Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @nijn: heel veel suc6 bij de ha!!

@T84: pff schrikken zeg, gelukkig klopte het hartje nog. mijn moeder heeft het ook gehad bij mn broertje, hopelijk is vanmiddag bij de gyn ook alles goed!

2. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    T84, gelukkig is alles goed! Hoop dat alles bij de gyn ook goed is!

Nijn, succes bij de huisarts.

Kim, lachen van je vriend! Kan ie niet tegen drank? Ik zou nog een keer testen als je niet ongesteld wordt!

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Nou zeg wat een middag.

Net naar de ha geweest. Die gaf me een verwijsbrief voor een echo.
    Kon pas na 13.00 uur bellen. Net even gebeld.
    Zegt dat mens tegen me dat is pas 13 september terecht kan ivm de drukte.
    Dus ik zo ja maar eerder zou wel fijn zijn in mijn geval ook omdat de ha er naar vraagt.
    Ja maar het kan niet eerder zegt ze.
    Dus ik zo: kan het niet 's morgens vroeg een keer? Nee zegt ze, ze beginnen hier al heel vroeg.
    Dus ik heel boos: luister een even. Ik knoei al twee weken met negatieve en positieve testen en negatieve bloedtesten en ik ben nog niet ongesteld. Ik wil weten wat er nou is.
    Toen wilde ze even overleggen met de echo laborant.
    Na een paar minuten heb ik haar aan de lijn en mag ik vanmiddag om 15.45 uur al komen:$.

Maar ze zei me wel dat de uitslag naar de ha ging. En toen ik vroeg wat ze daarmee bedoelde kon ze me dat niet vertellen:(.
    Wat voor halve garen doen er echo's hier bij ons zeg.... nou ja vanmiddag ga ik dus kijken wat er aan de hand is en verwacht dan deze week ook uitslag van de ha als ik daarvoor nog niet ongesteld wordt natuurijk. Pff belooft een hectische middag te worden voor mij.

4. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Nijn, wat stom zeg! Maar gelukkig kan je straks al een echo laten maken en die mensen zullen heus niet de hele tijd hun mond houden hoor! En anders zal de huisarts het je wel vertellen. Nog even afwachten meid! Succes.

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @nijn: goed dat je je boos gemaakt hebt! hallo de huisarts wijst je niet voor niets door! en dan willen ze je nog 2 weken laten wachten belachelijk....
    de uitslag naar de huisarts hmmm vaag. je kunt zelf mee kijken dus als je goed kijkt kun je vast al wel zien of er iets zit of niet.

6. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Goed zo nijn, dat je zo op je strepen hebt gestaan! Gewoon daar vragen wat ze zien..meestal zeggen ze wel iets..

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, leuk dat je mannetje toch om is!! Het is zo fijn om weer even naar je kindje te kunnen kijken!
    Op mijn oude werk hadden ze ook een echo-apparaat en dan hing ik ook zo vaak als het kon aan dat ding:), mis hem nu dus wel een beetje...

@ Bloed...dat heb ik nog nooit gehad...ze zeggen wel eens ooit dat als je seks hebt gehad dat er een vaatje gesprongen kan zijn omdat het gebied zo goed doorbloedt is...hou het maar even in de gaten meid en anders bel voor de zekerheid je vk...liever een keertje te veel bellen dan te weinig!!
    Ik lees net je overige posts...veel succes bij de gynaecoloog vanmiddag! Ik hoop dat het niets ernstigs is...heb je nog meer bloed verloren?
    En inwendig is gek he?...deed me best zeer die enorme stok in me:$

@ Kim, hihi, nou af en toe mag dat toch wel, een beetje dronken zijn?;)

Vervelend dat je ongi er nog niet is!!

