Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Dag meiden,
    Even weer een berichtje van mij.
    Er is nog steeds helemaal niks en ik voel ook nog niks. Testen doe ik niet meer. Dat frustreert alleen maar.
    Wachten is het enige wat ik kan doen.
    natuurlijk vertel ik eht meteen als er veranderingen zijn.

@Alice
    Hoe is het nu met je meid.
    ik hoop dat het goed gaat.

@Stephanie
    Hoe gaat ie meid? Hoe was je tentamen gisteren? Toch nog even kunnen leren of is dat helemaal niet meer wat geworden?

@Pindakoek
    Wanneer ga je weer testen? ;)

2. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Nou ik denk dat ik zwanger ben..maar zit nog voor NOD dus hoop het voorzichtig ;)...heb vannochtend weer getest met kv2v5 en je zag binnen de tijd een heeel licht streepje verschijnen. Na het weekend ga ik weer testen in de hoop dat het donkerder is.

@Nijn: pff wat zal je dat wachten beu zijn zeg! :( Wat gaat er nu verder gebeuren? Ga je nog terug naar de dokter/kunnen ze nog meer voor je doen?
    @T84: leuk hoor! Wat voor kleur is de kinderwagen? Wij hebben nog 1 week vrij dus hoop op mooier weer dan kunnen we ook naar een pretpark toe ofzo...met regen is het ook niet leuk :(

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @pindakoek: joehoe!!!!! super dat je test vandaag binnen de tijd 2 streepjes gaf. ik feliciteer je pas na het weekens als het zeker is hihihi.

@nijn: balen dat er nog niets is meid!

@alice: hoe gaat het met je meis?? gisteren ook al niets gehoord van je.....

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hallo dames!

Daar ben ik weer!! Ik heb even rustig aan gedaan de afgelopen dagen. De buikpijn is bijna weg gelukkig. Af en toe nog wat harde buiken, maar gelukkig niet meer pijnlijk!
    We gaan het vandaag weer rustig aan doen en ik heb voor volgende week echt werkelijk waar 0.0 afspraken staan, echt even volledige rust!!

Gister zijn we even een uurtje naar het babypark geweest, ik denk dat we voor de bugaboo gaan, al hebben we wel flink getwijfeld over een joolz...eigenlijk willen we vandaag weer naar zo'n babyzaak, alleen moeten we er dan wel eentje vinden die open is op zondag.

@ Pindakoek, ik hoop voor je dat de streepjes aanhouden....

@ Nijn, hoe is het bij jou?

@ Kim, ga je ons spammen met babykamerfoto's?

@Steph, regent het bij jullie ook zo? Niet echt fijn voor de paardjes, hier zijn we ook nog niet naar buiten geweest met de hondjes omdat het zo regent.

@ Naomi, heb je de kinderkamer al helemaal klaar?

@ T84, hoe lang duurt het voordat jij je kinderwagen krijgt?

Liefs Alice.

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: fijn dat alles goed is meid!! lekker rustig aan blijven doen dan maar.

babykamer is nog niet klaar, dinsdag gaan mn pa en ik alle kozijnen/plinten ed schilderen en dan kunnen de meubels op hun plek. dan is het alleen nog de radiatorbekleding schilderen en ervoor.

de babydump hier in roosendaal is vandaag open..... weet niet of dat te ver weg is voor jullie.

wij hebben vanmiddag een doop dus zo alles nog even opruimen thuis en dan vanmiddag weer weg.

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, het schiet al wel lekker op dus!!
    Roosendaal is een beetje uit de buurt voor ons, we zitten vandaag niet in brabant, maar in Utrecht....
    En waarschijnlijk gaan we toch niet....manlief heeft weer eens geen zin...

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: oww nee dan is het een beetje ver weg hihi. leuk he die mannen hier heeft mn vriend nooit zin om mee te gaan als we niets nodig hebben hihi.

ja de kamer schiet nu eindelijk een beetje op!

8. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hee meiden,

Pindakoek, wow wat leuk! Super zeg!

Alice, gelukkig is alles weer okee. Leuk dat je een keuze hebt gemaakt voor de kinderwagen. Komt alles weer dichterbij!

