Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen ,

Naomi , nou dat is toch belachelijk en dan nog tekeer gaan ook.

Tegenwoordig kunnen de mensen niet meer normaal doen , het word alleen maar erger en ze worden agressiever .

Alice, wat fijn om te horen dat alles goed gaat met ukkie en dan ook nog is zo'n mooie hartslag :)

Hier gisteravond met misselijkheid en hoofdpijn naar bed gegaan , en vanmorgen stond ik nog op met hoofdpijn :(

2. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hi meiden,

@Naomi: wat een super echo meid, ben blij dat alles zo goed met je gaat! Vond je het niet eng om niet aan de kant te gaan..ik zou echt wegspringen hihi
    @Alice: fijn dat het hartje zo goed klopt! misschien ben je wel al verder dan 12 weken dat het zo hard klopt :D
    @Kim: vervelend die hoofdpijn en misselijkheid..maar misschien is het al wel een kwaaltje dat je positief gaat testen over een paar dagen ;)
    @Nijn: hoe is het met jou? las even snel door alle berichten net heen en zag dat je rozige bloedverlies had, is je ongi al doorgebroken??

Ben een beetje depri..je ziet overal zwangeren vrouwen en kleine kinderen lopen met dit mooie weer lijkt wel, dat maakt mij een beetje verdrietig..heb de afgelopen dagen een paar huilmomenten gehad. En ik weet..ik zit nog maar in ronde 6..terwijl er genoeg vrouwen zijn die er al 2 jaar of langer over doen..maar ik wil het zo graag :(
    Mijn vriend vind dat ik er teveel mee bezig ben..zegt we klussen wanneer we zin hebben anders wordt het zo'n moeten en dan heb ik er geen zin meer in. Hij heeft daar wel gelijk in maar aan de andere kant: als hij het net zo graag als mij zou willen dan zou hij niet zo denken of heb ik dat mis?

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @pindakoek: ja achteraf vond ik het stom van mezelf om te blijven staan maar toen wilde ik alleen hem maar tot stilstand hebben had ook nog een kindje van 3 achterop en heb geen zin om te vallen als hij me voorbij wilt wat dus echt niet past! dan is dit de enigste oplossing.

en dat alles en iedereen zwanger is ken ik hoor ;) heb ik nu nog dan zie ik al die dikke buiken en dan wil ik ook zo een buik hahahaha. wat je vriend betreft het moet ook geen moeten zijn, het moet leuk blijven.
    ik snap hem wel hoor, eigenlijk gewoon niet vertellen wanneer het het beste is om te doen en gewoon zeggen dat je zoveel zin hebt hihihi die van mij trapte er altijd in want die had geen flauw idee wanneer ik het vruchtbaarst was:p weet ook niet dat ik ovutesten heb gebruikt hahahaha

4. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    hoi even snel een berichtje vanaf het congres..
    alles goed met iedereen?
    Gaaf alice dat je het hartje hebt gehoord..
    Mijn ei gaat jumpen.. dinsdag duidelijkste ovu test gehad,maandag geklust en gister aaf ook.. dus we zitten weer op het bankje..
    Als ik maandag weer terug ben zal ik weer gezellig meekletsen!!

5. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @kim, wanneeer ga je testen? Zie dat het al bijna kan bij jou.. spannend..

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @T84: oww jij weer op het wachtbankje! spannend hoor hopen dat het nu raak is ;)

7. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Hello lady's,

@Naomi: Ik snap je heel goed hoor meid, wat een aso! Moet zeggen dat ik veel mensen (voornamelijk mannen) echt asociaal in het verkeer vind. Net goed dat je die vent hebt aangepakt.

@Alice: Geweldig dat het hartje zo mooi klopte! Misschien ben je inderdaad wel verder dan je zelf denkt?

@T84: Je hebt je kansen in ieder geval goed benut :D Nu hopen dat het aanslaat. Zou leuk zijn weer een zwangere in dit topic.

