Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Nijn: leuk he allebei de parken :D nu gaan we een paar jaar niet erheen misschien bouwen ze weer wat nieuws. We zijn echt pretpark verslaafd hihi..zal nog wel moeilijk worden als ik zwanger ben..:D

Mijn ovutest wordt duidelijker..denk dat het dit keer 28 dagen is mijn cyclus. De teststreep is een tintje lichter als de controlestreep dus dat wordt klussen vanavond! Heb ook hoofdpijn en een beetje buikpijn dus denk dat mijn ei vanmiddag of vanavond zal springen ;)

2. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

ja wij zinden het ook heel leuk.
    Ik ben zelf 6 jaar geleden ook geweest. Was dus erg leuk om nu te zien dat er nieuwe dingen bij waren. We dachten nu ook laten we nu maar gaan nu ik nog niet zwanger ben.

Lees dat je een duidelijke streep hebt.
    Doe je best he vanavond ;)

3. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hee meiden,

Vandaag weer bij de arts in het ziekenhuis geweest. Er is weer een echo gemaakt, daaruit bleek dat alles nu echt weg is.. Baarmoeder is weer schoon. Ze hebben bloed geprikt, gelukkig is dat allemaal goed. Zal vanaf volgende week weer een beetje meelezen met iedereen. Dan moet ik maar weer terug naar het normale leven. Dikke kus voor iedereen.

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hi dames,

Lieve Steph, wat "fijn" dat alles nu weer schoon is. Hopelijk kun je dan weer snel aan een nieuwe beeb beginnen. Hoe voel je jezelf er nu onder? Was het een opluchting in het ziekenhuis? Of juist extra pijnlijk? Ik hoop dat alles snel goed komt, en wij zijn er voor je meid!!

@ Nijn, balen dat je testen nog steeds zo wit blijven.....misschien dan toch tijdens je heerlijke vakantie geweest? Ik hoop het zo voor je...dat jij ook weer snel een wondertje in je buik mag krijgen!!

@ Pindakoek, have fun met de klus!! ;)

@ Kim, hoe was het bij de tandarts? En, lekker bezig met het verhuizen?

@ Marissa, nou doei ;), grapje ;). Wel grappig dat je nu al die dingetjes voelt...hopelijk is het raak meid!

Zo, vanochtend ben ik voor het eerst lekker opgestaan...en ik heb ook heerlijk geslapen, ik kon gister met een heerlijk "leeg" hoofd naar bed gaan. Gister was dus mijn laatste co-schapdag, echt zo vreemd dat ik nu geen les meer krijg....Alleen nog even 3x terug naar de universiteit voor wat papierwerk en gesprekken...weird...
    Ik heb het lekker met manlief gevierd, we gingen uit eten, maar halverwege het hoofdgerecht moesten we naar huis, ik was zoooo moe! Maar ik ben zoooo blij :D

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @alice: wat fijn je weer terug te zien hier :D
    wat lekker dat je vanmorgen goed bent opgestaan en lekker klaar met school!!!! dat moet een heerlijk gevoel van rust geven nu.

@ stephanie: 'fijn' dat je schoon bent nu. hopelijk kun je het een plaatsje geven en kunnen jullie snel weer aan de slag voor een plakbeeb!

hier vanmorgen opgestaan met keelpijn en een verstopte neus :(
    en dan moet ik over een kwartier nog werken pffffffffff.
    meiden geniet van jullie weekend ik moet nu echt gaan eten en naar mn werk anders kom ik weer eens te laat hihi.

6. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Naomi: werkse ondanks je keelpijn en verstopte neus!
    @Alice: fijn dat je zo lekker hebt geslapen..jammer dat je zo snel moe bent, maarja je moet er iets voor over hebben ;) wij gingen pas rond 1.30 a 2.00 uur slapen, ff geklust, en werden om 6.30 wakker van de buren. Niks aan de hand want de buurman is onze voortuin aan het betegelen...maar het buurjochie is 2 jaar dus die schreeuwde best hard en het raam stond open hihi :D
    @ Sstephanie: fijn dat je helemaal schoon bent meid. Hoop dat je cyclus snel weer normaal zal zijn. Sterkte met het verwerken van het verlies en weet dat je hier ook gewoon je verhaal kwijt kunt he!?
    @Kim: zijn alle spullen al over naar de nieuwe woning :p ik weet dat het echt een *****klus is..daarom zeg ik tegen mijn vriend..als je wilt verhuizen dan echt niet binnen 10 jaar!

