@alice: heel herkenbaar die pijn, ik moest hoesten vanmiddag en kreeg echt een pijnscheut in mijn buik! en die kleine beetjes eten scheelt inderdaad zeker!! dat doe ik ook zeker. maar als ik iets niet wil moet ik het ook zeker niet eten want dan komt het net zo hard er weer uit ik moet echt eten waar ik zin in heb. heb echt een ananas tik ahahah eet elke dag heel veel verse ananas en dat diploma..... heel die opleiding was al een ramp, slecht georganiseerd en het stelde geen drol voor nu ik had niet anders verwacht haha. heb 28 juni nog mijn proeve van bekwaamheid daarna ergens diplomauitreiking als het goed is. lekker in de zomervakantie wanneer iedereen op vakantie is...... lekker slim geregeld allemaal haha. weer een reden om noooooit meer een opleiding te gaan doen haha.
Klinkt echt maf ja, die opleiding van je.....strange.... O ja, ik heb wel eens gelezen dat verse ananas niet goed is? Omdat dat weeën op zou wekken? Ik weet niet of dat zo is hoor, maar ik heb het al meerdere keren gehoord en dat hoogzwangere vrouwen dat veel eten zodat ze de bevalling zelf in kunnen leiden. Misschien is het wel een fabeltje, maar ik let er zelf wel op dat ik niet al te veel eet.
hallo dames hoe gaat het hier? alice: dat van de ananas is een fabel hoor dat zou makelijk zijn als het zo was,dat je je eien bevaldatum kan inplannen met ananas haha. wat een vervelend kwaaltje he die moeheid,hier word het gelukkig wat minder,al was dat mijn enigste kwaal . ik vind dat de weken voorij vliegen zonder dat je het door hebt. ik ben vandaag lekker wezen shoppen,al heb ik niet veel evonden,maar wel een heel leuk jurkje bij miss etam,morgen ga ik hier in mijn eigen stadje kijken naar wat leuks,moet nog een hele zomeroutfit hebben
dit gaat alleen maar om het middelste gedeelte van ananas, wat je niet eet. hier zitten stoffen in die niet heel goed zijn voor de baby waardoor de bevalling op gang komt. dat is mij verteld.
@miranda: hahah ja zou inderdaad makkelijk zijn als je zo kon bepalen wanneer je zou bevallen! de weken vliegen inderdaad voorbij!! dinsdag heb ik mijn 1e echo alweer en jij over aantal weken je 20 weken echo?
Mooi, dan is het ananasverhaal ook duidelijk . Aan de ene kant dacht ik wel dat het een fabel was, omdat ik er de vk niet over gehoord heb. Maar aan de andere kant vond ik dat ik het wel even moest zeggen....stel dat het wel zo zou zijn geweest :O Vandaag voor het eerst de hele dag wakker gebleven!!! Ben wel echt moe nu....ik zoek nog even wat dingetjes op voor morgen en dan lekker naar bedje!
kun je gerust ananas eten hihi. super dat je een hele dag wakker bent gebleven! het begint al wat af te nemen dan. slaap lekker alvast!!
Goodmorning ladies.. Ben er weer ff tussendoor.. Hopelijk keert na deze week te rust weer terug.. vanaf morgen tot vrijdag is het congres.. dus waarschijnlijk weinig kans dat ik ergens stiekem op internet kan.. Maar vanaf volgende week zal ik er weer zijn, haha!! Ben met de ovu-testen bezig.. net getest en licht streepje dus hij komt er weer aan.. hihi.. zit alleen in een hotel deze week.. (zuur) maar vriendlief komt woensdag aaf langs.. dus vanaaf klussen, woensdag aaf klussen.. en vrijdag aaf weer.. Hopen dat het goed genoeg is.. hihi..of hopen dat me ei pas het weekend komt.. dat scheelt weer..