@Pindakoek: Ik snap wel dat je er verdrietig om bent hoor. Dat was ik al in ronde 2 :) Je wil het gewoon zo graag! En ik denk dat mannen er toch anders mee omgaan dan vrouwen, soms wel frustrerend.

@degenen die ik vergeten ben: sorry!

Hier gaat alles goed. Ben alleen moe en vind eten met een sterke geur of pittig eten echt niet lekker meer, blegh... Verder weer een nieuwe mijlpaal, vandaag 7 weken. :) (Zo leuk die tekst die iedere week verandert onder mijn banner)

8. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Hoi meiden,

@Alice
    Hoezo ego berichtje. Vind het erg leuk om te horen dat je het hartje zo goed kon horen. Echt heel gaaf.

@Naomi
    Wow zeg, had je de kleine achterop? WEl gevaarlijk zo'n idioot in de auto

@Pindakoek
    Meid hier hetzelfde probleem.
    Zie echt overal zwangere vrouwen en kleine kinderen. Echt zo'n voorjaar tijd. Ik gun het iedereen en vind het echt heel mooi om te zien, maar eht doet wel pijn en dan wordt je er soms wel een beetje gek van. Toch meid?

@Rosa
    Wow bij jou gaat eht ook snel. Hoe voel je je?

Hier is er echt helemaal niks meer te bekennen van de roze kleur.
    Zo apart. Mijn tepels en borsten doen ook haast niet zeer meer. Ben echt benieuwd wat dat nu was en wat er gaat gebeuren.
    Wordt er ook wel moedeloos van hoor :(

9. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    O Nijn ik begrijp het zo goed :( Je wil gewoon weten waar je aan toe bent. Als je ongesteld word dan kun je tenminste aan een nieuwe ronde beginnen en nu weet je helemaal niets. :( Echt frustrerend! Dikke knuffel.

Ik voel me wel oké. Ben wel heel erg moe. Had geeneens fut meer om te koken toen ik uit mijn werk kwam. Gelukkig was mijn mannetje zo lief om het te doen. Ga zo een filmpje kijken en daarna gelijk slapen. Zit al in mijn pyjama. :)

Voor mijn gevoel gaan de eerste weken tergend langzaam, maar dat komt omdat ik het er heel graag openlijk over wil hebben. Maar ik mag absoluut niet klagen, schaam me er zelfs voor tegenover jou en de andere niet-zwangeren. Ik hoop dat het voor jou ook heel snel goedkomt want dit is natuurlijk niets.

10. nijnonijntje

He waarom schaam je je dan? Volgens mij is er niks om voor te schamen.
    Ja ik kan me voorstellen dat de eerste weken heel langzaam gaan. JE wilt het zo graag van de daken schreeuwen, maar dat kan nog niet, je moet dus heel bewust je mond houden en dat is vreselijk.
    Ik wilde het ook meteen iedereen vertellen. ( Ben achteraf blij dat ik dat niet gedaan heb)
    Geneit van je zwangerschap meid. Zoals ik en alle adnere meiden het verdienen, verdien jij het net zo goed.
    Ik gun het echt iedereen.

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hai ladies,

Daar ben ik weer even. Ik heb net even helemaal bijgelezen.
    Jeetje Naomi, wat een gek zeg.....
    @ Pindakoek, dat verdriet herken ik goed. Klinkt stom, want wij zijn al in ronde 3 zwanger mogen raken. Ik had wel al heel lang een kinderwens, maar omdat ik de afgelopen 4 jaar verschillende keren geopereerd ben geweest en mijn studie moest staken konden we niet aan kinders beginnen. In die voor mij moeilijke revalidatie-periode merkte ik dat ik ook vaak verdriet had als ik zwangere vrouwen zag. Hopelijk is het voor jou ook snel raak!
    En, tja, ik denk dat het bij mannen ietsje anders ligt. Mijn man is echt ongelofelijk blij met de zwangerschap, maar hij zegt zelf dat hij het eigenlijk pas vanaf de echo "echt" besefte.
    @ T84....nou daar moet wel een positieve test uitkomen over 14 dagen toch :D?
    @ Rosa, ik weet even niet meer zo goed wat je hebt geschreven meid...maar inderdaad leuk he die banner :)
    @ Nijn, fijn dat je ook zo blij voor ons bent dat we het hartje hebben gehoord.
    Balen dat je roze veegjes weer weg zijn :(.....* Alice doet de ongi-dans voor Nijn * ;)
    @ Kim, hoe is het met je hoofdpijn? Al wat beter?

