@Wianhalu Mooie echo hoor. Kan me voorstellen dat je helemaal zenuwachtig was, maar je hebt er een mooie cho aan overgehouden. Nu helemaal genieten.... en iedereen mag hetn u weten he @Alice Ik schrik me echt dood. ben zo beniewud hoe het nu met je gaat. Hoop echt dat het allemaal weggezakt is en je buik gewoon een beetje van streek was door de blaasontsteking. Ik duim voor je meid. Hele dikke knuffel. @Pindakoek Wow wat spannend zeg. Ik hoop echt dat je straks een dikke streep hebt. @bloedprikken Ja het kwartje is nog niet helemaal bij mij gevallen. Dat komt pas denk ik als de ongi doorbreekt. Of ik volgende week een echo moet laten maken en je ineens wat leegs in beeld ziet. Soms voel ik de tranen achter mijn ogen branden, maar ik probeer me groot te houden. Moet straks mijn mannetje het slechte nieuws nog mee delen. Daar zie ik heel erg tegenop. Die zal wel verdrietig zijn. Ik vraag e af in hoeveere het nog de andere kant op kan gaan met mijn hcg waarde. Al heb ik daar mijn twijfels over, maar je hoort hier op het forum soms van die verhalen.
@Alice Meid ik hoop dat het goed met je gaat. Ik maak me zorgen om je. Nogmaals een dikke knuffel *knuffel knuffel* Ik duim voor je. En alle meiden heir op het forum met mij mee. Dat weet ik zeker.
@alice: weet je al wat meer meid???? net als nijn maak ik me een beetje (veel) zorgen... ik hoop zo op goed nieuws straks!
Jeetje alice.. wat een schokkend bericht zeg.. ik hoop dat het goed met je gaat!! Ik duim voor je.. en dikke knuffel voor jou!
O meis ik schrik hier erg van !! Ik hoop niet voor je dat het ontsluiting is maar toch een blaasontsteking . Heb kippenvel op me armen staan ..... Hoe is het nu met je , want zie dat je nog niet had gereageerd . Een hele dikke knuffel !
Meiden , hier even snel een berichtje van mij . We hebben vandaag de babykamer zo goed als klaar Me zus en ik zijn druk bezig en het is nog een verrassing voor me vriend Morgen word er nog wat op de muur geschilderd , en dan gaan we het inrichten . En nu ga ik gauw beginnen met het eten want vriendlief komt zo thuis en had beloofd dat het klaar zou staan.
@Pinda, spannend!!!! We duimen voor een mooie streep!!! @Wian, mooie echo.. Fijn dat alles goed is.. Het is heel bijzonder.. elke keer weer! @Nijn, jeetje meis.. schiet ook niet op zo.. lijkt idd wel op dat je dokter nu gaat meewerken.. Ik had wel positief nieuws bij de kliniek vandaag.. het is rustiger geworden in de knie.. na 2wkn rust.. ze mag rustig weer opbouwen.. nu hopen nu ze weer wat mag gaan het no rustig blijft.. dus nu komt de test eigenlijk.. dus afwachten maar ik ben positief..
@Nijn: hoop idd dat je hcg gewoon hoger wordt en dat de ongi uitblijft! Waarom moet je je groot houden? Kan me best voorstellen dat het erg *** is ...hoewel dit de 8e ronde voor ons is heb ik ook wel dagen dat ik een traantje laat hoor. Het is gewoon zo *** omdat je zo graag iets wilt, je er zo lang op moet wachten en als iedereen om je heen zwanger wordt dan ga je je nog rotter voelen...maar..no worries onze tijd komt nog wel *dikke knuffel* @Alice: meid hoop dat je nu gewoon lekker rust houdt en dat alles goed is met jou en het beebje! Laat snel wat van je horen.....
@Pindakoek Dankjewel meid, Het is inderdaad heel spannend wat er nu gaat gebeuren. Heb al wel de hele middag rusteloze benen. Ben benieuwd of dat een aankomende ongi is. Ben ook nog steeds lichtelijk misselijk. Had zelf geen zin in vis. En dat is bijzonder voor mij. Zal wel met alle spanning er om heen hebben te maken @T84 Dat is inderdaad goed nieuws. Hoop echt dat paardje snel weer de oude is he. Zielig toch om je paardje zo te zien.
Ben echt benieuwd of mijn hcg uberhaupt nu nog hoger kan worden. Lijkt me wel raar als dat zo laat nog kan toch? Ja ik weet het niet hoor. Heb er neit zoveel verstand van.
Hi lieverds, Even een kleine update. Het gaat 'goed' hier. De verloskundige is hier geweest, de contracties komen tussen de 11 en de 29 minuten gemiddeld. Net 1 met zelfs een uur tussentijd gehad. Manlief is thuis gekomen van het werk en ik lig nu continu (op het eten en dit kleine berichtje na) plat op bed. De kleine maakt het prima. Inwendig onderzoek was ook goed, gelukkig geen ontsluiting. We hebben nu telefonisch contact met de vk en zodra er weer pijn op komt zetten komen ze langs. Gelukkig is het WKZ (Wilhelmina Kinderziekenhuis) hier om de hoek. Wanneer de contracties elke 10 minuten blijven komen krijg ik weeënremmers. Maar op het moment ziet alles er redelijk uit. De kleine is wat aan de grote kant en ik zelf ben redelijk klein, dat kan een verklaring zijn. Ik blijf dus even de komende dagen plat liggen. Maar gelukkig is er even geen reden tot ongerustheid zo lang er geen ontsluiting is. Fijn dat jullie zo mee leven! Knuffels!! P.s. zag net een mooie echo-foto en las dat de kinderkamer bij Kim klaar is. Ik ga weer bij babbelen als ik weer wat fit ben...nu snel weer plat liggen. Liefs Alice
Ooh Alice, gelukkig meid! Ga lekker rusten en laat je goed verzorgen door je man! Ben weer helemaal blij!
T84, jij ook fijn nieuws! Gelukkig gaat het beter met je paard. Kim, foto! Ben je wel lekker op tijd mee! Leuk dat je zus je zo helpt, lief van haar.
@Alice Gelukkig meid. Ben blij dat het weer goed gaat. Lekker liggen en laat je lekker verwennen en masseren door je mannetje. Dikke knuffel....
@Kim Zo dat is lekker snel. Hier nog helemaal niks aan de kinderkamer gedaan. Is nu een rommelhok. Blijft voorlopig ook wel zo. En... ik kom er niet zo heel graag. Als we in verwachtig zijn, denk ik pas dat de kamer aangepakt gaat worden
Meiden , wij gaan morgen de tekening erop maken maar ik kan niet kiezen welke kleur . Bekijk bijlage 97138 Zat zelf te denken aan wit of zwart , oooo wat is het moeilijk. De kleur van de muur is trouwens ook de achtergrond