ja dat is de termijnecho geweest O en sorry voor het vieze sperma-verhaal haha. Is ook wat zo rond etenstijd
@ Nijn en Naomi....mmm, dat wordt dan echt nog maar 1 echo voor mij vrees ik....maar ik denk dat we wel nog een echo-bureau op willen gaan zoeken @ Naomi, ow ja, jij bent niet zo'n groente mens geloof ik, sorry met mijn groente-spam. Staan we quite met het sperma
hahaah ja inderdaad alice ik lust wel groente maar wel de normale groente en die fetakaas blegh daar ga ik echt van over mijn nek.
Fetakaas lustte ik eerst ook niet, maar blijkbaar kun je het dus leren eten. Ik zit nu even aan een bakje noodles. Manlief is er toch niet voor 20.00u, dus we eten weer laat vanavond.... Heb net nog even weg zitten zwijmelen bij de foto's van het huisje....zo mooi!! Gister baalden we omdat het huis dat we wilden kopen uit de verkoop is genomen. Maar we werden ook gebeld dat we weer kijkers voor ons eigen huis hadden . Ik ben zo benieuwd wat ons allemaal te wachten staat in de toekomst!
@ Naomi, ik bedenk me net dat ze bij jou toch ook gemeten hebben? En gezegd hebben hoe ver je bent? Hoe komt het dan dat jij over 3 weken dan die termijnecho hebt? Wat is het verschil met die van gister? Groetjes Alice
pffff dan eten jullie wel laat. wij hebben het alweer op hihi, met een lekkere aarbei cornetto al toetje ben totaal al 3 kilo afgevallen dus vind het dan wel mogen hahaha. mijn ma zei al: straks heb je een ideaal gewicht hihi. ik: nou dan ben ik de rest van mijn leven zwanger hahahaah. nog 2 kilootjes en dan zit ik op mn 1e streefgewicht hihi nl 85 kilo. ik val niet bewust af hoor ik weet dat dat niet mag maar ik krijg gewoon weinig naar binnen en dat merk ik nu wel.
@ Naomi, zie het dan maar zo dat het mooi meegenomen is Bij mij zit er alweer zeker 4 kilo aan!!! Mmmm, cornetto...ik had vandaag bij jullie moeten gaan eten! @ Nijn, we moeten dan alleen goed zeggen dat ze niet tussen de beentjes mogen gaan echo-en...want we willen namelijk niet weten wat het wordt Hehe, manlief belde net, over 5 minuutjes kan ik in de auto stappen om hem van het station te gaan halen. Heb het ovenschoteltje net in de oven gedumpt...mjammie!!
@alice: hihi volgende keer ben je van harte welkom hoor nou meiden ik ben mn omkleden en paardrijden!!
Wat leuk dat jullie het niet willen weten. Wij zouden dat ook niet willen weten. Komt de laatste tijd weinig voor. Vaak willen mensen het wel weten.
@Naomi: Ooooh door jou heb ik nu zo'n zin in een cornetto aardbei! Zit al in mijn pyjama, maar was anders echt in staat geweest nog ergens ijs te halen, haha... @Alice: Leuk dat jullie het geslacht niet willen weten. En knap ook. Ikzelf wil het wel graag weten. Ten eerste ben ik te nieuwsgierig en wil ik weten of mijn voorgevoel (jongen) klopt en ten tweede vind ik het leuk dat ik dan gericht dingen kan gaan kopen. Kleertjes e.d. @Nijn: Ik hoop voor je dat dat rozeverlies doorgaat in een menstruatie. Zou eindelijk wel eens mogen na al dat lange wachten!
Wat kletsen jullie ineens veel zeg Naomi , lekker ! volgende keer komen we met z'n allen aan de deur bij je voor een aardbeien cornetto
ik heb 2 dagen geleden een flinke buikpijn gehad , ik zakte gewoon bijna in elkaar , leek wel alsof me baarmoeder zo erg stond te trekken. En die ochtend moest ik uitkijken dat ik niet ging spugen want we gingen precies naar de belasting en was heel erg misselijk. Vandaag was ik zoo moe s'middags dat ik even een half uurtje tot een uur op de bank heb gelegen . Aan de ene kant denk ik van o me ongi komt eraan maar aan de andere kant hoop ik wat anders En is bij jou je ongi al door gebroken of nog steeds niet
@kim: owww dat klinkt best hoopvol toch die klachten nog een paar daagjes geduld en dan weet je het. hihi volgende keer komen jullie allemaal maar eten hier net weesten paardrijden, was weer heerlijk maar ben echt kapot! heb flink moeten werken op het paardje omdat er een beginnen voor me op had gereden
Naomi , heb er nog nooit last van gehad wel van de misselijkheid maar niet van de moeheid. Het is inderdaad even afwachten Jeej gezellig bereid je maar vast voor word een drukke boel Dat is wel weer jammer dat er dan een beginneling op heeft gezeten. Wel fijn dat het leuk was en nou lekker op tijd naar bed als je kapot bent
@kim: echt spannend dan voor jou!! wat een heerlijk weertje is het hier zeg hihi, kan ik echt van genieten. ik wordt helemaal gek van die hormonsters!!!!!!!!!! net weer een flinke ruzie op straat gehad, heb die vent voor van alles en nog wat uitgescholden hihi hij heeft mazzel dat het daarbij gebleven is idioot dat het was. zal ff het hele verhaal vertellen anders snappen jullie er niets van ik fietste net met mn oppaskindje mijn straat in (1 richtings weg ik reed de goede kant op) en ik ben nog niet halverwege of er komt aan de andere kant een achterlijke idioot de hoek om gescheurd (tegen het verkeer in dus!!!!) en racet zo keihard door en remde niet af voor mij, ik reed inmiddels midden op de weg omdat het niet gaat passen als hij mij voorbij wilt rijden. hij heeft een gigantische noodstop moeten maken omdat ik niet aan de kant ging. hij ging helemaal uit zijn dak en ik ook! hij hoort daar niet te rijden, niet zo hard te rijden en dan ook nog een grote bek dat schoot toch echt verkeerd bij mij hihi. ik vind dat ik alle recht heb om boos te worden want hij rijd toch langs de verkeerde kant erin, hij was te lui om een klein stukje (lees 100 meter) om te rijden.
Hai lieverds, Even snel een kort berichtje, vanmiddag ga ik meer posten. Maar ik wil even kwijt dat we net bij de vk waren en het hartje van de baby echt uit mijn buik knalde!!! De vk schrok er zelfs een beetje van omdat ik nog geen 12 weken ben... Het was zooooo mooi!!! Sorry voor het ego berichtje...