hihi ja hij is zeker mooi ben er ook heeeeel blij mee hihi. @kim: ik blijf inderdaad nog een paar daagjes kletsen en ga er dan ook voor een weekje vandoor. wat zal dat afkicken worden hihi.
naomi wat een mooie jurk!! word tijd mijn ventje me vraagd haha kim,mooi dan kunnne jullie lekker genieten,en hopend binnenkort op een roze naam pindakoek,ja hier giet het nu ook pijpestelen,idd wel lekker want dan is het lekker koel heb alles even tegenin elkaar open gezet ka het even lekker doorwaaien. dank je , was net alweer even bij haar kijken want ze word toch wel om het uur wakker bijna,omdat het haar pijn doet , de arme ziel . ik ga brood smeren voor mijn lief en dan ga ik lekker naar bed cake boss kijken,vink zo leuk hihi. trusten dames en mischien tot morgen
hihi ja of je vraagt hem miranda ik heb mijn vriend ook gevraagd ipv hij mij hahaha. ik hou niet van dat standaard gedoe leuk dat je de jurk mooi vind. mocht je er ooit 1 nodig hebben ga daar eens kijken scheelt honderden/duizenden euros! meiden ik ben ook slapen, weltruste allemaal!!
@ Steph:heel veel sterkte meis! @Naomi:Mooie jurk girl! Moest ff wat laten weten aan een paar van jullie: Ben weer van t wachtbankje af... Moest maandag naar t ziekenhuis. Ze vonden dat alles goed op regelmaat ging,dus ze wachten nog ff met hormoontoedieningen. Wel nog donderdag ff bloed prikken om de overgang uit te sluiten. Begin december moet ik terug komen. Doc vond wel dat ik aardig wat zwangerschapsverschijnselen deze maand had en moest toch maar een testje gaan halen....een paar uur later keken de rode duiveltjes om t hoekje Ben wel blij dat doc blij is met mn regelmatige cyclus Misschien wil iemand t lijstje weer bijwerken voor me..? Mijn NOD is nu 3 juli(ronde 7) Ga nu zo slapen...trusten!
@Alice Je bent nu vast al weg, maar wil je toch een fijne vakantie wensen. Geneit ervan. @Stepf Meid wat een rot nieuwszeg. Sterkte meid @Naomi Wow wat een mooie jurk echt geweldig!! @Rest Bedankt voor jullie steun.
Meiden, ik zit hier weer met een ander probleem. ( ja de problemen rijzen hier de pan uit momenteel). Ik wil het even aan jullie kwijt. Vanmorgen werd ik wakker, met zere borsten en erg witte vloed. Mijn ochtendurine was erg bruinig. Dit vond ik erg raar. Mijn man zei: doe gewoon een testje, wat heb je te verliezen. En dat deed ik. Had ik dat maar nooit gedaan We zagen heeeeeeeeeeeeeel licht een streepje. Met het blote oog bijna niet te zien. Sinds een paar uur heb ik ook ongi krampjes. Denk dus dat ik ongi ga worden. En ik geloof niet dat ik zwanger kan zijn, heb helemaal geen ei gehad. Pfff je hoopt het natuurlijk wel. Ik weet het , het was dom van me te testen. Had ik het maar niet gedaan. Nu ben ik helemaal "sad". Kan het er even niet bij hebben. Zul je altijd zien. Gaat het even slecht met je wordt je ongi.
Nijn *knuffel* hoop dat je snel een normale cyclus krijgt! Hier stiekem vannochtend ook een testje gedaan en ik krijg een vaag 2e streepje..ik hoef niet meer in het licht te kijken om m te zien zeg maar. Wil geen hoop hebben maar dacht ik moet ff testen omdat ik vrijdag een bruiloft heb..twijfel nu heel erg of ik wat ga drinken of niet..kv 2v5 test wel vaak vals positief heb ik gelezen hier...hebben jullie advies?
@Steph, jeetje was een vervelend nieuws zeg!! Heel veel sterkte gewenst!! @Pindakoek, Fijn dat je je weer beter voelt.. Of ik symptomen heb? Uhmz durf het niet zeggen.. de sympotomen liggen heel dicht bij elkaar.. heb wel in echt alles trek.. alle reclame's op tv met eten, krijg ik gelijk trek in.. ook in haring! Haha.. Verder veel borrels en winderigheid (hihi) Maar ik durf niks te zeggen nog.. Ik zit te denken denk dat ik woensdag ga testen..Of misschien eerder.. hihi.. Wanneer ga jij testen? @Rosa, Vervelend dat je zo verkouden bent.. hoop dat je er snel vanaf bent.. @Alice, Hele fijne vakantie!! Ga er heerlijk van genieten!! @ Naomi, gave jurk!! Mooi!! @Arwe, ik zal gewoon voor de duidelijkheid gaan beginnen met ovutesten, dan heb je meer inzicht in je cyclus.. ik doe het nu sinds 2mnd, en vind het heel fijn en handig.. @ Nijn, Meen je niet, wat voor test heb je gedaan? Verder hier alles goed.. gister tussen de buien door me paardjes kunnen doen. Verder zit ik nog steeds te wachten.. hihi.. Hebben jullie al gestemd? Ik wel..
Nijntje , jeetje zeg meis wat een gedoe zeg allemaal. Maar ja die heeeeeeeele lichte streep brengt je dan ook weer in onzekerheid Meis niks is te dom je weet dan in ieder geval meer dan dat je wou weten
WOW spannend!! Ik zou vrijdag niet drinken als ik jou was, al is het maar voor de zekerheid..!! Ik hoor juist altijd goede verhalen over de kruidvat 2voor5...
Nijn, wat een onduidelijkheid! Misschien heb je wel een ei gehad maar niet geod getest? Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt! Pindakoek, test vrijdag anders nog een keer, dan moet het streepje duidelijker zijn. Anders lekker niet drinken, een zwangerschap is leuker dan een fles wijn. Ik zou dat er wel voor over hebben (weet dat jij dat ook hebt hoor!). Ik heb er eigenlijk nog niets van gehoord dat kv vals test, de keren dat de test negatief was, werd ik snel ongesteld, en toen ik zwanger was was het ook echt zo! Succes meid!
Pindakoek, de verhalen die je hebt gelezen zijn zoveel dagen voor Nod gebeurt . Ook op Nod zit ik me trouwens te bedenken als ik jou was zou ik tot vrijdag wachten en dan nog is testen
Meiden ik heb met kv 2v5 getest natuurlijk @pindakoek. Ik zou vrijdag nog een keer testen en dan inderdaad niet drinken. Echt waar. Straks krijg je spijt. @kim Ja inderdaad kv test niet vals. Als men ver voor nod test kan eht best zijn dat je inderdaad nog ongi gaat worden. @Stepf Ja ik had dat ook heb alstijd nega getest met de kv 2v5 behalve toen ik zwanger was. En toen was ik inderdaad ook echt zwanger.
Als ik er een foto van kon maken had ik het gedaan, maar dat lukt echt niet. Ik denk dat ik de test maar weggooi en er niet meer aan denk. En dan zie ik over een tijdje wel hoe het er voor staat betreft ongesteldheid of eisprong. Toch? Dat is toch het beste wat ik kan doen? Wat advisren jullie? Ben wel lichtelijk radeloos hoor.
@ nijn, Anders test je voor de zekerheid over een paar dagen nog een keer, en als ie dan donkerder is.. dan weet je meer! En wordt je nog niet ongi zou ik gewoon je geplande datum aanhouden om naar de Ha te gaan.. Echt vervelend voor je meis.. je lichaam neemt je misschien een beetje in de maling..
Ik ga over een paar dagen ook weer testen hoor Nijn..ik zie het streepje wel maar toch ook weer niet..wil het vrijdag echt weten ivm de bruiloft..