Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by kim1990, May 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Dag meiden,
    Even snel voordat mijn drukke dag begint ;)

@Naomi
    Fijne vakantie meid. Wanneer ben je weer terug?

@LisetteV
    Bah die missleijkheid, maar kan me voorstellen dat je daar blij mee bent. Voelt inderdaad beter he. Hoop voor je dat je er toch niet al teveel last van hebt. Spannend dat je binnnekort je echo hebt.

@Pindakoek
    Ben erg benieuwd naar je test. Ben ook bang dat de cb vel hcg nodig heeft. maar als hij wel positief aangeeft weet je zeker dat je zo zwanger ebnt als maar kan hihi :D

Nu even over mezelf.
    Gisteren is bij mij de ongi helemaal doorgebroken. Ben zo blij. Eindelijk na 70 dagen. Heb wel veel last en veel verlis, maar ja hoort erbij. Nooit gedacht dat ik daar zo blij mee zou zijn haha.

Meiden, ik spreek jullie later!!

2. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Wat een goed nieuws Nijn!!

Ik heb de CB digital gedaan maar hij geeft aan 'niet zwanger'. ga maandag wel kruidvat 2v5 halen als ik nog niet ongi ben, best wel een beetje teleurstellend :(

Fijne dag iedereen, ik ga zo weg

3. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @nijn: dank je wel!! 20 juni met vaderdag dus komen we terug!

@pindakoek: balen meid!! maar was te verwachten want CB heeft veel HCG nodig ik heb hem pas bijna een week overtijd geprobeerd hihi wist ik zeker dat de uitslag goed was.
    maandag heb jij een positieve kv test in handen meid!!

@beesie: nee niet gestopt op 1 januari maar wel uitgerekend op 1 januari:p was in november al gestopt ;) wij zijn er pas in februari voor gegaan.

nou meiden ik ga nu echt afscheid nemen van jullie, tot over een week!!!! enne ik wil straks wel iemand op roze zien staan :D

4. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Naomi: thx voor de positieve woorden, hoop het ook :D Fijne vakantie en tot 20 juni..is maar een weekje dus zo voorbij!

5. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    4,151
    0
    36
    Emmen
    Naomi , fijne vakantie !!

6. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    4,151
    0
    36
    Emmen
    Nijntje , JEEJ EINDELIJK ONGI!!:D

Heel veel plezier vandaag .

Beesie , ik heb op 31 december de laatste pil genomen dus 1 januari ook echt gestopt :D

Wat je ook kan doen pas je ovulatie testen gebruiken als je je vruchtbaarslijm verliest, dit heb ik vorige maand ook gedaan scheelt wel weer in de testen:p

Pindakoek, had het ook al gezegd dat de cb meer hcg nodig had , maar heb je al ergens last van dan .

Hopelijk ben je gewoon zwanger ;)
    Het begin van een ongi?

7. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    @Naomi: Fijne vakantie!

@Nijn: Wat fijn zeg dat de ongi is doorgezet. Kan me voorstellen dat je er blij mee bent. Nu beginnen jouw kansen ook weer. :)

@Kim: Ik heb helemaal nooit vruchtbaar slijm gezien bij mezelf toen ik ovu-testen gebruikte. Ook niet als ik met een vinger naar binnenging. En toch zwanger geraakt. :D

Lisette: Hoe is de misselijkheid nu? Hier gaat het wel. Aan de ene kant heb ik trek, maar aan de andere kant word ik misselijk bij het idee van eten. Denk dat er zo alleen een kopje yoghurt ingaat.

Morgen heb ik een echo. Ik vind het superspannend, hoop zó dat het allemaal goed zit!

8. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    4,151
    0
    36
    Emmen
    Rosa, dat is apart hihihi het is wel bij iedereen anders kan je nagaan de 1 heeft het wel en de ander niet.

Ik heb elke maand klodders met vruchtbaar slijm :p

Daar zou je spontaan van schrikken .

O spannend morgen je eerste echo !!!

Hoelaat moet je morgen :D

9. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    08.30 al dus hoef ik in ieder geval niet lang de dag uit te zitten tot ik mag. :p

10. FEE88

FEE88 Niet meer actief

@pindakoek ik deed een cb test en die gaf 1-2 weken aan terwijl ik zeker weet dat ik verder was dus nja ik zweer bij k2v5 :D die zijn tenminste echt en duidelijk!

@Rosa heb nog niet echt iets binnengehouden dit weekend maar had gister toastjes met tonijn uit blik en dat was goed te doen gelukkig en thee met suiker ook :) verder avondeten of alles wat warm is lukt niet net wat kippenboulion gehad dat ging wel weer maar ben nu echt misselijk dus ben bang dat het straks weer fout gaat ;) verder heb ik bitterkoekjes bij mn bed en heb het id dat het helpt... :D

Nog ff een vraagje eeum vanochtend vette buikpijn bij mn lies en rondom mn baarmoeder na t klaarkomen... herkent iemand dit? Nu is t weer weg hoor..

11. FEE88

FEE88 Niet meer actief

P.S. @Rosa grappig dat je precies overal een week eerder mee bent ;) ik 7-3 jij 8-3 jij morgen echo ik volgende week maandag ;) grappig ben benieuwd hoe ver ik nou echt ben of ik wordt teruggezet of niet :D mag ik vragen waarom jij zo vroeg een echo krijgt? Ik mocht wel eerder een echo morgen ook maar dan kon mn mannetje niet mee dus dat vond ik niet leuk en ze zei ook dat er dan een kans is dat je het hartje niet ziet etc. als je toch een week vergist hebt en als je een weekje wacht is het veel mooier. Maar ben toch een btj bang wil zo graag een echo met bevestiging dat er iets zit, de vorige x had ik net mn miskraam gehad en was het helemaal leeg :( maar nu ben ik wel heel positief door mn borsten en de misselijkheid hihi :) toch is het moeilijk om het te geloven dat het deze keer goed komt maar wel leuk:D

12. beesie

beesie Fanatiek lid

Jun 10, 2010
    1,660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @ Naomi123: Wat toevallig dat jij 1 januari bent uitgerekend! hihi. En trouwens een hele fijne vakantie meid!

