Nog eentje dan weet iemand wat er gebeurd als je de ene dag 4 en de volgende dag 2 bananen eet :S we hadden eindelijk weer een keertje fruit in huis en ben zo dol op bananen opeens :S hihi maarrre zou je daar steken van kunnen krijgen
woww dames!! Allemaal een kopje thee erbij?? Ik gelukkig wel.. had heel wat terug te lezen hahaha! T84 grappig dat je vriendin dat vannacht had! ben benieuwd of het een voorteken was! pinda ook toevallig zeg dat een collega dat aan ja vraagt!! Hoor het idd wel is vaker dat sommige mensen dat kunnen zien/voelen. Hoop het echt meid! Denk dat er morgen weer een licht roze streepje tevoorschijn gaat komen... maar ook maar even weer met beide benen op de grond gaan staan he... je weet het niet.... ik had een lekkere vrije dag. nieuw horloge gekocht en boodschapjes gedaan... verder lekker rustig aan gedaan! Nu al weer bijna tijd om te beginnen met koken. en dan vanavond weer verder met sleutelhangers maken... met kraaltjes, erg leuk om te doen!! Heb er inmiddels 14 en al een website gemaakt... nog even wat meer maken en dan wil ik de website bekend gaan maken
@lisette: gelukkig school overleefd hihi leuk zo een stiefzoontje! toch raar dat zo een kind het kan weten he. mijn oppaskindje zei ook tegen mij net na mijn ei: jij kindje in je buik ik zo nee hoor hoe kom je daar nu bij haha. 2 weken later positieve test in handen enne die steken zijn normaal is bandenpijn alles is aan het groeien en oprekken en dat kan soms steken veroorzaken. bananen zorgen niet voor steken hoor alleen werken ze volgens mij wel verstoppend (of juist laxerend?). hier eten we vandaag weer pizza haha heb geen zin om te koken of bakken en moeten op tijd weg dan is pizza toch wel makkelijk! moet vanavond weer les geven op de hondenclub pfffff hoop dat we het droog houden! van kwart over 7 tot kwart over 8 is voldoende voor mij
ik ga even koken.. verse pasta met kleine trostomaatjes uit de oven en garnaaltjes erin en een gegrilde tonijn erboven op
Jeetje wat hebben jullie veel gekletst Ik zou het zo even bijlezen Pindakoek , ik zie ook heel duidelijk een streepje , die word echt nog wel donkerder Hier net terug uit de stad , heb niet kunnen slagen voor schoenen Maar wel voor een leuke rok hihih.
Hé dames, Hoe is het hier? Heb niet alles bij gelezen aangezien jullie zoveel hebben gekletst. Maar Niki, fijn dat alles er goed uitzag bij de gynaecoloog. Verder heb ik niets onthouden Vandaag alweer 8 weekjes zwanger! Jeej!
Jammer dat je niet geslaagd bent voor schoenen Ik ben net naar kruidvat geweest en heb toch maar weer de kv 2v5 gekocht. Ben al de hele middag misselijk..was net met een client van mij de stad in geweest en even op een terrasje gezeten en ik had steeds het gevoel dat ik moest overgeven... Kom nu net van de wc en (sorry hoor) als ik afveeg dan krijg ik allemaal slijm.. Is wel weer een symptoom ik weet het..alleen wil ik mezelf niet blij maken als ik nog geen duidelijke roze streep krijg! Wie van de zwangeren herkent het slijm?
Ikke Pinda! Dat slijm komt me héél bekend voor. Wel gewoon wit/doorzichtig en soms neigt het naar gelig. Ik hoop het voor je. Zou zo leuk zijn!
Ja is echt slijmerig wit en soms neigt het naar gelig inderdaad..grappig zeg mag wel onderbroeken gaan kopen..draag eigenlijk nu alleen maar strings hihi.. Ik hoop het ook hoor..ga morgen weer testen Alles goed met jou Rosa?
Nod lijst : 15 mei : Niki86 8 juni :Marissa78 (6) 14 juni: Pindakoek (6) T84 17 juni: wianhalu (5) 30 juni: Arwe (5) 5 juli : Kim1990 (6) Datumloos: Happymarie, Angiebaby, Nijnonijntje, SStephanie1 Zwangeren in het januari topic: Lucindalice, Miranda84, Rammel, Carlo1987, Grietje 77, Jesdan, Naomi123, Rosa Canina, LisetteV Hoi allemaal, heb het lijstje er weer bijgehaald. Heb mezelf gelijk op de nieuwe NOD gezet is een gokje hoor. Zit ik op mijn gemiddelde. Ga zo de ovu testen bestellen. Iemand idee wanneer ik daarmee zou moeten beginnen? Wat leuk om te lezen dat er nog iemand zo'n collega heeft die dacht te zien dat je zwanger bent. Bij mij was het helaas niet waar of heb enkel een bevrucht eitje gehad wat niet ingenesteld is. Zou qua ongi best kunnen. Ben inmiddels 10 dagen bezig met dan weer rood dan weer bruin verlies en was ruim een week na langste cyclus pas. groetjes arwe ----------------------------------------------------------- 35-35-28-42
Nod lijst : 15 mei : Niki86 24 mei: Arwe (4) 8 juni :Marissa78 (6) 14 juni: Pindakoek (6) T84 17 juni: wianhalu (5) 30 juni: arwe (5) 5 juli : Kim1990 (6) Datumloos: Happymarie, Angiebaby, Nijnonijntje, SStephanie1 Zwangeren in het januari topic: Lucindalice, Miranda84, Rammel, Carlo1987, Grietje 77, Jesdan, Naomi123, Rosa Canina, LisetteV
Alles goed hier. Heb vandaag mijn eerste buikfoto's gemaakt bij 8 weken. Normaliter heb ik een hele platte buik dus je ziet het goed. Hier zijn ze. Bekijk bijlage 77791
@ rosa wat een mooi buikje zeg!!! ik had even een vraagje en wil graag jullie mening. Heb net ff met de calculator gekeken naar mijn eisprong. bij 28 dgn is deze 15 juni (over 5 dagen!!! en ik vloei nu nog!) en bij 35 dgn op 1 juli. Ga dus maar gelijk aan de slag met regelmatig klussen, maar wanneer zouden jullie de de ovu sticks beginnen? Nu gelijk of pas op de 15e? (heb er dan wel minimaal 15 nodig als mijn ei pas 1 juli komt he. Weet t ff niet bedankt voor jullie advies alvast arwe ----------------------------------------- 35-35-28-42
@Arwe: Dank je voor het compliment Ik begon op dag 10 van mijn cyclus met ovu-testen. Wel vrij vroeg dus, maar ik wilde mijn LH-piek absoluut niet missen. Allebei de maanden dat ik deze testen heb gebruikt kreeg ik op dag 20 een positieve ovu-test. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Veel succes!
Ik ben in januari gestopt met de pil en sindsdien proberen mijn vriend en ik zwanger te raken. Ik heb vorige week ovulatietesten besteld via matcare.com. Daar ga ik dit weekend mee beginnen. Spannend!!! Hoop zo dat het deze maand eindelijk lukt! Heeft een van jullie toevallig ervaringen met de testen van matcare? x, een hopend meisje