Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Pindakoek: Hmmmz dat is wel vreemd inderdaad, maar net wat Nijn zegt; over 2 dagen nogmaals testen en dan evt. bij je huisarts langs gaan.

2. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Pindakoek, ow jeej.. Ben je nog wel ongi dan? Of was het licht en kort? Idd zou over 2dgn nog een keertje testen ofzo..

3. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Ja ik vind het ook erg raar hoor en dat met middagurine :( Het streepje kwam vrijwel meteen het is echt te licht voor de camera..ik ga morgenochtend wel weer testen. Ongi is nu bijna weg..en over zw.kwaaltjes tja heb meer honger en mijn borsten lijken groter te zijn..ik weet het allemaal niet meer..hou jullie op de hoogte ;)

4. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Pff echt zenuwslopend joh pindakoek... Spannend zeg :) Hier rugpijn weg zal wel van het liggen en de nachtmerries zijn geweest ;) wel moet ik (ik heb de tijd echt opgenomen) zo om de 9 minuten plassen terwijl ik vandaag anderhalve pot thee heb gedronken meer niet... (normaal drink ik meer denk ik... ) enne nja nog steeds geen teken van bloed alleen veel slijm enne zere grote borsten hihi :D

Ben benieuwd... net ff verzekering omgezet naar een andere met kraamzorg etc. had nog een jongerenverzekering die eigenlijk niks vergoed...

5. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Haha ja ik weet het ook niet..je ziet het 2e lijntje wel maar best wel vaag..kan natuurlijk ook zo zijn dat ik een miskraam heb gehad..morgenochtend weer testen en mocht het niet zo zijn dan is het jammer en gaan we door naar de volgende ronde :D

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @pindakoek: oww wat raar!! hoop dat je over 2 dagen meer duidelijkheid hebt!

@lisette: hopen dat je toch zwanger bent;) kan altijd he.

@all: mij baas reageerde super!!!!!!! ik vertelde het hem en hij had gelijk een grote glimlach op zijn gezicht en was dol enthousiast hihihi!

7. FEE88

FEE88 Niet meer actief

@naomi Echt supergoed meis!! :D das weer een zorg minder ;)

8. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Pindakoek, wat raar zeg dat je een 2 de streepje had.

Inderdaad morgen of overmorgen nog is testen, en anders is het afwachten.

Naomi , wat leuk dat je baas een big smile op zijn gezicht kreeg :D

9. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Naomi: Wat fijn dat je baas goed reageerde :D Nu de mijne straks nog, bah zie er best wel tegenop. :(

10. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Huh mijn banner staat op 4 weeks en 5 days. Dat zou 6 days moeten zijn. Gister stond hij ook al op 4 weeks & 5 days. Vreemd. :(

11. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @ Naomi: leuk dat je baas zo positief reageerde!!
    @ Lisette: spannend, meer plassen is een goed teken!
    @ Rosa: aanpassen is zo gedaan, misschien had je een verkeerde startdatum ingevuld :(

@ all: ik zie toch echt wat op die sensitest dipstick en nee Nijn dat ligt niet aan mijn ogen hihi ;) maar ik ga mezelf geen hoop geven en ga gewoon beginnen met die ovulatietestjes :D

12. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hee allemaal!

Niki, gefeliciteerd meis! Nu gaat het helemaal goed.

Naomi, fijn dat je baas zo goed reageerde. Denk dat iedereen wel een beetje bang is voor de reactie van zijn baas haha.

Lisette, spannend zeg. Duim voor je dat je zwanger bent.

Pindakoek, wat vreemd van dat streepje. Ik zou ook gewoon beginnen met die ovutesten, als je zwanger bent kan het geen kwaad en als het niet zo is, ben je misschien wel heel snel zwanger.

Alice, wat fijn van je mooie echo.

