Goedemorgen!! @ Lisette, Haha.. nou idd!! Iig succes vandaag op school.. hihi.. @ Pinda, zag op de vorige pagina's dat je kwaaltjes hebt en nog steeds een streepje op je test.. Spannend!! *Duimt nog steeds door* Ik weet het niet of het raak is deze ronde.. heb wel het idee dat me borsten zwaarder aanvoelen, af en toe misselijk.. apart gevoel in me buik.. en beetje last van winderigheid.. (schaam) Maar dat kan ook betekenen dat me ongi onderweg is.. dus nog even blijven zitten op het wachtbankje.. Wat me trouwens wel opvalt is dat ik in de ochtend geen trek meer in onbijt hebt, terwijl ik altijd s'ochtends moet eten omdat ik honger heb.. @ Nijn, voel je je weer wat beter vandaag? (na gister)
Goedemorgen allemaal! Even snel een berichtje van mij..moet om 9.00 uur werken en ben nu snel een broodje in de oven aan het maken..want ik heb echt honger..normaal gesproken krijg ik geen hap door mijn keel haha Vannochtend werd ik al om half 6 wakker..kan door het licht komen van buiten omdat ik de gordijnen open had staan dus is niet perse een kwaaltje Straks deskundigheidstraining budgetteren en ik heb er zo geen zin in heb zelf stage gelopen in de schuldhulpverlening dus ik weet het allemaal wel! Spreek jullie vanmiddag wel..ga vandaag even inkopen doen bij de kruidvat
@Pindakoek Succes meid. Morgenochtend ga je weer testen toch? @T84 Ja het gaat wel wat beter, maar we zien wel. Jij mag ook al heel snel testen zie ik. Spannend hoor
Nod lijst : 15 mei : Niki86 24 mei: Arwe (4) 8 juni :Marissa78 (6) 14 juni: Pindakoek (6) T84 17 juni: wianhalu (5) 5 juli : Kim1990 (6) Datumloos: Happymarie, Angiebaby, Nijnonijntje, SStephanie1 Zwangeren in het januari topic: Lucindalice, Miranda84, Rammel, Carlo1987, Grietje 77, Jesdan, Naomi123, Rosa Canina, LisetteV Ik heb mezelf ook even op datumloos gezet. Lisette: het bloeden is gelukkig al een tijdje gestopt.
Nijntje, ik weet niet of ik rond mn eisprong zit. Zou best kunnen, maar we gaan er deze maand niet voor. Willen eerst lekker op vakantie 1 juli en dan gaan we er weer voor. Spannend voor jou en pindakoek zeg, wanneer gaan jullie weer testen??
goedemorgen meiden, @stemmen: ik heb PVV gestemd en mijn ouders ook hihi. hij is flink wat gestegen met zetels zeg!! en de CDA diep naar beneden hahaha jammer voor balkenende. @pindakoek: wanneer ga je weer testen??? vind het zo spannend hahaha. @lisette: pfffffff dan al naar school toen lag ik nog heerlijk in diepe slaap suc6 en ik hoop dat het mee valt deze dag.
he meiden, ik ga vandaag naar de gyn. ben zo benieuwd wat ie allemaal kan zien en zeggen. hopelijk kan ie zien of ik mn ei al heb gehad enzo.. ik hou jullie op de hoogte
Hier nog steeds ongi Elke keer denk ik ben er vanaf maar nog niet dus , hopelijk is het weg voor morgen want dan heb ik een bruiloft
@kim: hopen dat het dan weg is ja! hier eindelijk de lange lijn voor de hond gevonden! zijn speeltjes heb ik ook al gereed gelegd en heb een hoop koeken weg gegooid hihi. had nog een hoop liggen wat hij niet meer mag hebben ivm granenallergie dus alles maar weg gegooid het ligt er al ruim een jaar
Naomi , zie dat je vandaag 11 weken bent Dat gaat lekker hard zeg !! Jeetje een granen allergie dan mag je hond ook bijna niks
ja alweer 11 weken!!!! volgende de vk 10.2 hahaha over 2 weken weten we zeker hoe ver we precies zijn. klopt met een granenallergie mogen ze bijna niets! in brokken en de normale koeken zitten overal granen in (bijna alleen maar). dus hij mag als voer vers vlees (speciaal voor de hond ) en gedroogd spul, zoals oren, neuzen, bullepezen, strotten, kipkarkasjes en gedroogd vissenhuid. is wel allemaal wat duurder maar ja dit is het enigste waar hij geen darmontstekingen van krijgt. de dierenarts wilde hem voor de rest van zijn leven aan de prednison hebben!!!!! het beestje is net 3 jaar geworden dat gebeurt dus echt niet he.
Niki, succes! Naomi, gaat hard he! Wat vervelend voor je hond (of eigenlijk voor je portemonnee, die heeft er meer last van)! Pff, moet weer leren, bijna tentamens, maar heb zooo geen zin!
@stephanie: jaa het gaat echt heeeel snel! enne de hond heeft er meer last van als mijn portemonnee hoor hij is echt doodziek geweest hij poepte heel het huis onder (diarree) en er lagen hele grote plassen bloed bij dus hij had echt pijn. constant met gebogen rug lopen van de pijn dat was gewoon echt zielig! (krijg nu weer tranen in mn ogen door dat beeld pfffff stomme hormonen) tja ik heb alles voor mn hond over dus ook dit nou werk ik in een dierenwinkel dus ik krijg 25% korting dat scheelt wel een hoop op die dure koeken. we zijn gelukkig ook verzekerd voor hem dus we betalen bij de DA maar 19% zelf de rest wordt vergoed! wat was ik daar blij toen we in oktober een rekening kregen van 700 euro!!!! en in september ook al ruim 100 euro vanwege hechting in zn poot (leuk een dagje strand haalt hij zich open aan een schelp )