Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden..
    @Nijn, succes bij de ha vandaag.. hoe laat moet je?
    @Pinda, Spannend!!! ben je al overtijd?
    Ik duim ook voor je..
    @Alice, Mooi buikje heb je.. Ik heb dat ook dat je buik savonds groter is dan sochtends..

Verder ben ik behoorlijk zenuwachtig voor straks.. slecht geslapen slecht gegeten.. pff hoop dat ik na vandaag duidelijkheid heb..

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @nijn: suc6 bij de huisarts vandaag!!!

@T84: jij ook heel veel suc6!

@pinda: spannend zeg!!! maar een streepje is een streepje zeggen ze. test morgen ochtend anders eens een keertje ik ben benieuwd!! ik duim voor een duidelijke test voor je!

@alice: wat een beschaafd buikje zeg! mooi hoor :)

hier nog 1 dagje werken (morgen) en dan vakantie :D

3. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Alice, lekker toch dat je nog een bescheiden buikje hebt? Dan val je straks niet om haha.
    Hier wil mijn vriend ook alleen maar mij vragen. Maar wat romantisch in Rome!

Naomi, het is al bijna zo ver!!! Lekker dat je daarna ook nog een paar weken vrij bent.

Pindakoek, spannend! Ik hoop zo dat je zwanger bent.

T84, heel veel succes straks bij de dokter. Hopenlijk kan hij je gerust stellen!

Nijn, jij ook succes bij de ha!

4. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    hai allemaal

goh alice,wat een mooi bescheiden buikje heb je :$,die van mij is wel 4 keer groter haha.

nijn: succes vanochtend!!!

@pindakoek: ik duim voor je,maar een streep is een streep toch;)

@t84 jij ook veel succes bij de dokter!

@naomi lekker he bijna vakantie,op een gegeven moment ben je er ook wel aan toe.

hier met mij gaat alles okee,de zwangerschap verloopt prima,en gaat lekker snel.:D
    de kleine is superdruk in de buik,de hele dag door hihi,dat ga ik straks wel weer missen.
    mijn kraampakket van de verzekeraar heb ik al binnen,als ik al die kraamverband weer zie :$.

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @stephanie: jaa nog een weekje :) ik kan niet wachten....

@miranda: ja heerlijk vakantie!! ik hoef dan pas weer 27 september te werken! dat lijkt nog zoo ver weg haha.

je bent alweer bijna 29 weken! wat gaat de tijd ook lekker snel he.
    leuk dat de kleine zo druk is :D

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Pinda...zijn de testen er al?? Duim duim duim...

@ T84, dankje!
    En ik duim ook heel erg hard voor jou, hopelijk kunnen ze je direct een diagnose / prognose geven!

@ Naomi, dankje, en succes op je laatste werkdag!!
    Ow..lees net dat dat morgen is:D...sorry...

@ Steph, ik ben ook heel blij met dat kleine buikje, ik vind hem nu al redelijk zwaar en gespannen, dus ik heb echt respect voor de dames met een flinke buik!
    Maar het is voor een 'vreemde' soms moeilijk te geloven dat ik zwanger ben...laat staan al 25 weken zwanger...Maar er zit toch echt een flinke baby in...ben al 10kg aangekomen, ik ben gewoon goed in kilo's verstoppen;)
    En Rome was zo gaaf ja....hij vroeg me op de Engelenburcht toen we uitzicht hadden op de St. Pieter....zwijmel....
    Ik ben benieuwd hoe jou vriend jouw gaat vragen!:)

@ Miranda, fijn dat alles zo goed gaat!! Je bent de magische 27-weken-levensvatbaar-grens ook alweer voorbij, dat moet wel fijn zijn. Op naar de volgende mijlpaal van 30 weken!
    Ik geloof dat ze ook wel eens zeggen dat bij je 1e je buik nog niet zo groot wordt toch?
    O en kraamverband...ik heb daar al wel eens naar gezocht, maar nog niet gevonden...volgens was dat heel groot toch?

Vandaag mag ik alweer ietsje meer doen van mezelf. De 2e was zit in de machine en ik heb al stofgezogen (incl. bukken en schuiven). Nu even lekker wat gestudeerd achter de pc en nu even lekker pauze houden!! Dat mag ook wel :)
    Straks ga ik naar de AH en Etos (zitten naast elkaar en maar een paar honderd meter van ons huisje) en dan nog 2x wandelen met de hondjes vandaag...dat is dan wel weer genoeg geweest voor vandaag. Even rustig op blijven bouwen, want dan kunnen we morgen naar het babypark!!!!