Deze week hebben we echt om de dag geklust dus ik ben benieuwd wat deze ronde ons gaat brengen ;) aan de ene kant hoop ik het maar aan de andere kant..mijn buren gaan 11 juni trouwen en dat houdt dan in dat ik niet meer kan drinken :( ben niet verslaafd aan alcohol hoor maar een lekker wijntje gaat er wel in :p

7. arwe

arwe Actief lid

19 jan 2010
    127
    0
    0
    NULL
    brabant
    hey meiden,

Nou heb vanmorgen weer getest, NIX!!! Ben nog eens mijn lijstje nagegaan en als ik nu ga tellen zou ik morgen weer op een cyclus van 35 dgn zitten. Dat heb ik normaal. Nu had ik vorige maand ineens een cyclus van 28 dgn, dus ben van een gemiddelde uitgegaan. Vraag me nu alleen af wat ik dan 10 mei gevoeld heb. Ik dacht m;n ei, maar dan is mijn luthealefase wel erg lang, toch?
    Had de maand voor de 28dgn cyclus alleen wat bruinverlies 2 dagen en toen 28 dgn later een hele heftige ongi.

Ga er maar vanuit dat ik nog mega aan t ontpillen ben. Denk dat ik ook maar ga proberen er niet meer mee bezig te zijn. schijnt te werken he aangezien de meeste dames dan ineens terug komen met de mededeling dat ze zwanger zijn.

MOest dit even kwijt, zat al een beetje met mijn hoofd in de roze wolken. Heb nu alleen nog geen rode duiveltjes die bevestigen dat t niet raak is deze maand :(

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Arwe, oei wat vervelend zeg....met welke test heb je trouwens getest? Sommige zijn wat minder gevoelig dan anderen.

@ Pindakoek, oei, dat is maar een kort nachtje....
    Enne, verhuizen is inderdaad niet zo relaxed...maar dan kun je wel weer veel zooi weg gooien.
    Manlief en ik twijfelen nu weer of we moeten verhuizen, we wonen dus nu in een driekamer-appartement, maar als we even wachten met opnieuw kopen, dan kunnen we wel weer een leuker huisje kopen....moeilijk, moeilijk, moeilijk....Maar dan moeten we nu wel eens flink ons huisje op gaan knappen...op zich ook wel leuk natuurlijk!

@ Naomi, zo jij bent ook alweer 9 weken!! Dat gaat hard!! Wanneer heb jij je echo?

Net met manlief naar de stad geweest, we hebben onszelf goed verwend! Beiden naar de kapper, voor mij een nieuwe zwangerschapsbroek en een shirtje en een romper voor Ukkie. En een parfummetje voor mezelf....en toen was ik het gewandel en gedoe al weer helemaal zat....komt volgende week wel weer wat we allemaal verder nog nodig hebben...

Ik heb trouwens wel echt moeite om goede badkleding te vinden. Ik heb nu cup F...niet echt handig om dan een bikini te vinden :(
    En verder ben ik best klein eigenlijk, dus alle zwangerschapskleding is te groot (gaat niet kleiner dan S), dus moet mijn moeder nog alles gaan vermaken....Ik ben erg uit proportie op het moment, hihi.
    Ik ben trouwens wel al zo'n 3.5 kg aangekomen intussen...niet echt fijn...toch maar eens naar een sportschool op zoek gaan ofzo...

9. nijnonijntje

@Lucindalice
    Lekker hoor dat verwennen.
    Kun je een beetje leuke zw kleding vinden? Je ziet vaak hele leuke dingen, maar ja je weet neit of het staat als je het aanhebt.
    Lijkt me erg leuk al dingetjes te kunnen kopen voor jezelf en voor ukkie.

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, het is een beetje wisselend met de kleding, sommige dingen zijn echt heel leuk in het rek, maar als je het aan hebt staat het nog niet. Wel grappig trouwens, bij de prenatal hangt een "nepbuik" die je aan kunt doen met passen en dan staat het opeens wel leuk :). Alleen de badkleding is dus nog een beetje een ramp....

11. nijnonijntje

Hihi wat leuk, dan kun je helemaal zien hoe je eruit komt te zien :D
    En natuurijk hoe de kleding zit, want daar gaat het om ;) :p

Ja badkleding. Ik hoor dit ook inderdaad vaak van de zwangere dames om mij heen dat het erg moeilijk is leuke badkleding te vinden.
    Hoop dat je snel wat leuk vind. Want een bikini is natuurlijkw el heel handig ;)

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: ja alweer 9,5 week!!! ik heb dinsdag onze 1e echo :) vind het zoooo spannend haha omdat ik niet weet wat ik kan verwachten:p
    al 3,5 kilo aangekomen wow dat gaat lekker! ik ben 6 cm. toegenomen en 1,5 kilo afgevallen :p
    positiekleding heb ik geen moeite mee omdat ik toch al een maatje meer heb ;)
    zwemkleding moet ik even bekijken geen idee, maar ben niet zo een zwemmer haha.