@kim1990: Ok, grappig dat we tegelijkertijd zijn gestopt. Maar je hebt het over vruchtbaarslijm, ik heb geen idee hoe ik dit herken.... ik zie namelijk nooit echt verschil tussen gewone afscheiding of iets anders... weet jij of het echt zo precies komt dat je 2 uur van te voren niet mag plassen en 4 uur van tevoren niet mag drinken? Das best wel een geregel elke dag namelijk...

13. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    4,151
    0
    36
    Emmen
    Rosa , o dat is wel lekker vroeg , laat je het ons wel weten hoe het was :)

Beesie , 4 uur van te voren niet drinken hoeft echt niet hoor, wat ik meestal doe is als ik de test om 15.00 uur doe.

Om half 12 a 12 uur voor het laatst drinken en dan tegen half 1 plassen en dan niet eerder dan 3 uur testen.

Tenzij ik echt heel nodig moet doe ik het ook wel is tussen 2 en 3 uur , het gaat er inderdaad om dat je niet heel veel drinkt omdat je urine niet geconcentreerd is .

Maar 4 uur vind ik wel een beetje onzin ;)

2 uur van te voren is ook goed hoor :)

Het scheelt namelijk heel erg per persoon .

14. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    @Lisette: Ik krijg de echo niet bij de verloskundige, maar gewoon bij mijn huisarts. Hier in het dorp doen de huisartsen de zwangerschapsbegeleiding nog zelf (lekker ouderwets) Wel in samenwerking met regionale verloskundigen overigens. Bij de huisartsenpraktijk hebben ze een nieuw echo apparaat en de huisarts zei twee weken terug dat hij nu dan wel zou willen kijken. Volgens mij is hij nogal content met zijn nieuwe echo apparaat. :p (maar voor mij mooi meegenomen dus)

15. miranda84

miranda84 Bekend lid

Apr 13, 2007
    781
    0
    0
    @naomi: mischien lees je het niet meer maar wil je toch een hee fijne vakantie wensen.

@ pindakoek: wat spannend,hopend zie je morgen 2 dikke vette strepen op je test :D

@nijn: wat fijn he dat je nu eindelijk ongesteld bent,al zou je daar anders helemaal niet blij mee zijn ;),maar nu weet je dat je lichaam weer een beetje op regel is.

@rosa: heel veel plezier morgen!! spannend he.;)

ik weet nu zeker dat het de kleine is die ik voel,als ik lekker rustig zit,voel ik het al,en gisteren hadden we de muziek in de auto een beetje hard,en dat liet ie ook weten haha.

16. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    @Pindakoek: Zo spannend morgen. Ik hoop dat de KV test gewoon dik positief aangeeft en je voor de CB digital nog te weinig HCG had.

@Miranda: Ja, ik ben op van de zenuwen, haha... Heb de hele tijd gedachten van: straks klopt het hartje niet. Maak mezelf zo een beetje gek. :(

Leuk trouwens dat jij je kleine al voelt. Schijnt sneller te gaan bij een tweede volgens mij. Ben ook benieuwd of het echt een hij is. :p

17. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Hihi ja ik hoop ook dat ik morgen positief test. Zal mijn ochtendurine opvangen en daarna naar de kruidvat gaan. Heb een erg trekkerig gevoel in mijn onderbuik en de rechterkant van mijn vagina (bovenop) is erg gevoelig.

@Rosa: spannend morgen. Heb je er zelf een goed gevoel over? Lijkt me ook spannend hoor en zal ook wel zenuwachtig zijn :D Succes!
    @ Miranda: leuk joh die eerste schopjes in je buik :D
    @ Lisette: grappig dat je dat ook heb! Ik had het vorige maand, rond testtijd, dat ik pijn had bij het klaarkomen..positief blijven denken hoor..het zit heus wel goed in je buik ;)
    @T84: heb je al getest meid??

18. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Meiden,
    Wat ik nu toch weer heb.
    Het bloeden is spontaan gestopt.
    heb neit echt een fatsoenlijke bloeding gehad en het is alweeer gestopt, terwijl ik echt dacht dat eht nu ging gebeuren.
    Moet ik dit nou wel of niet als een ongesteldheid rekenen. Wat vinden jullie.
    Wordt zo gek van die onzekerheid.
    Pff dacht daar vana f te zijn. Gaan we weer. :(
    Liefs balende nijn.

19. beesie

beesie Fanatiek lid

Jun 10, 2010
    1,660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @kim1990: bedankt voor de tip. Dan neem ik het ook allemaal niet zo nauw. vandaag de 2e test gedaan maar nog steeds een licht en donker streepje. Dus nog geen ei op komst....

20. sweetbel

sweetbel VIP lid

Jan 27, 2010
    5,519
    0
    0
    Nijn, wat balen meid! Ik zou het niet weten, zou gewoon de huisarts nog een keertje bellen en zeggen dat je echt wilt dat er iets aan gedaan wordt. Ik kan me nu al een beetje een voorstelling maken van wat je voelt, ik zit ook te wachten tot ik ongesteld wordt, heb geen idee. Vervelend is dat, en dan al helemaal na 70 dagen!!!

Rosa, het zit vast goed! Veel plezier morgen.

Share This Page