@ Naomi, owkee, ik ga eens even op hun site kijken:D, al ben ik een beetje bang dat als ze in opleiding zijn er misschien toch zo maar op eens een piemeltje of een poesje door het beeld gaat schieten...;)

@ Nijn, nou daar ben je dan mooi klaar mee....vervelend dat ze je dan nog willen 'pakken' door zo te zeggen dat de uitslag niet mee gegeven kan worden (maar volgens mij mag een laborant eigenlijk ook niets zeggen omdat die onder supervisie staan van een gynaecoloog en die ook eerst de beelden moeten zien...). Hopelijk weet je toch snel wat er aan de hand is!!

Vanochtend niet zo sprakelend opgestaan als gisteren, maar ik heb wel weer een goede dag er op zitten. Ik heb 3u geschrobt op onze badkamer, dat was echt eens nodig...nu toch maar eens elke week bij gaan houden:). Stofgezogen, boodschapjes gedaan en lekker met de hondjes gewandeld. Daarna moest ik wel even gaan liggen, kreeg weer te veel en vaak harde buiken. Nu mag ik nog even een half uurtje zp-en van mezelf met een kopje thee en dan komt er bezoek.
    Vanavond met mijn mannetje naar de ikea voor een extra boekenkast. Onze studeerkamer moet leeg, want dat wordt de kinderkamer. Een deel van de boeken moet dus verhuizen naar de logia (soort van overdekt balkon). Het werk aan Ukkie's kamer komt dus langzaam op gang:D

8. nijnonijntje

Nou meiden,
    Ik ga die kant op. Jullie horen wel van mij als ik er weer ben.
    Ben benieuwd wat er is.
    Ben denk ik niet zwanger. Had vandaag weer een nega test, maar ze kunnen vast wel zien wat er dan aan de hand is.
    Tot later!!!

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Succes Nijn!!!!

10. nijnonijntje

Meiden,
    Even snel bericht van mij
    Er was niks veraontrustends te zien, maar ook niks positiefs. Nu meot ik weer een afspraak maken bij de ha. Raar he.
    Ben zo benieuwd hoe dit kan. Heb ook echt posi testen gehad. :(

11. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Meiden ,

In me album kan je spieken bij de babykamer .

Het zijn er nog maar een paar , donderdag gaan we weer verder me zus had krampen in haar handen .

En dan gaan ook de meubeltjes in elkaar :D

12. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Balen zeg dat er niks te zien was :(:(

En wat moet de HA er nu verder aan doen dan ?

Het zit je ook allemaal niet mee he meis !!

13. nijnonijntje

Geen flauw idee wat ze kunnen doen.
    Ik wacht het maar weer eens af.
    Doe toch niks anders dan afwachten :(

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn...wat vaag...hebben ze je ook niet gezegd in welke fase van je cyclus zit (luteaal vs. folliculair), daaraan kun je wel afleiden waar je in de cyclus en dus in je hormoonbalans zit. Hebben ze niet iets gezegd of er wellicht een corpus luteum (geel lichaam / eisprong) te zien was, of dat er een ei-blaasje op een eierstok zat? Ik bedoel...ze moeten iets gezien hebben! Bij elke gezonde vrouw kun je aan de eierstok aan de activiteit zien waar je in je cyclus zit....Wanneer kun je weer bij je huisarts terecht?

@ Kim, ik ga zo eens even foto's spieken, ik ben wel heel benieuwd!!!
    Wat heb je eigenlijk nog met het zaadonderzoek gedaan?

@ T84, hoe gaat het met je meid? Ik ben wel heel benieuwd naar je, ik hoop dat je ons gerust kan komen stellen!!!

Hier aan het wachten totdat hubbie thuis komt. Hij is gelukkig weer een kwartiertje eerder thuis. Dus ik heb de aardappelen op het vuur en dan kunnen we meteen aanvallen als hij er is.
    We zouden vanavond eigenlijk naar de ikea gaan. Maar ik krijg als ik me ligt voorover buig al een harde buik...gelukkig zijn ze niet erg pijnlijk. Maar ik ben me wel rot geschrokken vorige week met die contracties, dat ik nu echt 0.0 wil doen wat weer weeën uit kan lokken. Straks maar even met manlief overleggen wat we moeten gaan doen. Op zich gaan we daar niet echt winkelen hoor, we weten wat we moeten hebben, kwestie van ophalen in het magazijn, maar toch, het zit me toch niet helemaal lekker dat ik zo vaak last heb van die harde buiken. Het speelt dan toch steeds in mijn achterhoofd dat het kindje dan straks misschien te vroeg kan komen.
    Gelukkig heeft net een vriend van ons onze dames uitgelaten, scheelt weer wat belasting op de buik!

