@step ik had daar idd ook erg veel last van maar kan het niet zo goed vergelijken omdat ik gelijk weer zwanger was hoop zo voor je meid dat je snel weer ongesteld/zwanger bent... is het bloeden al helemaal gestopt?
Zo net even gestemd vriend snapte het niet dus ik zeg tegen hem draai hem om krijg ik gelijk commentaar wilt u bij die meneer weg gaan . Wij kunnen hem ook wel helpen , dan denk ik ook hij riep al dat hij het niet snapte help hem dan ook . Maar ach we hebben gestemd en dat is het belangrijkste
Nod lijst : 15 mei : Niki86 24 mei: Arwe (4) 8 juni :Marissa78 (6) 14 juni: Pindakoek (6) T84 17 juni: wianhalu (5) 5 juli : Kim1990 (6) Datumloos: Happymarie, Angiebaby, Nijnonijntje Zwangeren in het januari topic: Lucindalice, Miranda84, Rammel, Carlo1987, Grietje 77, Jesdan, Naomi123, Rosa Canina, LisetteV Goed dat je hem weer omhoog hebt gehaald kim! Nog even en dan is iedereen weer bijgewerkt Pinda, hoop dat jij over paar dagen op roze mag meid! Zag op je laatste foto het streepje ook goed.
Wian ik hoop het ook het testje ziet er opgedroogd zeer duidelijk uit..heb vorige maanden ook de kv 2v5 gebruikt en het lijntje dat ik dacht te zien was toen ie opgedroogd was verdwenen..en dit lijntje staat er nog steeds! Heb ook hoofdpijn en was net ook misselijk...heb jij al iets van kwaaltjes?
Wij hebben allebei op de PVV gestemd en jullie Ja echt streng stond op het punt om er een flinke opmerking van te merken maar hield me mond maar dicht Ik kan er totaal niet tegen als ze niet helpen maar wel commentaar geven. Was ook me eerste keer stemmen
ik ga op geen enkel kwaaltje meer iets denken... want ik voel elke maand veel. en het kan van alles zijn... dus ik wacht het maar gewoon af. geen idee dus of ik specifieke kwaaltjes heb. Maar mn duimen draaien voor je hoor! (ook voor de anderen en mn zelf natuurlijk)
We hadden allebei geen zin en geen tijd om te stemmen, dus onze stem gaat naar de meerderheid Hoorde net van de buurman dat de PVV niet zoveel zetels heeft?
'Goeie'morgen! Ze zouden het moeten verbieden dat zwangere vrouwen zo vroeg weg moeten :S ik ga nu naar school!
@LisetteV Succes meid. Hoop dat je niet een al te zware dag hebt op school vandaag. @Rest Goedemorgen allemaal.