@ rosa: je klopt als ze willen krijgen ze je er toch wel uit! maar heb me goed gedragen afgelopen tijd dus ik denk dat ze niet ontevreden zullen zijn brrrr bloedafname!! kan daar niet tegen hihihihi. maar daar is idd werk genoeg in. bij mij werk hebben wel echt een punt wat ik goed voor elkaar wilde hebben voor we zwanger werden want ja het kost veel geld nu halen we veel 2e hands maar dan nog! gelukkig volgende week jarig ben benieuwd of ik baby spulletjes krijg
Gelukkig heb ik een vast contract..en weet ik dat me baas me er niet uit zal knikkeren.. *Gelukkig*.. Hoeveel uur blijven jullie werken als jullie bevallen zijn?
hetzelfde al nu mss nog meer na een tijdje. 1,5 dag in de winkel en 2 dagen gastouder maar dat wil ik uitbreiden!
@T84: Ik blijf hetzelfde als nu werken. 29 uur. Verdeeld over drie dagen, 1 avond en een weekenddienst eens in de drie weken. (is drie uurtjes op een ochtend) Heel misschien zit ik eraan te denken om de avonddienst niet meer te doen of deze te verplaatsen naar de ochtend. Nou ja ik kijk eerst even hoe mijn werkgever tegen die tijd reageert.
valt tegen hoor. 3,75 per uur per kind. nu heb ik gelukkig 3 kids waarvan 1 hele dag van 7.15 tot 17.00 uur en de andere 2 voor school 1,5 uur en na school 1,5 uur. dit doe ik 2 dagen komt uit op 350/400 euro per maand! het liefste wil ik babys en kleine kids die nog niet naar school gaan dat vind ik het leukste en verdient het meeste!!
@naomi Ja de decembermaand is erg leuk om te werken. Maar je moet maar zo denken. De december maand is ook leuk om verlof te hebben. Kun je extra genieten van je zwangerschap tijden sinterklaas kerst en alle versieringen. toch? @T84 Ik werk momenteel 3 dagen in de week. Dit wil ik ook blijven doen al ik zwanger mag worden en na de bevallig. Lijkt me wl ideaal. En ik denk dat mijn werkgever ook wel blij is dat ik neit minder ga werken maar dat het allemaal gelijk blijft
@nijn: ja zo had ik het nog helemaal niet bedacht!!! hihi inderdaad wel super leuk om dan met verlof te zijn al zal ik de oppaskids dan mss nog wel hebben, dat wil ik zo lang mogelijk blijven doen als we meer kinderen hadden gehad had dat hetzelfde geweest toch al worden onze kids straks wel beter opgevoed (hoop ik) als deze bengels
@Naomi: Het lijkt me ook juist een heerlijke tijd om met verlof te gaan en lekker januari. Dat vind ik altijd zo'n saaie maand en het is dan meestal KOUD! Hoef je lekker niet heel vroeg je bed uit omdat je moet werken. Ik had gister een plan gemaakt dat ik de logeerkamer (word de babykamer) zou uitmesten, maar ik kan me er maar niet toe zetten, haha.. Er staat nu nog een hoogslaper met kastruimte eronder waar heel veel troep inzit. Volgens mij kunnen veel dingen worden weggegooid.
@rosa hihi ja jullie hebben helemaal gelijk!!! lekker binnen blijven met de kleine uk straks terwijl iedereen in de kou loopt oww balen!! heb ik hier ook. gelukkig paar maanden geleden alles weg gegooid en al bijna 1 kamer leeg dus nu is het niet heel veel meer gelukkig hihi.
Ben eind april gestopt met de pil. 11 mei eisprong gehad en 5 dagen later veel last van buikpijn en vaak naar de wc moeten. Zou dit de innesteling kunnen zijn? Kan pas de 25ste testen...
@ Kim: succes met je hond hoop dat ze snel weer beter wordt! @ T84: jammer dat je ongi bent geworden de mijne was ook gekomen deze maand moeten wij op roze he @ all: ik werk nu 36 uur per week maar ben wel van plan om na mijn bevalling 1 dag minder te werken. Op zich heb ik een vrij relaxed baantje..ik doe administratie thuis en ga op huisbezoek (ambulant hulpverlener voor jongeren tussen de 12 en 23 jaar). Behalve als er crisis is dan ben je wel even druk bezig..maar het is heel leuk werk..vooral als jongeren doelen hebben gesteld die na 10 weken begeleiding gehaald zijn of dat er een begin is gemaakt daarmee
Hoi Sophie, Misschien maar ieder lichaam is anders dus heb geen idee. Heb je een branderig gevoel bij het plassen? anders kan het ook een blaasontsteking zijn. Succes en hoop voor jou dat het een innesteling is!
@ Pindakoek, Ja idd jammer he.. maar omdat manlief precies weg was toen ik me ovulatie had, had ik er wel een beetje rekening mee gehouden.. maar toch jammer.. Ja, idd nu wij ook op roze.. hihi.. Ok, ik werk nu 4 dagen als managemant ass... Ik denk dat ik 1 dag minder zou willen werken.. maar dat zie ik dan wel.. eerst op roze!!
@T84 en Pindakoek Mag ik ook deze maand met jullie op roze? We zijn er wel aan toe he meiden @Rosa en Naomi Ja ik ben ook de logeerkamer aan het uitmesten er gaat a; behoorlijk wat weg. Van de week de zolder ook nog en dan hebben we wat meer ruimte hier. Trouwens even tussendoor. Wij gaan hier met z'n tweetjes volgende week naar disneyland jaha. Leuk he! We wachten nu we nog niet zwanger zijn even lekker genieten We hebben het wel verdient vonde we zelf hihi.
@Sophie: Welkom! Ik zit me te bedenken dat ik tijdens de vermoedelijke innesteling diarree had dus het zou wat kunnen betekenen, maar het kan net zo goed van naderende ongi zijn. Afwachten is helaas het enige dat je kan doen. Succes en veel plezier op het forum.
@nijn: oww leuk naar disneyland!!! dat wordt vast heel leuk hihi ja extra ruimte is nooit weg he! wij hebben geen zolder (plat dak) dus dat scheelt we hebben weinig opbergruimte vooral nu met ukkie op komst dus 1 keer per jaar alles weg gooien wat we niet meer gaan gebruiken! dan kunnen we 1 keer naar de stort en dan is de kamer weer leeg hihi.
@Nijn: Lekker zeg naar Disney. Is echt superleuk! Dat hebben jullie zeker verdiend. Neem het er goed van zou ik zeggen. Even je gedachten kunnen verzetten.