Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    JA tuurlijk!!!! hihi..
    We zijn er zeker aan toe..

En wat leuk euro disney.. kijk wel uit voor de grumpy (die dwerg).. Ik ben daar ooit geweest toen ik nog klein was.. en toen had ik zo'n boekje voor handtekeningen te verzamelen.. en toen wilde ik die van hem.. en toen had ik ineens een elleboog op me neusje.. was natuurlijk niet express.. maar we werden goed opgevangen.. ik was nogal overstuur natuurlijk.. Dus kijk uit, haha!!

2. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ow en heb net lekker mijn vakantie doorgegeven.. ben vanaf 5 augustus tot 27 augustus heerlijk vrij!! :D:D:D

3. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @T84: O heerlijk zeg, ik ben in juli vrij. Dat komt mooi uit want 8 juli ben ik hopelijk 12 weken zwanger en dan kan ik mooi van tevoren mijn werkgever inlichten. En daarna heerlijk genieten. :)

4. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

O haha sorry ik moest wel even lachen. maar ik zal zeker voor hem uitkijken. Als ik hem zie geef ik hem ook wel even een elleboog op zijn neus. En die zeg ik: Die krijg je nog terug van T84 hihi.

We hebben er echt heel erg zin in. Lekker een korte vakantie even wat anders en aan andere dingen denken dan, ovulatie ongesteldheid en innesteling hihi ;)

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @T84: lekker zeg in augustus vakantie:D

ik ga half juni dus al bijna:D 1 weekje en in septmber 2 weekjes:D

6. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja toen ik het net op schreef moest ik ook wel weer lachen. het staat zelfs op video..
    Maar doe maar als je hem ziet.. even een tikkie terug geven!!
    Ja dat is ook zo.. lekker relaxt.

In Juni heb ik ook nog een weekje vrij en dan ga ik naar engeland, vrijgezellen weekend daar en een paar dagen erna de bruiloft.. Ook leuk!!

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    :)Tuurlijk mag je mee op roze Nijn, gezellig :D!! Wij zijn met koninginnedag naar Disneyland geweest was echt leuk en helemaal niet druk. Het langste dat we in de rij stonden was 15 minuten :p Heb Grumphy niet gezien hoor T84!!

Gaan jullie naar Walt Disney Studios of naar het park? Als je naar studios gaat moet je echt in the tower of terror...das echt lachen haha ;)

Ik ben volgende week lekker een weekje vrij ;) vriendlief en ik gaan dan de voortuin opknappen (schutting en tegels plaatsen). Ik ga achter ook even onkruid wieden zeg..ziet er niet uit :)

8. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goeiemiddag ,

Vanmiddag zijn we dus bij de dierenarts geweest en ze blijkt enorm schijnzwanger:(

Terwijl ze in feb/maart loops is geweest dit verwachten we ook niet dat het dit is :)

We moeten het nu in de gaten houden en vrijdag moeten we even terug bellen hoe het gaat .

Mocht ze er dan nog last van hebben dan krijgt ze er medicijnen voor.

Vriend helemaal in paniek van ik zei toch dat ze zwanger was:D

De DA en ik zeiden allebei van nee schijnzwanger betekent dat ze denkt dat ze zwanger is maar dat is ze niet ;)

Dus gelukkig was het allemaal niet erg :)

Ik zal zo even reageren op iedereen want we gaan zo ook eten .

9. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Kim: Nou gelukkig is het schijnzwanger en niets ernstigs. Al kan ik me voorstellen dat dit voor het beestje niet echt prettig is.

@Alice: Hoe is je echo gegaan?

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hi kwebbeltantes! Wat gezellig is het toch hier zeg :D

@ Kim, gelukkig is er niets ernstigs met je hond. En juist als ze in feb/maart loops is geweest is dit het prima tijdstip voor een hond om schijnzwanger te zijn, ga lekker veel met je hondje wandelen en bezig zijn, veel afleiding geven, dat werkt ook vaak goed. Als het echt een schijnzwangerschap is dan kan dat goed met medicijnen behandeld worden. Heel veel succes!!!