Net met manlief de stad in geweest. Hij was onverwacht vrij vandaag, na de verloskundige hebben we lang in de file gestaan op de A2. Zijn baas belde op dat het relatief rustig was op het werk en dat hij ook wel eens een dagje mocht genieten van het mooie weer. Ik heb in de middag geslapen en daarna hebben we allemaal leuke dingen gekocht. Manlief heeft schoenen, een shirt en 2 spijkerbroeken en ik heb slippers, schoenen en ondergoed. En daarna lekker met zn tweetjes bij de italiaan een pizza-tje gegeten.
    Een perfecte dag dus vandaag :)

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    O ja, ik denk echt dat mijn banner precies klopt. Ik heb getemperatuurd en ovu-testen gebruikt en op de termijnecho stond ik ook precies op de dag gelijk.
    Ik hoop dat het gewoon een heel sterk kindje is :)

13. nijnonijntje

@Alice
    Leuk dat je banner klopt.
    Kunnen we goed meekijken. Lijkt me ook erg handig als je je lichaam helemaal kent en de je tempratuur en ovutesten snapt.
    Meiden, het is nog vroeg maar ik ga naar bed. ben zo ontzettend moe. Echt neit normaal. Heb ook een zere rug. Ergens halverwege. Daarom is geen enkele zit of sta houdeing fijn.
    Tot morgen.!!
    Voor straks alvast weltrusten.

14. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    hallo meiden,

sorry heb niet alles terug gelezen,een beetje veel :$ haha.

@alice,wat fijn dat je het hartje hebt gehoord,wat een mooie ervaring he!

@naomi,wat een aso zeg :x

@pindakoek,op een gegeven moment is het ook niet leuk meer he,omdat je het ook zo graag wilt,en idd lijkt het net alsof je allemaal zwangeren of babytjes ziet ja,en dat geld ook voor nijn,en al helemaal na een miskraam lijkt het allemaal zo lang duren of niet?

@kim wanner mag jij testen?

sorry voor degene die ik ben vergeten.

15. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Heb me vandaag even wat moed ingesproken en in de vroege avond even gespeeld en geknuffeld met het buurjongetje van 2...deed me wel goed, het is echt zo'n lieverd :D

Over 1,5 week mag ik alweer testen..alleen denk ik dat ik het niet meer durf uit angst voor alweer een teleurstelling...phoeh dat klinkt wel weer erg depri, hoewel ik echt positief probeer te blijven hoor!

Ik ga zo ff bankhangen en lekker vroeg naar bed, ben echt moe...sorry voor het egobericht

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    He Miranda! Leuk dat je er ook weer bent!! Wanneer heb je weer een echo? Op de 20 weken? Of ga je al eerder spieken of je meisje of een jochie in je buik hebt?

@ Pindakoek, is het voor jou niet veel geruststellender om niet te testen? Dan hoef je ook niet nog eens opnieuw te testen mocht de test blanco blijven en mocht je dan denken dat je misschien te vroeg getest hebt, zodat je steeds wat zenuwachtig blijft?
    Misschien vind je dit juist niets, maar misschien geeft het je iets meer rust om echt even 3 dagen na je NOD pas testen mocht je nog niet ongi geworden worden. Verzet desnoods je banner, plan in je agenda dat je 3 dagen later bent dan verwacht etc. ;), zo kunnen wij je ook niet lastig vallen met vragen als...."Pindakoek mag je al op roze?"
    Zou dat iets voor je zijn?