Hier alles goed. Ik vier zondag mijn verjaardag en die van mijn vriend. Had een vriendin verteld dat ik zwanger ben, en die vond het ontzettend leuk. Ze kwam met het plannetje om twee cocktails te maken, eentje met en eentje zonder alcohol, en die zonder te verstoppen, zodat het net lijkt alsof ik meedrink. Zo hoef ik het nog niet te vertellen, want de rest wordt een beetje achterdochtig omdat ik niets drink en steeds zo vroeg afhaak. Echt lief van haar.

13. FEE88

FEE88 Niet meer actief

He allemaal,

Ligt het aan mij of is het echt rustig... Nja hier nog steeds onverminderd plassen en ochtendmerries :S vandaag iets met een nepbeer en een echte beer die hem aanviel :p... Ik denk dat ik weet waardoor het komt ik word om 6 uur wakker omdat ik moet plassen dus ga eruit slaap verder en mn man wordt om 7 uur wakker om naar zn werk te gaan vervolgens kan ik helemaal niet meer slapen en ga ik lezen en dan val ik rond half 10 weer in slaap... Miss teveel wakker-slaap-wakker-slaap momentjes... :S :p

14. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

#394 nijnonijntje, 19 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 mei 2010
    @Naomi
    Leuk dat je baas zo enthousiast reageerde. Dat is zeker een grote geruststelling.

@Stephanie
    Wat een goed idee van je vriendin. Een ideetje die ik moet onthouden :)

@Lisettev
    Spannend zeg meid. Je testdag komt er bijna aan. We duimen voor een tweede streepje. ;)

15. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ik zie hem wel goed staan. 4 weeks & 6 days.
    Misschien moest ie vanmorgen nog even op gang komen ;)

16. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Naomi, fijn dat je baas goed reageerde.. Scheelt weer.. ;)
    @ Lisette, jeetje wat een dromen zeg, hihi.. maar idd ik heb ook als ik een beetje loop te sukkelen met slapen.. dat ik wakker moet worden maar toch in slaap val, dan heb ik vaak ook rare aparte dromen.. hihi..

Zo straks naar Jochem Myjer.. Heb er zin in!!

17. FEE88

FEE88 Niet meer actief

@t84 hihi gelukkig niet de enige :p :D

Hier nog steeds niks.... Behalve dan spanning alom

18. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Ff een vraagje... Btj vies maarre ik heb nu al twee dagen dat ik aan het begin van de dag bijna-geen slijm heb (ik douche dan ook wel rond 12.00 uur pas...) en dan zo tegen 17.00 opeens heel veel melk/lotionachtig... Herkennen jullie dit of niet?

19. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Lisette: Bizar soms he die dromen. Ik heb twee ochtenden al zo raar gedroomd. Gisterochtend dat ik zwanger was van een buitenlandse jongen die me toen liet zitten en vanochtend heb ik over Poolse mannen gedroomd die "bevriend" waren met mijn man en waar we voor moesten vluchten omdat ze gevaarlijk bleken. In die droom hadden we ook net een baby. Echt zo weird. :(

@Nijn: Mijn banner klopt nu inderdaad. Nou ja hij zal inderdaad op gang hebben moeten komen vanochtend.

@Pindakoek: Gewoon de ovutesten blijven doen, kan sowieso geen kwaad. Succes! (al hoop ik stiekem natuurlijk dat je gewoon al zwanger bent)

@Sstephanie: Fijn dat je je "geheimpje" in ieder geval met een vriendin kan delen. En een goed idee van haar om de cocktail zonder alcohol te verstoppen. Echt lief! :)

Hier gaat alles goed. Ik heb nog steeds helemaal nergens last van. Hopelijk blijft dat zo! :D

20. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Lisette: Melk/lotionachtig had ik ook deze cyclus, maar volgens mij ook de keren dat ik niet zwanger was. Ik herken het dus wel, maar voor mij duid het niet perse op een zwangerschap.

Deel Deze Pagina