Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    owww bah bah dat klinkt niet lekker, helemaal niet nu ik aan het eten ben hahahaha.

2. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    als mijn man verbrand is laat ik hem altijd vooral erg goed en veel water drinken, dat lijkt te helpen. Ze zeggen ook vaak dat je ipv aftersun beter zonnecreme als aftersun kan gebruiken omdat daar veel meer vitamines inzitten.

3. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Sorry :p

Wist niet dat je aan het eten was :D

Ik hoop dat je nog wel van je eten kan genieten .

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi ja hoor ;) had ff een lekker stukkie worst gepakt. kom er alleen nu achter dat het leverworst is!! en daar mag ik niet teveel van en heb al behoorlijk wat plakjes op! oeps.......

ja zonnecreme is inderdaad wel wat beter als je het zo bekijkt, vaak ook iets vetter!

5. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik ga zo maar eens lekker op de bank liggen met een boek. Ben nu the winner stands alone van Paulo Coelho aan het lezen, goed en boeiend boek. Manlief is voorlopig nog wel met zijn commandant de auto aan het boenen. Ik zei al ik hoop dat je dat ook met het huis zo gaat doen :)

6. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Dan gooi ik er zo even zonnecreme factor 20 op :D :p

Naomi , inderdaad kom je er net te laat achter dat word gauw stoppen met het eten van leverworst.

Happy, mannen kunnen het huis niet goed doen(op een paar uitzonderingen na dan :D)

Hier kom ik meestal binnen en dan zegt vriend ja heb het huis gedaan , uhmz sorry maar zie er toch echt niks van.

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi mijn ventje kan het wel, maar doe het liever toch zelf:p

tja en die leverworst, het gaat om de hoeveelheid vitamine A die erin zit, lijkt me niet heel schadelijk als ik 1 keer wat meer eet ;)
    ga het iig 1 juni navragen bij de Vk

8. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    haha dat klopt ja mannen en huishouden, maar meestal zeg ik er maar niks van en doe ik het zelf want ik ben al lang blij dat hij iets doet. in het begin zei ik dan wel eens iets maar ja dat werd niet zo in dank afgenomen.

mannen zien het ook gewoon niet als er gepoetst moet worden, als het echt vies is poetsen ze, naja ik mag ook eigenlijk helemaal niet klagen..

9. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    nu ben ik er echt vandoor. ga lekker verder met mijn boek. alvast welterusten en geniet nog van het mooie weer.

10. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Happy , is goed hoor meis , jij ook alvast weltrusten !!

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    geniet van je boek happy! en alvast weltrusten!

12. FEE88

FEE88 Niet meer actief

He meiden hier ook weer terug van een lekker dagje aan de plas heerlijk die zon zit echt te genieten. Eindelijk weer eens wat vrienden van me gezien, sinds de miskraam niet meer gezien dus iedereen vragen op me afvuren gelukkig ben ik weer zwanger anders had ik het denk ik niet aangekund ;)

@Miranda dus wel een beetje goed (al is het voorzichtig) nieuws ik heb zaterdag precies een maand na mn miskraam positief getest! :D

13. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hee meiden,

Gisteravond is het allemaal goed op gang gekomen, had erg veel pijnlijke krampen en verloor veel bloed en grote stolsels. Nu nog wel wat bloedverlies, maar niet meer zoveel. Hoop dat het nu allemaal voorbij is.

Lisette, gefeliciteerd meis. Ben heel blij voor je.
    Niki, wat verschrikkelijk. Sterkte.

14. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @stephanie: wat vervelend zeg, hopelijk is het inderdaad allemaal snel voorbij.

15. FEE88

FEE88 Niet meer actief

@step ik hoop ook dat je snel weer kunt beginnen :) hoop ik echt voor je meis tip doe nadat het bloedverlies is gestopt ff een test om te kijken of die negatief is, het is heel confronterend maar dan weet je iig waar je aan toe bent!
    Liefs

16. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Vanochtend voor de zekerheid nog een test gedaan en het was gelukkig een knaltest :D

17. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    die is inderdaad oveduidelijk! Gaaf!!!

18. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Nog eentje dan... ;)

19. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Niki & Sstephanie: veel sterkte meiden en ik hoop dat jullie maar snel zwanger mogen worden van een plakbeeb!!
    @Naomi: gefeliciteerd met je verjaardag! En idd gisteren was het superweer..maar zie nu dat het zonnetje weer achter de wolken vandaan komt hihi :D
    @Lisette: een superknaltest zeg! hoe voel je je verder? nog kwaaltjes?
    @Kim: jeetje meis wat ben je verbrand :$ ik ben gelukkig nooit zo erg verbrand op mijn rug. Zowieso verbrand ik minder snel omdat ik half indisch ben. Mijn rug is 1x verbrand maar dat was omdat ik toen in slaap gevallen was..en toen ik wakker werd en wilde gaan zitten was het echt pijnlijk :(

Ik heb het weekend lekker van het weer genoten. Met de hond het bos in geweest en ze heeft lekker gezwommen in de sloot. Daarna is ze wel lekker in bad geweest want ze stonk verschrikkelijk haha :D Ik doe nu 3 dagen ovulatietesten en ik krijg er steeds een lichte streep op..ben benieuwd wanneer de teststreep nu even dik als de controlestreep wordt! Vannochtend lekker geklust dus hoop dat het eitje snel gaat springen ;)

20. FEE88

FEE88 Niet meer actief

@Pindakoek heb beduidend meer kwaaltjes dan de vorige keer oa echt heel moe kom uit mn bed en een uur later kan ik er wel weer in duiken en de misselijkheid begint te komen dat had ik de vorige keer helemaal niet... dus mja ben er eig wel blij mee... Heb er nu ook een veel beter gevoel bij ;)

Deel Deze Pagina