Zo ineens is iedereen er weer Ook hier net de hond uitgelaten en precies op tijd want het begint steeds harder te regenen hier blegh !!
hier weer eens een buikfoto! morgen 11 weekjes zwanger vind het niet heel goed te zien op de foto maar ach.
Nou je buik wordt al groter dan de borstjes, dus dat is straks echt wel te zien hoor meid. Echt heel leuk
hihi nu je het zegt! mijn buik is inderdaad groter als mijn borsten hahah en ik heb al cup C!!! hahahaha
ja over een aantal weekjes hoop ik op een mooie ronde buik hopen dat mensen dan zien dat ik zwanger ben ivm dat ze denken dat ik gewoon dikker ben hahah
O maar die gaat er ook wel komen. En een paar grote borsten erbij hihi. Kun je mooi borstvoeding geven. Of wil je dat niet?
Weet je dat ik best wel benieuwd ben , wie gaat/wilt er borstvoeding geven? Zit zelf nog erg te twijfelen.
ja zeker ik wil het wel proberen! vind het beter voor de baby, maar zal ook veel kolven denk ik zodat mn ventje ook kan geven. en des te sneller zijn straks de extra kilos er weer af plus nog een beetje extra hoop ik haha. had nooit verwacht dat het al zo snel te zien zou zijn omdat ik best flink ben.
Ja kim ik ben ook wel benieuwd. Ik denk zelf dat ik het wel ga proberen. maar zit ook nog wel een klein beetje te twijfelen.
Ja dat hoor je wel eens. maar zo flink ben je toch niet? is me niet aan de foto's die ik tot nu toe heb gezien van je opgevallen.