Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Nijn, jeetje was vervelend zeg! Bizar ook.. En nu?
    En ook irri dat je niet weet wat je lichaam allemaal doet, ik zou dan miss toch ff een afspraakje maken bij de ha..

@ Niki, Ga zo door met oefenen!! Haha..
    Succes alvast donderdag..

verder is hier niet zo veel gebeurd geloof ik.. beetje stil!

2. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ja ik heb hier met mezlef afgesproken dat als ik 30 juni nog niks heb of weet ik dan een afspraak met de ha maak. Wilde het nu wel doen, maar omdat ik af en toe wat voel wil ik het toch even de tijd geven en afwachten. Is wel lastig hoor.

3. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja das waar, wel lastig hoor! Wel goed dat je een datum hebt gekozen, dan heb je het voor je gevoel ook de tijd gegeven..
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt iig..

4. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ja ik ook hoor. Ben het onderhand wel zat. Had in eerste instantie nog wel geduld, maar die is nu behoorlijk op.

5. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hee meiden,

ben al eventjes niet geweest, veel gebeurt hier. Vorige week zondag kreeg ik een smsje van een vriend, dat hij het allemaal weet en het heel naar vond dat we niet meer zwanger waren. Bleek mijn vriendin het tegen haar broer gezegd te hebben, en die heeft het weer tegen een paar anderen gezegd. Dus heel veel mensen weten nu dat we een miskraam gekregen hebben. Heel naar. Daarnaast liggen mijn opa en mijn oma in hiet ziekenhuis. Opa is heel ziek, ligt op IC, wordt niet meer beter. Oma heeft weer last van haar hart, en als het goed is mag die binnekort weer naar huis.

Ga nu even bijlezen, beloof dat ik er weer wat meer ben hoor! Hoop dat alles goed is met iedereen!

6. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Bah wat een nare berichten allemaal :(

@Nijn: Wat erg zeg, zeker ook omdat het bedrijf nooit iets heeft laten merken. Ik zou ook behoorlijk pissed zijn! Maar inderdaad goed van je om een datum te stellen dat je naar de huisarts gaat.

@Niki: Goed blijven oefenen meid. Hopelijk is het weer snel raak voor jou en mag het deze keer ook blijven.

@Sstephanie: Jeetje dat is heel vervelend. Zo zie je maar, dat je niet iedereen kan vertrouwen. ;) En heel veel sterkte gewenst met je opa en oma.

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hé meiden, het gaat weer iets beter met mij hoor..mijn verkoudheid is minder geworden en ik heb geen koorts meer. Ik ga morgen gewoon weer proberen te werken..thuis zitten is echt niks voor mij..ik moet wat kunnen doen!

@Sstephanie: wat naar dat je vriendin het heeft doorverteld zeg! Sorry hoor maar dan was voor mij de vriendschap over :x Ik hoop dat het snel weer goed met je oma mag gaan..wat heeft je opa precies dan? veel sterkte meid! hoe gaat het verder met je..heb je de mk een plekje kunnen geven?
    @T84: heb je al symptomen van een eventuele zw. meid :D? Hier niet hoor..heb het wel bloedheet en transpireer veel..maar of dat een symptoom is haha..:p Kan natuurlijk ook omdat ik herstellende ben van de griep. Wanneer ga je testje wagen?
    @Nijn: ahhh..wat een ***zooi zeg..hoe kan het bedrijf nou zomaar failliet gaan :( heb je een contract daarzo? Als het zo is dan zijn ze toch verplicht om een passende arbeidsplek voor je te vinden...
    Hoop dat pijntjes in de boobies betekend dat je binnenkort ongi wordt meid..goed idd dat je een datum voor jezelf heb gezet wanneer jij vind dat je een afspraak met de HA moet maken!
    @Niki: veel plezier met oefenen :D succes voor donderdag!

8. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Pindakoek, die vriendin moest het wel vertellen. We werken allebei bij haar vader, en mijn vriend belde om half 10 de avond voordat ik moest werken naar haar dat ik niet kon komen omdat dat weekend als het goed was de miskraam op gang zou komen volgens de gynaecoloog. Ze moest alleen toen ze het ging vertellen heel hard huilen en haar ouders geloofden dus niet meer dat ik griep had. Haar broer was ook een vriend van me, maar ik ben nu heeeeel erg kwaad.
    Mijn opa heeft kanker, met uitzaaiingen die niet meer behandeld kunnen worden. Daarnaast heeft hij een longontsteking en een bloedvergiftiging opgelopen, dus hij wordt nu slapende gehouden en ligt aan de beademing. Echt heel zielig voor mijn vader, die is vorig jaar ook zijn moeder verloren en hoorde een dag nadat hij het slechte nieuws kreeg over zijn vader dat het hartje van ons kleintje ook niet meer klopte..

Hoop dat je snel uitgeziekt bent Pindakoek!
    Nijn, wat ontzettend vervelend van je werk!!!
    Alice, wat heerlijk dat je helemaal klaar bent met je school. En wat ga je hard he! Al die 12 weken voorbij! Ik zou zondag 12 weken geweest zijn.

9. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Wat vreselijk voor je vader Sstephanie (en natuurlijk ook voor jou) om al die klappen te moeten verwerken. Heel veel sterkte!

Ik ben snotverkouden en kan heel veel eten niet verdragen. Gewoon omdat ik er meteen van moet overgeven. Heb vanavond een avonddienst en hoop dat ik het er een beetje goed vanaf ga brengen.

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hoi dames, even snel een klein berichtje van mij. We moeten de koffers inpakken en het huis aan de kant hebben, want we hebben morgen kijkers, maar ik ben de hele dag al ziek en moe. Dus manlief moet bijna alles alleen doen, niet fijn voor hem.

Ik lees net 2x vervelend nieuws voor Nijn en voor Steph. Sterkte meiden...
    Nijn, wanneer krijg je wat meer duidelijkheid over je werk?
    Steph...jeetje, ik snap dat je verdrietig en heel boos bent :(....allemaal nare dingen op elkaar :(

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    O ja, gister zijn we naar een huisje gaan kijken en het was echt heeeel erg mooi...Hopelijk kopen de mensen die morgen komen kijken ons huisje...maar dan is het nog maar de vraag of we die van gister zouden kunnnen betalen....Er zat een Jacuzzi, een stoomdouche en sauna in....WAUW...droom droom droom ;)

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Dames, dit was voorlopig even mijn laatste berichtje. Manlief ruimt nu de laptop en pc-tafel etc. op. Dus ik moet afsluiten. Ik spreek jullie over iets minder dan 2 weken weer!!

Iedereen veel succes en ik hoop dat er weer een paar op roze staan als ik terug kom :)

Liefs Alice

13. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Fijne vakantie Alice, geniet ervan!!!!

14. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    je zult het vast niet meer lezen,maar wil je toch een fijne vakantie wensen!

nijn wat een domper weer voor jou zeg,het zit je ook niet mee he :(

steph ook jij heel veel sterkte !

kim hoe gaat het met jou? al helemaal gezetteld in jullie nieuwe huis?

rosa jij schiet ook al mooi op he ;) het gaat allemaal heel hard ineens haha,voor je het weet lig je te bevallen.

ik mis remmar hier ook al een tijdje , of heb ik haar over het hoofd gezien?

hoe is het weer eigenlijk bij jullie?
    het word hier behoorlijk benauwd bleh,en het word steeds donkerder (bewolking)
    morgen heeft mijn dochtertje een peutersportdag,heel leuk is dat,hoop dat ze vanacht dan goed slaapt zodat ze morgen niet al te moe is,mijn man heeft namelijk vanavond aften gevonden in haar mond,en dat is zoo pijnlijk,heel zielig :(,en helaas niks aan te doen,duurt een weekje vooradat ze ervan af is :$

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    goedeavond meiden!!

hier de hele dag in arnhem rond gehobbeld op zoek naar de trouwjurk van mn dromen. en heb hem gevonden!!!!
    er waren vele mooiere maar daar kan ik straks niet in met mn dikke buik hihi. maar deze is ook super gaaf!!! hij word rood :D niet knalrood hoor, wijnrood ;)

@alice: je leest het niet meer denk ik maar hele fijne vakantie en geniet er van! wij vertrekken zondag ik kan niet wachten!