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @All: bedankt voor het duimen meiden. Nee heb de testen nog niet binnen..spannend he! Vooral ook omdat ik deze week tot 2x aan toe gedroomd heb dat ik een vet positieve test in mijn handen had! Ik droom by the way elke nacht wel :( straks huisje opruimen..heb een beetje moeite met bukken lijkt wel..voel zo mijn onderbuik..

@T84: hoop dat alles goed is gegaan in het ziekenhuis, duim ook voor jou!

8. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    he meiden, hoe is het hier? hier gaat alles goed. as dinsdag geslachtsbepaling en woensdag trouwen.erg spannend dus.

9. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Spannend Niki :) alles al gereed voor de bruiloft?

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @niki: dat is al een tijdje geleden :) gelukkig gaat alles goed.
    dinsdag geslachtsbepaling dat is al wel vroeg!! hopelijk kunnen ze het zien.....
    en woensdag trouwen spannend hoor! wij vrijdag :D

11. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ben er weer..
    Even de korte uitleg:
    Ben net terug uit het ziekenhuis, waar ze een colposcopie hebben gedaan.
    Er is wat afwijkend weefsel geconstateerd wat ze gaan onderzoeken. Volgende week moeten we hiervoor terugkomen en dan horen we meer. Verder moet ik goed mezelf in de gaten houden en veel rust nemen. Als ik het niet vertrouw mag ik altijd eerder terugkomen. Ik blijf voorlopig bij deze onder behandeling. me 20 wkn echo moet ook in een ander spec. ziekenhuis plaatsvinden..

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    pfff meid nog een week in onzekerheid!!!
    nou dan maar doen wat ze zeggen he rusten.....

*dikke knuffel* is niet niks wat je nu allemaal ondergaat!

13. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Dag meiden,
    Ik ben er ook weer. Even een update van mij.
    Vanmorgen vol zenuwen met de uitslag van de echo naar de ha gegaan.
    Ja ze vermoedde gezien mijn klachten al wel dat ik pco zou hebben.
    Toen vroeg ze hoe lang zijn jullie precies bezig om zwanger te worden.
    Dus ik zo;) een half jaar gericht en een half jaar niet gericht:), dus een jaar.
    Wat helemaal niet waar is, maar ik dacht dit is mijn kans. Ik dik het wel even aan anders krijg ik nooit een doorverwijzing.
    Ja zei ze: de richtlijn voordat we je naar de gyn sturen is een jaar bezig zijn en we kijken naar leeftijd, je bent namelijk best wel jong nog. ( zo oneerlijk eigenlijk toch, ik bedoel een kinderwens is een kinderwens, wat boeit leeftijd dan nog)
    Maar omdat je al een jaar bezig bent en er pco geconstateerd is stuur ik je door.:D
    Gelukkig ik mag dus naar de gyn. Dan wordt er tenminste wat aan gedaan. Want zo nog een half jaar doorlopen in onzekerheid of je wel een ei hebt is natuurlijk ook niet wat.
    Ze zei ook: houd er rekening mee dat de wachtijd ongeveer 2 maanden is bij de gyn.
    Toen ik daarna belde kon ik 1 oktober al terecht. Wat een geluk. Dat is al over 4 weken.
    Toch nog een beetje geluk.
    Ben zo blij dat ik dinsdag het er door heb kunnen drukken van die echo en vandaag ook. Anders weet ik niet hoe lang dit had geduurt.
    Nu baal ik wel destemeer soms dat die zwangerschap in ronde twee werd afgebroken door die accute blindedarm. Dat doet nu soms extra pijn. Maar ja je kan niet alles hebben in het leven.

14. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    T84, jeetje meid, wat verschrikkelijk naar dat je nog een week moet wachten.. Heel veel sterkte, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, alleen maar dat ik het naar vind voor je..

Nijn, fijn dat je naar de gyn mag. Dan zit er weer schot in de zaak. Met PCO kan je prima zwanger worden, je hebt alleen een beetje hulp nodig.

Niki, spannend dat je woensdag al gaat trouwen! Hoe ver ben je? Ik kan op de een of andere manier je banner niet zien..

Alice, wat ga je allemaal kopen bij de Babypark?

Naomi, schiet je kamer al op?

Net weer een doosje etos zwanger worden pillen gekocht. Zitten er maar 30 in, en daar ben ik zondag al doorheen. Toch stom steeds hoor, om van die foliumzuurtabletten te moeten halen..