hier weer gewerkt vandaag! pffff ben weer lekker moe hihi.
    een druk dagje met een stagaire van 13 :S daar kun je echt niets mee en de simpele dingen die ze kon deed ze nog fout grrrrrrr kon ik het weer over doen bah!

we hebben weer een gelukje gehad vandaag :) we gaan over 2 weken op vakantie dat zou eerst de 12e zijn tot de 19e in een blokhut geen wc of douche dus gewoon de algemene gebruiken. nu heeft ze ons een aanbod gedaan om het chalet te nemen voor hetzelfde geld als de blokhut met dus prive douche en wc en uitgebreide keuken, eigen PK plaats hihi ideaal dus! is dan van de 13e tot 20e nou dat is geen probleem hoor ahahha. zit 160 euro verschil in:p ben nu helemaal in mn nopjes hahaha.

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Klinkt goed Naomi!! Heerlijk dat je dat chalet in mag!!

Wij gaan ook over 2 weekjes op vakantie, daarom moest ik dus een bikini hebben. Heb net mijn 2 oude gepast en die passen nog redelijk en ik had nog ergens een oud badpak liggen, die past nu eigenlijk nog het beste.....maar charmant is anders...hihi...

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    oww lekker, waar gaan jullie heen???
    wij naar drenthe:D tegen friesland/groningen aan dus echt in het hoekje hihi.

ik denk dat ik mijn bikini nog wel pas, zal hem toch voor de zekerheid eens passen:p ik verwacht alleen niet dat ik hem nodig heb, we gaan er namelijk een wandelvakantie voor de hond van maken hahaha.

15. arwe

arwe Actief lid

19 jan 2010
    127
    0
    0
    NULL
    brabant
    hey,

@lucindalice ik heb met de kv2v5 getest. Dacht dat die toch wel betrouwbaar waren en vroeg konden worden gebruikt. Ga maar wachten op de rode duivels denk ik.

x arwe

16. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

wat balen arwe! helemaal na wat die jongen je laatst vroeg/zei... dan ga je stiekem toch een beetje hopen... Ik ben na het rustig aan doen op het forum nog niet zwanger... maar merk wel dat ik er minder zwaar aan til als ik toch ongi ben geworden,.. en er niet heel erg boven op zitten laat de tijd ook wat sneller gaan.

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @arwe: hoop dat de duivels weg blijven en je lekker zwanger mag zijn!

@wianhalu: ja klopt de tijd gaat heel snel als je er minder mee bezig bent!

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, we gaan naar Curacao :)

@ Arwe, mmm, kv is inderdaad wel gevoelig....maar toch hoop ik voor je dat je toch zwanger bent :), hoevelel dagen ben je inmiddels over tijd?

Hier alles nog prima, wel erg moe...maar dat zal vast nog wel even zo blijven.....Morgen wil ik mezelf aan gaan melden voor de diploma-uitreiking :)

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: owww lekker curacao!!!!! ben er nog nooit geweest maar het lijkt me heerlijk daar hihi.
    leuk diplomauitreiking :D
    ik heb hem eind juni/juli ergens denk ik heb eigenlijk geen idee de mensen daar zijn zooooo traag dat we dat nog eens niet weten maar ja.

hier ook moe :( misselijkheid is gelukkig weer wat minder maar heb nog steeds weinig eetlust! mensen zeggen altijd maar je moet voor 2 eten nu pfffffff sorry kan mn eigen portie nog eens niet op bah.

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, wat absurd zeg dat ze dat nog niet weten wanneer ze jullie je diploma geven!!!

Enne, tip voor de misselijkheid....eten....en je hoeft echt niet voor 2 te eten hoor, de vk zegt dat je gewoon goed en gezond moet eten, maar dat het niet meer hoeft te zijn.
    Als ik voel dat ik misselijk word eet ik iets kleins zoals een cracker en voordat ik opsta eet ik een kiwi. Steeds kleine beetje dat helpt het beste, ook al staat het je dan op dat moment tegen, gewoon even hapje nemen :).
    Hier nog steeds wel elke dag even misselijk hoor, maar op de een of andere manier lukt het nu om er beter mee om te gaan ofzo. Al loop ik nog steeds met droge koekjes en een plastic tas rond in mijn handtas ;)

Vandaag trouwens echt veel buikkramp, ik werd er vannacht wakker van en vanmiddag moest ik opeens niezen en dat deed zoooo zeer!!! Naar de wc gaan doet me ook zeer....dus ik denk dat het mn darmen zijn??? Het voelt namelijk niet als ongi-pijn, maar heb het nog nooit eerder gevoeld...ik weet niet wat het is...

Deel Deze Pagina