Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Nijntje , dat is wel fijn dat je dan een echo zou krijgen.

Ik hoop voor je dat ze kunnen zien of er wat aan de hand is.

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @kim: ja moet de kids toch binnen houden, het staat hier constant te stortregenen. ze hebben echt constant ruzie wordt er echt knetter gek van!
    hopelijk snel een posi test in handen dat zou leuk zijn :)

@nijn: hopelijk wordt je toch snel ongi! of de echo moet straks uitwijzen dat je lekker zwanger bent.........

3. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Naomi , hier probeert de zon de hele tijd door te breken , ik wil de zon wel naar je toesturen.

Begrijp dat je er knetter van word het is natuurlijk ook niet leuk.

4. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Meiden heb hier net roze gespot zal vanmiddag wel erger worden en heb ook steeds meer buikpijn.

Dus op naar ronde 9 *zucht*:(

Ik moet me eigen inhouden tranen staan al bijna in me ogen:(

We gaan zo naar de action en ga daar maar tampons halen .....

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @kim: meid wat balen!!!! *knuffel*

nou stuur die zon maar hahah, soms klaart het hier een beetje op maar dan wordt het aan de andere kant alweer donker en komt er weer eens plensbui :(

hier net koekjes gemaakt, zitten nu in de oven.
    als ze beetje afgekoelt zijn de jongste uit bed plukken en dan kunnen we ze gaan versieren met glazuur en dingentjes hihi. hoe houd je ze bezig:p
    het gaat nu goed zo, deze 2 maken samen weinig ruzie.

hier toen straks de kleine bij mn navel voelen schoppen!!! tot nu toe was het altijd onderin en toen straks bij mn navel/net erboven hihihi.

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, heerlijk he? Als je zo'n nachtje lekker door hebt kunnen halen!!
    Mmm, nog steeds geen ongi....wanneer krijg je een echo? Zoiets had je toch afgesproken met de huisarts als de ongi weer niet doorzet?

@ Naomi, jam-jam!! Lekker koekjes bakken en film kijken, dat klinkt zo fijn!!! Zeker met dit weer!! Welk filmpje ga je de koters voor schotelen?

@ Kim, doordeweeks gaat de wekker hier altijd om 6u. Toen ik nog naar de faculteit moest ging die zelfs om 0520u, want dan zat ik al vaak om 0630u op de fiets...Ik probeer het nu vol te houden om dagelijks gewoon met mijn man op te staan en met hem weer te gaan slapen om toch een beetje ritme te houden nu ik thuis ben. Anders ben ik bang dat ik straks helemaal een omgedraaid ritme heb en lui wordt:p
    Mmm...morgen al je NOD...wel fijn dat je cyclus dan toch weer wat korter is!

@ Nijn, nu lees ik net dat je donderdag mag bellen...spannend....

@ Naomi, je kunt nu in ieder geval goed oefenen met ruziënde kiddies;). Dat lijkt me inderdaad wel heel vervelend zeg dat ze constant ruzie maken....

@ Kim....vervelend dat je roze hebt gespot:(...
    Misschien een heel brutale / onbeleefde vraag....maar zou jij ook al niet naar de huisarts mogen om te vragen waarom het nog niet gelukt is? Gezien de geschiedenis met je zus?
    Echt niet leuk dat jullie 2 al zo lang moeten wachten!:(

@ Naomi, wow, al helemaal een trap bovenin?? Tot hoever komt je baarmoeder dan al? Ik heb hem denk ik 1cm boven mijn navel ofzo, nog niet zo heel groot....

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: ik denk dat ik belle en het beest opzet, die vinden ze alle 3 leuk. ze hebben hem al 20x gezien maar ach maakt mij niet uit hihi.

ja oefenen gaat goed zo:p het gaat nu wel goed met de 2 oudste, hopelijk is de jongste zo uitgeslapen en niet meer chagi hihi.

een schop bovenin was het niet helemaal he hij was ter hoogte van mn navel, tot nu toe was het altijd bij het schaambot of richting mn linkerzijkant dus dit was heel bijzonder vond ik:p
    mn baarmoeder zal nu ter hoogte van mn navel komen als het goed is.

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, ow oke, ik heb het dus verkeerd begrepen ;), haha. Ons Ukkie trappelt ook meestal onderin en af en toe maakt hij een salto en draait hij om! Wel grappig, hij heeft ook al een favoriete ligkant en dat is rechts, met zijn billen recht omhoog gestoken, hihi. Tenminste ik denk dat het de billen zijn, want het is een mooi bolletje wat omhoog floept, haha.

Ow, ik vind Belle en het Beest leuk!!!

9. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    He meiden,
    Zo ben vanaf vandaag weer aan het werk.. en nu pas even tijd om hier te kletsen.. jeetje iedereen weet dat ik weer terug van vakantie ben, haha!!
    Jullie hebben wel lekker gekletst vandaag..:D
    @Kim, vervelend meis dat je ongi word, iig succes de volgende ronde
    @Nijn, vervelend dat je nog niks weet eigenlijk.. hoop dat je snel duidelijkheid hebt!! Dikke knuffel..
    @Naomi, leuk!! Koekjes bakken met de kids!!
    @Alice, fijn dat je je zo goed voelt!!! Geniet ervan!!
    Wanneer voelden jullie voor het eerst iets in je buik? Ben benieuwd.. wil het ook zo graag gaan voelen.. Sommige hoor ik over een soort plopje dat je voelt.. of vlindertjes ofzo...

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: wat leuk dat je dat al kan zien!! ik kan dat nog helemaal niet zien/voelen hoe ze ligt.
    alleen dat getrappel zit altijd in het midden onderin of linksonderin, heb het 1 keer rechts gevoeld.

ze heeft bij mij ook een keer gedraaid met der rug langs mn buikwand, was net alsof er een slang in mn buik kroop echt heel vaag was dat. wel super goed te voelen trouwens ook vanaf de buitenkant!

ja belle en het beest is leuk! ook al kijken ze die altijd meestal kijk ik toch mee:p soms willen ze pluk van de petteflet zien maar die vind ik saai haaha.

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @T84: ik voelde het met de 14/15 weken voor het eerst ploppen. een trekkend spiertje leek het heel erg vind ik. nu zie je mn hele buik soms bewegen:p net schopte ze tegen de laptop aan dat ding bewegen hihi.

12. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@Naomi
    Haha wat leuk, je zal eerst wel zijn geschrokken ( op een leuke manier natuurlijk) dat je de schop in een keer wat hoger voelde :D

@Alice
    Ja omdat ik afgelopen donderdag bloeduitslag kreeg zei de ha dat als ik over een week niet ongi was ik even een doorverwijzing moest komen halen. Maar ja ik zie wel of dat er ook gaat komen of dat ik nog ongesteld wordt.
    Heb niks aan zw kwaaltjes zelfs geen donkere urine. Afwachten dus.

@Kim
    Balen. Maar vol goede moed naar ronde 9. Ik duim voor je meid.

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @nijn: ja inderdaad het was inderdaad even een soort van schrikken. had wel gelijk iets van oww dat is de kleine maar dan een stuk hoger haha.

14. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Voelde je het duidelijk? Ik bedoel wist je gelijk dat dat het was?
    Ik heb wel iets gevoeld, maar weet het niet zeker hihi..

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, ik weet eigenlijk niet meer zo heel erg goed wanneer ik het voelde eigenlijk...het begin als een soort kleine prikjes...en nu weet ik niet beter als dat het daar al elke dag zit :)
    O ja, nog een vraagje aan jou, welke kleur Joolz heb je? Ik zag hem gister in het rood, die vond ik wel erg mooi!!

Ik ben er nog steeds niet uit welke kleur bugaboo ik wil...Mijn man wil bruin met oranje, maar ik vind rood met oranje ook heel mooi, maar hij denkt dan dat we een complete attractie worden met die kleuren. Wat denken jullie?

@ Naomi, met name tijdens de harde buiken zie je echt zo'n aftekening in je baarmoeder....En misschien omdat het kindje heel groot is en ik eigenlijk niet zo'n flinke buik hebt dat je hem ook echt goed afgetekend ziet...
    Als alles gewoon lekker relaxed is en slap hangt, dan zie ik het ook niet hoor!

@ Nijn...idd afwachten dus...nooit leuk!!

16. nijnonijntje

Dat hoor je vaker, maar vaak is dat het hem dan wel... spannend!! :D

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @T84: de 1e keer had ik iets van hee dat ken ik niet maar kon het nog niet geloven dat het de kleine was vond het nog zo vroeg.
    heb toen bevestiging gehad van mn paranormale genezer dat het de kleine was. een week later voelde ik het weer en wist ik het zeker. ik ken mijn darmen namelijk heeeeeel goed elk borreltje en plopje herken ik wel namelijk.

18. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    He meiden,

Vannochtend een zw.test gedaan maar het is helaas spierwit :(
    Waar ik me wel zorgen over maak is dat ik zo'n zeurende pijn heb aan mijn rechterlies :( Trekt ook erg richting mijn bovenbenen en onderrug...borsten zijn ook zeer gevoelig zonder bh. Maarja met beide benen op de grond blijven staan. Ik test over een paar dagen nog wel mocht ik nog niet ongi zijn.

@Kim: balen dat je ongi bent geworden! Wel fijn dat je cyclus kort is, bij mij is het nog maar afwachten.
    @Nijn: hoop dat je duidelijkheid hebt voordat je weer terug gaat naar de HA. Is ook echt balen!
    @Alice: fijn dat je zo lekker geslapen hebt!
    @Naomi: leuk dat je het kleintje hoger voelt schoppen hihi :D

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: oww ja dan is alles strak dan zal je het makkelijker zien. ik heb nog maar 1 harde buik gehad (na het klussen).

20. nijnonijntje

@Pindakoek
    Wat balen zeg.
    Inderdaad over een paar dagen nog eens testen. Ik duim voor je.

Deel Deze Pagina