@lisette: lekkere duidelijk testen meid! leuk he hihi. hoe gaat het met je? veel last van kwaaltjes?? @stephanie: balen meid hopen dat je nu schoon bent. @pindakoek: dank je wel ja hier hebben we nu wat sluierbewolking dat is wel jammer en er staat een windje maar koud is het niet gelukkig hihi. vanavond BBQ'en zo lekker de hond nog ff laten zwemmen in een meertje! is wel grappig meneer springt altijd vanaf de steiger het water in ipv gewoon het water in te lopen
@Naomi: Gefeliciteerd met je verjaardag! Hoe oud ben je nu geworden? @Ssteph: O wat naar dat je zulke buikkrampen hebt. Ik vind het echt verschrikkelijk voor je, je bent al zo gehecht aan dat kleintje in je buik.. Heel veel sterkte! @Kim: Dat is zeker zo rood als een brandweerauto, haha... Hopelijk heb je er nu niet al teveel last van. @Lisette: Dat is een mooie test. Ik deed vanochtend ook mijn laatste KV test en de teststreep was echt vet paars en stond er meteen. Overigens heb ik ook last van moeheid, die overvalt me soms gewoon echt. Maar het is voor een goed doel! Hoe gaat het verder met iedereen?
ik heb heerlijk van het mooie weer genoten! niet verbrand gelukkig. we zijn lekker met mn schoonfamilie gaan touren met de oldtimer van ons en gaan picknicken her en der.. was super gezellig. en kon natuurlijk weer een wit biertje drinken..
hai hai @ naomi: ja ik weet eigenlijk wel zeker dat ik de kleine heb gevoeld,het zijn zeker niet mijn darmen,en ik weet het nog van mijn eerste zwangerschap,alleen voelde ik het toen pas met 19 weken ongv.En ze zeggen dat je het bij een tweede wat eerder kunt gaan voelen @kim1990: poeh zeg,heb je geen blaren? ,en wat ee pijn zal je hebben of nie? ze zeggen dat yohurt goed is ... @lisette supertest hoor!!! ooh ik wou dat ik nu 2 weken verder was,dan kunnen ze het geslacht zien ,maar wat duurt dat lang zeg als je ernaar uit kijkt. we hebben vandaag de metallic zilververf gehaald,heb allleen geen zin meer nu ,miorgen is het minder warm,dusdan ga ik lekker aan de slag. fijne avond allemaal!!!
Nou Miranda, ik wou dat ik zover was als jij, dan kon ik er tenminste openlijk over praten en de duurdere spullen aanschaffen, haha.. Maar de 20 weken echo, of in ieder geval de geslachtsbepaling lijkt me ook superspannend. Ik ben nu al zo nieuwsgierig!
He allemaal... Ik ben echt supermisselijk elke keer!!! nog steeds niet overgegeven maar gister scheelde het niet veel en vanochtend weer dus ben ik wel blij om de vorige keer erg weinig klachtjes. Hebben de meiden die zwanger zijn ook last van een btj ongesteldheidsbuikpijn (net iets anders) t straalt uit naar mn lies en bovenbeen en onderrug... Verder pas ik mn broeken niet meer hele opgeblazen buik (darmen) mn moeder zei dat t bij haar na een week ook al zo was... En de verloskundige vertelde dat als je zwanger bent geweest (miskraam) je buik al veel sneller weer dik wordt... Ben wel heel bang de hele tijd maar heb 21 juni al een echo gelukkig hopen dat het tot die tijd goed blijft gaan! Heb er een erg goed gevoel bij... De vorige keer dacht ik trouwens dat het een meisje werd en deze keer heb ik een heel sterk jongetjes gevoel dus mn man pest me de hele tijd van je krijgt alleen maar jongetjes en dan kunnen we je lekker pesten met zn allen (tis nu al mn man en stiefzoontje ) Nou ik moet naar school :S hopen dat het goed gaat in de trein...
goedemorgen meiden, @rosa: dank je!! ik ben 23 jaartjes jong geworden @miranda: owww wat leuk dat je de kleine al hebt kunnen voelen, ik kan niet wachten tot ik de kleine kan voelen!!! @lisette: toch wel fijn he die klachten, is voor jezelf toch een hele geruststelling! hier gisteren op 3 babykamers op MP gereageerd en mag ze alle 3 hebben haaahah dat wordt kiezen nu!!!
