Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Denk dat er inderdaad ook een maximaal op staat , denk eerder dat de boeken toch misschien te zwaar waren .... ;)

Het kan alle redenen hebben dat weet je dus niet .

Doe wel rustig hoor meis !!

2. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    ja,ik heb een heel sterk voorgevoel,ik denk namelijk dit keer een jongentje,bij mijn dochtertje had ik het ook goed,dus wie weet heb ik deze keer wel weer gelijk hihi.;)

heb net nog eventjes de laatste muur van het kamertje geschilderd,en het is heeeeeel mooi geworden!!!
    nu nog de rest over 4 weekjes en dan is het bijna af op de meubels na :D
    alleen de metallic is een k*** kleur om aan te brengen,dus voor degen die het overwegen : neem lekker een schilder die het even voor je doet :p

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    goedemorgen meiden,

hier even snel een berichtje van mij voordat ik moet gaan werken.

@alice: leuk dat je buik al zichtbaar wordt voor anderen!!
    weet iedereen het al bij jullie of niet?

@pil: ik heb de yasminpil geslikt ik weet even niet hoeveel jaar aangezien ik daarvoor een andere heb gehad maar heb denk ik ruim 8/9 jaar aan de pil gezeten en gelijk normale cyclus gekregen en ook regelmatig.

mn vriend gaat vandaag de babykamer ophalen:D moeten de kamer nog op orde maken maar dan hebben we hem alvast staan hihi.

gisteren naar ikea en prenatal geweest heerlijk rond gekeken maar helemaal niets gekocht :)

@miranda: owww voor je het weet zit je aan de 20 weken leuk zeg!!

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Miranda, ik heb ook een heel sterk voorgevoel over wat het wordt, maar dat houden we nog even geheim :)

Nog even een vraagje aan je...Heb jij speciaal op verf gezocht waar zwangere vrouwen tegen kunnen? Ik wil straks ook gaan schilderen, maar ik ben bang dat ik mijn kindje dan vergiftig ofzo...

@ Naomi, knap hoor dat je niets gekocht hebt!
    En bij ons weet nog lang niet iedereen het, maar vanaf vandaag ga ik het aan iedereen vertellen. We zitten namelijk op 12 weken vandaag :)

@ Kim, nou veel boeken zul je vast niet in de badkamer plaatsen ;), dus dat komt wel goed met die plank :)

Manlief heb ik net even naar de supermarkt gestuurd...ik MOET nu pannekoeken hebben. O, wat ben ik dus vreselijk.....ik denk echt dat ik de vervelendste zwangere vrouw ben die er bestaat!!

Zucht, en we moeten opschieten, we moeten nog shoppen voordat we op vakantie gaan en straks ga ik met vriendinnen lunchen...dat wordt dus rennen....O, ik bedenk me net dat ik ook al aan hun had voorgesteld om pannekoeken te gaan eten...gek ding dat ik ben ;)

5. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@Miranda
    Ben je nou gaan schilderen? Of had je special verf? Zwangere vrouwen mogen dat toch niet?
    Hoe gaat het eigenlijk met je? Schiet mooi op het. 15 weken al :D

@Alice
    Meid..... je doet het toch wel rustig aan he?
    Hoe is het met je rug.
    Pas je wel goed op jezelf?
    Lekker jezelf verwennen hoo ;) En je man af en toe lekker je rug laten masseren :D

6. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Alice: O lekker zeg pannenkoeken! Daar heb ik nu ook wel zin in! Over het voorgevoel betreft geslacht, denk ik inderdaad een jongetje. Het maakt me overigens helemaal niets uit hoor!

@Miranda: Leuk dat je zelf schildert. Je gebruikt zeker verf op waterbasis? Volgens mij mag dat wel toch?

@Naomi: Knap zeg dat je bij babywinkels bent geweest en niets hebt gekocht. En leuk dat de babykamer bijna staat. :)

Ik moest vanochtend werken. Ik trok voor ik wegging de koelkast open en rook salami en toen moest ik overgeven. Vind dat nu echt zo smerig!! Alleen gal want het was voor ik had ontbeten, maar het was niet leuk. Geen goed begin van de dag. Gelukkig voel ik me nu beter! (alleen gigantisch moe!)

7. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    hai hai

nou ik heb eigenlijk geen idee of dat verf is voor zwangere vrouwen :( volgens mij bestaat dat niet eens haha.

Het is geen verf op waterbasis,maar we hebben hele grote ramen,dus het heeft voldoende gelucht.
    het kan echt geen kwaad hoor als het minimaal is dat je verft.
    zoals onze wieg,die moet gespoten worden met lak,en dat doe ik dus niet.
    maar die metallic verf ruikt ook bijna niet en het is zo dun dus kan weinig kwaad lijkt me.

ik til er niet zo zwaar aan die ene keer dat je verft,kijk eens buiten naar al die uitlaatgassen (ook dat is giftig) en bezoek waar gerookt word,kom je ook niet altijd onderuit.

ik ga weer naar buiten genieten van het mooie weer :D
    en neem lekker een duik in ons grote zwembad ;)

p.s nijn het gaat heel goed met me,voel me ook goed gelukkig!
    en het gaat lekker hard,(vind het deze keer sneller gaan als de eerste zwangerschap)
    en hoe gaat het met jou? alles alweer op orde?

8. nijnonijntje

@Miranda
    Nee niet helaas. Ben na mijn mk niet meer ongi geweest en heb volgens de ovutesten geen ei meer gehad. Is nog steeds afwachten.
    Vind het wel apart om te zien. Wij waren ongeveer tegelijk zwanger. Ik zie dat jij bijna 16 weken bent. Ik zou dan ook ergens in die buurt zitten. :(
    Natuurlijk vind ik het voor jou heel leuk hoor. Begrijp me niet verkeerd. Het is gewoon voor mezelf af en toe lastig. Ook als ik zwangere vrouwen zie. Of moeders met jonge kinderen. Dat is toch echt mijn grootste wens.

Over een paar weken mag je voor de 20 wk echo. Wil je weten wat het wordt? ;)

9. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Hallo dames,

Hoe gaat het met jullie? Hier alles oké. Was gisteren erg moe dus lag al om 18.30 op bed. Later nog even naar beneden geweest om 'Ik Hou Van Holland' te kijken en toen weer gaan slapen.

Vandaag heb ik een familiedag en ik weet niet wat we gaan doen. Er stond in ieder geval bij goede wandelschoenen mee te nemen. Ik hoop op niet iets al te zwaars. ;) Overigens heb ik flinke keelpijn en ben ik aan het snotteren. Maar ook dat schijnt bij een zwangerschap te kunnen horen.

Fijne dag allemaal! En geniet van het mooie weer.

10. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Ik kom even melden dat ik vandaag ongi ga worden , heb nu zelfs een kortere LF 1 a 2 dagen verschil :(

11. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Kim: Ben je al ongi geworden of voel je dat je het gaat worden? Balen als dat zo is :( Wil graag iedereen op roze hier!

12. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Rosa , nee nog niet maar ik denk het en voel het inderdaad aankomen heb sinds gister al flinke buikpijn :(

13. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    O balen zeg :( Nu wil je natuurlijk het liefst dat het een keer raak is. Ik weet dat je ook weer niet zolang bezig bent, maar er zijn er al zoveel zwanger in dit topic.. Hopen dat de ongi wegblijft is het enige wat je kan doen.

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @kim: balen dat je je ongi aan voelt komen :(

@nijn: nog steeds geen ongi pfffff wanneer doet de HA er iets aan??

@alice: hihi sochtends pannenkoeken bah!

hier gisterenavond feestje gehad waren om kwart voor 12 pas thuis en dat na een dag werken! wat heb ik geslapen zeg vanacht hihi. en veel naar de wc gerent omdat ik zoveel gedronken heb gisteren.

maandag en donderdagmiddag nog werken en dan heb ik vakantie!!!!!!!!! zondag vertrekken we owww wat heb ik er zin in zeg hihi. zal eens na gaan denken wat we mee moeten nemen, heb nog niets bedacht of gekocht hihi.

15. nijnonijntje

@Noami
    Nee de dokter doet pas wat als ik ruim 3 maanden neit ongi ben geweest. Heb dus nog even.
    Dacht vorige week dat het zover was, maar nog geel bloed. HAd afgelopen vrijdag een fesstje en ahd de hele avond op de benen gestaan op hoge hakken.
    Echt op een gegeven moment kon ik niet meer, mijn baarmoeder gaf gewoon zoveel steken. Echt toen ik in bed ging liggen was ik kapot. En ik kon niet slapen van de pijn. Ik denk echt dat dat komt omdat het daar niet goed gaat. Het bloed of wat adners zal wel ergens opgehoopt zitten haha. Nee, maar ik ben er van overtuigd dat daar iets neit goed gaat. Hoe kan ik anders last hebben toch?

16. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Hier is de ongi net doorgebroken :( :(

*zucht*

En als mijn LF steeds korter word en ik moet naar de gyn kan niet eerder worden geholpen dan dat ik ben afgevallen :(

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Kim, mmm dat zou echt jammer zijn als er een ongi aan zou komen...frustrerend zeg...hopelijk zijn het krampjes van een innesteling...ik hou nog even hoop voor je, totdat de rode duivels er echt zijn (wat we niet hopen natuurlijk :))

@ Naomi, vanochtend heeft mijn man weer pannekoeken gehad, hihi. Ik heb wel even genoeg gehad, gistermiddag ook met vriendinnen naar het thee- en pannekoekenhuis geweest....

@ Nijn, ik denk dat je lichaam echt een dubbele klap heeft gehad. En dat er vanbinnen nog heel veel moet herstellen en dat je dat voelt....Ook echt heel erg frustrerend dat je maar moet blijven wachten.

@ Steph, hoe is het met jou dame? Voel je jezelf alweer een beetje beter? Ik hoop het.

@ T84, ben je alweer samen met je mannetje of zit je nog op congress?

Zucht, net weer even een discussie gehad met mijn man....Alles is zo onzeker over wat ik nou eigenlijk moet gaan doen. Ik wil graag doorstuderen, maar dat kost natuurlijk weer geld. Dus zou ik moeten gaan werken (logisch), maar ik wil niet dat de kleine fulltime naar het KDV gaat en als ik een leuke baan wil dan kan ik niet parttime gaan werken :(. Manlief gaat niet minder werken dus ieder 4 dagen of hij 4 en ik 3 zit er dus niet in. Daarnaast zouden we dus naar brabant (daar wonen mijn ouders en vriendinnen) gaan verhuizen, maar dat gaat dus ook niet door. Het ziet er dus naar uit dat ik een baan moet gaan nemen die ik niet leuk vindt in een omgeving waar ik niet wil zijn en waar we minstens 1 paard moeten gaan verkopen omdat het hier veel duurder is om ze te gaan stallen.
    Ik weet dus even niet hoe ik dit op moet gaan lossen (ik ben ook net pas afgestudeerd en dus starter op de arbeidsmarkt) en voel me er echt wel wat verdrietig over.

18. nijnonijntje

@Alice
    ja dat is ook zo ,maar mijn lichaam doet er wel lang over om zich te herstellen. Terwijl ik zelf eigenlijk nergens last meer van heb. Of misschien toch wel. Als je kijkt naar afgelopen vrijdag.
    En wat een onzekere situatie zeg bij jullie. Kan me voorstellen dat je verdrietig bent. LIjkt me ook lastig om te proberen een situatie te accepteren, maar misschien moet je dat toch gaan proberen. En wie weet, voor je het weet, komt er een andere oplossing.
    Komt echt allemaal goed meid.
    Dikke knuffel van mij voor jou.

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @kim: balen meid!!!!

@nijn: pfffff wat erg die onzekerheid en 3 maanden vind ik best lang! hebben ze wel gecontroleerd of je schoon was na die mk???

@alice: *knuffel*
    dat je moet gaan werken is op zich wel logisch, jullie moeten jezelf en de kleine wel goed kunnen onderhouden.
    is gastouder niets voor je??? als je genoeg kindjes hebt kun je er best iets mee verdienen. ben je straks lekker thuis met de kleine en je verdient gewoon lekker geld.

hier regent het ondertussen :( bah had gehoopt op een dagje vol met zon.

20. nijnonijntje

@Naomi
    Ja ze hebben zlefs twee keer gekeken. En ik was helemaal schoon. in principe heb ik ook helemaal geen buikpijn of iets hoor. Alleen afgelopen vrijdag. Nu ook niet meer ofzo. 3maanden is inderdaad erg lang, maar ja, ik gehoorzaam maar. Meer kan ik niet doen. :(

Deel Deze Pagina