Heb zelf ook pas een ledikant met commode opgehaald Alleen de ledikant mocht wel een likje verf hebben maar vond het wel waard voor me 40 euro Het is een kamertje met de kleur beuken en creme achtig . Kan er op dit moment geen foto van vinden zal je maar net zien dat je iets zoekt kan je het niet vinden
Hallo meiden.. Ben er weer.. hihi.. Heb het even heel druk gehad.. nu nog eigenlijk.. maar kon het niet laten.. heb volgende week een congres dat ik organiseer.. dus ff aanpoten.. Hoe is het met iedereen? (het is echt teveel om terug te lezen, sorry sorry) Gister ovu-testjes besteld.. dus die komen er weer aan.. Mijn vriendinnetje is gisternacht bevallen van een dochter.. geweldig.. @Naomi, ziet er leuk uit..
Hallo meiden.. Ben er weer.. hihi.. Heb het even heel druk gehad.. nu nog eigenlijk.. maar kon het niet laten.. heb volgende week een congres dat ik organiseer.. dus ff aanpoten.. Hoe is het met iedereen? (het is echt teveel om terug te lezen, sorry sorry) Gister ovu-testjes besteld.. dus die komen er weer aan.. Mijn vriendinnetje is gisternacht bevallen van een dochter.. geweldig.. @Naomi, ziet er leuk uit..
Nod lijst : 29 mei: Nijnonijntje (3) 24 mei: Arwe (4) 8 juni :Marissa78 (6) 9 juni : Kim1990 (5) 14 juni: Pindakoek (6) 17 juni: wianhalu (5) 20 juni: T84 Datumloos: Happymarie, Angiebaby, Sstephanie,Niki86 Zwangeren in het januari topic: Lucindalice, Miranda84, Rammel, Carlo1987, Grietje 77 , Jesdan, Naomi123, Rosa Canina, LisetteV
goedemorgen meiden, @kim: ja dat is altijd als je iets zoekt kun je het niet vinden! maar 40 euro is niet veel hihi bij ons mag je er een 0 achter zetten vanmorgen is mn schoonzus bevallen vanavond ff langs gaan ben wel benieuwd hoor!
Goedemorgen, T84, geeft niks hoor dat je het druk hebt Ja er word de ene keer veel gekletst en dan weer niet en dan zit je ook zo weer een aantal pagina's verder . Hier gaat het verder goed , druk bezig in huis . En als goed is heb ik me ei gehad op dag 17 Naomi , ja ik zag het staan dat je er 400 neer moest tellen , maar daar hoef je niet veel van te zeggen want het is een mooi kamertje . O leuk dat je dat je schoonzus is bevallen Gefeliciteerd !!
Jeej morgen de sleutels van het huis!!! Kan haast niet wachten meer Sorry kon het niet laten , heb er zo'n zin in Eindelijk uit het kleine huisje
@Happy Marie er zijn idd een aantal dingen te regelen zelfs zo dat ik bijna geen achterstand oploop dus dat scheelt @Arwe ik zou gewoon nog een test doen hoor Kruidvat als je die hebt. Had dindsdag 18-5 getest kwam er niks toen 22-5 wel een streepje heel licht en toen 25-5 heel dikke streep
@kim: dank je wel!! ben ik voor de 2e keer tante hihi. ja 400 euro vind ik niet veel als je ziet wat we er voor terug krijgen er zit nergens maar 1 krasje op!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!! gaaf zeg dat jullie morgen de sleutel krijgen! kun je lekker alles gaan over verhuizen
Kim succes morgen met alles oververhuizen!! Hier nog niet mijn ei gehad..ovutestjes geven een licht streepje maar het is nog niet dezelfde kleur als de controlestreep..ff afwachten dus
hey, wat een leuke babykamer, en vind 400 niet eens echt duur. Nieuw betaal je al snel 1000!!!! Wij gaan als het zover is ook op MP kijken naar een mooie tweede handsje. @ LisetV Thanx voor de tip, ga vrijdag weer testen als er geen ongi gekomen is. Zit dan 4 dagen na NOD en ben dan ook mijn grens van 35 dagen gepasseerd (had eerst ongi van 35-35-28(met ei en nu dan de 10e duidelijk mijn ei gevoeld) Heb nog steeds geen standaard ongikwaaltjes, geen zin in chocola (is echt al vanaf mijn eerste ongi een terugkomend iets en nu ineens geen zin) ben wel sinds gister af en toe misselijk als ik sterke geuren ruik. Hou dus hoop!!!! Ben ook wel een beetje bang om zo vroeg te testen. Vooral nu je al die verhalen van een VMK leest. Heb liever dat ik het niet weet als de natuur zijn werk doet en een selectie maakt van goede vruchtjes en slechte vruchtjes. X arwe
@arwe: ja klopt! nieuw koste deze babykamer 1500 euro!!!!!!!! dus 1100 korting nu hihi. er staan echt hele leuke en goedkope op marktplaats, raad het ook iedereen aan! scheelt een hele hoop geld. oww spannend!! hopen dat het raak is meis! ik duim voor je voor iedereen hier trouwens hihi.
