Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Leuk hoor naomi, om het zo bij te houden. Ik moet dat ook echt gaan doen.

Lisette, spannend! Ik hoop voor je dat je zwanger bent!

Pindakoek, kijk je uit, zonnesteek is heel vervelend!!

Ik had gisteren, sorry, een paar slierten bruinig slijm bij het afvegen. Schrok me weer helemaal kapot. Eerst al die enorme kramp vorige week en nu bruinig slijm.. Gelukkig nu niets meer, maar ben blij als ik een mooie echo heb!

Vanavond naar de Toppers, eigenlijk heb ik helemaal geen zin haha.

2. FEE88

FEE88 Niet meer actief

@step het blijft spannend he..

Ik had op school zo'n ongelooflijke zin in wentelteefjes echt niet meer te houden zeg maar haha duss nu lekker wentelteefjes gebakken en heerlijk aan t smikkelen :D

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @lisette: oww dat wist ik niet dat je al getest had! sorry hoor alles gaat er 1 kant in andere kant uit! raar dat de kv het niet zo goed doet bij jou! je zou eens etos testpoint een roze doosje kunnen proberen, die zijn heeeeeeeeel gevoelig ;)
    misschien dat die het bij jou beter doen.
    wentelteefjes hmmmmmmm lekker kan er alleen niet tegen omdat er veel melk inzit:p

@nijn: ja klopt meer als afwachten kun je niet!

@stephanie: ach bruin betekent niets he, al snap ik wel dat je schrikt!
    over 8 daagjes je echo! leuk joh:D ikke over 12 dagen :D
    wat zal het een geruststelling zijn als je de kleine lekker ziet bewegen en het hartje ziet kloppen.

4. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

Nod lijst :

13 mei: T84, (3)
    22 mei: LisetteV
    29 mei: Nijnonijntje (3)
    24: Arwe (4)
    8 juni :Marissa78 (6)
    9 juni : Kim1990 (5)
    14 juni: Pindakoek (6)
    17 juni: wianhalu (5)

Datumloos: Happymarie,
    Angiebaby

Zwangeren in het januari topic:

Lucindalice, Miranda84, Rammel, Carlo1987, Grietje 77, Sstephanie , Jesdan,Naomi123,Rosa Canina,Niki86

Zo... dat lijstje moest weer van ver komen!
    Ik zit nu inmiddels op 28 dagen...en ongesteld geworden aan de ene kant prettig dat ie weer iets korter is.. maar ook weer niet! Wil me ei makkelijk kunnen vinden! haha op naar ronde 5

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    wianhalu balen dat je ongi geworden bent, wel fijn dat je cyclus steeds korter wordt maar zo heb je nooit geen duidelijkheid!!

6. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Jammer Wian, van je ongesteldheid, maar wel een lekkere korte cyclus!

Lisette, ik heb af en toe ook zoveel zin in iets eten, maakt niet uit hoe, ookal moet ik naar de winkel als het regent, zal het dan krijgen haha. Erg is dat.

Naomi, snel he die echo's. Had ook al gelezen dat bruin over het algemeen niets betekent, maar schrok wel heel erg. Nu gelukkig geen last meer van iets.

7. wianhalu

dan maar uit gaan van een cyclus van 28 dagen... en elke dag klussen dan maar in de vruchtbare periode gerekend vanaf de kortste cyclus... of om de dag beter? bij elke dag heb je natuurlijk wel meer kans?

