Hoi meiden, Ik koop gewoon schoenen die ik mooi vind en lekker vind zitten. Dat kunnen merk schoenen zijn, maar ook geen merk schoenen. Heb best wel veel schoenen, heb daar wel een tik van zeg maar haha. Kunnen me soms ook niet duur genoeg zijn Betreft mijn ongi, zet nog niet door, maar verwacht hem snel.
Goedemiddag Hoe is het hier met iedereen Hier net een aanslag gehad van het water van het oude huis Moet niet gekker worden grrrrr:x
O ja misschien een onsmakelijk verhaal. Het is voornamelijk veel "troep" wat eruit komt, nog niet helder bloed. maar dat komt natuurlijk doordat ik zolang niks heb gehad. Maar heb ook al wel kramp enzo, dus het gaat goedkomen denk ik. Meiden ik spreek jullie later. heb een drukke dag en morgen ook. Misschien hop ik zondagmiddag/avond nog wel even langs en anders maandag. @Naomi Een hele fijne vakantie he meid. geniet ervan!!
He meiden! Pff ik heb me nog nooit zo zwanger gevoeld! Ik kan echt niks maar dan ook niks binnen houden sinds gisteravond... Stond onder de douche vanochtend weer mis het voordeel was dat ik gelijk weer kon douchen dus lekker schoon en de wc staat pal naast de douche... Ik ben er wel superblij mee hoor want dit had ik de vorige keer allemaal niet en als het goed is ben ik nu over de termijn heen dat ik de vorige een miskraam kreeg de verloskundige dacht 7,5/8 weken duss maandag nog een weekje dan echo! En geloof echt dat het nu allemaal goed is :d
@lisette: balen zeg dat je zo misselijk bent!! ik heb gelezen dat seabands erg goed werken ertegen ook gemberpillen schijnen te werken. snap dat je wel blij bent met de kwaaltjes hihi spannend bijna echo!! ik mag 2 dagen na jou weer dan de termijnecho hihi.
@Lisette: Vervelend zeg! Ik heb precies hetzelfde als jij. Echt braakneigingen, bah! Maar ja ik voel me tenminste wel echt zwanger @Naomi: Had jij de termijnecho niet al gehad? Ik vroeg me trouwens af hoeveel echo's je standaard krijgt tijdens een voorspoedige zwangerschap?
Nijntje , hopelijk breekt het snel door . LisetteV, dat is inderdaad geluk hebben dat je onder de douche stond. Leuk is dat he die misselijkheid bah !!! Naomi , gelukkig kom je wel met mooi weer naar Zuidlaarderveen
@kim: hihi ja de voorspellingen zijn goed!! hier vandaag ook een geweldige dag gehad trouwens heerlijk veel zon gehad! @rosa: volgens mij standaard 2 echos, termijnecho en 20 weken echo. ik heb er 1 gehad met 9/10 weken en dacht dat het gelijk termijnecho was maar dat bleek niet ik kreeg nog met 12/13 weken een termijnecho nou ja ik vind het niet erg en met 36 weken krijg ik er 1 om de ligging te bepalen dit krijg ik vanwege mn gewicht
Meiden ik heb echt pijnlijke krampen in mijn onderbuik..als ik hoest,nies of loop dan voel ik het Sorry voor dit ego bericht..
pindakoek herkenbaar kan alle kanten op! laat je morgen vroeg foto van je test zien??? om half 12 gaan wij op vakantie en zou het leuk vinden als ik je foto nog kon zien
Pindakoek , het kan inderdaad alle kanten opgaan , we gaan er gewoon voor dat je zwanger bent Naomi , heb je er al veel zin in?
Tja en nu is het pijnlijke getrek weer even weg en straks is het er weer.. We staan morgen toch vroeg op omdat we met de hond weggaan. Kv 2v5 was trouwens uitverkocht ik heb nu de cb digitale gehaald..maar vrees dat die negatief gaat geven.. Laat het jullie morgenochtend snel weten
alles al ingepakt alleen nog wat dingen die we nodig hebben vanavond of morgenochtend dan heb er echt kei veel zin in!! heerlijk een weekje rust en lekker niksen haha, zal mn buik heerlijk vinden!! pindakoek fijn dat je het vroeg laat weten! anders zit ik straks heel de week in spanning
Pindakoek, was er geen andere kruidvat in de buurt , bij ons in de stad heb je er 2 . 1 in de passage en 1 achterin de stad altijd makkelijk mocht er bij de 1 iets uitverkocht zijn kan je naar de ander. Cb digitaal heeft meestal meer hcg nodig dan de kruidvat maar hoop het wel voor je
Haha ik laat het jullie wel weten hoor ben bang voor een negatief resultaat van de cb maar geen bloed geeft moed Ja er was wel een andere kruidvat maar was nog net op tijd daar aangekomen..het was al bijna 5 uur. Ik ga maandag nog wel even naar de kruidvat in Almere Stad...daar hebben ze geloof ik zelfs 2 filialen, in Almere Buiten maar 1. Gaan jullie nog wat doen vanaaf?
spannend hoor meid! we zitte ER te kijken, en als dat afgelopen is lekker douchen en naar bed toe! en dan morgen de auto inpakken en lekker vertrekken
Ik ga vanavond met vriend lekker bank hangen Lang niet bij elkaar gezeten dus vind het nu wel prettig na een lange tijd.
ER dat keek ik ook inderdaad altijd..nu meer House, ghost whisperer en bold and the beautiful hihi Vriend zit nu filmpje te kijken, straks gaan we filmpje met zn 2en kijken. We zijn nu transformers 2 aan het downloaden
Nou meiden, ik hab vandaag mn eerste ovu-test gedaan. Gewoon nog 1 donkere en 1 hele lichte streep. Nog niks aan de hand dus. Ik zit nu op dag 12 en verwacht mn ei pas rond dag 16.. denk ik tenminste... je weet maar nooit... Is er trouwens nog iemand die precies 1 januari is gestopt, net als ik? Zou wel leuk zijn! xx