15. nijnonijntje

@T84
    Pff meid ik hoop dat je snel uitslag krijgt. De week vliegt vast voorbij. Doe maar lekker rustig aan hoor. Werk je nog wel?

@Stephanie
    ja inderdaad dat scheelde wel weer. Ik hoop in ieder geval dat het niet lang meer zal duren voor ons.

@Alice
    Babypark is echt heel leuk.
    Hier in de buurt zit er ook 1. We zijn er al wel eens geweest. ben er ook een keer geweest toen mijn tante zwanger was van mijn nichtje. ( waar ik altijd op pas) Zo leuk!!!

@Niki
    Ik dacht van de week nog aan je. Dat ik je lang niet hier gezien had.
    14 weken alweer. gaat lekker snel. Nu ook nog trouwen. Wat zal jij genieten. Hoe zit het met je buik? Pas je nog in de jurk ;)
    Wat mooi dat je al zo vroeg geslachtsbepaling krijgt.

Hier ga ik even uitrustten. merk van de spanning van de afgelopen dagen dat die er nu helemaal uitkomt. Even een middagdutje doen denk ik.

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Niki, leuke vooruitzichten allemaal! Heb je zelf enig idee wat het geslacht van de kleine gaat worden?

@ T84....eigenlijk ben je nu dus niet heel erg veel verder? Alleen gelukkig wel dat je onder behandeling van deze gyn blijft, dat is wel fijn!
    Hoe voel je jezelf er nu zelf onder?

@ Nijn, ik ben heel erg blij voor je dat je zo 'snel' bij de gyn terecht kan! En niks aangedikt toch...er is heel wat gebeurd bij jullie de afgelopen tijd! Hopelijk valt het uiteindelijk toch allemaal mee en worden jullie snel weer zwanger!
    Ik begrijp dat het nu extra pijnlijk kan voelen van die blinde darm....

@ Steph, ik heb gewoon een hele berg van die dingen in 1x gekost, ze zijn toch niet zo prijzig en je gebruikt ze minstens tot en met week 10 in de zwangerschap nog.
    Enne, we willen morgen eigenlijk alles bij het babypark kopen...natuurlijk moet je achteraf nog vanalles kleins enzo hebben en voor kleertjes gaan we ook niet echt, maar voor de rest willen we alles wat je ook maar voor zo'n dreumes kan krijgen kopen:). We hopen vroeg te kunnen gaan, zo'n vrouwtje die ons rond kan leiden aan de haak te slaan en dan de hele kraamlijst af te strepen:).

Net lekker weer even geslapen, ik ben er elke middag toch wel echt aan toe! Heb gelukkig al mijn huishoudelijke karweitjes (op het avondeten na natuurlijk en de 17u-wandeling met de doggies) af. Nu flink vanalles printen voor de studie die maandag begint.
    Ik voel me nog steeds goed op een beetje stijve rug na, dus morgen hopelijk echt Babypark.

17. nijnonijntje

@Alice
    Ja ik heb gezegda dat ik een jaar bezig was ipv een half jaar. anders had ze me nog een half jaar laten doorlopen.
    Leuk hoor babypark.
    Geneit ervan.
    Doe lekker rustig aan vandaag dan kun je morgen al je energie daarvoor gebruiken :D

Mijn man belt net dat hij zo thuis is en ik meot nog met het eten beginnen. ahhah
    Ik begin dus maar vast.

18. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ik ben ruim 14 weken nu. we denken vanaf het begin al een jochie dus ben benieuwd. we gaan naar dr.papa. die doet geslachtbepaling vanaf 15 weken. een vriendin van mij is vk en die luistert af en toe even naar het hartje en die denkt ook een jochie. soms kunnen ze het enigsinds zien en horen aan het hartje.. voor de bruiloft is alles wel geregeld alleen ben wel zenuwwachtig haha.

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    leuk niki zo vroeg geslachtbepaling! wij wisten het pas met 19,5 weken hahah. ik dacht ook een jongen en het is een meisje:p

fijn dat alles geregeld is voor de bruiloft hihi zenuwen ken ik niet ben echt totaal niet zenuwachtig ervoor....

@all: hier vanaaf ff de stad in en dan over de kermis lopen :D

20. nijnonijntje

O dat hoor ik voor het eerst.
    Lijkt me raar dat ze dat aan de hartslag kunnen horen.
    Volgens mij is dat bij iedereen hetzelfde. Anders is er wat aan de hand denk ik.
    Maar wel leuk dat je zo vroeg al weet wat het wordt :D

Deel Deze Pagina