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    om de dag blijft het effectiefste wianhalu ;) kun je je ei zowiezo niet missen! en ovutesten????? ideale dingen vind ik!

stephanie, ja klopt de echo komen er echt al snel aan:D
    hier weinig eetlust alweer een kilo afgevallen omdat ik zo weinig kan eten :( kan alleen soms echt een aanval op fruit hebben:p

9. wianhalu

dan maar zorgen dat die kerel van me ook van zichzelf af blijft! haha anders kan je het er net zo goed wel ingeschoten krijgen;) (sorry beetje lomp)
    ovu testen wil ik miss aan beginnen als ik na 6 maand nog niet zwanger ben... wil er liever niet al te veel mee bezig zijn en steeds testen... ookal bied het wel een uitkomst. zit gelukkig niet heel erg te schommelen met mn cyclus,.. word alleen iets korter

10. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    daar ben ik weer. Weer een paar dagen afwezig geweest. als ik uit mijn werk kwam was ik echt dood en doodmoe en ben ik vrijwel meteen op de bank gaan liggen en in het weekend ben ik echt ziek geweest, ik denk mede door de blaasontsteking.

Morgen mag ik eindelijk naar de dokter. Ik moet laten nakijken of mijn blaasontsteking weg is en ik mag mijn verhaal eindelijk doen dat ik nog steeds geen ongi heb gehad. Ik zag dat ik in elk geval niet meer alleen datumloos ben op het lijstje. Heeft iemand ervaring trouwens met mensturatieopwekkers??? Volgens mij heeft dat geen zin wel? Want eigenlijk krijg je dan gewoon weer een doorbraakbloeding en daarna kan je dus weer gaan zitten wachten? Of werkt dat anders?

11. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goedenavond:D

Sorry heb alles wel bijgelezen maar nog niet echt gereageerd , komt omdat we zo druk zijn met inpakken .
    En ik bijna niet meer achter de pc zit .

Wain , wat balen dat je ongi bent geworden :(
    Zou inderdaad ook om de dag gaan klussen .

We hebben trouwens 27 mei de sleutel overdracht en contract tekenen :D

Schaamde me laatst kapot 18 mei was blijkbaar de vooropname , ik had op dat moment mijn moeder aan de lijn en ik zeg wat doet domesta nou weer hier .
    En heb dus ook niet open gedaan ging ik ong half uur later naar beneden bleek dat het voor de vooropname was:)
    Ik ben het gewoon vergeten door alles :(
    Dus gauw opgebeld en een nieuwe afspraak gemaakt :p
    En nou komen ze op 25 mei om 11.00 als ik het nou maar weer niet vergeet:D

12. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Lisette, wat spannend ik hoop dat het raak is :D

En nou hopen dat het ook zo is :p

Naomi , je begint een steeds mooie ronde buik te krijgen .

Nijntje , he wat een onzekerheid meis !

Ik hoop echt voor je dat je snel ongi krijgt .

Jeetje wat is dat balen zeg hopelijk is dat niet zo bij jou :(

Pindakoek, lekker slim van je :D

Maar daarin tegen was het wel erg mooi weer je hebt zeker ook gelijk een lekker kleurtje erbij .

Sstephanie, ja daar schrik je van als je wat bruin verliest maar gelukkig is het niet ernstig ik hoor het wel vaker bij degene die ook zwanger zijn .

Je hebt straks een goede echo daar gaan we gewoon vanuit:D

Happy , dat mag ook wel is een keer dat je eindelijk naar de HA mag misschien begrijpt hij je nu wel als je het goed uitlegt .

Nee sorry heb geen ervaring met menstruatie opwekkers .

Voor degene die ik ben vergeten sorry :(

13. arwe

arwe Actief lid

19 jan 2010
    127
    0
    0
    NULL
    brabant
    hey allemaal,

Vond het inderdaad ook raar van die collega

@nijn Ik heb over 4 dagen mijn NOD......

Zit wel een beetje te stressen nu merk ik. Heb totaal geen klachten zoals gevoelige borsten, misselijk of iets. Alleen een zwaar gevoel in mijn buik, en onderrug. Weet niet zo goed of ik vast moet testen, als ie neg. is zou ik me zo stom voelen dat ik me op het laten fokken.

Welke symptomen hebben de inmiddels zwangere eigelijk gehad vooraf?of kwam je pas achteraf met het gevoel van oooo dus daarom voelde ik me....