Vanmiddag heb ik 1 van de 2 eindgesprekken meiden. Heerlijk! Na maandag kan ik dan eindelijk een punt zetten achter alles....het einde komt in zicht :)
    Nu maar even wat gaan puinruimen hier in huis.....het is echt een groot drama hier en woensdag hebben we kijkers voor het huis...
    En we gaan bijna naar Curacao en alle kleding is nog niet bij elkaar, koffers missen nog en het hondenpension is zelf op vakantie....ach, komt vast goed :)

17. nijnonijntje

@Pindakoek
    Ik vind dit idee van alice echt heel goed. Misschien is dat wel wat voor jou.
    maar begrijp ook dat je geen geduld hebt om zolang te wachten. Is wel lastig he!!

@Miranda
    Het duurt inderdaad allemaal erg lang. En helemaal omdat er nu niks gebeurt bij mij. Als ik nou gewoon ongi werd en een eisprong had dan wist ik waar ik aan toe was en kon ik er mee bezig, maar dat kan nu helemaal niet.:(

18. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    goedemorgen, was weer een hele hoop om bij te lezen.

@alice: wat gaaf dat je het hartje zo goed kon horen. Lijkt me echt een fantastisch moment

@Naomi: wat een gek en wat ontzettend goed van jou dat jij je niet aan de kant laat jagen door zo'n mafkees. Hij is zooooooooo onverantwoordelijk en dat heb jij hem duidelijk gemaakt dus super!!!!!

@pindakoek: ik snap je gevoel hoor.

@ alle anderen: sorry als ik je vergeet.

ik heb vanochtend toch maar weer eens een testje gewaagd. Hartstikke negatief. Ben nu al ruim vier maanden niet ongesteld geweest en over twee weken kan ik pas naar de gyn. Ik heb het er mee gehad zeg, phoeh. Ik vind het ook echt niet leuk meer. Als die ongi nu gewoon kwam kan ik weer opnieuw beginnen, volgens de ha zou ik ook nu nog gewoon een eisprong kunnen krijgen maar daar hoop ik al lang niet meer op. Naja genoeg gejammerd... gelukkig is het mooi weer en heb ik ook nog eens een dagje vrij. Ik denk dat ik zo lekker naar het tuincentrum ga en ons balkon mooi ga maken, of ik ga ergens lekker zwemmen.

19. nijnonijntje

Meid we kunnen elkaar een klein beetje de hand schudden. Ik heb na mijn mk begin april geen ongi en ei meer gehad. Ik mag ook pas over een aantal weken terecht. Mijn situatie is wel iets anders dan dat van jou. Maar bergijp je gevoel heel goed. Mij is ook gezegd dat ik gewoon een ei kan krijgen, maar de ovutesten blijven maagdelijk wit.
    Bij jou ook?

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Happy, mag ik vragen aan welke pil en hoe lang je bent geweest? Bij sommige pillen duurt het erg lang voordat je ongi wordt. Na 8 jaar stediril duurde het bij mij 8 maanden voordat de ongi pas op gang kwam.
    Maar ik geloof goed dat je het echt helemaal hebt gehad!!! En dan balen dat je test weer blanco blijft :(...Nog heel even volhouden die 2 weekjes meid!! Hopelijk kan de gyn je gerust stellen.

O ja Happy, woon je toevallig niet in de buurt van mij? Om de een of andere reden heb ik nu tijdens de zwangerschap heel veel behoefte om te zwemmen, maar mijn vriendinnen hier vinden dat maar niets. Anders kan ik je zwemmaatje worden, hihi ;)

Vandaag heb ik een beetje een suffe dag...ik kom maar niet op gang, ben nog steeds erg moe en heb de hele tijd zo'n gevoel in mijn maag alsof ik moet spugen en kleine beetjes eten helpt niet :(. Gelukkig bijna weekend :)

Deel Deze Pagina