Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    He dames,

Ik heb vandaag niet meer getest, ik wacht tot einde van de week mocht mijn ongi niet doorkomen. Ik heb niet het idee dat het komt..helemaal geen klachten :( In mijn onderbuik heb ik wel steekjes en een ontzettend zwaar gevoel erin, ook mijn borsten zijn een beetje opgezet en zijn een beetje pijnlijk. Kon vannacht niet goed op mijn rechterzij liggen..was een onaangenaam gevoel...ach we wachten het af!

@ Rosa: spannend meid :D heb je geen foto gemaakt zodat we mee kunnen kijken?? lijkt me niet dat er zomaar een indrooglijntje verschijnt ;)
    @ T84: ik hoop dat je ongi niet doorzet!

Ik kom vanavond ergens nog wel even kijken hier op het forum. Heb het zo ontzettend druk met werken (aan de ene kant wel goed dan denk ik niet aan het zwanger worden) en heb vanavond een damesavond waar je seksspulletjes kan kopen, dus dat zal wel lachen, gieren en brullen worden hahaha :p

2. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Pindakoek: Sorry, ik was jou in mijn vorige bericht vergeten te antwoorden. Wat vervelend dat je niet ongi bent geworden en negatief test. :( Je wil gewoon duidelijkheid!

Ja, ik maak mezelf echt gek hier, haha.. Ik lees dat de Mat Care bij veel mensen pas buiten de afleestijd (3 min. staat in de bijsluiter) positief aangeeft, maar toen lag die van mij al in de prullenbak. Ik heb pas na twee uur weer gekeken. Er zit helaas niets anders op dan afwachten.

Een foto heb ik geprobeerd te maken, maar ik krijg hem er niet duidelijk genoeg op, dus helaas moet ik je teleurstellen :p

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@Rosa Canina
    Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik dnek dat je zwanger bent. Ik zal inderdaad overmorgen nog een keer proberen.
    Indrooglijntjes verschijnen vaak alleen als er een hcg hormoon gevonden is. Anders kan die streep zich toch niet opkleuren?
    Spannend hoor!!

@pindakoek
    Ik hoop dat je snel zekerheid hebt. Je symptomen lijken wel op een naderende ongi, maar dat betekent natuurlijk niks ;)
    Succes meid.

4. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Hoi Nijn,

Hoe is het met jou?

Ik wil mezelf ook geen valse hoop geven daarom ga ik nergens vanuit tot ik overmorgen een test heb gedaan.
    Je leest hier zoveel verschillende verhalen dat ik het gewoon niet meer weet. Ben bang dat ik me die streep ingebeeld heb. (en heb natuurlijk buiten de afleestijd pas gekeken) Heb wel 100 keer aan mijn man gevraagd of hij hem zag en of die echt roze was en niet wit of grijs. Pffff... Ook hij zag een roze streep, maar ik las een verhaal van iemand die hetzelfde met de Mat Care had en toch niet zwanger was, dus afwachten maar...

Oh en ik voel me ook totaal niet zwanger, heb echt geen enkele klacht.

5. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Kim, ik hoop ook niet dat ik ongi word.. Heb ook nog niet het gevoel dat het gaat gebeuren.. alleen dat roze-ige op mijn wc papiertje vanmorgen doet wat anders vermoeden..
    Trouwens zou het ook best knap vinden als het deze ronde lukt, want ik had posi -ovu test toen mijn man net weg was..tenzij een zaadje wel heel erg geduldig heeft zitten wachten, dan kan het. Maar dat geloof ik niet..;)

@ Rosa, spannend voor je!! Ik hoop dat het echt zo is voor je.. ga je morgen weer testen?

@ Pindakoek, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!!

6. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @T84: ik wilde wachten tot overmorgen, maar ik weet zeker dat ik me morgenochtend ook niet in kan houden :D Dus ja ik test morgen wel weer. Zal alleen wel flink balen als hij negatief is want moet dan nog de hele dag werken.

7. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Spannend!! Als ik morgen nog niet ongi ben, doe ik denk ook een testje..

8. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @T84: Dan hoop ik op een positief resultaat voor ons beiden. :)

9. nijnonijntje

Dat hoop ik ook voor jullie meiden ;)

@Rosa
    Ja hier gaat het wel. ben nog steeds aan het wachten op mijn ongi na een miskraam is inmiddels al bij 1,5 man geleden. Pff ja het is lastig maar ja niks aan te doen.

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @T84: spannend meid, hopelijk morgen een posi test!!