Goedemorgen , Naomi , ben ik je nog vergeten op je officiële dag te feliciteren Hierbij alsnog GEFELICITEERD !! Niki, ik zou inderdaad gewoon even bespreken want 2 MK achter elkaar dat is ook niks. Ik ga weer gauw even verder want de opzichter komt zo ivm de vooropname en het is een bende niet normaal .
@Naomi nog gefeliciteerd haha sorry zat ff ergens anders met mn hoofd... Ben vandaag de hele dag naar school geweest... niet te doen :S ontzettend misselijk vooral in de bus en in de klas natuurlijk om de 5 min naar de wc en nu helemaal uitgeput... Maar heb wel een gesprek gehad met mn slb-er over hoe ik het laatste jaar ga doen moet nog 1 jaar half jaar minor en half jaar afstuderen denk dat de minor nog wel lukt alleen wat aangepast en dat afstuderen zie ik dan wel weer... Wil de opleiding wel afmaken anders heb ik een ongelooflijke schuld maar heb ook al een opleiding duss
@Lisette: Aah dat is wel lastig, studeren en een zwangerschap tegelijk. Maar het gaat vast goed komen! Wat doe je eigenlijk voor studie? @Niki: Zou het inderdaad ook even met je ha bespreken. Zeker omdat je 2x achter elkaar een miskraam hebt gehad. Net was mijn schoonmoeder even op visite. Ze had een tas met 9 cadeautjes meegenomen, elke maand mogen we er eentje open maken. Aangezien we nu in maand 2 zitten, 2 dingen opengemaakt. Eerst een tube gel om de buik lekker soepel te houden en een heel klein speentje. Zo lief!
@Rosa ik doe HBO Facility Management en heb al MBO Onderwijsassistent 4... Dus opzich kan ik wel een baan vinden en mn man heeft een vast contract gekregen in januari en anders als ik al aan het werk was geweest zou ik sowiso gestopt zijn
@rosa: wat lief van je schoonmoeder. Ben je niet ontzettend nieuwgiergig wat er in de andere pakjes zit? Ik zou ze echt niet dicht kunnen laten (haha). @lisette: dus je zit al in je laatste jaar? Dan kan je toch wel iets regelen lijkt mij, dat je bijvoorbeeld je laatste half jaar een half jaar na de bevalling doet? Of gaat dat niet? Zou zonde zijn als je zo dicht bij de eindstreep bent en je dan stopt. Maar ik neem aan dat ze wel iets kunnen regelen.
@kim: dank je wel hihihi @rosa: wat leuk van je schoonmoeder zeg!!!! hier net babykamer gekocht we zijn net weesten kijken en hij was gewoon geweldig dus hebben hem gelijk gereserveeerd nu nog kijken wanneer we hem ophalen hihi. ik zal zo eens kijken voor foto!
Marktplaats.nl > Complete babykamer incl. montagehandleiding - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Complete kinderkamers dit is hem het ledikantje was al uit elkaar maar hoort er ook bij
hey meiden, Wat een nare verhalen allemaal. Sterkte dames!! Hier een dag na NOD en nog geen rode duivels gesignaleerd. Heb wel last van een zware onderbuik, rugpijn en een zeurend gevoel dat uitstraald naar mijn lies en een rare soort duizel waarbij de wereld vertraagd aan me voorbijgaat zegmaar. Durf alleen niet meer te testen. Na dat verhaal van die collega heb ik 21 mei getest. Nou dat ding bleef witter dan wit, helaas. Dus ga denk maar gewoon wachten op de duivels nu. Hier nog eens het NODlijstje. We vergeten hem steeds Nod lijst : 13 mei: T84, (3) 29 mei: Nijnonijntje (3) 24: Arwe (4) 8 juni :Marissa78 (6) 9 juni : Kim1990 (5) 14 juni: Pindakoek (6) 17 juni: wianhalu (5) Datumloos: Happymarie, Angiebaby,Niki86, Sstephanie Zwangeren in het januari topic: Lucindalice, Miranda84, Rammel, Carlo1987, Grietje 77 , Jesdan,Naomi123,Rosa Canina,,LisetteV
Nod lijst : 13 mei: T84, (3) 29 mei: Nijnonijntje (3) 24: Arwe (4) 8 juni :Marissa78 (6) 9 juni : Kim1990 (5) 14 juni: Pindakoek (6) 17 juni: wianhalu (5) Datumloos: Happymarie, Angiebaby, Sstephanie,Niki86 Zwangeren in het januari topic: Lucindalice, Miranda84, Rammel, Carlo1987, Grietje 77 , Jesdan,Naomi123,Rosa Canina,LisetteV Zo nu is hij weer in kleur kon het niet laten