Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Zo, de papieren zijn dan bijna eindelijk klaar....in ieder geval alles wat ik in moet leveren. Nu alleen nog wat dingen printen die voor mijn eigen administratie zijn...dat komt morgen wel weer hoor!

@ Rosa, tja, het blijft een moeilijke kwestie, tja en of ik het dan had willen weten, misschien dat ik dat pas achteraf kan zeggen?

@ Steph, wel fijn dat de beslissing zo voor jullie vast stond als jullie frummel down gehad zou hebben. Tja, ik weet het echt nog steeds niet over wat we moeten doen met de test.
    Enne, nee wij wonen in Utrecht...maar ik ben heel veeleisend met de paarden...mijn paard staat ook in de winter dagelijks van zonsopgang tot zonsondergang op de wei en dat wil ik hem niet afnemen. Tot nu toe heb ik er nog geen 1 in de omgeving gevonden die dat ook bied...
    Enne brabant is goedkoper met stallen. Ik kan er daar 3 houden voor de prijs van 1 hier...
    Ik hoop zeker van harte dat jij ook nog met een dikke buik op de Vu rond gaat banjeren :)

@ Mariss, lief van je papa zeg :)

Dametjes, ik ga lekker naar mijn bedje...beetje moe....weltrusten allemaal!!!

2. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Alice, groot gelijk dat je de rest morgen doet zolang het belangrijkste maar klaar is toch.

Weltrusten !! En slaap lekker :)

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Goedemorgen!

Pfjoew, volgens mij heb ik nu echt eindelijk alle papieren bij elkaar....he he, dat werd tijd!!

Vandaag ben ik heel moe opgestaan en ik voel me heel erg verdrietig, zonder reden eigenlijk....zullen de hormoontjes wel weer zijn....stom he?

Ik maak me een beetje druk over een afspraak die ik zondag heb, ik ga met vriendinnen die ik door studie/zwangerschap etc. alweer 2.5 maand niet gezien heb bbq-en. Alleen moet ik dan meer dan een uur met de trein op en neer. Ik zie daar dus enorm tegen op omdat ik nog steeds zo moe/misselijk ben. Nu gaat er wel iemand met de auto, maar die gaat pas laat heen en laat terug en na 20.00u ben ik een gigantische dweil.....Mijn man heeft aangeboden om op en neer te rijden, maar dat vind ik een beetje raar zodra hij weer thuis is kan hij me weer komen halen.....
    Dus ik weet niet zo goed wat ik moet gaan doen :(

4. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Goeiemorgen meisjes.. Ben er nog even snel voordat ik weg moet naar het congres..
    Zo jullie hebben lekker doorgekletst zeg gister..
    @ Marissa, ik hoop dat je je snel weer beter voelt..
    @Alice, anders ga je heen met de trein en laat je hem ophalen voor de terugweg.. miss een idee?

Gister nog lekker geklust.. vanaaf slaap ik zielig alleen in het hotel.. en morgen aaf komt ie gezellie langs..
    Me ovu testen worden wel donker nu.. dus spannend!! hihihi..;)

@Kim, bevalt het in jullie nieuwe huis?

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, toch heel veel plezier op het congress!! En hopelijk blijven de zaadjes zwemmen tot aan je ei, hihi. Dan komt hij ook nog eens langs, dusse, moet lukken!!!

Ik denk dat ik zondag gewoon niet ga. Het is meer dan 1 uur in de trein en mijn man moet anders voor mij 1 uur heen rijden en 1 uur terug en dat om alleen maar even een paar uurtjes daar te zijn....En ik wil niet spugen in de trein:).
    Ik ga de gastvrouw in kwestie wel even bellen dat ik in verwachting ben. Hopelijk begrijpt ze het wel (is gynaecologe), maar aan de andere kant zijn mijn vriendinnetjes wel altijd heel erg hard in als je ziek bent...dus wil ik het nog eens niet zo graag vertellen dat ik in verwachting ben:(
    Maar ach, gelukkig zijn er wel andere vriendinnen die er wel blij mee zijn :)

Zo, ik moet de hondjes uit gaan laten en dan richting de universiteit.....spannend!!!

6. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Thanks, ik hoop ook dat de zaadjes goed blijven zwemmen..

Ja dan zou ik ook niet gaan denk ik.. kan het misschien niet anders in de buurt gehouden worden? En als je het tegen je vriendin zegt, begrijpt ze dat wel toch?

7. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @T84: O wat fijn dat je mannetje langs is geweest, in ieder geval geen gemiste kans. Veel plezier op het congres!

@Alice: Vervelend zeg dat je nog zo ziek/misselijk bent. Je zou zeggen dat zeker een gynaecologe het wel zal begrijpen als je als reden de zwangerschap opgeeft dat je niet komt. (moet je soms brakend in de trein gaan zitten??) Maar ik weet hoe mensen soms kunnen zijn...

Twee weken terug zou ik naar een musical gaan waarin een vriendin van mij speelde. Ze had me een uitnodiging hiervoor gestuurd, maar ik had gezegd dat ik zou proberen te komen. Ik moest die ochtend werken en daarna was ik kapot. Ik ben gelijk mijn bedje ingedoken om te slapen. Toen kreeg ik een mailtje van mijn vriendin dat ze teleurgesteld was dat ik er niet was. Ik dus uitgelegd dat ik zwanger ben, maar toch kreeg ik weer zo'n mailtje terug waarin ze me een schuldgevoel aanpraatte. Ik heb er maar even niet op gereageerd. :x

Gewoon doen wat voor jou het beste is hoor! Je moet nu aan jezelf denken en laat de mensen die 'stom' reageren maar lekker in hun sop gaar koken.

8. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@Alice
    Ik lees dat jij een hectische avond hebt gehad? Fjn dat je nu weer wat rustiger bent he!

@Kim
    Ja wie weet hebben we dezelfde schoonmoeder hihi ;)

@sSteph
    Meid, ik weet hoe je je voelt :(
    En inderdaad ik heb het lisette eerder ook al gezegd, dat zij inderdaad nu weer lekker zwanger is en dat geeft hoop voor ons :D

9. nijnonijntje

Wow wat klinkt dat egoistisch zeg van je vriendin. Niet echt begripvol....kan me voorstellen dat je woest bent.

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    goedemorgen meiden,

@alice: fijn dat je alle papieren nu in orde hebt!!!
    en ik geef je groot gelijk om niet naar die BBQ te gaan hoor, misselijk in de trein is ook alles behalve fijn en vooral als het ook nog zo lang reizen is!

@stephanie:dank je meid :) die echo komt vast goed

uhmmmmmmm denk denk........... sorry meiden kan er niet meer opkomen wat ik net gelezen heb :(

hier over 1,5 uur intake en 1e echo, vind het echt heeeel spannend hihi.

11. nijnonijntje

@Naomi
    Spannend spannend! Laat ons weten hoe het was :D

12. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Oeeeh naomi echt spannend :D succes en veel plezier!

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    tuurlijk laat ik het weten!!!!!
    hopelijk kan ik jullie een mooie foto laten zien:D

14. nijnonijntje

ja daar gaan we zeker voor. Een mooie foto :D

15. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Nijn: Inderdaad egoïstisch. Denk ook echt; wacht maar tot je zelf zwanger bent, pff...

@Naomi: Je zal nu bij de vk zijn voor je echo. Ik ben echt benieuwd. Hopelijk krijg je mooie foto's die je hier kunt plaatsen en dat alles er maar goed uitziet natuurlijk. :)

16. FEE88

FEE88 Niet meer actief

@Nijn hihi je hebt nu gewoon je echo gehad!!! Spannend!!

17. nijnonijntje

@Lisette
    Je bedoeld dat naomi nu haar echo heeft gehad.
    Was het maar waar dat ik een echo had ;) dan was ik zwanger :D
    Aangezien ik dat nu helaas niet ben :(

18. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Ik ben zo benieuwd hoe het was bij Naomi! :)

19. nijnonijntje

He meiden,
    heb even een slaapje gehouden vanmiddag. Was echt doodmoe. Heb dat vaker rond mijn eisprong, maar heb volgens ovutesten en temp nog lang geen ei in zicht. Zo apart allemaal. Zit echt te twijfelen of ik neit nog eens langs de dokter moet. begin me langzamerhand zorgen te maken. maar ja de dokter doet nu toch nog niks ivm de drie maanden geen ongi die nog neit voorbij zijn. Waarschijnlijk was de moeiheid ook gewoon oververmoeidheid. ZIjn erg vroeg op elke dag en doen veel. :(

20. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Sorry nijn :S hebben ze eigenlijk al eens een keer gekeken of wel alles weg is?

Liefs

Deel Deze Pagina