Wat een geruststelling om te horen dat het gelukkig goed gaat met je . Doe maar lekker rustig aan en laat je mannetje je maar is goed verwennen .
lieve alice. wat fijn om je bericht te lezen! succes met rust nemen en wat de rest al zegt laat je maar lekker verwennen door je mannetje! maar dat doet ie vast wel! liefs
@alice: kom nog speciaal even langs om jou update te kunnen lezen, heb er de hele avond aan gedacht! gelukkig gaat het naar omstandigheden goed en kun je weeenremmers krijgen als het nodig is! laten we hopen dat het niet nodig is, houd je taai meis. sterkte komende dagen!!
Kim, ik vind zwart het leukste. Is neutraal, dan kan je er eventueel nog een kleurtje aan toevoegen. Alice, hoe is het nu met je? Ben je de nacht goed doorgekomen? Hier regent het nog steeds heel hard. Heel vervelend, want ik heb op het moment 3 paarden te verzorgen waarvan een een alleen maar los mag. Die kan nu dus niet naar buiten. En ik moet ook nog even leren en vanmiddag tentamen.. Denk dat ik na mn tentamen maar naar de paarden ga. Het schijnt in de namiddag/avond droog te zijn.
Goedemorgen meiden @Alice Hoe is het nu met je meid heb je een goede nacht gehad? Ik hoop het wel. Hoop dat je je snel weer tiptop voelt. @Stephanie Meid heel veel succes he met je tentamen vanmiddag. Ik denk dat ik echt ongi ga worden. Heb vanmorgen nog even een test gedaan en die was bijna niet meer te zien. Ik denk dat ik me daar maar op ga voorbereiden. Denk dat dat nog wel een klap zal zijn dit weekend. Ga nu lekker even op de bank hangen met een boek en een pot thee. Lekker!!!
Hai dames, vannacht een redelijke rustige nacht gehad. Nog maar een paar contracties gehad. Ik ben nu wel echt heel erg moe en heb spierpijn! Straks komt ook de uitslag van de urine-kweek terug. Gelukkig trappelt Ukkie flink en is eigenlijk alles wel oke. Komt wel goed denk ik zo. @ Nijn...zou wel fijn zijn als je duidelijkheid krijgt. @ Kim, ik vind een donkere rand mooi, dus idd zwart of paars/blauw @ Steph, heel veel succes vanmiddag @ Wian en Naomi, thanx dat jullie ook zo aan me hebben gedacht!!
Alice, gelukkig gaat alles weer redelijk. Hoop dat het allemaal komt van een blaasontsteking, dat kunnen ze toch goed behandelen?
Alice, goed om te horen dat je het ukkie in iedergeval goed in beweging voelt en dat jij redelijk goed de nacht door bent gekomen. Je lichaam is vast helemaal uitgeput van die weeen van gister, en die spanning er bij werkt natuurlijk niet mee aan hoe je je nu voelt... gelukkig werkt het weer niet mee om van alles te willen, kan je lekker in je bed liggen! ben benieuwd naar de uitslag van je urine, wist niet dat blaasontsteking zoiets kon veroorzaken(als het blaasontsteking is) all the best! gisteren heel wat mensen verteld over onze zwangerschap! Nu we de echo hebben gehad en gezien hebben dat het er goed uit zag wilden we het graag gaan delen. Veel lieve leuke reacties gehad mijn vriend had allemaal al dingen verzonnen hoe zijn vrienden zouden reageren(eerste uit zijn vrienden groep allemaal eind 20 begin 30) Maar iedereen heeft heel leuk gereageerd dat voelde voor hem natuurlijk ook goed! @steph: heel veel succes met je tentamen, en hopen dat het straks idd wat droger is! @nijn: het komt dan in iedergeval wel weer opgang... zodat je niet nog heel lang in onzekerheid hoeft te zitten... maar voor als nog blijft het klote! Geniet van je boek en pot thee! fijne dag allemaal!
@kim: ik vind zwart ook het mooiste, wit zou ik niet doen vind hem niet zo duidelijk. @stephanie: heel veel suc6 vanmiddag met je tentamen en nu nog even met leren. @nijn: verwen jezelf maar lekker hoor dan kun je de klap straks ws makkelijker opvangen! @alice: heel fijn dat je een redelijk nacht hebt gehad! fijn dat ukkie lekker trappelt toch een bevestiging dat het goed gaat met hem/haar. ben benieuwd naar de uitslag van de kweek! gisteravond cursus gegeven pffff wat waren we nat net met de hond naar de DA geweest voor zijn inentingen, alles was helemaal prima op orde en hij zag er keurig uit zeiden ze nu is ie helemaal uitgeteld, 20 minuten naast de fiets mee rennen richting DA en daarna nog 20 minuten terug naar huis hihi. gelukkig hebben we het ver droog gehouden. zometeen even naar de stad, vanavond naar het cafe waar onze receptie plaats vind en daar alles bespreken en dan bij de broer van mn vriend op bezoek en lekker mee eten alweer een druk dagje dus, gelukkig vanmiddag even rust.
