Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ik heb ook af en toe een steek of een druk gevoel een paar centimeter recht onder mijn navel zo raar. Dat is geen ei, want die voel je meer in je zij. Begin me lichtelijk zorgen te maken.

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Lieve Nijn, als je het echt niet vertrouwd, bel dan alsjeblieft je huisarts....misschien kun je er dan wat meer druk achter zetten dat ze je sneller helpen!! En het allerbelangrijkste, het is voor jou ook een hele geruststelling!

@ Rosa, en als je moe bent, gewoon er aan toe geven. Maar ik heb wel gemerkt dat als je flink bezig bent met vanalles en nog wat dat de misselijkheid dan ook wel wat zakt. En ik heb ook tabletten gekregen tegen het spugen, dat lucht ook op. Alleen mag je dan niet autorijden.

Zo, de echo-afspraak is gemaakt!!! En de kraamzorg regelt onze verzekeraar....Nu nog even de laatste dingen op mijn to-do-lijstje afstrepen en dan snel de stad in voor de laatste vakantiespulletjes!!

3. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Alice: Heb je al een datum voor de 20 weken echo? Wat gaat het toch snel zeg! Veel plezier in de stad, heerlijk vakantie inkopen doen. :)

@Nijn: Ik zou ook zeggen bel de ha gewoon. Als je het zelf niet vertrouwt is dat het beste om te doen!

4. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    #844 T84, 7 jun 2010
    Laatst bewerkt: 7 jun 2010
    @ Nijn, als ik jou was zou ik gewoon een afspraak maken bij de ha.. je zit nu alleen maar in onzekerheid.
    @ Alice, jeetj wat een geregel, hihi!! Mooi dat je nu voor elkaar hebt..
    Mijn collega heeft net haar 20 wkn echo gehad.. en ze willen het beide niet weten.. Best knap!! Ik wil het echt weten hoor!! Haha.. Maar hou het verder dan wel geheim..

5. nijnonijntje

pff meiden ik twijfel idnerdaad of ik neit nu al de ha zal bellen. :(

Heb even boodschappen gedaan en ben nu een heerlijke bak sla naar binnen aan het werken. Even mijn moment van genieten.
    Moet wel zeggen dat ik doodmoe ben.
    Lag vanmorgen om half 7 al in het zwembad tot aan half 9.
    Misschien dat ik zo nog even een middagslaapje ga doen. Kijken hoe ik me voel na de bak sla ;)

6. FEE88

FEE88 Niet meer actief

He meiden, tijdje niks van me laten horen en heeft me wel goed gedaan.. Ben inmiddels vandaag aangenomen bij een kinderdagverblijf ff wat extra centjes verdienen voor de kleine :D

Vandaag dus mijn eerste proefdag moest om 9 uur beginnen en wat gebeurd er ik neem een hap brood met hagelslag en pindakaas (vind ik echt superlekker) en ik moet rennen echt alles eruit :S gal etc. schrok me rot want dat heb ik nog niet gehad de vorige keer ook niet dus ben er opzich blij mee :D maar kwam een beetje rot uit haha crackers gegeten en nu gaat het gelukkig dus hopelijk is de 'ochtend'misselijkheid bij mij ook echt alleen 's ochtends! :D

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @lisette: balen zeg om zo te moeten overgeven.
    leuk dat je weer terug bent!

@nijn: als je moe bent gewoon slaapje doen. ik heb net op de bank een goed uur geslapen zooooo wat had ik dat nodig zeg. nu alleen nekpijn hahahah

8. nijnonijntje

@Naomi
    Ja dat ga ik denk ik ook maar doen. Krijg vanavond ook nog eters dus wil wel fit zijn ;)

Meiden ik ga even een slpaaje doen. tot later!!!

9. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Lisette, vervelend dat je moet overgeven, hoop dat het snel weer over is..
    @ Nijn, heerlijk een dutje tussen de middag doen!! Het is dat ik nu op me werk zit, anders lijkt het me heerlijk!! :)

10. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Kon ik maar slapen..die vervelende ***neus ook grr...:x

11. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Pindakoek, vervelend zeg.. anders even neusspray of stomen.. miss helpt dat..

12. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ow en heb net het internet op me telefoon uitgevonden.. echt grappig..

13. nijnonijntje

Dag meiden,
    Ik heb even een dik uurtje op bed gelegen ene cht ontzettend geslapen. Toen ik wakker werd had ik het zo warm en ik was zo beroerd....... snel even naar de badkamer gerend en door de frisse lucht daar weer bijgekomen.
    Het raam was dichtgevallen tijdens het slapen en ik had dekens op, veel te warm natuurlijk. Vind je eht gek dat ik beroerd werd. Nu gaat het wel een beetje beter. Straks even lekker wa drinken en dan is het vast weer over. ;)

14. nijnonijntje

Ah meid balen zeg, maar een neusspray helpt echt en doet wonderen. Ik zweer bij die dingen tijdens de griep.

15. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Nijn: Oh bah, dat heb ik ook altijd, een beroerd gevoel als ik wakker word na een korte slaap in de warmte. Volgens mij voelen we ons met zijn allen niet echt top vandaag.

@Lisette: Vervelend dat je zo moest overgegeven. Heb ik afgelopen zondag ook gehad en vandaag weer. Bij het opentrekken van de koelkast rook ik de lucht van salami en daar kan ik op dit moment echt niet tegen. :(

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hihi zo te lezen heeft iedereen een niet zo lekker dagje.
    het uurtje slaap heeft wonderen gedaan met mij! ben er echt van opgeknapt.

@pindakoek: neusspray werkt inderdaad heel goed!!!! ik kan er helaas niet tegen krijg ik bloedneuzen maar ze werken echt super.

oppaskindjes zijn net opgehaald eindelijk rust :) had ze met z'n 3'en buiten op het veld gegooid zodat ik binnen lekker ff kon stopfzuigen en daarna met hun de hond geborsteld man wat was dat nodig!

17. nijnonijntje

Nee nou inderdaad en buiten de zwangerschapshormonen en ei hormonen die hierronddwalen, komt het ook door het weer. Gisteren vet warm, vandaag veel wind en een stuk koeler. Iedereen is door de war.

18. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Goodmorning girls..
    Hier alles goed, nog zittend op het wachtbankje.. pff.. wat gaat deze week ineens langzaam zeg, hihi..

@Pindakoek, voel je je al wat beter vandaag?
    @Nijn, ja het weer is echt raar op het moment, dan weer warm.. koud, regen etc..Ik zag de voorspelling, dat het vanaf vrijdag weer meer zon komt..

19. nijnonijntje

Wow wat is het hier rustig zeg.
    Even een slecht nieuwtje van hieruit, dat ik echt even kwijt wil. Het bedrijf waar ik werk is op de fles gegaan. Ging allemaal heel snel. Niemand had wat in de gaten en binnen twee weken was het gebeurt. Het management heeft nooit wat naar buiten gebracht en ons altijd laten denken dat het goed ging. Iedereen is dus zo pissed off. Waarschijnlijk zit ik dus nu voorlopig thuis. pff vreselijk. Zie daar zo tegenop :(
    Wordt er verdrietig van.

Wat anders, mijn borsten beginnen aan de zijkanten en onderkanten flink zeer te doen. Zou er dan toch nog een ongi komen? Maar wanneer?? Heb geen positieve ovulatietest gehad. Kan het dus ook niet ongeveer uitrekenen. pfff.
    Wat een rotdag zeg vandaag. Alles lijkt wel tegen te zitten.

20. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Hoe is het hier meiden...ik ben goed aan het oefenen deze dagen. donderdag naar de gyn. Kijken of ie wat kan vinden waardoor ik 2 miskamen heb gehad.. zijn er nog dingen gebeurd of zwangeren?

Deel Deze Pagina