Hihi wat leuk dat je vriend langskomt in het hotel Ik heb mijn ei al gehad dus mijn NOD dag is vroeger volgens mij..heb nu de hele tijd een ongi gevoel..heel vaag We hebben vorige week echt om de dag geklust..dus zit nu op het wachtbankje Succes met het congres en klussen T84
@T84: veel klusplezier leuk dat je vriend even langs komt hihihi. hier stront verkouden!! alles komt mn neus uit gelopen..... en niezen pfffff echt niet leuk maar ja hoort er ook bij zeggen ze. @pindakoek: fijn dan word je cyclus korter
@Pindakoek wat spannend meis!! Ik ga me ff wat minder bezig houden met zwanger zijn dus zal ook minder op het forum zitten want ben vet gestressd de hele tijd en das echt niet goed voor t kindje... 21 juni echo maar had gemaild of het nog eerder kon, na een weekendje lekker rustig aan doen heb ik toch maar besloten om het op de 21ste te laten omdat het dan alleen maar mooier eruit ziet... heb ongelooflijk gevoelige borsten trouwens had ik de vorige keer ook niet maar echt als ik er met mn arm langs ga doet het al zeer :S en 's nachts word ik nu wakker om te plassen etc leukleukleuk kwaaltjes @Naomi veel plezier met de echo hoop dat alles mooi is en je alles goed kunt zien (incl hartje etc ) Had trouwens een ontzettend dure digitest gedaan van clearblue kwam er te staan 1-2 weken :S en na 3 uur was de test weer weg!! Heb er niet eens een foto van kunnen maken!!
@lisette: 1-2 weken is 3-4 weken zwanger! dus kan wel hoor, gaf hij bij mij eerst ook aan. en inderdaad hihi de tekst verdwijnt komt omdat er een batterij in zit die geactiveerd word als je hem gebruikt en deze raakt op hihi. ik ben ook heel benieuwd wat ik morgen te zien krijg!! gaat vast goed komen.
@ T84 en Pindakoek, nou dames, dat moet dus hopelijk wel goed komen deze ronde met het om de dag klussen , ik hoop het!! @ Lisette, waarom ben je dan zo gestressed dan? Vanwege de vorige keer? Ik herken het wel hoor....en het is inderdaad het beste om lekker te proberen te genieten (door alle kwaaltjes heen ) @ Naomi, vervelend zeg, zo verkouden! Ik heb het ook alweer bijna 3 weken, en manlief ook , vooral dat mijn man zo verkouden is vind ik vreselijk, hij snurkt me nu elke nacht wel een paar keer wakker!!! Gister had ik enorme buikkramp bij het niezen, ik schrok me rot, ik dacht echt dat er iets scheurde/knapte, maar waarschijnlijk is het dus bandenpijn geweest....ik herkende het ook helemaal niet, maar dat is dan wel te begrijpen nu, haha. Dus ik vat het maar op als goed nieuws Ik ben vandaag trouwens echt enorm van mijn vrije dag aan het genieten, heerlijk!!! Morgen ga ik pas naar de universiteit, ik heb nog niet alle formulieren op orde, dus dat wordt straks toch nog even aan de studie werken , maar goed, het is echt bijna klaar nu! En zo even lekker extra met de hondjes wandelen, dat hebben ze wel verdiend en nu heb ik er heerlijk de tijd voor. O, wat ga ik genieten nu even van mijn werkloosheid
@Alice, idd vanwege de vorige keer... heb jij ook een miskraam gehad? Het voordeel is wel dat ik nu veeeel meer klachten heb en ook hele andere zoals misselijk, pijnlijke borsten, geen patat meer lusten maar opeens wel koffie en chilliconcarne en chinees als ontbijt duss dat stelt me erg gerust en mijn gevoel is anders het voelt beter
@alice: meid geniet er inderdaad lekker van!!! hier net ook de hond even laten plassen, vond het koud buiten brrrrr. owww is dat bandenpijn?? vandaag al heeeel veel geniest maar er gelukkig nog geen last van gehad. ik slaap zowiezo slecht als ik verkouden ben want dan ga ik langs mijn mond ademen en krijg ik droge keel en dus keelpijn hihihi. @lisette: ahahahah leuk he die rare trekjes ik ga vanmiddag lekker mn soepje opeten hihi is van de chinees die is zoooo lekker haha.......
Thanks meiden!! Ja vind het wel gezellie dat hij langskomt in het hotel.. anders ook zo alleen heel de week.. ook niet leuk.. en het is lekker dichtbij.. scheelt ook.. @Pindakoek, ik duim voor je!! @ Naomi, vervelend dat je verkouden bent, hoop dat het snel weg is.. @ Alice, geniet lekker van je vrije dag!!
