@pindakoek en rosa: dank je wel was echt geweldig om dat kleine hummeltje vast te houden!! nou ja klein was 53 cm Het is een jongetje (wisten we al) en hij heet Djayvie vind het een hele mooie bijzondere naam!! @kim: morgen krijg je de sleutel
Jaja nog 218 dagen en dan hou jij ook je kleintje vast ! Mooie naam inderdaad. Ik wil wel een originele naam voor mijn kindje..het liefst 2 namen geven..lijkt me moeilijk zeg die namen uitkiezen..maarja zo ver ben ik nog lang niet
Misschien download ik de film nog wel ff De studie die ik doe,doe ik via het werk. Wel pittig,want ik doe het naast een baan van 40 uur...maar ja,baas betaald De bedoeling is dat ik in juli mijn examen ga aanvragen...moet nu wel wat meer opschieten hahhaha Maatschappelijk werker leek me vroeger ook geweldig...nog steeds wel...maar ben in plaats daarvan drogist geworden. Kreeg toen rugklachten en ben de verzekeringswereld ingegaan. Heeeeel wat anders hahaha! Ik zit nu net middenin mn eisprong...heb de laatste tijd veel geklust,dus hoop dat t deze keer helpt Ben al een half jaartje bezig. Moet 07 juni naar het MCL...kijken of ik dan hormonen toegediend krijgt,aangezien ik snel zwanger "moet "worden...voor ik in de vervroegde overgang kom(erfelijkheid,ben 31 nu).....en 08 juni zou mn NOD zijn. Dus duimduimduim Mijn vriend hoopt dat t nog een paar maanden zal duren....hij zou graag willen dat ons kind in de zomer geboren wordt....dan kunnen de kinderen verjaardagsfeestjes in de tuin houden hahhaha. Hij heeft er echt over nagedacht hahha En waar sta jij nu dan?
hihi ja nog 218 dagen pffff wat klinkt dat lang zeg hahaha. ik kan niet wachten tot wij ons kleintje ook zo kunnen vast houden hihi. ja ik vind die namen echt heeeeeeel moeilijk kiezen, ik wil een originele naam maar niet een te moeilijke. 2 namen vind ik zelf niet zo maar dat is ieder zijn keus natuurlijk. wij kunnen ook niet kiezen hihi meisjes namen weet ik genoeg leuke die we samen leuk vinden maar ik vind jongens namen heeeel moeilijk. ik vond Jesse wel leuk maar mn ventje niet
Ik ga zo richting bed,aangezien morgen om 6:15 mn wekkertje weer gaat:x Pindakoek,geniet nog even van je vrije dagen,lekker chillen en Naomi,lekker slapen ook! Trusten meiden,sweet dreams!
marissa weltruste!!! ik ga ook mn bedje op zoeken morgen weer van 7.15 tot 17.00 uur 3 oppaskids over de vloer truste allemaal!!!!
@Marissa: dat is balen dat je in de vroege overgang kan komen en dat dit erfelijk is hoop dat het snel lukt meid! Wel fijn dat je die studie via je werk kan volgen alleen wel zwaar inderdaad! @Naomi: Jesse is wel een stoere naam hoor! Wij vinden Noa een mooie naam voor een meisje en Noah voor een jongen hihi..alleen het dochtertje van zijn vriend heet ook Noa en zijn nichtje heet ook Noa..ik probeer hem nu over te halen om een andere naam te kiezen..alleen zal dat nog een gevecht worden haha Welterusten dames..ik ga nog ff van mijn filmpje genieten
Naomi , dat is echt ideaal dat er geen krasje opzit . Leuk is dat he zo'n klein frummeltje in je handen hebben , jij moet nog even maar snel mag je er ook van genieten Ja nog eventjes en dan is het zover . Rosa, we krijgen nu een woning met 3 slaapkamers en een grote woonkamer Pindakoek, heb je de film ergens gedownload dan dat je hem nu al hebt Zie dat je lekker van je weekje vrij aan het genieten bent , ga je nog wat leuks doen dan . Alice , waar ben je meis!! We missen je hier , hoop dat alles goed is met je Wat namen betreft jesse vind ik ook een hele leuke naam , en noa ook ik hoor die naam wel is vaker . Ik heb ook al een naam in me hoofd maar zit er een beetje over te twijfelen en wil het nog even geheim houden
Goedemorgen, Namen zijn inderdaad lastig. Wij komen er juist voor een jongen wel uit, maar meisjes? Pfff vind ik echt lastig. Weet ook nog helemaal niet in welke richting ik wil zoeken. Had toen ik opstond best wel buikpijn. Geen krampen, maar meer een zeurderig/drukkend gevoel. Maakte me meteen zorgen. Maar het lijkt nu weer weg te trekken gelukkig. Iedereen een fijne dag en tot vanavond!
He meiden moet zo naar school dus reageer vnaaf ff op alle berichtjes! Maarre check mn buik dit is toch niet normaal voor 5 weken?? mn man zei al je lijkt wel 5 maanden
@lisette: leuk he die darmen hihihi. ik had ook al met 4/5 weken een duidelijk dikkere buik hoor! lang leve de opgezette darmen @kim: JIPPIE!!!!!! vandaag de sleutel
Mooi buikje hoor Lisette Ik heb dat vooral aan het eind van de dag. 's Morgens zie ik nog niet echt verschil met hoe mijn buik normaal is.
Hai dames! Sorry voor mijn afwezigheid....lief dat jullie wel naar me vragen en dat ik dus gemist word Ik lees elke dag wel eventjes mee, dus ik ben wel redelijk op de hoogte. Maar het ontbreekt me echt aan energie om nog te reageren. Morgen is mijn laatste lesdag op de universiteit en ik zit er gewoon een beetje doorheen. Ik ben alleen maar extreem moe en misselijk en loop een beetje op mijn tandvlees om de laatste loodjes af te leggen (pfjoew, die wegen echt het zwaarst zeg!!). Maar morgen mijn laatste lesdag, dan nog wat papierwerk afhandelen en 2 gesprekken en dan op naar de diploma-uitreiking!!! Nu ga ik een sollicitatiebrief schrijven en daarna snel naar bed.... Ik wil alleen iedereen hier nog even een knuffel geven en dan in het bijzonder een extra knuffel voor Stephanie, wat een verlies meid....heel veel sterkte! Niki, hopelijk is het ook voor jou snel weer raak, 2x achter elkaar verlies....verschrikkelijk! Marissa, voor jou ook een extra knuf omdat je zo voor anderen moet zorgen, laat ze ook een beetje voor zorgen meid!! Kim, veel plezier in je nieuwe huisje! Naomi, Rosa en Miranda en Lisette alles nog helemaal naar wens in de zwangerschap? Pindakoek en T84....hopelijk snel een positieve test voor jullie!! En voor iedereen die ik nu even vergeten ben....ook nog een dikke knuffel
Dag meiden. hoe is het? Hier terug van een paar dagen vakantie parijs en disneyland. We hebben genoten. Ben echt tot rust gekomen en heb nergens aan gedacht. Maar zo gauw je weer thuis komt begint het weer. Die onrust. Even een ovu testje gedaan... Bleef nog steeds maagdelijk wit. Ik wordt er een beetje moedeloos van. Hoe is het met jullie allemaal hier Veel goede berichten hoop ik?
Ow Nijn wat heerlijk dat je lekker op vakantie bent geweest!!! Wel balen dat nu 'het gedoe' rondom de ovu-testen weer begint.....Hopelijk heeft je lichaam snel voldoende rust gehad en komt er voor jouw en je mannetje heel snel een prachtig kindje aan!!!