15. nijnonijntje

Nee helemaal niks, alleen dat er veel baarmoederslijm zat. En dat er geen zw te bekennen en was en dat er geen rare dingen in de eileiders waren.
    Oja en dat ik negatief teste dacht ze dat het wel klopte.
    Maar ik weet niet ze daarmee bedoelde. Was dat omdat ze geen vruchtje zag of omdat er zoveel slijm was dat het een ongi gaat worden?
    Vaag hoor.

16. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    T84, gelukkig is alles goed met de kleine.

Het is wel even schrikken natuurlijk ...

Sstephanie , nee hij kan er echt niet tegen normaal word hij
    er chago van maar heb me eigen echt kapot gelachen.

Ja misschien morgen een keertje ik twijfel wel heel erg had
    nu allang ongi moeten zijn en het roze is nu helemaal weg.

Alice, ja een keertje het gebeurt hier gewoon echter nooit .

Ben zelf toen zo misselijk van de alcohol en toen ik thuis woonde
    dronken we af en toe wel is een bacardi maar ook niet echt veel.

Meis doe je wel voorzichtig met die harde buiken van je .
    Je hebt inderdaad veel gedaan als ik het zo lees .

Hihi dat word inderdaad gaan verschuiven anders kan er geen babykamer komen :p

Ik weet pas volgende week meer omdat we dan pas de afspraak hebben staan, maar ik laat hem wel gewoon doorgaan als ze het willen doen.

Overleg inderdaad maar even goed want dit is natuulijk ook niet echt wat, gelukkig weet je wat je moet hebben en waar je moet zijn .

Dikke knuffel meis !!

Nijntje , ik heb 1 x een echo gehad omdat ik het heel raar vond aanvoelen van onderen en heeft hij ook alles netjes nagekeken .

Toen had ik een baarmoederslijm van 13,7 mm en dat lijde uiteindelijk op een ongi maar het kon ook een zwangerschap wezen.

Weet je toevallig hoeveel die bij jou was??

17. nijnonijntje

#3057 nijnonijntje, 31 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 aug 2010
    @Alice en kim
    Nee er is geen dikte van het slijm aangegeven.
    Ik zal even typen wat er op de uitslag staat:

Beide ovaria vertonen het beeld van een PCO.

En dat betekent?

18. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Nijntje , het betekend dat er cystes zitten waardoor je ongi niet wilt doorbreken .

Me zus heeft namelijk zelf PCOS aan de rechterkant.

Heb je de echo ook mee gehad dan me zus wou anders wel even voor je kijken ;)

19. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    he meiden..
    Ben er weer.. met de kleine is alles goed, beweegt goed en hartje klopt ook duidelijk en goed. Alleen denken ze dat er iets mis is met mijn baarmoederhals.. heb inwendig onderzoek gehad (eendebek, was nog erger als dat ding vanmorgen bij de vk) toen zag hij toen hij het aanraakte gelijk begon te bloeden en dat is niet goed. Nu gaat er een beetje naar het lab voor onderzoek.. en moet ik het goed in de gaten houden en vlg wk terugkomen.. en dan gaan ze met zo'n camera'tje aan de binnenkant kijken.. weten ze het dan nog niet, snijden ze er en stukje uit om te onderzoeken.. hij noemde ook baarmoederhalskanker.. en toen schok ik me rot..
    Ben eigenlijk steeds verdrietig ook al gaat het met de beeb goed..

20. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Nijntje , heb je ook nog een foto van je ovulatie testen .

Deel Deze Pagina