@rosa: uhmmm zover ik weer heeft mat care geen indrooglijntjes ;) mijn 1e testen waren ook van matcare zijn niet zo heeeeel gevoelig hoor die testen. en indrooglijntjes zijn grijzig en niet roze!! mijn streepje van matcare was ook pas het beste te zien na de afleestijd! ik denk zomaar dat jullie geluk hebben deze ronde:)
    anders eens zo een test van de etos van testpoint halen kun je ruim 10 dagen voor nod al doen! die was bij mij 4 dagen voor nod goed positief!! wel het omhulsel eraf breken anders zie je te weinig hihihi.

enne met mij gaat het goed hoor:) tijd is inderdaad mega snel gegaan! alweer bijna 7 weekjes :D voel me een beetje opgeblazen hahaha niet echt misselijk maar ook niet helemaal normaal ;) verder heel moe en puisten :( maar ja mn buikje blijft lekker groeien hihi denk niet dat ik het tot 12 weken kan verbergen. ik hoop iig nog 3 weken dan hebben we echo en daarna mag iedereen het weten.

@nijn: balen dat je nog geen ongi hebt meid! hoop dat hij snel komt voor je.

@pindakoek: balen dat je test gisteren negatief was! hoop dat je test nog posi wordt van de week!

uhmmm ik hoop dat ik niemand vergeten ben!

@all: hier gaat het

11. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ook!:)

12. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hee meiden,

Wat spannend Pindakoek, Rosa en T84! Ik duim voor jullie dat de testen roze kleuren! Nu mag het wel een keertje!

Naomi, wat leuk dat je al een buikje hebt! Ik heb nog helemaal niks, ben zelfs een kilo afgevallen. Ben wel heel moe en heb last van mn borsten etc. Maar verder voel ik me geweldig!

Nijn, hoe is het nu bij jou?

13. nijnonijntje

Nijn is nog stteds aan het wachten op een normale ongi:(
    Die is er nog steeds neit geweest. Heb wel het gevoel dat het elk moment komt ivm steekjes in buik en zere borsten. Maar ja heb wel vaker de afgelopen tijd gedacht dat het zo was. Afwachten dus.
    Hoe is het met jou zwangerschap? Schiet ook al mooi op he ;)

14. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Naomi: Jouw verhaal geeft me enigszins hoop, maar ik ben gewoon bang dat ik me dingen inbeeld en mezelf blij maak met een dooie mus :p Bovendien haalde ik die test pas twee uur na getest te hebben uit de prullenbak. Dus het is afwachten...

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @stephanie: hihi ja een buikje is zeker al leuk alleen kun je het dan niet meer zo goed verbergen! vooral wanneer het weer warm wordt!

@rosa: morgenochtend nog een testje doen meid! ik moest mijn test schuin in het licht houden voor ik iets kon zien ;) mn ventje zag hem nog eens niet hihi. en zie het resultaat :D je zit nog voor nod he dus logisch dat je nog geen super duidelijke test hebt! hoop voor jullie dat het raak is meid:D zou wel weer leuk zijn iemand op roze!

net zw.schapskleren van mn zus gepast :) dan heb ik helemaal een buik hihihi echt super gaaf!!!!!nog 3 weekjes dan kan ik ze aan gaan trekken hihihihi.

16. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Ik kon me niet inhouden en heb net weer met de Mat Care getest. Ik wilde zien hoe lang het zou duren voor ik een vaag lijntje te zien zou krijgen. Nou na vijf minuten een hele lichte lijn, het lijkt wel een soort schaduw. (maar volgens mij wel heel licht roze) Na 5 minuten zal het toch geen indrooglijn zijn? En ja ik zit voor NOD dus je moet hem hier ook bij het raam houden wil je hem zien. (en ik heb nu dus niet met ochtendurine getest)

17. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    De test is na 10 min. duidelijker, ik hoef hem niet schuin te houden om hem te kunnen zien ook al is hij nog licht.

Zal het dan misschien toch echt zo zijn? Ik durf het nog niet te geloven..

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi meid alvast voorzichtig gefeliciteerd!!! ik denk dat je toch echt zwanger bent hoor!!! als je zelf met middagurine een lijntje krijgt ;) spannend nu he hihi, zit hier helemaal mee te zenuwen met je je:p

ik zou zeggen race naar de etos voor een test van testpoint ( ja hij is 10 euro) maar dan heb je morgen waarschijnlijk een hele duidelijke streep!!

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hier komt trouwens moeders voor moeders vandaag nog!!!! had me gisteren opgegeven op de site en werd net gebeld of ze vanavond nog konden komen!! spannend haha heb ik mn aller laatste test vanavond hihihi.

20. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    De Etos zit hier niet in de buurt en ik moet zo werken :( Ik heb nog twee testen. Een doen ik morgen en de andere overmorgen. (heb ook nog een CB digital, die doe ik later)

Heb zo'n raar gevoel nu, aan de ene kant blij en aan de andere kant mag ik nog niet blij zijn van mezelf, haha...

Nou gelukkig duurt het tot mijn NOD niet zo lang meer. Dan zou ik pas echt blij zijn met een posi test. :)

Deel Deze Pagina