Naomi, lief zeg van je vader dat hij jullie zo helpt met de kinderkamer. Handig!

Nijn, en al ongesteld geworden? Hoop het voor je!

Ik ben ongesteld geworden vandaag. Balen, maar zag het al aankomen. Zit nu op dag 31, dus misschien werken die etospillen wel om mn cyclus korter te maken. kan ik toch nog ergens blij om zijn haha.

9. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Alice, fijn om te horen dat het beter met je gaat.
    De kinderwagen wordt in week 47 geleverd.. Mag ik vragen waarom je voor de bugaboo gaat?
    @Steph, jammer dat je ongi bent geworden. Maar idd wat je zegt misschien een teken dat die pillen werken.
    @Pinda, spannend meis!! Ik hoop het zo voor je!!! Hoe voel jeje verder?

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @stephanie: jammer dat je ongi geworden bent, maar een korte cylcus is nooit weg natuurlijk!!

ja mn vader doet erg veel bij ons in huis!! daar ben ik hem ook heel dankbaar voor. hij is super handig dat is echt makkelijk, mijn vriend is gelukkig ook handig dus samen zijn ze een goed team hihi.

11. nijnonijntje

Dag meiden,
    hier nog steeds niks;)
    En ik voel ook nog niks aankomen. Dus ja we wachten hier nog steeds :(

@Alice
    Fijn dat het nu weer wat beter gaat
    @pindakoek
    Wow dat is zeker heel veelbelovend, maar ik wacht inderdaad nog even tot na het weekend met je feliciteren, totdat je meer zekerheid hebt.
    @Naomi
    Ik heb ook een hele handige man en een hele handige vader. Die hebben samen heel veelg edaan aan ons huis tijdens de verhuizing en verbouwing. Een geweldig team. Ik ben er altijd maar wat trots op. :D
    @Stephanie
    Balen dat je ongesteld bent geworden, maar fijn dat die pillen werken inderdaad.

Ben nu lekker alleen thuis.
    Manlief is vanmiddag weg. Dus ik vermaak me wel hihi.

12. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen ,

Hier is me temp al 3 dagen stabiel nog geen ongi te bekennen .

Vanmorgen getest en allebei negatief.

Dit is de gewone foto:

http://i38.tinypic.com/549m9z.jpg

En dit de bewerkte:

http://i38.tinypic.com/f3g950.jpg

Maar op allebei niks te zien ondanks dat hij bewerkt is .

Het is nu dus wachten op me ongi op naar ronde 9 :(

Hoe is het verder met iedereen ?

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Kim....gek zeg....waarom komt die ongi nog niet dan?? Ik ben echt aan het turen op die testjes of ik echt geen streepje zie...ik hoop het zo voor je meid dat jullie ook in verwachting mogen raken!!

Ik heb vannacht er echt een heerlijke nacht opzitten!! Gewoon heerlijk van 23u tot 6u geslapen en helemaal fit opgestaan en daarna lekker naar buiten met onze hondjes en lekker uitgewaaid, wat was dat fijn! Heb al flink in huis geprutst, vaatwasser in en uitgeladen, beetje opgeruimd, de was opgeruimd, gestreken en stofgezogen. Daarna heerlijk hammam-rituals gedaan en een gezichtsmaskertje erbij en nu zit ik met een kopje groene thee achter de pc...Had kan dus ook blijkbaar dat je je soms opeens goed voelt...
    Ben benieuwd of dat happy-feeling de hele dag blijft...
    De harde buiken verschijnen trouwens toch nog wel dagelijks. Maar gelukkig maar 5x ofzo, wat wel opvalt is dat ik het ook altijd krijg als ik ga liggen...dat snap ik niet zo goed...

14. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Kim, jammer zeg.. Maar is je Nod niet pas woensdag? Dat je nog te vroeg bent met testen? Hoe vond je vriend de babykamer?

Alice, zo jij bent er vroeg bij! Ik moet ook echt van alles doen in huis, vanwege mn tentamens de hoognodige dingen gedaan, maar nu moet ik het schoonmaken wat grondiger aanpakken. wel heel vreemd dat die harde buiken alleen komen als je gaat liggen, heeft de verloskundige daar geen verklaring voor? Nog een weekje en dan beginnen de colleges weer, ga je die nu wel volgen?

