Als alles goed was gegaan had ik, aan mijn banner te zien, over 10dagen kunnen testen. Nou....... gaat moeijlijk zonder ongi en zonder een eisprong.
* Alice knuffelt Nijn * ....o, het blijft zo frustrerend voor je, ik heb echt met je te doen!! Op hoeveel dagen na de miskraam/operatie zit je eigenlijk inmiddels? @ Naomi, dat is wel een goed plan van je, dan kan zou ik op de dagen dat ik toch thuis zit wel kunnen werken.... Hier regent het (nog) niet. We willen zo nog even de stad in gaan en ik heb natuurlijk geen zin om een nat pak te gaan halen.....
@Alice Ik zit op ongeveer 65 dagen na mijn mk/operatie. Lang als he. Moet nog iets minder dan 30 dagen wachten voordat de ha wat doet.
En dit allemaal omdat ik onder adnere verder geen klachten heb. Ze verwachten dus dat mijn ongesteldheid gewoon moeite heeft om op gang te komen. Of denkt dat ik nog zwanger ben. Dat soort verhalen hoor ik dan. Kortom, mijn lichaam is behoorlijk door de war.
@alice: hihi inderdaad!! en als er genoeg kids in de buurt zijn die je kan krijgen zou het een fulltime job kunnen zijn met een lekker salaris vooral als je kleine kids hebt want die heb je de hele dag hihi. je zou eens kunnen kijken of het iets is ik vind het ideaal dat ik thuis werk, zo heb ik alle tijd voor ons kleintje straks en die hoeft overdag nooit naar kdv of iets. @nijn: nee meer kun je ook niet doen! nog minder als 30 dagen nou dat schiet op dan. hier is het gelukkig weer gestopt met regenen. ik ga mn ventje maar eens helpen met de babykamer verder in elkaar zetten. anders kan mn oppaskindje morgen niet slapen hihi.
Rosa, ach ja we gaan nu pas de 6 de ronde in , het is inderdaad jammer maar ik mag niet klagen . Als je andere meiden ziet die al zoooo lang bezig en die ook nog niet zwanger zijn. Mijn zus is ook al meer dan 2 jaar bezig en bij haar is het ook nog niet gelukt. Het is natuurlijk wel erg leuk ja als je iedereen ziet met een kleine en vooral met baby's Naomi , ja lekker is dat he als je een keer goed kan slapen Heerlijk vakantie waar ging je ook alweer heen of had je dat nog niet verteld (beetje vergeetachtig ) Nijntje , ik wil je mijn ongi wel geven hoor Ben het namelijk vanmorgen geworden Dat is pijnlijk wat je hebt zeg bah , en het is totaal niet fijn maar kan je naar de HA gaan dan dat je het gewoon niet uithoud van de buikpijn. En je hebt inderdaad een dubbele klap gehad net wat alice zegt . *geeft nijntje een hele dikke knuffel * Alice , o meid al die discussies is ook niet leuk Hoop echt dat jullie er snel uitkomen samen , en je kind fulltime naar de KDV lijkt me ook al helemaal niks . En dan ook nog is dat je geen werk kan vinden en de verhuizing die niet doorgaat pfff. Hier zit vriendlief ook al te zeuren dat ik moet gaan werken maar ja ik ben al zo vaak afgewezen . En je moet jezelf niet gaan dwingen voor een baan wat je niet wilt doen . Meis probeer alles rustig aan op orde te brengen en dan komt het allemaal goed Naomi , veel plezier met de babykamer in elkaar zetten
zo de babykamer staat bijna!! nog 3 lades van de commode en dan is ie klaar pfff wat was dat een werk zeg, die kast is loeizwaar en dan moeten we hem ff met zn 2'en 4 keer omdraaien arm rugje. de kamer staat nu proppie vol hihi maar het bed van mn oppaskindje is vrij dus die kan morgen slapen haha.
He meiden daar ben ik weer even.. Wat een mooi weer gisteren he en nu opeens regen bleeh.. Ik denk dat ik gewoon ga testen wanneer het tijd is...het is wel een goede tip om mijn banner te veranderen..thx meiden @alice: balen dat je nu misschien een functie moet doen wat je niet leuk lijkt. Gastouder is inderdaad een leuke optie....hoop dat je snel wat vind wat je leuk lijkt! @Kim: *** dat je weer ongi bent geworden meis! Hier nog ongeveer een week wachten op mijn nod. @Nijn: jeetje is je operatie en mk alweer 65 dagen geleden.. wat gaat de tijd toch hard! Hoop dat je lichaam snel weer de oude is meid..zo is het echt niet meer leuk meer!! Andere die ik vergeten ben sorry Vandaag druk geweest met het huisje opruimen en een lange wandeling in het bos gemaakt met de hond (voordat het ging regenen). Ik heb nu bijna geen stem meer..heb keelpijn en mijn neus zit helemaal dicht Ik heb me vrijdag schandalig gedragen..heb samen met de buurvrouw 3 flessen wijn leeggedronken de dag later voelde ik het wel hoor..had een flinke kater..achja moet een keer kunnen en zoveel drink ik niet We gaan zo lekker patatjes eten..is echt lang geleden..nog een fijne zondag allemaal
Naomi , pas inderdaad op met het zware tillen Pindakoek, dus je bent lekker verkouden zo te horen *duikt gauw weg voordat pindakoek niest * Dat is inderdaad schandalig haha , maar een keertje mag wel maar pas wel op aangezien je wel na je eisprong zit Meiden , wij hebben hier een vogelhuisje op het balkon en kwamen er laatst achter dat we er jonkies in hadden zitten En wat zagen we net er zit een grote gleuf aan de zijkant zien we ineens een klein koppie eruit steken lief !!! Maar weten jullie wanneer ze het nest verlaten , aangezien me katten er doodleuk ook op zitten te loeren en ik zou het sneu vinden als ze er 1 te pakken krijgen. Het grappigste is nog wel als me kat op het balkon zit dat de moeder haar probeert weg te jagen . Ben er net ook achter gekomen wat voor vogels het zijn. De vader is vermoedelijk een kwikstaart en de moeder een rood borstje .
