Hihi misschien toch van die paar slokjes champagne Ik ga ook vast de tafel dekken en een salade maken. Tot later meiden.
@nijn: spannend dan wat je te eten krijgt wij doen het ook regelmatig bij mijn ouders eten hihi. is altijd wel makkelijk en als ze iets aparts heeft wat ik zeker lekker vind houd ze een beetje apart ik heb mn ventje net om frietjes gestuurd met satesaus ga de tafel dus maar eens dekken. eet smakelijk meiden!!
@Pindakoek: Ach, je hebt een lichte roze streep op je zw test. Ik hoop dus dat deze zondag donkerder is, maar dat zal vast wel. Hoop je dan echt dik te kunnen feliciteren. @Nijn: Spannend wat je te eten krijgt, maar wel erg makkelijk dat je nu zelf nergens voor hoeft te zorgen. @Naomi: Hmmmm friet met satésaus, dat vind ik ook wel lekker. Ik kan op het moment heel weinig eten verdragen, maar dat klinkt goed. Net heeft mijn mannetje een broodje ei voor me gemaakt en een broodje knakworst. Dat ging er redelijk in. Zelf at hij een pizza, maar daar moet ik op dit moment niet aan denken. Eet smakelijk btw!
@rosa: hihi ja ik kan ook heel weinig verdragen hoor. pizza hebben we gisteren op (wat ben ik slecht bezig). broodje knakworst kan er hier ook wel in broodjes met ei dan weer niet hihi. vind het normaal lekker maar moet nu absoluut geen ei hebben. dank je komt vast goed hihi.
Ik hoop ook dat ik zondag of maandag een mooie positieve test krijg ! Wij gaan zo naar mcdonalds..daar gaat mijn lijn. Net vanaf de bruiloft nog even bij het tankstation gestopt voor een broodje gezond bij de delifrance, zit nu een paar chipjes te eten en straks dus naar de mac..haha
hahaha dat gaat goed pindakoek maar een dagje mag gerust he! wij zijn alweer klaar met eten en ben weer alleen thuis ventje komt nu pas weer om 9 uur thuis heb hem wel een heel kwartier gezien bah. ben blij dat we een week op vakantie gaan hoeft hij een week lang nergens naar toe savonds!
Ik heb de perfecte foto gejat (mijn camera kan zo geen foto's maken van de testen) van iemand hier op het forum..zo zien mijn testen er namelijk van dichtbij ook uit. De eerste is de test van 9 juni geweest (dikkere lijn) en de tweede is van vannochtend..de derde die van vannacht zag er hetzelfde uit als de tweede..snappen jullie me nog, hiihi Wat ik alleen niet begrijp is waarom de test niet donkerder is, die van vannochtend? De meid van wie deze foto is heeft een mk gekregen namelijk...
@pindakoek: die linkse test is zowiezo opgedroogd en rechts niet dat kan schelen en je maakt niet elke keer dezelfde hoeveelheid HCG aan dus dat schommelt wel eens en als je dan test terwijl er net minder HCG in zit of je hebt heeeeel veel gedronken dan wordt je test lichter en het is niet zo dat je voordat de mk bezig is al lichter test! HCG blijft heel lang in je lichaam de kans dat je positief test en je mk al op volle gang is (lees bloedverlies hebt) is groter!
kan maar CB heeft veel HCG nodig dus ik zou even wachten tot je echt een duidelijke kv 2v5 test hebt. CB is toch een euro of 15 en zonde als hij dan aangeeft dat je niet zwanger bent terwijl dat wel zo is.
@Pindakoek: Maak je niet ongerust. Mijn tweede test was ook lichter dan mijn eerste test en alles lijkt tot nu toe goed te gaan. Lekker hoor de mac.
Mijn mannetje is nu trouwens een smoothie (fruit) voor me aan het maken in de keukenmachine. Dat is wel erg lief natuurlijk.
Mijn tweede test was donkerder, maar was ook ruim een week later. Heb toch een miskraam gekregen, dus dat zegt echt niets, Pindakoek! Ik ben blij voor je! Zondag heb je vast een duidelijkere test. Lekker al bijna op vakantie Naomi. Gaan jullie nog iets leuks doen het weekend? Ik zit nu alleen, mn vriendje is samen met mn vader zn oude auto ophalen in Den Haag, die is vanmidadg thuis gekomen met zn nieuwe. Morgen moet ik werken en zondag eigenlijk leren, maar hopelijk nog iets leuks doen.
@stephanie: jaaa bijna op vakantie ja mijn weekend zal bestaan uit: morgen spullen pakken en alles klaar maken voor vertrek en zondag rond de middag zullen we weg rijden en hopelijk in het zonnetje uit rusten hihi.
@Pindakoek Latig zo'n lichtere test. Dat kan van alles zijn. Wacht het maar gewoon af. Is moeilijk wat over te zeggen. Gewoon zondag nog een keer testen en dan zou de test je al wat meer kunnen vertellen. Ik weet wel dat testen soms wel de hcg in je lichaam aangeven en dia was vanmorgen bij jou minder. Dat hoeft neit meteen slecht te zijn, maar kan wel natuurlijk. Ik duim voor je dat het goed gaat. En bene rg beniewud naar je duidelijke test zondag Die willen we heir natuurlijk gaan aanschouwen.
@naomi: oh dat schiet echt op zeg, alvast een fijne vakantie en hopelijk idd met veel zon. hier is het vandaag geen mooi weer helaas, erg bewolkt. Ik denk dat ik zo even naar de stad fiets en een beetje ga winkelen. Ik had super leuke replayschoenen gezien die ik wil, neej moet hebben (haha), alleen ze zijn bijna overal in mijn maat uitverkocht.
@ Naomi: fijne vakantie meis, met veel zon hopelijk ! @Happymarie: haha ben jij zo'n merkengek? ik vind het zo zonde van het geld om zulke schoenen te kopen hoewel Nike wel altijd super lekker zit en een lange houdbaarheidsdatum heeft. Ik heb wel eens schoenen van Nike gehad, veelvuldig gedragen en na 4 jaar gingen ze pas kapot Have fun in de stad..ik ga zo even het huis opruimen en ga dan ook richting stad. @Nijn: ja ik ben ook benieuwd naar zondag en wacht het inderdaad maar af Hoe staat het met je ongi? @all: het was zo mooi het bruiloftsfeest, zo'n feest wil ik later ook wel hihi! De bruid werkt bij de AH bij de broodafdeling en nu hadden haar collega's allemaal broden meegenomen met een letters daarin verstopt. Bruid en bruidegom moesten alle broden openmaken om zo de letters te vinden en daarbij de mededeling. Ze moesten puzzelen en toen stond er efteling. Nachtje efteling + entree..leuk hoor! Ik probeerde een beetje te genieten gisteren maar had zo'n last onderin mijn buik en boven mijn schaambot aan de rechterkant..ik moest staan en zitten was zo lastig Bedankt voor het duimen allemaal..hoop snel duidelijkheid te krijgen!
@pindakoek: spannend!! mijn duimen blijven draaien voor je! @happy: het enigste merk schoenen dat ik draag is ecco verder vind ik het ook zoo zonde van mn geld om merk te dragen het gaat bij mij toch echt niet langer mee als iets van de zeeman, c&a of schoenenreus @vakantie: meiden bedankt!! gaat vast helemaal goed komen we zijn ver ingepakt en al even de stad in geweest hihi. hier is het nu heerlijk warm weer met veel zon, zo denk ik maar even naar het bos met de hond