Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. arwe

arwe Actief lid

19 jan 2010
    127
    0
    0
    NULL
    brabant
    Hoi Meiden,

Ik moet dit verhaal echt even kwijt! Heb vandaag tot iets bizars meegemaakt. Loop ik vandaag op mijn werk, vraagt een mannelijke collega ineens he..... ben jij soms zwanger? ik reageer van:"ehh niet dat ik weet, hoe kom je daar zo ineens bij?" Hij Dat gevoel heb ik, zijn jullie wel bezig (Niemand weet dat we bezig zijn) ik: oefenen doen we genoeg, maarre je mag het ook gewoon zeggen als ik aangekomen ben, of naar jou idee een grotere voorgevel heb gekregen! (dacht dat hij me in de maling zal te nemen) Hij weer, Ik heb echt dat idee, je bent zo sereen, dat hebben vrouwen vaak als ze net in verwachting zijn......

Dat is toch bizar!!!! heb wel gelijk twijfels (hoop dat ie dat niet gemerkt heeft) Heb namelijk helemaal geen klachten als grote borsten enzo! over 5 dagen is mijn NOD. Voel ook geen standaard ongi kwaaltjes. Enige wat ik sinds de 10e heb is een zwaar gevoel in mijn onderbuik.

Ben nu heel erg aan het twijfelen of ik niet alvast zal testen.....maar ga me zo stom voelen als ie dan neg. is en ik dadelijk gewoon ongi wordt. Heb ik me op laten fokken door een mannelijke collega die dacht lollig te zijn.

x arwe

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @arwe: wat een apart verhaal zeg!! hopelijk heeft hij gelijk ;)

@lisette: heb dat ook gehad de laatste keer :p hoop voor je dat het wat goeds betekent!

3. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hihi wat een rare dromen hebben jullie allemaal meiden :D Ik heb ook heel vaak van die vage dromen, vooral na het kijken van horrorfilms....:p

@Arwe: hoop dat die collega gelijk heeft! Misschien heeft hij wel paranormale gaven. Het schijnt dat als je zwanger bent je aura veranderd en dat kunnen die mensen zien.
    @Sstephanie: goed idee van je vriendin die moet ik ook onthouden...al weet ik dat ik eigenlijk niet mijn mond zou kunnen houden als ik het zou zijn hihi
    @ Lisette: spannend meid bijna testen, duim voor je ;)
    @ Rosa: ik heb geen ovutest van sensitest gebruikt maar de zw.dipstick ervan, gewoon voor de zekerheid. Kwam echt een lijntje te staan..vaag, even breed als de controlestreep en heeeel licht roze. Heb later nog een kv 2v5 gedaan maar daar kwam niks op dus weet het ook niet. Ga gewoon met ovutesten beginnen volgende week en dan zie ik het wel. Heb ook geen kwaaltjes dus het lijntje zal vals zijn.

Zo lekker slapen..nog 2 dagen werken en dan lekker een week vrij :D!!

4. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@Arwe
    Wat apart van je collega zeg? Hoe zou hij dat toch hebben gemerkt?
    Wanneer is je nod?
    Een zwaar gevoel in je onderbuik is wel een symptoom ;)
    Ik duim voor je.

5. FEE88

FEE88 Niet meer actief

@Arwe raar zeg... wie weet, mijn schoonzusje dacht laatst ook dat ik zwanger was ;) zij wist wel dat we ermee bezig waren en dat ik een miskraam heb gehad...

@pindakoek ik bedacht me opeens voor mn miskraam dus tijdens zwangerschap was ik al een maand langer zwanger dan ik dacht dus ik heb waarschijnlijk getest toen ik al mee dan 2 weken overtijd was met kv2v5 en toen kwam er een vaag lijntje miss is het gewoon een test die bij sommige laat reageert? Hoe gevoellig is die andere test heb wel gehoord van de verloskundige als je met een hele gevoelige test test dan is het niet betrouwbaar omdat je pas van een zwangerschap kunt spreken bij een hcg hoger dan 20 en die testen testen al vanaf 10 hcg...

Hier nog steeds niks opvallends... behalve moe etc. maar niks dat wijst op ongesteld worden en nja ik heb een gevoel... dat ik zwanger ben zeg maar, maar je weet het maar nooit me hormonen kunnen me ook gewoon voor de gek houden...

Nou ik ga weer studeren... dus kom vanavond pas weer online :)

6. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Lisette: spannend hoor! en een gevoel hebben van is positief, jij kent je lichaam het beste en je bent al zwanger geweest dus ik denk ook dat het voor jou makkelijker is te herkennen! Als ik het mis heb moet je het zeggen hoor ;)
    Er staat op de gebruiksaanwijzing van sensitest dat je 4 dagen eerder kan testen ermee dan normale zw.testen. Er staat niet bij op hoeveel hcg de test reageert. Maar nogmaals ik ga gewoon ovulatietesten doen en ik zie het wel :)
    @Nijnonijntje: hoe gaat het met jou? heb je al het idee dat je ongi er bijna aankomt...

