Nod lijst : 12/13 mei: Marissa78 (4) 13 mei: T84, Rosa Canina (3) 22 mei: wianhalu (4) 29 mei: Nijnonijntje (4) ???: Arwe (4) ???: Angiebaby 9 juni : Kim1990 (5) Zwangeren in het januari topic: Lucindalice, Miranda84, Rammel, Carlo1987, Grietje 77, Sstephanie , Jesdan,Naomi123 Even het lijstje er weer bij gepakt , misschien wat voor de nieuwe om hun Nod door te geven dan kan ik ze erop zetten
@kim: bij een cyclus van 8 dagen had mijn nod plaatsgevonden op 3 maart, maar ja nog steeds geen nod. Kweet niet of dat op t lijstje kan met een bepaalde kleur....??
Happy, tuurlijk kan dat dan zetten we je gewoon tijdelijk op datumloos Niki, je staat er ook bij Nod lijst : 12/13 mei: Marissa78 (4) 13 mei: T84, Rosa Canina (3) 15 mei : Niki86 22 mei: wianhalu (4) 29 mei: Nijnonijntje (4) ???: Arwe (4) ???: Angiebaby 9 juni : Kim1990 (5) Datumloos: Happymarie Zwangeren in het januari topic: Lucindalice, Miranda84, Rammel, Carlo1987, Grietje 77, Sstephanie , Jesdan,Naomi123
hallo ben er even weer,verveel me,niets op tv bleh,en nog geen zin om naar bed te gaan,heb nl al weekend en dan vind ik het niks om op tijd naar bed te gaan hihi. ik zat net even lekker rustig te speuren op internet,voel ik opeens hele lichte plopjes bij mijn schaambeen,ik had het gevoel (wat ik ook had toen ik mijn dochter voor het eerst voelde met 20 weken) maar weer nu niet of dat met een tweede zo snel kan? zou wel leuk zijn natuurlijk,als ik het na ga liggen de darmen boven de navel,wat hoger dus,maar daar voelde ik het niet . happymarie,is die onzekerheid wel nodig meis? mischien maak je je eigen druk om niets (mischen heb ik makkelijk praten hoor) maar heb je mischien onbewuste stress? en waarom mag je niet eerder naar de ha? marissa78 welkom! spannend hoor,wanneer kun je testen? niki86: ja leuk he al die zilveren dingen,die site heb ik al eens eerder bekeken en ik denk dat ik die ook allemaal wel ga bestellen,heb al een zilveren plank voor aan de muur gekocht en daar komen mandjes in kleur op te staan,en op de zilveren muur komt een stickertekst. alice vervelend he smorgens,niets is prettiger om met een fijn gevoel aan de dag beginnen,ik ben dan wel niet misselijk,maar echt springelevend voel ik me de eerste 2 uur niet ik heb echt last van een vreetbui vandaag,heb zin in beschuit ijs fruit en snoepjes niet echt goed voor mijn lijn haha. ga effies de was uit de machine halen. jippie weer iets te doen
@Alice: ik heb de KV 2 voor 5 euro niet in huis en morgen moet ik de hele dag. Zal morgen nog eens testen met de Mat Care en overmorgen ook. Die heb ik namelijk wel in huis. Spannend dus!
Hai Miranda! Fijn dat je me welkom heet,maar ik zit al ff op de site hahaha. Ik ben alleen vaak veels te druk met van alles en dan schiet het mailen er een beetje bij in Dus jij zit ook al aan de vreetbuien van ijs en snoep lees ik....dat heb ik nu ook hahahah.....wel lekker op zich hoor @Kim: zou je mij misschien op ronde 5 kunnen zetten,want daar zit ik nu eigenlijk al in?
@Miranda, als ik vrijdag nog niet ongesteld ben,dan wil ik eigenlijk meteen een test doen...al ben ik bang dat dat wel wat te snel is....maar ja,bij kruidvat 2 voor 5 euro...ach,daar wil ik het wel even voor proberen Ik hoop iig dat ik een keer mag gaan testen hahha,ik heb toch wel redelijk na een vaste tijd mn NOD. duimduimduim! Hopelijk gaan je plopjes ook nog wat betekenen....
Hoi dames, Ik heb zojuist weer getest met de Mat Care en mijn test blijft even vaag als die van gister. Misschien zelfs nog wel lichter Er staat in ieder geval weer een hele hele lichtroze streep. Als ik uit mijn werk tijd heb rijd ik even langs de Kruivat voor testen. Fijne dag allemaal!