Hee meiden, Alice, wat heerlijk dat je eindelijk vrij bent. Lastig van die badkleding, wat maakt het jouw uit dat je in je badpak loopt joh, je zit heerlijk op curacao! Ik was wel opgelucht dat alles schoon was, had me vreselijk geleken als ik nog een behandeling nodig had gehad. Nu ben ik alleen maar aan het hopen dat het volgende keer wel goed gaat. Naomi, spannend morgen je echo. Wel laten weten he! Lisette, geniet lekker meid! Het gaat vast helemaal goed nu! Heb je je echo met 8 weken? Hopelijk stelt het je dan gerust en kan je er volop van genieten. Snap dat je je ongerust maakt. T84, gezellig je liefje op bezoek in het hotel. En om de dag is toch goed?
Goedemiddag allemaal T84, dus je bent lekker druk bezig . Gezellig dat je vriend langs komt En om de dag klussen is juist goed hoor meis en nou hopen dat het geluk brengt . Pindakoek , fijn dat je je eisprong eerder hebt gehad , zitten we gezellig met z'n tweeen op het wachtbankje Naomi , steek je ons niet aan Sterkte!! Hoop dat je snel beter word. LisetteV, stress is inderdaad niet goed voor je en voor het kindje , doe wel rustig aan hoor Ah getsie chinees als ontbijt , het is maar wat je lekker vind Alice ,geniet van je vrije dag meis Want voor je het weet is hij zo voorbij . Sstephanie , hoe is het verder met jou meis ? Hoe is het met de rest ?? Hier zijn we al helemaal over dat waren we vrijdag eigenlijk al . Het was de planning om het rustig aan te doen maar we waren zo bezig dat alles in 1 dag over was . Straks gaan we dan nog naar het oude huis omdat het daar ook een bende is Alleen de dieren waren erg gestressd Gelukkig zijn ze wel weer bij getrokken . En tijdens de verhuizing ik kon me schoonmoeder wel grrrrr . Dat was echt niet leuk meer , alleen maar te zeiken tegen me en dat was niet goed en dit en dat . Ze begon op een gegeven moment te zeuren dat ze niet ging schoonmaken en wat doet ze gaat ze staan schoonmaken en dan loopt ze tegen mij te zeuren . Ze deed het toch echt zelf wij hebben gezegd dat het niet hoefde , maar ja alles is verder goed gegaan .
@kim: wat fijn dat jullie al helemaal over zijn!!! bevalt het een beetje in het nieuwe huis?? ik zal jullie niet aansteken hoor hahah. enne schoonmoeders......................... ik heb geluk hihi die bemoeit zich nergens mee
@ Lisette, ik kan goed begrijpen dat je zenuwachtig bent meid! Een goede vriendin zei tegen mij: "alles begint met een begin en heel vaak komt het goed, dus geniet ook maar vast van het begin en het feit dat je lekker zwanger bent". Dat hielp me een beetje om de stress weg te denken. En nee, ik heb geen miskraam gehad. Ik was gewoon wat onzeker in het begin voordat de echo geweest was, totdat de kwaaltjes begonnen, toen werd het me wel duidelijker. Dusse, goed dat je kwaaltjes hebt! Of nou ja, leuk is het natuurlijk niet, maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel @ Naomi, dat met die keelpijn heb ik ook altijd , ik kwam er trouwens achter dat je als je zwanger bent geen strepsils mag! Ik heb nu hoestdrank van de apotheek en dat helpt ook wel goed. Ik ben trouwens zooo benieuwd naar je echo!!! @ Steph, hopelijk is het waar wat ze zeggen, dat je na een mk heel vruchtbaar bent. En hopelijk is het de volgende ronde dan ook meteen raak voor je vriend en jou. Ik had zo verwacht dat ik je opeens met een dikke buik tegen het lijf zou lopen op de VU.... @ Kim, heerlijk! Al helemaal over! Alleen nu moet het opruimen natuurlijk beginnen....enne schoonmonsters...ik schrok vannacht nog wakker uit een droom omdat ik boos was op de mijne . Ach ja, je krijgt ze er nu eenmaal gratis bij Net even naar de mediamarkt gewandeld om een strijkijzer te halen en ben nu een beetje papieren aan het invullen en het huisje aan het opfrissen. Ik ben benieuwd hoe lang ik kan blijven genieten. Ik ben wel eens eerder lang thuis geweest i.v.m. operaties en revalidaties en toen was ik het na 2 weken altijd al beu. Maar nu heb ik echt zoiets van: "laat mij maar de zwangere huisvrouw zijn". Zou dat nu gewoon al nesteldrang zijn?