Nijntje, hoe is het?

Pindakoek, ik ben benieuwd of je al duidelijkere testjes hebt? Hoop het voor je meid!

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Steph, vervelend is dat he? Heb je al tentamens en ligt er daarna nog een hele bult huishoud-werk om te doen...blegh!!
    Yes, ik ga volgende week ook weer colleges volgen. Ik heb er wel zin in eigenlijk!!! Op maandag en woensdag heb ik les, dus wie weet loop ik je wel tegen het lijf;)

16. nijnonijntje

#2976 nijnonijntje, 30 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 aug 2010
    Goedemorgen meiden.
    Ik heb ook een heerlijke nacht gehad.
    Lag gisteren om 00.30 uur in bed tot vanmorgen 0.900 uur. Toen werd ik pas wakker. Dan voel je je echt wel heerlijk uitgerust!!
    Hier nog steeds geen ongi te bekennen en dat maakt me best wel wat bang hoor.
    Daarnaast wel heel erg last van slijm. Wat ik er soms gewoon uit voel lopen. Sorry voor dit onsmakelijke verhaal zo vroeg op de dag.

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@kim: je testjes zijn inderdaad spierwit ben je al overtijd of niet?

@stephanie: pfff tentamens en huishouden hihi is niet leuk om te combineren!

@alice: heel fijn dat je een nu een goede dag hebt! hopelijk blijft het zo gaan of nog beter :)

hier vandaag de oppaskinderen weer, is weer even wennen hoor.
    half 7 uit mn bed pffffff dat ben ik niet meer gewend. ze zijn best vervelend vandaag maar het is dan ook weer ***weer.
    net boodschapjes gedaan met ze zodat we vanmiddag lekker koekjes kunnen bakken en daarna versieren dan eten we die op tijdens een film hihi.

18. nijnonijntje

@Kim
    Je bent toch nog niet ovetijd? De testjes kunnen dan nog alle kanten op. Zelfs als je overtijd bent nog.
    Ik zie ook geen streepjes. Hoe graag ik het ook zou willen :(
    Mijn advies is ook, ga geen foto's bewerken. Dat schiet niet op. En als je geen streepje ziet met het blote oog is die ook niet positief. Dus ga jezelf niet gek maken met bewerkte foto's. Doe over twee dagen nog een test en wie weet is die gewoon lekker positief :D

19. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Alice, zo jij was er lekker vroeg bij , dan heb je in ieder geval wel lekker alles gedaan.

Gelukkig zijn je harde buiken minder geworden.

Sstephanie , nee heb me ei eerder gehad waardoor ik dus eerder me Nod had .
    Morgen zou ik 1 dag overtijd zijn.

Hij heeft hem nog niet gezien hihi, we zouden hem vrijdag afmaken maar dat is niet gelukt omdat me zus s'middags naar het ziekenhuis moest nu gaan we hem morgen proberen af te maken:)

Zag dat je ook ongi was geworden balen meis Dikke knuffel !!

Hoe is het gegaan met leren en je tentamens.

Nijntje, ik hoop voor je dat je gauw ongi word al Pffff 16 dagen overtijd.

Wanneer word er wat gedaan dan of voorlopig nog niks.

Ik weet het normaal doe ik het ook niet hoor maar was stiekem benieuwd :p

Naomi ,Leuk is dat he zo vroeg eruit .

Dat is wel leuk koekjes bakken met ze en daarna een film kijken.

Nee ben nog niet overtijd dat zou morgen wel zo zijn.

Het is nu nog even afwachten wat er gaat gebeuren .

Elke keer als ik wat voel lopen is het direct naar wc haha.

20. nijnonijntje

@Kim
    Als ik donderdag nog niet ongesteld ben mag ik de ha weer bellen. en als het goed is krijg ik dan een doorverwijzing om een echo te laten maken.
    Kan me voorstellen dat je heel beniewd bent. Ik duim voor je hoor!!

Deel Deze Pagina