Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @pindakoek: over een paar dagen nog maar eens testen dan als je niet ongi wordt!! duim duim duim voor jou!!

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Pindakoek, vervelend zeg....wel een beetje gek van je lies trouwens!

@ Naomi, houden zo, dat je pas 1x een harde buik hebt gehad, die zijn (nu) nog nergens goed voor ;)

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja inderdaad ben heel blij dat het er bij 1 is gebleven, alle andere keren ook geen harde buiken gehad misschien in combinatie geweest met een drukke dag toen.

luister gewoon heel goed naar mn buik, voel ik wat trekken of iets kap ik ermee en laat ik het een ander doen.
    ze zit nu trouwens weer op mn blaas te spelen grrrr kan naar de wc blijven lopen zo:p

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, ik heb ook echt een 'plasdag' vandaag, ik kan maar blijven gaan!!! Ook niet echt handig....

5. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ok, lijkt me zo bijzonder als het voelt.. Ga blijven opletten..
    @Alice, ik heb de antraciete kleur genomen.. is niet zo besmettelijk dan al die lichtere kleuren..
    @Pindakoek, Ow.. das verrassend had verwacht na die andere 2 posi testen dat ik je kon feliciteren.. Ik duim voor je!!
    @

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, ik vind die lichtere kleuren ook heel erg mooi, maar dat wil ik dus ook perse niet i.v.m dat ik dan erg snel een donkere wagen heb vrees ik.
    Ik heb net nog even de website weer doorgekeken en ik denk dat ik toch echt ga voor oranje met rood!! Nu alleen manlief nog even om ziet te praten....
    Enne, succes met voelen!!!

Ik ga nu de wc poetsen....blegh....altijd als het maandag is...gelukkig moet het van mezelf op een bepaalde dag, anders zou ik het graag uitstellen! ;)

7. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Hoi dames,

@Alice: Jeetje, heb je gewoon al weeën gehad? Wat ontzettend schrikken zeg! Gelukkig gaat alles nu weer goed. Hopelijk blijf je je goed voelen.

@Naomi: Wat leuk dat je de kleine op een andere plek hebt voelen schoppen, hihi.. Ik voel alleen nog prikjes/plopjes vlakbij mijn schaambot en soms ietsje hoger.

@Kim: Ontzettend balen dat je ongesteld bent geworden zeg! Ik hoop dat het snel raak is voor je.

@Nijn: Voor jou is die onzekerheid ook frustrerend. Dan kan je beter gewoon ongi worden zodat je door kan. :( Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.

@T84: Ik voelde de schopjes voor het eerst met 17 weken en 4 dagen en dat is nog vroeg aangezien mijn placenta tegen de buikwand ligt. Iedereen zei dat ik het dan later zou voelen, maar volgens mij doe ik het nu toch echt al. :)

@Pindakoek: Oh nee, wat is dat toch met jou? Jij krijgt altijd een streepje en later blijven je testen spierwit. :( Echt frustrerend! Je kan nu helaas niets anders doen dan afwachten, maar ik hoop dat het aan de test lag.

@Harde buiken: Ik heb volgens mij nog geen enkele keer een harde buik gehad. Hoe voelt dat en doet het zeer?

Ik maak me soms wel een beetje zorgen over de baby en of hij wel goed groeit. Voornamelijk omdat ik zelf zo weinig eetlust heb. Mensen stellen me wel gerust, maar dat is van korte duur, daarna maak ik me weer zorgen over van alles. Ook omdat ik volgende week de 20 weken echo heb en dat enorm spannend vind. Hoop zó dat alles goed is, dat ik mezelf gek maak met van alles. Hadden jullie dit ook?

8. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Hey meiden ,

Ik voel me eigen best wel schuldig tegenover me zus .

Was vanmiddag even langs de HA geweest om me ijzer te laten prikken maar ook een afspraak gemaakt voor volgende week .

Heb de afspraak staan voor een eventuele zaadonderzoek , maar aangezien we net pas 8 maand bezig zijn en we nu pas ronde 9 in gaan .

En meestal word je pas geholpen na een jaar , dus denk dat ik hem maar ga afzeggen en mocht het in begin december nog niet gelukt zijn dan pas de afspraak maken .

Ik zal zo even reageren op iedereen , voel me eigen nu echt zwaar klote :(:(

9. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Alice, Ok.. gewoon een goed verhaal voor manlief verzinnen.. dat komt goed, haha!
    @Rosa, Spannend je 2 wkn echo.. ik heb hem precies een maand later dan jij. Wil je weten wat het wordt?
    Ik vindt de 20 wkn echo ook spannend, ze gaan dan toch een hoop bekijken enzo..

10. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Kim, Jeetje meis toch.. Maar zaadonderzoek doen ze volgens mij wel eerder dan een jaar..

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @rosa: ik voelde vandaag (bijna 22 weken) ook pas voor het eerst ons meisje hoger, dus niets geks aan dat je hem/haar alleen nog laag voelt.

harde buik vond ik niet pijnlijk, vond het lijken op een beetje spierpijn hihi.

@kim: fijn toch dat er een zaadonderzoek wordt gedaan!!

hier de koekjes versiert met de kids, wat een knoeiboel was dat haahha. dus net ook maar keuken, tafel stoelen en vloer schoon gemaakt:p
    zometeen eens kijken of het glazuur al een beetje hard is :D

12. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Haha, lekkere kliederboel geweest dus.. wel lekke zo de koekjes proeven.
    Pff zit net te denken om een extra echo te plannen gewoon om het kindje te zien.. zo lang niet meer gezien, haha! En anders moet ik nog een maand wachten.. :):)
    Heb al gekeken het kost maar 40,- om te doen.. bij babyvision..

13. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @T84: Ik snap dat je nog een echo wil hoor, ik vind de tijd tot de 20 weken echo ook ontzettend langzaam gaan. Wil gewoon zo graag mijn kindje zien! En ja ik wil heel graag weten wat het word en jij?

@Kim: Ik snap dat je je schuldig voelt tegenover je zus, maar je moet echt doen waar jij je goed bij voelt. Als jij het ook prima vind om tot december te wachten moet je dat doen, maar niet uit schuldgevoel naar je zus. Ook jij wil graag zwanger raken.

@Naomi: Hmm lekker zelf gebakken koekjes. Ik heb net heerlijke zelfgebakken cake op. Had hem gisteren gemaakt, maar vind hem vandaag eigenlijk nog lekkerder smaken dan gisteren. :)

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    dat valt mee 40,-! dan is het misschien wel leuk om te doen, al zou ik die 4 weekjes nog gewoon wachten haha. ik moet nu 14 weken wachten!!

ik had van iemand de tip gehad dat ze bij fonys hogeschool zwangere zoeken om gratis echo te laten maken zodat de echoscopisten in opleiding kunnen oefenen. het artikel was al uit 2007 maar heb alsnog gemaild even kijken of ze het nog doen. zou wel super gaaf zijn een gratis echo! en dan krijg je nog een presentje en fotos mee!

15. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hee meiden! Jullie hebben veel gekletst, gezellig!

Kim, wat jammer dat je ongesteld geworden bent zeg. Ik zou me echt niet schuldig voelen tegenover je zus, waarschijnlijk gunt ze het je heel erg, anders had ze je ook niet geholpen met de kinderkamer. Gewoon laten onderzoeken, meestal moet je heel lang wachten voordat ze je willen helpen.

Alice, lekker poetsen haha. Wel kleurig hoor, oranje met rood, vrolijk! Als je man toch bij bruin/oranje blijft, kan je later altijd nog aanvullende bekleding kopen? Dat is zo leuk van de bugaboo, ja kan afwisselen!

Naomi, leuk koekjes bakken. Vind het ook altijd zo leuk om muffins te maken en die dan te versieren, en dan onder een mooie stolp op tafel.

Rosa, kan me voorstellen dat je een beetje zenuwachtig bent. Het is vast allemaal goed! Wil je weten wat het is?

T84, gewoon doen zo'n extra echo. Is zo gaaf! En 40 euro is ook nog wel te overzien toch?

Nijn, pffff het duurt wel lang allemaal he bij je! Als je dan toch niet zwanger bent, laat die ongi dan maar komen..

Pindakoek, wat raar dat je eerst streepjes ziet en nu weer niets.. Vreemd hoor. Hoop dat het allemaal goed uitpakt, en je toch gewoon zwanger bent..

Ik heb net een hele leuke ketting gekocht van Mimoneda, met van die munten eraan. Vond mezelf zielig omdat ik zwaar ongesteld ben. Fijn verhaaltje, maar het hele bed zat vanochtend onder het bloed. had ook nog ns mn mooiste witte setje beddengoed erop, gelukkig is alles eruit gegaan in de was. Normaal bloed ik niet meer zo zwaar. Heel vervelend.

16. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Kim: ik snap dat je je heel *** voelt hoor, hier precies hetzelfde!! wel fijn dat je een zaadonderzoek kunt doen, misschien is dat ook wel iets voor ons binnenkort ;) Vannacht had ik gedroomd dat ik een vet positieve zw.test had..gewoon 2 dikke lijnen..nou die droom werd vannochtend wel verstoord :( een paar dagen geleden ook al gedroomd dat ik zwanger was en dat het kindje ongeveer 6 maanden was in mijn buik...pfff..was het maar zo!

17. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Ssteph: Jeetje je hele beddengoed onder, bah! Heel vervelend inderdaad.
    Ik ben behoorlijk nerveus voor de 20 weken echo, hoop gewoon dat alles goed is en ben ook benieuwd naar het geslacht. Heb absoluut geen voorkeur, ben alleen heel nieuwsgierig, haha..

18. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Rosa, Ja duurt lang dan ineens ertussen.. Jij mag al bijna..
    Ja ik wil zeker weten wat het word.. :D:D
    @Naomi, ja 4 wkn gaat nog wel.. maar toch.. ben denk gewend geraakt aan dat ik het al een paar keer heb gezien met een redelijke tijd ertussen, hihi..
    Ja 14wkn wachten duurt een stuk langer, hihi!
    Ik denk dat ik ze morgen ga bellen voor een afspraak.. hihi.. en idd voor die 40,- hoef je het ook niet te laten..
    @Steph, goed zo, af en toe is het gewoon nodig jezelf te vertroetelen..

19. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb het ook hoor.. en idd over het geslacht ik denk hetzelfde!:D

20. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Hier weeige pijn in mijn bovenbenen.
    Misschien dat ik nu toch echt ongi ga worden.

@Kim
    Als je nu een zaadonderzoek wilt doen, meot je dat gewoon doen. Heeft geen nut om je schuldig te voelen. Of je doe zaadtest nou wel of niet doet. Stel dat je binnenkort zwanger bent voel je je waarschijnlijk ook schuldig.
    Je moet doen waar jullie je goed bij voelen. Het zal je zus misschien pijn doen, maar ze begrijpt het heus wel en ze gunt het je ook hoor!!
    Maar als jij liever nog even een paar maandjes wacht kan dat ook. Het is aan jullie toch?
    Komt goed meid ;)

Deel Deze Pagina