@Naomi, zo lekker druk dagje.. @Wian, leuk dat iedereen zo leuk reageert!! Scheelt he, als je het niet meer geheim hoeft te houden. Ik ga vanmidag weer naar de baby-dump.. om de Joolz te bestellen.. helemaal zin in..
Ja ik denk dat het op gang komt. Ik voel nog niks zeg maar. Mijn test van gisteren was donkerder dan de test van eergisteren, maar die van vandaag was heel erg, bijna onleesbaar licht. Denk dat de hcg nu bijn helemaal uit mijn lichaam is en dan neem ik aan dat de ongi wel zal intreden. Heb al wel sinds twee dagen rusteloze benen. Dat zal vast wel een teken zijn, van dat het eraan zit te komen. Verder is het afwachten nog @Alice Fijn dat het zo goed gaat en dat ukkie flink aan de trappel is. Dat is een goed teken. Laat je ons weten wat de uitslag is van je urinetest? @Wian Leuk hoor dat iedereen zo posi reageerde. Nu dubbel genieten he
@T84: ja alweer een druk dagje hihi, heb ik de hele week vrij ben ik de hele week bezig van het weekend ook al druk dus als ik het zo bekijk is volgende week donderdag mijn 1e rustige dag hahaha.
Naomi, lekker druk haha. maar wel lekker als alles geregeld is. Wat was het een verschrikkelijk weer gisteren he! Hier regent het nog steeds, zou op de scooter naar de VU gaan maar wordt toch de auto denk ik. Anders ben ik zeiknat en daar heb ik geen zin in.. Wian, leuk dat je leuke reacties krijgt. Nu is je vriend een pionier op babygebied haha. T84,ook leuk dat je de kinderwagen gaat bestellen! Heb je ook al een kamer uitgezocht? Nijn, is er al iets? Zo stom om daarop te wachten.. Ik denk niet dat ik zwanger ben hoor. Voelde vorige keer zo zo duidelijk vanalles, terwijl ik nu nergens meer last van heb. Ben alleen moe en af en toe duizelig, dat was vorige keer ook, maar verder helemaal niets. Het is nog even afwachten, maar weet bijna zeker dat ik maandag gewoon ongesteld ga worden.:x Ik ga weer even verder leren.
Nee er is nog niks, in geen velden of wegen te bekennen. De rusteloze benen zijn ook verdwenen. Heel apart. Daarnaast blijf ik vlagen misselijkheid en oprisping hebben. Maar dat zal wel door al de rare veranderingen in mijn lichaam komen. Wanneer ga je weer testen? Of heb je vanmorgen misschien alweer getest?
(Ben stiekem nog steeds niet aan het leren). Nee ik heb niet meer getest. Ik wacht maandag gewoon af. Als ik dan nog niet ongesteld ben, test ik dinsdag wel ofzo. Verwacht er deze maand toch niets meer van. Balen dat er bij jou nog niets op gang komt zeg! Heb je trouwens al een nieuwe baan? Of ben je nog niet op zoek?
Ik heb nog geen nieuwe baan. We willen even deze maand afwachten met hoe dit gaat met mij en we hebben eind september nog twee weken vakantie. Even kijken hoe alles loopt en daarna ga ik verder zoeken. Even wat rust dus. We hebben veel meegemaakt de afgelopen tijd. Dus we willen alles even op ee rijtje zetten. Net naar de wc geweest en nog steeds niks. Ik ga even een middagdutje doen. Heb wat hoofdpijn en vannacht slecht geslapen. Tot later meiden!!
@Alice: gelukkig gaat alles goed!!! Hopen dat je snel uitslag van de urinetest krijgt.. @Steph: nog een beetje kunnen leren? Ben zooo blij dat ik dat niet meer hoef te doen hihi @Nijn: Lekker geslapen? Al een beetje duidelijkheid? @Kim: wat leuk dat de babykamer al af is Leuk ook met nijntje erop..ik vind alle kleuren wel mooi..ligt er ook aan wat voor meubeltjes en andere dingen je in de kamer hebt geplaatst.. @Naomi: je hebt het maar druk meis! Bijna trouwen..al een beetje de zenuwen @all: hier nog steeds met vlagen misselijk..gisterenavond helemaal niks gegeten..2 worstenbroodjes als ontbijt..had zo geen trek. Was vandaag ook soms duizelig gelukkig ben ik volgende week ook nog vrij haha..als dit een zwangerschap is dan hoop ik niet dat het 9 maanden zo is...
He meiden.. Hoe is het met jullie vandaag? Ook zo onweer gehad vannacht? Jeetje, knalde zowat uit me bed, haha.. Nu is het gelukkig droog en zelfs het zonnetje komt door.. Straks lekker naar me paardjes toe, hoop dat ze lekker naar buiten kunnen.. hopelijk is het water een beetje weggetrokken.. Verder heb ik gister de kinderwagen besteld.. helemaal leuk!! Pfff moet maandag weer werken na 3 wkn vakantie.. @Nijn, hoe voel je je vandaag meis? Al ongi? @Pindakoek, spannend hoor meis, heb je nog een keer getest of wacht je nog even?