De echo was leuk!!!!!!!! We hebben het hartje gezien :) en we zijn helemaal blij :).

11. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Alice: Wat super zeg, een goede echo! Leuk dat jullie het hartje hebben zien kloppen, dat zal een geruststellend gevoel geven. :)

12. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@Alice
    Leuk zeg meid, dat je het hartje hebt zien kloppen. Heerlijk gevoel lijkt me dat.
    En natuurlijk omdat alles goed is. :D

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Het was inderdaad heel erg fijn. Op het laatste moment begon ons Ukkie ook nog wat te bewegen, dat was ook wel fijn :). Het is allemaal nog zo klein en zo pril....maar goed, alles begint met een begin natuurlijk :)

Hopelijk gaat het ook voorspoedig bij jullie dames!!

14. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Alice, wat fijn dat alles goed was en het hartje mooi klopte , en leuk dat ukkie toch nog even bewoog op het laatste moment:D

15. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Pindakoek , hopelijk word het deze maand een roze maand :D

Niki , de kosten van de dierenarts zijn tegenwoordig zo verschrikkelijk duur .
    Daar val je gewoon letterlijk van je stoel af.

T84, he balen meis !! Dikke knuf!!
    O lekker zolang vakantie :D

Lisette , ik denk dat je in de war bent met niki :p

Rosa , dat kan toch niet missen dat is erg duidelijk :D
    Spannend hoop ook voor je dat de HA ook iets kan zien .

Naomi , ja inderdaad echt van die tenten als kleding .
    Ze zullen het vast wel leuk vinden voor je :D
    Nou niet zo negatief doen hoor alles is helemaal goed met jullie kindje;)
    Ik vindt het een aardig loontje met oppaskinderen of het ligt aan mij .

Nijntje , pff nog niet ongi meid :(
    *Zorgt dat de ongi richting nijntje gaat *
    Als we nou met z'n allen op roze gaan :D
    O wat leuk zeg disneyland , mag ik met je mee in je koffer:p
    Jullie hebben het inderdaad verdient.

Sophie , welkom!! :D
    Het zou eventueel wel kunnen maar het kan ook wat anders betekenen.

Alice, we hadden het eigenlijk niet verwacht dat het zo had kunnen zijn.
    Als je ons ook echt zag kijken , de DA liet het ook echt zien want er kwam
    melk uit haar tepeltjes en we vonden haar kwa gedrag al veranderen maar nu
    weten we tenminste ook de reden :)

Voor degene die ik ben vergeten sorry.

16. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Kim: gelukkig is er niks ernstigs aan de hand met je hond! Laat je haar helpen of willen jullie pups?
    @Alice: wat een fijn gevoel zal dat geven zo'n 1e echo en zien dat alles goed is daarbinnen :D Laat je ook zo'n 3D of pretecho maken (weet eigenlijk niet wat het verschil is haha)?

Mijn ovutestjes zijn al verzonden..vannochtend besteld dus verwacht ze morgen. Gebruiken de niet zwangere dames ook ovutesten of niet?

17. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ja belachelijk.we waren er een keer 2 minuten en moesten meteen een heel consult afrekenen van 30/40 euro!

18. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Kim: ja echt duur he de dierenarts! In juli moet ik ook weer de katten en hond inenten..ben daar denk ik zomaar tussen de 100 en 150 euro voor kwijt..vorig jaar hadden we nog enkel de katten en dat was al 70 euro..ketjing...ik zit er aan te denken om een dierenverzekering af te sluiten nu ze nog jong zijn....

19. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    mijn hond doet trouwens wel raar sinds ik nu weer (waarschijnlijk) zwanger ben. Ze is altijd wel knuffelig maar nu nog meer en elke keer als ik op de bank ga zitten komt ze erbij en moet ze altijd contact met me hebben door haar poot op mijn been of voet of arm te leggen...constant!

20. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Spannend Niki ga je morgen weer testen :D

Deel Deze Pagina