wilde eerst niet mee doen, vond het te veel gedoe (erg ik weet het) maar ga het toch maar proberen hihi. ja ik snap je gevoel helemaal!! zelfs na een knaltest vorige week blijf ik het raar vinden hihi. hoop zo voor je dat de test morgen duidelijker is
Rosa is gewoon zwanger het lijkt mij in iedergeval wel als je nu al met middagurine een streepje krijgt..hoe ligt ie dan ook is!! Hier nog steeds geen tekenen van ongi..voel wel de hele tijd plopjes in mijn buik van mijn darmen....grrr laat me gewoon ongi worden of eind van de week een positieve test hebben :x
pindakoek wat vervelend he die onzekerheid!!!! hoop dat je snel duidelijkheid hebt dmv een posi test en ja rosa is denk ik ook zwanger!! want met middagurine test je niet zomaar licht positief hihi
Hoi meiden, Ik ben ook in januari gestopt met de pil en zwanger geweest. Was na 1 x ongesteld gelijk zwanger maar helaas 22 april is het mis gegaan. Nu weer voor de volgende zwangerschap ik mag van mezelf 22 mei testen maar heb dus geen id hoe mijn cyclus gaat etc. dus ben benieuwd... Had iig anderhalve week geleden weer een negatieve test dus dat is best positief! Veel succes met proberen en voor diegene die als zwanger zijn gefeliciteerd!
@Pindakoek: Zo vervelend die onzekerheid, ik leef met je mee hoof. Zit er zelf tenslotte ook nog volop in. Ik hoop dat jij ook gewoon straks een posi test hebt, net als T84. Zou leuk zijn om met zijn drieën gelijk te lopen. @Lisette: Wat vervelend van je MK. Hopelijk is het gauw weer raak!
Dankje... Pff wel weer ff wennen hoor die onzekerheid van t testen enz. En het gekke is dat ik me zo zwanger voel net als de vorige keer das natuurlijk wel iets positiefs dat ik al weet hoe het voelt... Maar heel gek mn man dacht dat ik miss zwanger was (mn borsten groeien, banden/liespijn, maagzuur (die was weg na de mk), bloedneuzen zijn weer terug, en ongelooflijk moe. Maar vanochtend zei mn man iets en opeens moest ik huilen dus ook weer heel emo dus hij had zoiets van je bent echt wel zwanger... Maar weet niet of het uberhaupt al kan de verloskundige zei wel dat als de test nega is je in principe weer vruchtbaar bent.. maar kun je zo snel na een eissprong al klachtjes krijgen??... Haha heel verhaal.. sorry hoor
@Liset: Volgens mij kun je best snel klachten krijgen na de eisprong, maar dit kan ook komen door het progesteron hormoon dat dan vrij komt. Ik pin mezelf nooit vast op klachten aangezien het zowel van je aankomende menstruatie als van een zwangerschap kan zijn.
@ Rosa: zou idd leuk zijn als T84, jij en ik ongeveer gelijk lopen Ik wil niet achterblijven..straks zijn jullie allemaal zwanger en ikke niet @ Lisette: welkom! ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden..of misschien ben je het al maar weet je het nog niet
@Pindakoek: Zo moet je niet denken hoor. En ongeacht of we zwanger of niet zwanger zijn blijven we gezellig bij elkaar in het topic Jouw tijd komt ook echt wel hoor!!
leuk hoor een zilveren kamertje! op kraamkadoonline.nl verkopen ze zilveren muziek sterren en zo een zilveren muurzak..super cool! Mijn vakantie was heerlijk..lekker genoten.maar thuis zijn is ook wel weer heel erg lekker. vooral na een rot vlucht..4 uur vertraging..waarvan 2 uur IN het vliegtuig grrr... Ik heb deze week denk ik mn nod. Hoop zo dat ik wordt beloond na mn miskraam vorige keer..dat ik nu zwanger ben en alles goed gaat...
he meiden, @Lisette Welkom, en balen van je vlindertje dat na 8 weken je heeft verlaten. Mijn vlindertje was 6 weken, dus weet hoe je je voelt. Hoop voor je dat je snel weer zwanger bent. @Niki Welkom terug. Fijn dat je zo'n mooie vakantie hebt gehad. Hopelijk heb je over een paar dagen een posi test in je handen.
@ Lisette, welkom! Hopelijk is het weer snel raak voor jullie! @ Rosa, alvast een voorzichtige proficiat Doe anders morgen de kruidvat 2 voor 5 euro, die zijn heel gevoelig @ Naomi, ow leuk!! Welk cadeau heb je uitgezocht? En knalde de test?? Hier alles wel oke, op en af misselijk, vooral in de ochtend voel ik me niet zo tof...maar dat komt allemaal wel weer
@alice: heb nog niets uitgezocht en de test weet ik niet ze is er om half 8 dus nog 25 minuutjes geduld hihi. @lisette: welkom, hoop dat je snel weer zwanger bent! balen van je mk! de kapster vroeg net of ik afgevallen was hahaha uhmmmmm nou nee. mn ma en ik kregen gelijk een lachaanval een buitenstaander ziet het dus gelukkig nog niet hihi, had het ook wel wat verdoezeld met mn shirt
@Rosa,wat spannend joh. Het klinkt allemaal wel heel erg goed moet ik zeggen...duim...duim...duim! @Lisette:welkom meis Zelf zit ik nu redelijk tegen mijn NOD aan. Dit is de eerste keer dat ik in twijfel zit of ik ongi wordt... Ik heb de laatse week zulke rare klachten! Haaruitval...ik eet dozen cornetto's op en veel fruit,maandag had ik flinke steken in mijn buik en nu niet echt meer...enkel wat kleine steekjes. En met mijn eisprong heb ik altijd klachten en dat viel deze maand reuze mee. Ik weet t niet... Ik ga er gewoon van uit dat ik donderdag weer ongi ben...maar ik begin nu voor t eerst eens wat te hopen :-s Uiteraard duim ik nog steeds voor iedereen hier
hallo dames daar ben ik weer. We hadden een paar dagen geen internet. Onze aanbieder had per ongeluk het verkeerde adres afgesloten dus hebben we van donderdag tot gisterenavond zonder internet, telefoon, tv, radio gezeten. Erg fijn (NOT DUS). Ik heb nog steeds geen nod gehad. Volgende week mag ik de dokter pas bellen (had hij dus weer gezegd). Wat hij dan gaat doen weet ik niet. Ik ben het ontzettend moe allemaal omdat ik gewoon of ongesteld wil zijn of zwanger wil zijn maar niet dit onzekere gedoe. Sinds gisteren denk ik dat ik misschien wel onvruchtbaar kan zijn en kan ik alleen maar huilen. Dus als stress en zorgen de ongi uitstellen zal ik hem gisteren wel nog langer hebben uitgesteld. Nu is dat nare gevoel weer weg gelukkig, maar ja.... genoeg geklaagd. Hoe is het met onze zwangere mamma's?