@nijn: wat een ***nieuws zeg! kom je zomaar op straat te staan. hoop dat je snel iets anders hebt gevonden.

@stephanie: jij ook al slecht nieuws!!! heel veel sterkte met je opa!! en ik snap best dat je kwaad en verdrietig bent dat dat nieuws is door verteld is helemaal niet leuk om daar mee geconfronteerd te worden.

meiden die ik vergeten ben sorry! ben helemaal gaar van al dat auto rijden en in de stad lopen.

16. arwe

arwe Actief lid

19 jan 2010
    127
    0
    0
    NULL
    brabant
    hey meiden,

wat een bverhalen allemaal zeg! zowel leuk als droevig. Heb alles weer bijgelezen.
    Hier loopt alles erg raar en ben daarom wat minder op t forum sinds een week af en toe bruine afscheiding, maar nog niets wat op een ongi lijkt. Test van kv2v5 blijft neg (vorige week, was een week overtijd met 35 dgn). Wil denk ik deze maand met ovutesten beginnen. Wat raden jullie mij aan?

alvast bedankt voor de tips.

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak

nou meiden dit is de jurk :) alleen is de mijne wijnrood :D

18. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goedenavond,

T84, ja dat gaat heel langzaam als je op het wachtbankje zit .

Nijn, nee niet nog meer slecht nieuws jeetje wat erg zeg !!

Ik begrijp dat je er tegenop zit hopelijk vind je snel wat nieuws.

Maar dat het management dat doet tegenover zijn medewerkers.

Vind het gewoon te belachelijk voor woorden .

Niki , you go girl :D

Ben benieuwd of je gyn wat kan vinden .

Sstephanie , jeetje dat gaat ook niet goed allemaal , je krijgt alleen maar slecht nieuws te horen .

Als je iets kwijt wilt je mag me altijd Pb-en

Heel veel sterkte toegewenst :)

Pindakoek , fijn om te horen dat het al wat beter gaat met je.

Jij ook al die het haat om thuis te zijn :p

Rosa, succes met je avonddienst hopelijk hou je het vol.

Alice , wow dat is waar iedereen wel van droom :D

Heel veel plezier op je vakantie :)

Miranda , ja ik ben ondertussen al in ons nieuwe huisje.

Ben wel weer ongi geworden zit nu alweer op dag 3 :(

Maar ja nieuwe ronde nieuw kansen;)

Hier heeft het net flink geregend en geonweerd het is wel weer lekker afgekoeld.

O bah ik hoop voor je dochtertje dat ze er snel vanaf is lijkt me inderdaad ook erg pijnlijk.

Naomi , laat je ons nou ook alleen hier :(

Jou spreken we gelukkig nog wel een paar dagen :D

19. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen

Wat is die leuk zeg !! :D

Inderdaad even voorstellen in het wijnrood maar dat komt wel goed .

20. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Alice: fijne vakantie meis en tot snel!!
    @Stephanie: jeetje meid..weet even niet zo goed wat ik kan zeggen..kanker is echt een nare ziekte..mijn opa is er ook aan overleden :( Veel sterkte gewenst, ook voor je vader!
    @Miranda: het is echt benauwd weer zeg! Had nu het raam weer open gedaan alleen het giet alweer..snel weer dicht gedaan dus want anders komt alle regen naar binnen en wordt de computer nat hihi :D (ik zit boven op zolder..met zo'n dakkapel) vriendlief zit beneden een spelletje op de laptop te spelen. Sterkte met je dochtertje..!
    @Naomi: ja laat een foto zien van je trouwjurk! Kan me voorstellen dat je gaar bent van het rondlopen ;)
    @Arwe: ik zou ovu van sensitest gaan gebruiken. Je ziet de streepjes al donkerder worden, je voelt bepaalde dingen in je lichaam dat je denkt 'goh dat heeft toch iets met de eisprong te maken' het is echt een herkenning, vond ik dan hoor! En last but not least...ze zijn erg goedkoop ;)

Deel Deze Pagina