@Nijn, jeetje vervelend meid.. Ik zou ook even de huisarts bellen en vragen hoe of wat.. @Pindakoek, nee ik wilde vannochtend testen maar toen leek het erop dat ik ongi zou worden, dus heb ik het uiteindelijk niet gedaan. Alleen nu is van de ongi geen spoor te bekennen.. dus miss morgen ochtend als ik nog niet ongi ben.. En jij al opnieuw getest met k2v5? Gaan jullie nog voetbal kijken vanmiddag?
@T84: mmm ja ik denk ook steeds dat mijn ongi eraan komt..alleen is dit een heel ander gevoel..kan het niet uitleggen. Mijn hele rechterkant lijkt wel zeer te doen. Gisteren lag ik in bed op mijn zij, legt mijn vriend zijn been op mijn been..auw je voelde het echt trekken toen..weet niet wat het is. Heb het ook met lopen, bukken etc. Las hier dat het bekkenpijn of bandenpijn of zoiets kan zijn..maarja ik heb nog niet 'echt' positief getest dus ik weet niet of het daaraan kan liggen. Heb net getest met CB nog een keer, heb de ochtendurine opgevangen voor kv 2v5, maar die geeft negatief nog steeds aan. Ik wacht het maar af allemaal! Ja tuurlijk ga ik voetbal kijken Heb zo om 10.00 uur en 12.00 uur een afspraak staan voor mijn werk en daarna pas om 19.00 uur..in de tussentijd wel werken thuis, administratie bijhouden, en voetbal kijken..hoeft de baas allemaal niet te weten maar ik wed dat hij ook voetbal gaat kijken
@Pindakoek, ik moet wel idd zeggen dat ik soms een gevoel of iets heb, dat ik nog nooit eerder gevoeld heb, en dat is idd een onbeschijfbaar gevoel.. Maar ik dacht echt dat ik ongi zou worden vanmorgen.. dus toen heb ik me opgevangen plas weggegooid, ik dacht zonde van de test.. hihi.. maar nog niet ongi dus.. Ow ok.. idd even afwachten dan.. Ja ik ga ook voetbal kijken.. of hier op het werk of in de stad.. moet nog even kijken.. leuk!! Nu al zin in.. haha..
Hoi Dames, Kom even zeggen dat ik net een echo heb gehad en alles er goed uitzag. Eerst uitwendig, maar daar kon je het niet heel mooi opzien, wel een kloppend hartje overigens. Daarna inwendig en wow het is echt al een kindje. Zó mooi! Ben ook verder dan ik dacht want ben nu 9 weken, uitgerekende datum 17 januari 2011. Ik zit hier te glunderen van trots.
@Rosa!! Echt superfijn meis Altijd leuk als je verder bent dan je denkt Nu ben ik denk ik de eerstvolgende met een echo?? Pff wil ook een kloppend hartje... denk dat het bij mij wel uitwendig lukt want net na de miskraam had ik een echo en daar zag je alles heel goed op en toen was ik ongeveer net zo ver...
@Rosa: nou ik wilde net kv testjes gaan halen alleen is de kv nog niet open Ik heb zo nog een afspraak met een client en dan ga ik direct door naar de kv. Mijn ochtendplas heb ik bewaard Sorry voor de onsmakelijke details hoor maar mijn ontlasting is echt van slag..de ene keer is het hard en de andere keer echt soort van diarree..hebben de zwangeren daar ook last van?
Pindakoek, ja dat weet ik ook nog wel hhaha.m Goeie tekens allemaal! Rosa, wat ontzettend fijn! Lekker dat je al verder bent dan gedacht.
Aaahhh..weer een symptoom dus nou ik wacht het af...zal vanmiddag proberen een foto te plaatsen als ik de uitslag heb van de test
Pff meiden ik wordt gek hier... dit is wat ik heb binnengehouden vanaf vrijdag: een cracker met tonijn en gister een borrelhapje uit de frituur. De rest gaat er regelrecht weer uit ik zeur niet hoor ben nog steeds blij en deze week vrij dus dat maakt me niet uit maar volgende week tentamens :S duss zie ik niet echt zitten. Vanochtend voelde ik me voor het eerst sinds vorige week donderdag beter dus niet misselijk wakker na opstaan ook niet misselijk even wat fruit gegeten en nu ligt alles weer in t riool :S Weet iemand of het slecht is voor je baarmoeder? Want ik nja geef over met nogal wat kracht en geluid :S en heb daarna wel buikpijn en ook mn buikspieren voelen zich heel sterk
@Pindakoek, wel laten weten he al je getest hebt.. Ik kan via me telefoon op dit forum komen, alleen als ik wil antwoorden.. zegt ie steeds van voer tekens in.. terwijl er een heel verhaal staat.. vaag.. maar goed kan onderweg wel bijlezen.. Ik ga trouwens vrijdag naar engeland.. voor vrijgezellen weekend in London.. en blijf daar tot de bruiloft (25e) dus ben volgende week waarschijnlijk niet op het forum.. @Lisette, geen idee.. miss even contact opnemen met je ha voor de zekerheid?
Lekker voetbal aan het kijken iedereen Heb net getest en was negatief. Van een vriendin die ook hier op het forum zit heb ik begrepen dat je geen ochtendurine kan bewaren op kamertemperatuur omdat het hcg vervliegt.. Ach ik heb nog een test dus ik ga morgenvroeg wel weer testen
@Pindakoek: Oh dat heb ik nog nooit gehoord, dat het HCG vervliegt. Maar goed nu is er dan nog hoop voor morgen.
@pindakoek dat heb ik idd ook gehoord het 'bederft' dan je moet het in de koelkast bewaren. Moet ook altijd als je urine naar de dokter brengt.