Hee allemaal, Januri ben ik ook gestopt met de pil. We gaan voor een tweede kleine spruit. Mijn cyclus is onregelmatig dus dat maakt het iets lastiger. Ben daarom nu begonnen met ovu testen om te kijken wanneer mij eisprong is, die heb ik nu net gehad op dag 25. dus een cyclus van ongeveer 40 dagen. Succes allemaal.
Goodmorning meiden.. Nou nog niet ongi, dus ik kon het vanmorgen ook niet laten en toch getest, helaas negatief.. Verbaasd me niks hoor eigenlijk.. want kon niet klussen tijdens me eisprong.. @ Rosa, Spannend meis!! Klinkt positief allemaal.. Ga je nu testen met kruidvat 2 voor 5?
@Rosa Dat kan... je had ook morgen pas moeten testen. Je hcg verhoogt om de twee dagen. DUs doe morgen nog even een testje en ga vooral niet staren naar zo'n streepje of die lichter of donkerder is. komt goed meid. Geen bloed geeft moed.
Nod lijst : 12/13 mei: Marissa78 (5) 13 mei: T84, Rosa Canina (3) 15 mei : Niki86 22 mei: wianhalu (4) 29 mei: Nijnonijntje (4) ???: Arwe (4) ???: Angiebaby 9 juni : Kim1990 (5) Datumloos: Happymarie Zwangeren in het januari topic: Lucindalice, Miranda84, Rammel, Carlo1987, Grietje 77, Sstephanie , Jesdan,Naomi123
Nijntje wacht nog steeds op een ongi. Wordt er wel een beetje gek van. Had vanmorgen wel wat rozig door het slijm heen aan mijn papiertje, maar dat was het tot nu toe. Toch voel ik me ook wat slap in de benen. Denk toch dat mijn ongi ernaan komt, maar ik vraag me af wanneer. Het duurt allemaal zo lang. Wordt er gek van. Geduld is echt een schone zaak.
Hier niks te bekennen. Wel pijnlijke tepels maar dat heb ik elke maand.Wat ik vorige keer wel(toen ik dus zwanger was) had in tegenstelling tot de andere maanden,gespannen borsten. ze waren echt al wat groter. merk nu nog niet veel. hebben wel goed geklust op vakantie...
Lisette, welkom! Rosa, wat spannend. Ben benieuwd naar je test van morgen! Vanochtend werd ik wakker door een enorme kramp in mijn onderbuik die een paar minuten aanhield. Schrok verschrikkelijk natuurlijk. Gelukkig kwam mijn vriend meteen naar huis en die heeft de verloskundige gebeld. Die zei dat zolang er geen bloed kwam, het waarschijnlijk geen mk was. Het kon natuurlijk altijd zo zijn, maar zolang er geen bloed komt, moet ik ervanuit gaan dat het goed is. Ben best wel van slag, dan merk je pas hoe erg je al aan zoiets kleins gehecht bent!
Nod lijst : 12/13 mei: Marissa78 (5) 13 mei: T84, Rosa Canina (3) 15 mei : Niki86 22 mei: wianhalu (4) 22 mei: LisetteV 29 mei: Nijnonijntje (4) ???: Arwe (4) ???: Angiebaby 9 juni : Kim1990 (5) Datumloos: Happymarie Zwangeren in het januari topic: Lucindalice, Miranda84, Rammel, Carlo1987, Grietje 77, Sstephanie , Jesdan,Naomi123
Nod lijst : 12/13 mei: Marissa78 (5) 13 mei: T84, Rosa Canina (3) 15 mei : Niki86 22 mei: wianhalu (4) 22 mei: LisetteV 29 mei: Nijnonijntje (3) ???: Arwe (4) ???: Angiebaby 9 juni : Kim1990 (5) Datumloos: Happymarie Zwangeren in het januari topic: Lucindalice, Miranda84, Rammel, Carlo1987, Grietje 77, Sstephanie , Jesdan,Naomi123 Heb mezelf even veranderd in ronde 3. Was namelijk nog niet weer ongesteld geworden. De datum klopt waarschijnlijk ook niet helemaal, maar die laat ik maar even staan, omdat ik nog niet weet hoe het allemaal gaat.