Ben benieuwd naar jullie ervaringen en wat zouden jullie nu in mijn situatie doen? wachten of vast testen?

X arwe

14. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Arwe: Ik voelde helemaal niets, dus had niet verwacht zwanger te zijn, haha... En de eerste test deed ik vorige week (2 dagen voor Nod), het was een test van MatCare. In de bijsluiter stond dat ik hem binnen 3 minuten af moest lezen, maar ja er was niets te zien en ik gooide hem teleurgesteld in de prullenbak en ging weer in bed liggen.

Toen ik na 2 uur uit bed kwam viste ik de test nog eens uit de prullenbak en stond er heel vaag een roze tweede lijntje. Ik hier gevraagd of dat soms een indrooglijn was, maar hier zeiden ze dat MatCare geen indrooglijntjes heeft. De volgende dag had ik een duidelijke test. Voor jou kan het dus nog allemaal. :D

15. FEE88

FEE88 Niet meer actief

He allemaal!

Mn schoonzusje die was vanmiddag op bezoek en ik liet haar de test zien die ik dinsdag had gedaan en ze zei ik zie een heel licht streepje! Dus ik wacht in spanning denk dat ik zaterdag een test ga doen en maandag nog een keer :D wie weet...

Moet wel zeggen dat ik weer ff een down momentje heb, heb net alle tranen uit mn ogen lopen janken over mn kindje dat er niet meer is het is zo moeilijk allemaal en mn man is ook nog weg :S.. Mja ik doe zaterdag een test en dan laat ik het wel weten...

16. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Arwe, ik had niet veel symptomen, alleen zware borsten en een beetje duizelig. En ik was 4 dagen overtijd voordat ik testte. Nu heb ik nog steeds niet veel last van kwaaltjes, ben alleen enorm moe en erg emotioneel. Ben gisteravond naar de Toppers geweest en ben net mn bed uit met het gevoel dat ik nog wel een paar uur kan slapen. Ik zou nog eventjes wachten met testen, je hoeft niet lang meer te wachten! Succes!

Lisette, spannend, als je schoonzusje ook iets zag is het misschien wel zo dat je zwanger bent. Anders kan je test toch niet roze kleuren? En misschien moest je wel huilen omdat je emotioneel bent door de zwangerschap?? Ik ben ook enorm jankerig, maar kan me ook heel goed voorstellen dat je gewoon verdrietig bent. Ik moet er niet aan denken dat er iets met mijn kleintje gebeurt, ookal is het nog zo kort, je hecht je er al enorm aan!!

Kim, wanneer ga je verhuizen dat je al aan het inpakken bent??

17. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Sstephanie , 27 mei krijgen we de sleutel dus volgende week al en dan gaan we de kleine dingetjes al overgooien :D

En in het weekend gaan we de grote dingen doen zoals de bank , bed , kasten enzo ...

Had het ook in me verhaald gezet maar denk dat je erover heen hebt gelezen ;)

18. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Kim, dat denk ik ook! Leuk joh, snel al!

19. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @ Sstephanie: leuk man de toppers..heb nooit een kaartje voor hun concert gekocht hoor maar werkte in de horeca dus kon van vele concerten meegenieten :D Zag je die jongens en meiden lopen met de grote fusten bier, fris en wijn? zo liep ik dus ook hihi :p
    @ Kim: wat snel en fijn dat jullie in het nieuwe huisje mogen!! Wij wonen nu in ons huis 7 maanden en moet er niet meer aan denken om te gaan verhuizen....

Nou even mijn administratie afmaken en dan nog een paar afspraken en dan lekker weer weekend en een week vrij joepie :D

20. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

ja wij zijn ook net verhuisd en ik zou er ook niet aan moeten denken nu weer te verhuizen. wat een gedoe.
    maar wel leuk een nieuw huisje.

@Kim
    Spannend hoor jullie krijgen bijna de sleutel ;)

Deel Deze Pagina