Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by kim1990, May 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    4,151
    0
    36
    Emmen
  2. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    4,151
    0
    36
    Emmen

Wat fijn dat je echo goed was:)

Ja mooi he om dat te zien , kan niet wachten tot het bij mij zover is :p

Je stond inderdaad eerst op 7 weken toch weer 2 weken vooruit als ik het nu goed zeg ;)

3. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    Hoi Kim,

Nee ik stond op 8 weken en 4 dagen. Het scheelt dus maar drie daagjes, maar iedere dag is één meegenomen. :)

4. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Meiden,
    Ik heb morgen een echo in het ziekenhuis om te kijken wat er nou allemaal gebeurt binnenin mijn buik. De dokter zelf wilde nog neit zoveel zeggen. Daarom morgen een echo.
    Vind het wel heel spannend. Raar dat de ongi niet goed is doorgebroken namelijk.
    Maar we wachten het dus even af morgen.

5. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    @Nijn: Jeetje wat spannend! Ik dacht dat je al ongi was geworden? Maar dat is dus niet het geval?

6. nijnonijntje

Ja dacht het ook, maar toen het net begon door te breken, stopte het.
    Morgenochtend om 8uur heb ik meteen een afspraak in het ziekenhuis.

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    @Nijn: ik hoop dat ze snel kunnen ontdekken wat het probleem is meid!

Ik weet echt niet meer wat ik moet denken hoor meiden..zal hcg echt vervliegen als je een tijdje je urine hebt laten staan (onafgedekt)? Ik zie nu op het testje geen enkel streepje staan..kv heeft dus geen indroogstreepjes..

8. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    @Nijn: Ik ben ook benieuwd wat er wordt ontdekt.

@Pindakoek: Het is inderdaad wel vreemd dat je eerst een lichte streep had en nu niet meer. Misschien morgen nog eens meteen met ochtendurine testen?

Bah, ik ben echt zo beroerd! Hou geen eten binnen en moet sowieso niet aan eten denken. Bij Alice was haar 9e en 10e zwangerschapsweek het zwaarst, nou volgens mij klopt dat bij mij ook. Word gewoon echt moe van mezelf. :( Sorry hoor voor het gezeur, maar moest het even kwijt.

9. FEE88

FEE88 Niet meer actief

@Nijn succes morgen!
    @Rosa, meis ik weet precies hoe jij je voelt vanaf donderdag dus al niks binnen kunnen houden gelukkig wel wat thee maar dat is ook alles zie zo op tegen koken heb ongelooflijke honger maar als ik alleen al aan gebakken gehakt denk mag ik weer rennen... Ik hoop dat het snel wat beter gaat meis!

10. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    @Lisette: Ja precies dat heb ik dus ook. Net met moeite een ovenschotel in elkaar geflanst en staat nu in de oven. Aan de ene kant voel ik dat ik trek heb, maar ik weet zeker dat ik zo geen hap door mijn keel krijg. :(

Het is wel fijn dat er symptomen van zwangerschap zijn natuurlijk, maar je maakt jezelf zo gek. En ik wil me niet constant zo beroerd voelen. Hopelijk is het inderdaad gauw over voor ons beiden!

11. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

hihi wat een schattig beest, en wat zag die er mooi uit!:D

12. FEE88

FEE88 Niet meer actief

@Rosa haha wel fijn dat we een btj in dezelfde periode zitten zeg maar, ik heb net lasagne gemaakt staat nu in de over gelukkig ging het maken goed eet nu ff een beschuitje om een bodumpje te leggen :D

13. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    @Lisette: Nou na vier happen zat ik alweer vol van de ovenschotel, maar ik heb het gelukkig binnen kunnen houden. :) Eet smakelijk zo meteen!

14. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Haha same here had maar een btj genomen en heel veel melk dat helpt goed ben nu heel misselijk maar gemerkt dat afleiding veel helpt... :D Ben nu film aan t kijken op rtl5. Heb jij ook zo'n last van je buik als je overgeeft? Zou dat verkeerd zijn?

15. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    Niet als ik overgeef, maar ik ben heel erg verkouden en als ik hoest voel ik het wel in mijn buik. Denk niet dat het veel kwaad kan, daarvoor zit je kindje veel te stevig ingepakt. Zo, denk ik dan maar.

Wat bij mij goed tegen de misselijkheid help is een glaasje cola. De suikers neutraliseren. Aangezien de cola nu op is (ik drink het niet teveel natuurlijk) neem ik nu een kopje thee met suiker.

16. nijnonijntje

Ja ikw eet het niet. Ligt eraan hoelang denk ik. Hoe lang heb je het laten staan dan?

17. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    4,151
    0
    36
    Emmen
    Dan ben ik in de war geweest met lisette :)

Sorry :D

Inderdaad dat is zo wat je zegt .

18. sweetbel

sweetbel VIP lid

Jan 27, 2010
    5,519
    0
    0
    Hee meiden!

Zijn we verhuisd? Ik moest dit topic zoeken via mn eigen profiel.
    Hoop dat iedereen het kan vinden, zou wel jammer zijn!

Hier nog steeds zn gangetje, beetje druk voor school, volgende week de laatste tentamens en dan vakantie.

19. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    4,151
    0
    36
    Emmen

Jeetje word je er zelf nou niet echt gek van :(

Kan begrijpen dat je het spannend vind , maar wel raar dat je dokter er niet veel over wilde vertellen.

Hoelaat moet je morgen ?

In ieder geval veel succes en benieuwd wat het nu eindelijk is :)

20. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    4,151
    0
    36
    Emmen
    Sstephanie , nee hoor we zijn niet verhuisd met het topic ;)

Spannend de laatste tentames !!

Denk dat je je erg op verheugt op de vakantie :p

Share This Page