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    meiden heb weer een buikfoto van 8 weken:D
    zie zelf niet echt verschil en jullie????

@nijn: al een ongi te bekennen????

8. nijnonijntje

@Naomi
    Mooie buikfoto. ;) Erg leuk om dat zo elke week bij te houden :D

@Pindakoek
    Nee nog geen ongesteldheid te bekennen. Heel erg raar allemaal. Ik doe daarnaast ook gewoon ovutesten om te kijken of ik wat tegenkom, maar die blijven ook gewoon spierwit. Dus ik ben bang dat de ongi er nog laaaaaaaaaang niet aan komt :(

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    nijn wat balen zeg dat je nog steeds geen ongi hebt!!! is dat normaal dat dat zolang duurt na een MK???

10. nijnonijntje

ja mijn ha en de verloskundige hier op de site zeiden dat het soms wel 2 tot 3 maanden kan duren voordat je weer ongi wordt. Je lichaam is namelijk helemaal van slag. Daarnaast heb ik natuurlijk ook nog die operatie gehad, die de boel ook behoorlijk gesaboteerd heeft:(
    Ik vind het wel balen hoor.

11. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Nijn: jeetje dat kan dan lang duren zeg, balen meis!!
    @Naomi: mooie buik al maar zie geen verschil met de vorige foto :D

Pff volgens mij heb ik zojuist een zonnesteek opgelopen zeg! Heb van 12.00 tot 13.30 met een client van mij gezeten aan het water omdat het zulk lekker weer is (wat wel erg makkelijk is als je niet gebonden bent aan kantoor voor je werkzaamheden :D). Heb echt knallende koppijn nu en ben daarbij echt misselijk bleeh..heb net een ibruprofen ingenomen..niet echt de beste keus weet ik maar ik heb voor zo nog meer afspraken staan en heb geen zin om daar met koppijn te zitten..

12. nijnonijntje

Ja als je echt pal in de brandende zon zit, kun je echt behoorlijk koppijn krijgen. Ik ken dat wel.

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @pindakoek: nee ik zie ook geen verschil hoor ;) ben ook weer een kilo afgevallen dus misschien dat dat scheelt! er zijn wel cm's bij hahah ach ja! vind het niet heel erg dat hij nu ff niet heel hard groeit!

14. nijnonijntje

Nee je buik groeit straks hard genoeg ;)

15. FEE88

FEE88 Niet meer actief

@pindakoek :S hihi zou maar voorzichtig zijn als ik jou was... Zonnesteek is zoooo vervelend...

@naomi leuke foto!

Ben weer terug van school :S pff wat een saaie lessen en dan zulk heerlijk weer buiten mja we zijn net verhuisd en de tuin is een troep :S duss lekker in de tuin zitten is er nog niet echt bij... Mn mannetje moet de hele dag werken en daarna direct door naar school tot 00:30!!! Mja straks mn stiefzoontje ophalen dus dat wordt gezellig :D

16. FEE88

FEE88 Niet meer actief

P.S. vandaag in de klas 2 gigantische bloedneuzen duss das positief ;) daar begon mn vorige ook mee :p

17. nijnonijntje

Bloedneus?? Wow dat is weer een nieuw symptoom ;)
    Ik hoop voor je dat het goede tekenen zijn. ;)

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lisette: owwwwww spannend zeg haha dat je nog niet getest hebt echt heel knap!!!!!
    maar grote kans dus dat het raak is :D

@nijn: pffff 2-3 maanden dat is lang. vind het echt zo vreselijk klote voor je! eerst die operatie en daardoor die MK en dan nu een ongi die niet wilt komen. dikke knuffel voor jou meid het zit niet mee!

ja mijn buik zal nog hard genoeg groeien ;) dus vind het niet zo erg dat het nu ff stopt!

@pindakoek: bah balen zeg een zonnesteek! het is ook echt warm buiten hihi zit met lange broek (zwart) en lang shirt met 3 kwart mouw ook zwart dus echt warm!!! ga zo eerst ff mn legging aan trekken voordat ik naar school ga om de andere 2 op te halen anders verga ik van de hitte denk ik:p

ben benieuwd hoe de kids het gehad hebben op school ze hadden vandaag pizza-lunch:p kregen ze pizza, fris en een ijsje als ze overblijven! zullen ze helemaal geweldig vinden denk ik haha.

19. nijnonijntje

Ja dat is inderdaad erg balen..... maar ja, meer dan gewoon stom afwachten kan ik helaas niet doen. Anders had ik dat wel gedaan.

20. FEE88

FEE88 Niet meer actief

@ Naomi hihi ik heb dinsdag getest... of was het maandag.. nja toen was hij nog negatief maar zoals ik al zei kv2v5 doen het niet zo goed bij mij... ;)

Deel Deze Pagina