Hoi Beesie, Klets hier gezellig mee. Ik heb de ovu-testen van Mat Care gebruikt en vond ze super. De tweede maand dat ik ze heb gebruikt was ik zwanger.
Hebben de zwangere dames toevallig ook een naampje bedacht voor hun kleine spruit? Wij wel om te voorkomen dat we ons wanneer we weten wat het wordt ons verspreken die van ons heet pluisje en aangezien iedereen zn ongeboren kind schijnbaar hij noemt noemen wij het zij
Meiden Hier een snelle update, had vanavond al meer roze op het papiertje Ja ik denk dat het er nu echt van gaat komen. Wel raar dat je zo blij kan zijn met een ongesteldheid hihi
@ rosa : wat een mooie buik!! nog maar 8 weekjes en al zo duidelijk! die is wel moeilijk om verborgen te houden of niet? @ nijn: hoop voor je dat het doorzet meid. Kan me goed voorstellen dat je ongesteld wil worden, dan kan je tenminste weer verder! @pinda: Ik ben benieuwd naar je test! mijn duimen draaien!
Hoopte al op positief nieuws van dames die vandaag gingen testen! Maar ben te vroeg denk ik. Ga nu naar school, ben er vanavond wel weer denk ik. Niet te veel kletsen he! Rosa: Gaaf man, mooie buik!
Mooi buikje Rosa! Ik hoop dat het doorzet Nijn, kan je lekker aan een nieuwe ronde beginnen.! Welkom Beesie..! En Pindakoek? Ben benieuwd.. Ik heb me banner aangepast, had fout geteld..
Dag meiden, hier is het nog steeds een beetje rozig met slijm bij het afvegen, maar dat zal wel. Heb wel vaker dat ik een paar dagen voor mijn ongi begin met roze slijm, wat later omzet in bloed. Heel veel bloed Maar we kunnen dan in ieder geval aan een andere ronde beginnen. We hebben wel afgesporken dat we deze ronde niet met ovutesten gaan werken. Even wat relaxer doen. Heb afgelopen maand zoveel ovutesten gebruikt, zijn het even zat. We doen even zonder ovu of tempen en de maand erna pas weer met. @Pindakoek Nou? Ben echt heel benieuwd hoe het er bij jou voor staat.
Pindakoek, je laat ons in spanning!!! (hihi) Zo ik heb al de hele tijd een soort last tussen me navel en zij.. een drukkend vaag gevoel ofzo..kan het gevoel ook niet zo goed uitleggen.. wel irri..
Ja irri man, zit aan de rechterkant.. doet soms soort van pijn ofzo.. echt raar!! Soms loopt het ook beetje door naar beneden..
hmm klinkt als een eisprong haha, maar is natuurlijk niet logisch nu. Je loopt aan het eind van je cyclus dus kan alle kanten op. Spannend hoor
Jaja daar ben ik dan ik ben vandaag vrij dames..heb lekker uitgeslapen Ik heb nog 2 testjes gedaan vandaag..eentje vannacht (we werden weer eens wakker op de bank!) en net eentje en ik zie net als eergisteren een streepje op de test..eigenlijk net zo'n streepje als de eerste..maar ze kunnen toch niet alle 3 vals positief (als dat het al is) zijn?
Nee dat klopt, maar het streepje had wel wat duidelijker meoten worden denk ik. Maar ja dat kan ook nog wel. Zondag weer testen En voor de zekerheid maar geen alcohol drinken vandaag natuurlijk
Lijkt me idd onwaarschijnlijk om 3 valse testen te hebben.. Ik zeg een voorzichtige felicitatie.. en zondag weer testen!!
Daarom! Iemand nog leuke plannen voor het weekend? Ik ga vanaaf eindelijk naar Sex and the city.. Heerlijk een bak popcorn opeten.. hihi..
Wij hebben het hele wekkend vol zitten met feestjes, visite en verjaardagen. Maar wel heel gezellg allemaal.