Zo nog 3kwartier en dan zit me werkdag er alweer op voor vandaag.. en morgen is het alweer donderdag.. de tijd gaat echt hard!! Jullie al gestemd?
hoi meiden, bedankt voor de tips over het ovu testen. Kan iemand me vertellen via welke site ik deze kan bestellen? Bedankt Arwe
wij gaan na het eten even snel. en daarna weer door naar paardrijden geniet er echt van nu ik weet dat ik binnenkort zal stoppen hihi.
dat weet ik nog niet, ik wacht tot mijn lichaam aan geeft dat het niet meer fijn is. wil zo lang mogelijk door gaan desnoods zonder galop straks en alleen veel stappen en een stukje draf.
Ja ik begin lekker vroeg en dan kan ik lekker vroeg ook weg.. slim he.. haha!! Ik heb vanmorgen vroeg al gestemd.. want had anders geen tijd vandaag.. @Arwe, ik bestel ze altijd bij sensitest. www.sensitest.nl
Ja ik ga ook proberen zo lang mogelijk door te rijden.. alleen ga ik niet meer crossen en springen.. dan is dat te gevaarlijk.. want stel je voor dat je valt.. dan vergeef je je dat zelf nooit meer..
dat klopt! ik rijd zowiezo altijd dressuur en een enkele keer het bos in maar dat is sporadisch! mag nu wel op de makkelijkste paarden rijden om het risico zo klein mogelijk te houden!
Meiden, ik moet nog even een paar dingen regelen voor een aantal werknemers. Tot later vanavond of anders morgen. Ligt eraan hoe laat ik klaar ben. Voor iedereen alvast een heel smakelijk eten!!
ik ben nog even snel wat opruimen en stofzuigen. mn broertje smste net of hij even langs kon komen. geen idee wat hij moet komen doen maar ja. hij kan beter thuis blijven het staat hier keihard te regenen hahah.
Heb ik net alles bijgelezen, gaat iedereen weer weg! Jammer.. Mooie buiken al dames! Ik ben ook weg van het lijstje, maar heb ook nog geen datum omdat ik niet weer wanneer ik ongesteld ga worden. Voor de dames die een mk gehad hebben: hadden jullie ook zoveel last van zwangerschapsverschijnselen na jullie mk? Bij mij was het een weekje weg (achteraf gezien logisch, toen klopte het hartje ook niet meer), maar nu heb ik weer veel last van mn borsten, ben duizelig, ben doodmoe en heb steeds hoofdpijn, net als in het begin van mijn zwangerschap.. Veel plezier met paardrijden, Naomi! Ik ga ook vanavond lekker rijden. Ben alleen thuis, dus kan lekker lang blijven hangen.
Ik ben er ook weer. Heb alles net bij gelezen, maar ben veel alweer vergeten. Zwangerschapsdementie? Mooie buikjes Naomi en Lisette. Mijn buik ziet er ongeveer zoals die van Lisette uit. Vooral 's avonds. In de ochtend is het wel minder. Verder gaat alles goed hier. Buiten de moeheid en het gebrek aan eetlust om. Hoe is het met jullie? Ik heb net gestemd, ben benieuwd naar de uitslag vanavond.