@pindakoek: hihi schandalig maar moet wel een keertje kunnen @kim: aaaah wat schattig!!!! nu inderdaad zorgen dat de kat ze niet te pakken krijgt! wij gaan trouwens naar drenthe op vakantie! in zuidlaarderveen weet niet of je het kent hihi. het puntje van drenthe tegen friesland en groningen aan zeg maar. over een weekje zitten we daar al heerlijk!!! deze week toch echt maar eens alle spullen op gaan zoeken hihi heb nog geen idee wat ik allemaal mee wil nemen ik regel dat altijd pas de laatste week terwijl mijn zus al 3 maanden van te voren begint met lijstjes maken en dingen weg leggen over het tillen: ik weet het maar het kon niet anders en dan doe ik het liever nu dan over 10 weken met een grote buik mn ventje deed ook het meeste werk ik vond het leuker om zittend de knopjes overal op te maken hahahaa.
Naomi , ja had het wel ergens gelezen maar heb zo ontzettend veel aan me hoofd Ja zuidlaarderveen ken ik wel me vriend vroeg of het in de buurt was van tolbert/zuidlaren . Dan zit je niet ver van me af wij zitten natuurlijk in Emmen Lastig is dat he als je niet weet wat je wilt meenemen en het weer verschilt hier ook lekker dan verwacht je dat het koud word verandert het ineens naar warm of andersom . Ik ben ook altijd zo van alles op het laatste moment
Hihi ja duik maar snel weg..pff heb nu overal pijn..hoofdpijn, buikpijn, verstopte neus..moet eigenlijk liggen maar heb daar geen geduld voor. Ik kijk het morgenochtend even aan en anders meld ik mezelf maar ziek Vriendlief zit hier ook te snotteren op de bank en heeft net als mij een schorre keel haha... Kim wat lief zeg dat je kleine vogeltjes heb op je balkon ik zou niet weten hoe oud ze zijn als ze weg vliegen..maar pas idd maar op met de katten Naomi lekker dat je op vakantie gaat! Als we gaan dan gaan we niet in Nederland op vakantie maar altijd in het buitenland. Neej ik ga nooit meer zoveel drinken hoor als vrijdagavond. Ik ga volgende week wel een testje doen want aankomende vrijdag hebben we een bruiloft en mocht ik het zijn dan ga ik natuurlijk niet meer drinken en anders tjah..dan maakt het me niet zoveel uit
Pindakoek, Vrijdag hebben wij ook een bruiloft Zitten we toevallig niet bij dezelfde hahahaha Ja met de katten let ik echt op laatst zaten ze met z'n tweeen op de grond ik zei toen hup wegwezen . Allebei sterkte !! Ik ben de laatste tijd ook elke keer erg ziek geweest bah , dus weet hoe het is . Misschien een tip tegen jullie zere keel als ik dat altijd had nam ik groene thee met een vleugje citroen (eigen merk) En het helpt tot nu nog perfect of er honing doorheen gooien klinkt vies maar is het niet
Kim: Heten de bruid en bruidegom: kenneth en serena? dan zitten we bij dezelfde. Goed idee om thee te drinken..had ik nog niet gedaan..ga ik zo ff maken
@kim: owww hahaha echt ligt emmen er vlakbij lol, dan kunnen we wel een keertje langskomen ben ook erg bang dat we veel regen zullen hebben maar ja we hebben een super leuk chaletje met verwarming hahahah. neem gewoon een hoop spellen en boeken mee en dan komt het wel goed
Naomi , het is ong 40 min rijden , haha wel gezellie Dat is dan wel weer ideaal een chaletje met verwarming . Dan moet het zeker goed komen als je dat meeneemt .
@ Nijn, ow, 65 dagen, dat is al erg lang zeg....maar dat is toch al 3 maanden??? Dan hebben ze je straks 4 maanden laten wachten! Dat vind ik toch ook wel veel worden....en die onzekerheid...zucht ....hopelijk komt die ongi snel!! En kun je weer lekker verder @ discussie....zucht, het blijft steeds maar op hetzelfde niveau hangen.... Ik probeer nu maar even het positieve er van in te zien. Ik heb een lieve man en een lief Ukje in mijn buik en het komt vast alemaal wel goed....Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. @ Kim, balen van die ongi meid @ Naomi, is het mooi geworden? @ Pinda, hoe is het met je kater?
Hey meiden.. Zo ben er weer.. heerlijk rustig weekje.. Heerlijk weekend gehad, zaterdag gave loungeset gekocht voor in de tuin.. Gister had ik een beetje bloed in me slipje.. heel weining en licht.. Ik had afgelopen dinsdag de donkerste streep op ovu testen.. en maandag, woensdag en vrijdag geklust.. kan het miss innesteling zijn? Of is dat te vroeg? En anders is me lichaam van slag denk ik.. @Naomi, leuk dat de kinderkamer al bijna af is.. @ Nijn, Jeetje das lang zeg, wannner mag je naar de dokter? @Kim, Jeetje vervelend date ongi bent geworden.. Ik ga hard voor je duimen deze ronde.. @Pindakoek, jij mag volgende week alweer testen.. spannend!!