@ Nikki das echt posi voor zo'n kv5 echt leuk voor je, geeft mij ook weer een btj hoop mijn testdatum komt er aan had vanacht wel gedroomd dat ik ongesteld was geworden :S of nee niet echt ongesteld want ik dacht dat het een innestelingsbloeding was in mn droom pff heb het nog steeds volgehouden om niet te testen... kan niet wachten tot zaterdag!Maar is wel beter zo straks wordt ik daarna opeens ongesteld of test ik sowiso negatief terwijl dat niet hoeft etc. Op de rest reageer ik later hoor... ben vrij maar moet me inschrijven voor een minor die gaan vanaf 8 uur open en als je niet snel genoeg bent moet je iets doen wat je niet leuk vindt nog 1 minuut
Gefeliciteerd Niki..!!! Mooie test.. @ Pindakoek, ik ga ook weer ovu-testen gebruiken.. Welke heb jij? Ik had vorige maand die van sensitest.. Nu hoop ik dat mijn aankomende cyclus ook 37dgn is.. want als het korter is.. gaat het weer niet omdat ik dan voor me werk naar een congres weg ben.. .. maar we zien wel.. hihi..
@niki: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!! streepje is duidelijk te zien over een aantal daagjes zal het een knal test zijn @alice: wat super fijn dat je echo goed was en je het hartje hebt gehoord!! ziet ukkie er echt al uit als een beebje op de echo? en mag ik vragen of je een normale echo hebt gehad of niet? met mijn echo ben ik ong. even ver als jij nu dus vandaar @kim: gelukkig is je hond maar schijnzwanger!! is goed te verhelpen hondje van mn moeder heeft het ook eens gehad alleen echt zo erg dat ze alle speeltjes en eten dacht dat het jongen waren en heel voorzichtig op pakte en in haar bench legde pfffffff het is al een bitch maar toen helemaal ze hing bij iedereen in de voeten die te dicht bij haar 'jongen' durfde te komen.
heeej nikki gefeliciteerd!!!! mooie test hoor. hoe gaat het verder met de dames? hier gaat het goed,de weken vliegen voorbij net bij de vk geweest en allles was perfect. alici hoe was de echo? al een mooi minimensje gezien he over 7 weekjes heb ik pas de 20 weken echo pff dat duurt nog wel ffies hihi.
@Miranda: Wat goed dat alles goed was bij de vk. En jeetje, je bent alweer 13 weken. Ik wil ook graag zover zijn. Gewoon omdat iedereen het dan mag weten. @Kim: Ja dat vroeg ik me al af, dan zal haar banner wel niet kloppen.
@miranda: alweer 13 weken! 7 weken is zo om de weken vliegen voorbij hihi. gelukkig was alles goed bij de vk! over precies 2 weekjes mag ik ook voor intake en 1e echo owww ik kan echt niet wachten!!!!!! ik ben werken!!! kan mn baas gaan vertellen dat ik zwanger ben
@Naomi: Succes! Ik hoop dat hij het begrijpt. Laat je even weten hoe het is gegaan. Ik hoop natuurlijk op een positieve reactie van zijn kant.
@Naomi idd succes meid! Ik heb stiekum toch een test gedaan.. Was vanochtend aan het dommelen en heb echt nacht/ochtendmerries gehad was niet leuk meer... Maar negatief en eerlijk gezegd denk ik dat ik ongesteld moet worden voel het aan mn rugpijn... Maar das natuurlijk opzich niet negatief na een miskraam zo snel weer ongesteld worden... Ach wie houdt ik voor de gek ik zou het jammer vinden als ik niet zwanger ben... Mja
@ Niki: gefeliciteerd meis!! Dit keer wordt het een plakbeeb! @ T84: ik heb gisteren 12 ovulatietesten en 3 zwangerschapstesten van sensitest besteld dus als het goed is krijg ik ze vandaag of morgen binnen! @ Naomi: succes met het vertellen aan je baas, hoop dat ie een beetje positief reageerd! Hier heb ik het erg druk met mijn werk dus ga weer snel verder. Ik kom vanavond nog wel even kijken
Jammer LisetteV maar er is nog hoop want je zit voor je NOD Ik heb voordat mijn ongi begon ook gedroomd dat ik ongi zou worden..ik keek in mijn slipje en toen zag ik rood bloed. Helaas is het bij mij uitgekomen Hoop voor jou natuurlijk niet!
@pindakoek ik heb niet zozeer gedroomd dat ik ongesteld werd maar meer dat er iemand de trap op kwam en mn kamer in liep en ik kon niks zeggen en toen werd ik wakker maar voor de 2e keer zeg maar want in mn droom was ik ook al wakker geworden daarna viel ik weer in slaap en droomde ik dat ik het raam open deed (dakraam) en werd aangevallen door een wesp :S en vannacht had ik gedroomd dat ik ongesteld werd maar dat bleek een innestelingsbloeding Vandaar dat ik dacht ik test ff
@LisetteV Meid wat een wilde dormen zeg haha. Wel balen dat je denkt dat je ongi wordt @Niki Mooie test hoor. van harte meid. @Naomi Succes bij je baas. Ik hoop dat hij er goed op reageert'. Laat ons maar weten hoe het ging.
@nijn jij al enig teken van ongesteldheid? Gek he je gaat je er 'bijna' op verheugen... :S en idd die dromen zo gek heb ik het nog nooit meegemaakt :S
ik weet het nu even echt niet meer...heb zojuist de ovulatietesten en zw.testen binnengekregen van sensitest en dacht ik ga ff testen met zo'n zw.test (gewoon om zeker te zijn..weet het klinkt dom ) nu zie ik gewoon een 2e lichte streep staan?!?
@Pindakoek He :S echt? kun je een foto maken? Ben je echt flink ongesteld of een btj? Miss toch iets fout gegaan bij innesteling? Sterkte ermee meis!
@LisetteV Nee nog geen enkele teken van ongesteldheid. Erg lastig allemaal @Pindakoek Meid, jij hebt dit elke maand volgens mij. Je bent toch ongi geworden? Misschien heeft het wel te maken met een bepaalde hormoon die je gewoon veel in je lichaam hebt. Heb je wel zw klachten dan? Mijn advies is over twee dagen weer testen. Als de test dan donkerder is, dan even bij de ha aan de bel trekken. Als de test neit donkerder is, dan is het waarschijnlijk gewoon niet iets. Lastig zeg. Hoop echt dat je meer duidelijkheid hebt. ZOu toch leuk zijn als je echt zwanger was