@HappyMarie: Ja ik vind het heel moeilijk om de pakjes niet open te maken, haha... Aan sommige vormen kan ik al zien dat het iets van Zwitsal is, maar bij sommige dingen vraag ik me echt af wat het kan zijn. Maar ik moet me inhouden van mezelf. Kijken of dat gaat lukken. @Naomi: Gefeliciteerd met je tanteschap. Heb je er een nichtje of neefje bij? En wat een leuke babykamer! Ik heb de babykamer al omdat we die van de nicht van mijn man hebben gekregen. Die van ons is beuken. Ben er superblij mee. @Kim: gefeliciteerd met de sleutel van jullie nieuwe stekkie. Kunnen jullie lekker beginnen met klussen. Hoeveel kamers hebben jullie nu? @T84: Een congres organiseren? Dat is veel werk zeg. Veel succes en logisch dat je daarom minder online bent.
Hai meiden! Ben weer ff terug van weggeweest. Heb de laatste tijd een beetje voor maatschappelijk werkster moeten spelen: de kat van mn vriendin overleden,andere vriendin zat in famielie omstandigheden...de vader van mn vriend ligt op sterven etc etc....zit er een beetje doorheen.. Maar bijna weekend! Maar wat een ontwikkelingen hier de laatste tijd zeg! Ik heb vreselijk te doen met de meiden die een MK hebben gehad! ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven......en wel vol goede moed blijven,misschien dat het de volgende keer goed blijft zitten. Maar het kan dus ook goed gaan,Lissette, ben blij voor je meis! @ Alice....hoe is t met jou? Ik zou nog ff aan de studie, maar na al dat lezen op het forum is het laat geworden.....morgen weer een dag hahhaha Voor alle meiden die ik vergeten ben(ben al zo slecht in namen de laatste tijd)...ik hoop dat alles goed met jullie gaat! Lekker slapen zo en tot snel!!!
@ Marissa: wat voor studie doe je precies..misschien heb je het al eerder verteld hoor maar lees hier zoveel hihi @ Rosa: wat leuk dat jullie een babykamer hebben gekregen! heb je al veel spulletjes gekocht? @ Naomi: gefeliciteerd tante! Is het een jongen of een meisje geworden en wat is de naam Ik ben lekker van mijn weekje vakantie aan het genieten en ben nu een echte vrouwenfilm aan het kijken 'the backup-plan'. Hij is nog niet in de bioscoop. Is met Jennifer Lopez.
Er zijn er veel die aan de studie hier zitten ja hahha Had t zelf nog niet verteld....maar doe Woningfinanciering 1. Ik wil de hypothekenkant op gaan. Ik zit nu meer in de levensverzekeringen. Maar ik kom er dus nu niet echt aan toe. Heb wel 1 A4-tje volgeschreven Kreeg net nog een serenade van mn mannetje in t Fries gezongen (van De kast)....en hij is van oorsprong Vietnamees hahhaha. Hij kan t echt super spreken!Het blijft grappig! En dat terwijl je mij geen Fries moet horen brabbelen hihihi! Klinkt bijna nergens naar Maar een weekje vakantie dus meis?! Heerlijk!! Geniet er nog maar even van!
Hahaha dat lijkt me idd grappig om te horen..een vietnamees die in het fries zingt..wel lief dat ie jou een serenade brengt De film gaat midden juni in premiere en daarin is Jlo een vrijgezel die graag kinderen wil. Ze besluit om inseminatie te doen van een onbekend iemand en diezelfde avond ontmoet ze per toeval een hele leuke jongen...verder was ik nog niet. Heb net gedouched na 40 minuten op de hometrainer gezeten te hebben, moet ff wat aan mijn conditie en figuur doen Maar leuk joh de hypothekenkant, hoelang moet je nog? Ja valt me echt op dat er veel meiden zwanger willlen worden terwijl ze nog aan de studie zitten. Ik ben in 2008 afgestudeerd als maatschappelijk werker.