al gehad . En moet heel veel plassen maar ik wacht nog even tot morgen en dan ga ik een testje doen. Balen dat je negatief hebt getest , hopelijk test je over een paar dagen positief T84,Hier nog niet getest zit pas 9 dagen na me ei en morgen ga ik hem wel doen Omdat het tot 10 dagen na je ei kan innestelen . Succes met je paard en hopelijk gaat het een stuk beter
Meiden, Ik heb de uitslag binnen. Die was helaas niet goed. Ik heb een hcg waarde van onder de 2 in mijn bloed en ik moet er nu eigenlijk al dik boven zitten. Ik was er al bang voor. De assistente moest nog wel even met de ha overleggen. ( ze overleggen echt aan de lopende band hier bij ons) En ik moet tegen 11 uur weer bellen, maar ja, daar zal wel niks bijzonders uitkomen he. Het is dus afwachten totdat ik ongesteld word zeg maar.
Meis nee he Daar word je ook gek van al dat overleg jeetje ! En doen ze er nou niks aan . Dikke knuffel !!
@nijn: knuffel!! wat balen dat de waarde laag was en toch zo ver overtijd en 2 posi tests, toch een vmk dan waarschijnlijk....
Ja ik had vanmorgen weer een licht positieve test, maar kan moeilijk zien of ze donkerder of lichter worden. De testen van de afgelopen dagen zijn natuurlijk al weer wat vervaagd. Heb net met de ha afgesproken dat als ik volgende week niet ongi ben er dan een echo wordt gemaakt om te kijken wat er aan de hand is.
Nijn, wat jammer!! Ontzettend balen zeg! Fijn dat je huisarts nu wel meewerkt en dat je volgende week eventueel een echo krijgt. T84, ik duim dat je paard vooruitgang geboekt heeft! Is zo erg als die beesten iets hebben. Ik ga denk ik volgende keer ook nog goed naar de Joolz kijken, je prijst m zo goed aan! Ik baal ook nog wel een beetje van de negatieve test. Zit nog een aantal dagen voor NOD dus het kan nog alle kanten op, maar toch hoopte ik dat er een dikkevettekanlstreep op de test zou staan. Ik heb morgen tentamen dus drink helemaal niet vanavond, morgen gewoon nog een test en dan kijk ik weer verder.
Hoi lieverds, ik plaats even snel een berichtje en kom wat later op jullie verhalen terug. Hier gaat het bergafwaarts, vannacht huilend van de pijn wakker geworden en op de rand van het bed moeten zitten om de harde buiken op te vangen. Nu heel erg lang uitgeslapen, maar nog 'misselijk' van mijn buik. Ik moet nu van de verloskundige onder de hete douche gaan staan en daarna met een warme kruik op mijn buik op bed gaan liggen. Als de weeën dan nog om de 10 minuten blijven komen dan komen ze opmeten of ik ontsluiting heb. Ik 'hoop' nu dan toch maar op een blaasontsteking.
@Nijn: balen als blijkt dat je een vmk hebt gehad!! Hoop natuurlijk dat je hcg gewoon gaat stijgen en dat je niet ongi wordt.. @All: hier al vanaf zaterdag ongeveer ongikrampen, gevoelige borsten en met vlagen misselijk. Heb een vroege test van testpoint gedaan en daar zag ik een heeeeel licht 2e roze streepje op. Op NOD maar weer testen...echt spannend en het duurt nog zo lang dat testen helemaal als je vakantie hebt haha...Zo even opruimen hier in huis maar. Wat een rotweer he echt niet leuk!
Lieve Alice, jeetje meisje, wat vreselijk zeg!! Ik hoop zo dat het helemaal wegtrekt, dit mag nog helemaal niet gebeuren. Lieverd, heel veel sterkte!! Ik denk aan je!
@alice: pfff heb de kippenvel op mn lijf staan van jou verhaal!! hopelijk is het dan toch een blaasontsteking of iets anders wat niet ernstig is! ontsluiting zou alles behalve goed zijn nu suc6 meid *knuffel* @pindakoek: super!! die testen zijn heel betrouwbaar dus ik denk dat we jou mogen feliciteren
Thx Naomi maar ik moet eerst een superstreep hebben voordat ik het ga geloven..moet nog 6 dagen wachten en dan is waarschijnlijk mijn nod dus of het wordt donkerder of ik word weer ongi...
@nijn Wat klote van de uitslag van je bloed! stiekem hoop je toch op een positiever bericht... weer een klap in je gezicht :S sterkte meid! *knuf* @alice Dat is schrikken om te lezen!! Ik hoop heel hard dat het afgezakt is! Rustig aan blijven doen! mijn duimen draaien dat het snel beter met je gaat en je kindje nog een tijdje blijft zitten! @ pinda wat spannend! @ all Vanmorgen om 9 uur afspraak de vk gehad!! Wat was ik zenuwachtig... ik stond zelfs al op toen er een deur open ging wat helemaal niet voor mij was! haha hoorde de naam niet eens! Maar we hebben een prachtig beeld gezien van ons kindje!!! Geweldig dat dat in je buik zit! Alles leek er goed uit te zien, kindje nog zien bewegen en het hartje zien kloppen (nog niet gehoord... dat komt de volgende keer) Door het kindje te meten hebben ze een iets andere datum dan dat ik zelf dacht.... 4 dagen terug gezet. en op 25 maart uitgerekend! Zal even kijken of ik een foto kan plaatsen van de echo..
Bekijk bijlage 97049 Het duurde even voor het was gelukt... in mijn foto album zie je de hele echo, dit is het uitgeknipte deel want anders was het te groot ofzo? handje achter de zijkant van zn hoofd en kaken al te zien en neusje en ook en beentje met voet... zo byzonder!!
Wian, wat mooi!! Echt gaaf zeg! Gelukkig is alles goed! Alice, hoe is het nu?? Moet steeds aan je denken, ben zo geschrokken van je bericht, kan me niet eens voorstellen hoe jij je moet voelen..