Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    daar ben ik weer, ik heb niet alles bij kunnen lezen.

hier nog steeds geen ongi, 18 juni kan ik naar de gyn. ivm het wegbijven van mijn ongi. Vandaag denk ik dat ik wellicht wel ongi aan het worden ben. Heb buikpijn en voelt niet fijn, daarnaast ga ik over mijn nek van aardappels, thee, de lucht van koffie en van sommige parfums, oh en ik heb me toch een zin in eierkoeken en pepermuntjes...dus wat dat dan weer is... naja hoort er vast allemaal bij. Ik weet toch wel dat als ik nu een ongi krijg ik nog steds naar de gyn ga, ik ga hem niet afbellen.

ohja nijntje je moet gewoon naar de dokter gaan hoor, alleen al het feit dat hij/zij naar je luistert is erg fijn. Ik kan er alleen met mijn man over praten (niemand weet dat we gestopt zijn met de pil) dus het was zoooo fijn om er met de dokter over te praten. Plus dat ik meteen een verwijsbrief voor de gyn kreeg. Ohja dat duurde trouwens wel heel lang zoals je wellicht hebt kunnen lezen omdat ik telkens niet mocht komen, dus laat je niet afschepen door de assistente of verhalen dat je moet wachten, gewoon zeggen dat het voor jou heel belangrijk is. Ik zou gewoon gaan als ik jou was.

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, ik heb de vriendin in kwestie gebeld en ze was superblij voor me en ook begripvol natuurlijk. Nu alleen de rest nog even afwachten.....

@ Rosa, dat is wel echt heel bruut van je vriendin zeg....aan de ene kant begrijpbaar dat ze wat teleurgesteld is...maar als ze de reden weet waarom, dan moet ze toch juist wel begripvol zijn??? Zucht....helaas denkt niet iedereen hetzelfde...

@ Naomi..hoe was je echo meid? Hopelijk ben je nog na aan het genieten dat je nog geen post hebt geplaatst en heb je goed nieuws voor ons!

@ Nijn, wat ontzettend frustrerend dat je nog niet naar de dokter kan....ik hoop echt zo voor je dat die ongi er nu eindelijk eens aan komt! En rust goed uit van je vermoeidheid!

@ Happymarie, fijn dat dat je naar de gyn mag! Hopelijk word je natuurlijk eerder ongi. Ik zou inderdaad sowieso gaan ook al word je ongi, het is toch maf dat het al zo lang duurt.
    Misschien een kleine troost, maar toen ik de eerste keer met de pil stopte (na 8 jaar geslikt te hebben) duurde het ook meer dan een half jaar totdat de eerste ongi kwam (ik heb er toen niets aan gedaan, maar ik dacht ook niet aan kinderen op dat moment). Maar ben mij is het ook allemaal goed gekomen. Ik hoop dat het voor jou ook allemaal snel op gang komt!

Vanmiddag weer geslapen, ik was doodop! Misschien dat mijn emo-bui van vanochtend dat al een beetje aankondigde....
    Zo meteen paardrijles, maar ik ga denk ik maar weer afbellen. Zo meteen weer lekker naar mijn bedje.
    Morgen gaan we even een nachtje naar mijn ouders. 's Middags heb ik een sollicitatie daar en donderdag naar de verloskundige!
    O ja, de papieren zijn ingeleverd. Heerlijk!! Nu alleen nog die 2 eindgesprekken :D

3. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

hey meiden,

donderdag voor de 3e keer in een paar maanden tijd maar weer naar de huisarts... Die kl*te darmen!! Het rommelt aan 1 stuk door...heb pijnlijke darmen, laatste week af en toe licht in mn hoofd, en het gevoel als of ik niet genoeg gegeten heb... loop meer met mn broek open dan dicht en heb ook niet echt behoefte aan sex op zo'n manier!
    Vorige keer het advies gekregen om een jaar lang aan de vezel zakjes te gaan... maar na 2 maanden dat te hebben gebruikt heb ik niet het idee dat er een verandering in zit.
    Ga je lekker sporten moet je je billen bij elkaar knijpen dat je niet aan de race gaat en steken in je buik.. word er niet blij van.
    Donderdag dus maar even vragen hoe of wat... al hoewel ik het gevoel heb toch weer afgescheept te worden met het antwoord dat ik prikkelbare darm syndroom heb, en dat je daar maar gewoon mee moet leren leven..BAH!
    nu rond mn vruchtbare periode dus toch maar klussen vanavond.. helaas weinig lol op deze manier:S
    Sorry voor dit ego bericht... wilde even gal spugen!
    liefs

4. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hoi meiden,

Ik heb niet alles bij kunnen lezen hoor, jullie kletsen zoveel af op een dag ;)
    @wianhalu: vervelend meis dat je zo'n last hebt van je darmen :( ik zou er geen genoegen mee nemen als de dokter mij af zou schepen dat ik er maar mee moet leren leven :x kun je geen echo vragen ofzo?
    @Alice: fijn dat je nog maar 2 gesprekken heb en school klaar is :D wat voor sollicitatie heb je?
    @Naomi: hoop dat je goed nieuws heb en ons een leuke foto kan laten zien :D
    @Happymarie: fijn dat je naar de gyn. kan meid, hoop dat je snel ongi wordt en een normale cyclus met ei krijgt!
    @Nijn: hoop dat je ongi eraan komt meid. Het is idd niks als je niet weet waar je aan toe bent :(

Ik heb vandaag vruchtbaar slijm gespot toen ik net onder de douche vandaan kwam..weet zeker dat mijn ei al is geweest dmv ovu testjes..kan dan slijm ook na je ei ontstaan of is dat altijd ervoor??

5. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Leuk dat je me toevoegt als vriend Kim hihi :D raar dat ik niemand van mijn vrienden meer kan krabbelen :( dit is sinds kort pas veranderd..waarom eigenlijk? Alles goed in de nieuwe woning, druk aan het klussen (in het huis dan he haha ;))

6. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Pindakoek ,zag ineens dat ik je er niet in had dus dacht ik voeg je gelijk ook even toe :D

Nee klopt er is ook een topic over geopend zie hier :
    http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/210341-komen-de-krabbels-niet-meer-terug.html

We zitten al in het nieuwe huis , en er hoefde niks gedaan te worden :p

We zijn nu wel druk bezig in het andere huis ,bleek in de slaapkamer vloerbedekking te liggen wat helemaal vast gelijmd was en dat krijgen we er bijna niet uit.

Betreft je vraag het zou zomaar kunnen hoor dat je nog wat vruchtbaarslijm heb gespot , heb je onlangs ook nog geklust dan zou het eventueel ook daar van kunnen zijn ;)

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Mmm..dat is minder dat er vloerbedekking vastgelijmd zat :( dat hebben wij ook gehad bij de trap..we kregen het er amper af...

We hebben in de week vakantie ongeveer 4 a 5 keer geklust..dus het kan wel....hihi ;):p

Ik ga zo maar weer slapen..morgen weer een drukke dag..welterusten voor zo!!

8. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Ja dat is echt heel lastig bah :(

Dan weet je gelijk hoe het komt voor de volgende keer hihi :p

Jij ook weltrusten voor zo !!

Ik ga zo ook maar is me bedje opzoeken want ben echt kapot .

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @mijn echo: morgen krijgen jullie een foto is het nu te laat voor.
    de VK heeft het hartje gezien, wij zelf niet omdat de kleine al zo aan het bewegen was dat wij het niet konden volgen. maar zonder kloppend hartje kan hij ook niet zo bewegen ;)

het is nu 2,5 cm groot hihi. kreeg eerst gewoon normale echo via buik maar hij zat nog zo goed verstopt achter mn schaambot dat het beeld niet super was, je kon het wel zien hoor maar niet echt scherp. toen gelukkig mn blaas mogen legen en een inwendige echo gekregen (stelt gelukkig niets voor) hierop zagen we de armpjes en beentjes!!!!! en hij zwom lekker rond hihi.

kortom het was helemaal geweldig en kan er niet uitgepraat over raken!!

ben wel terug gezet naar 9 weken maar dat kan nog veranderen met de termijnecho over 3 weken dus ik houd lekker mijn eigen berekening aan ;)

morgen lees ik de rest bij meiden!!! slaap lekker en leuk dat jullie aan me hebben gedacht

10. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Naomi: Super dat je zo'n mooie echo hebt gehad! :) Lijkt me heerlijk.

@Wian: Mijn man en een vriendin van mij hebben ook pds. Zij slikken hiervoor Duspatal. Het is nog niet optimaal, maar wel veel beter dan toen zij niets gebruikten. Je kan je dokter hier naar vragen aangezien het een onschuldig middel is.

@Alice: Dat down gevoel herken ik wel. Ik had het gistermiddag ook. Kon om niets janken en dan roepen: 'ik kom hier nooit tot rust.' :) (mijn mannetje was nogal druk met zijn bedrijf en hij werkt vanuit huis, vandaar)

@Happymarie: Fijn dat je naar de gyn mag. Zou wel heel toevallig zijn als je nu ongesteld word.

Fijne dag allemaal!

11. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

@ rosa: bedankt voor je reactie. Ik heb het medichijn formulier van duspatal even opgezocht. Ik zou het eens voor kunnen stellen.. alleen staat er dat dit niet gebruikt mag worden tijdens een zwangerschap(stel ik word zwanger)... tenzij arts anders voor schrijft,.. (dus misschien dan toch?)

12. FEE88

FEE88 Niet meer actief

@Naomi echt fijn om te horen meis :D

Pfff ik weet dat ik heb gezegd dat ik met elk kwaaltje blij ben maar die borsten ;)... zo weer op naar school was een drukke week deze week maar morgen en vrijdag gelukkig vrij ben zoooo moe :( nja morgen werken en sollicitatie bij kinderdagverblijf :)

13. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Vanmorgen had ik weer een dunne rozige bloeding. Had ik eerder ook gehad, was toen geen ongesteldheid. ben heel benieuwd wat het nu is. Wordt ik wel echt ongesteld of is het gewoon weer een vage bloeding die mijn baarmoeder afstoot.
    Ik hou jullie op de hoogte.

14. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen ,

Naomi , wat fijn dat je een goed echo hebt gehad , zo te horen word het een lekker eigenwijs kindje;) :p

Nijntje , zal het vandaag nou eindelijk toch zo zijn dat je ongi word ik duim voor je:)

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hier de hele echofoto, je kunt de armpjes en beentjes zien als je goed kijkt ;)

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    en deze is van dichterbij genomen! een beetje duidelijke dus hihi.

17. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Naomi , wat leuk :D:D:D:D

Denk dat je erg blij bent met deze mooie echo ;)

18. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Meiden ,

Ik word even helemaal gek hier .

We moeten het laatste beetje van het oude huis leeghalen ,dus ik denk ga ik dat doen maar nu moet ik weer thuis blijven .

Omdat oude bewoners schuin onder ons(nieuwe woning) de schotel eraf moeten halen maar dat kan alleen via onze balkon grrrr.

Dus kan nu niet weg en kom erachter dat ik het laatste kattenvoer blik heb , dus moet ik nog naar de supermarkt toe ook.

Gaat allemaal weer lekker vandaag :p

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @kim: ja ik ben echt mega trots op de echo :D

wat balen dat je dan het huis niet uit kan :(

20. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief