Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje steph, dat is schrikken zeg.. gelukkig is het goed gegaan verder!!

Moest wel lache gister, mijn man zegt tegen mij.. ben je nou al zwanger? Ik zo, weet nog niet moet nog testen, maar denk het niet omdat jij weg was.. Hij zo, het wordt nu wel een keertje tijd.. Ik zo, jij gaat weg!! hihi..Dus ik denk dat hij voorlopig niet weggaat zonder mij, haha..

2. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @ sstephanie: dat is schrikken inderdaad zeg! maar idd zolang er geen bloed komt is er gelukkig niks aan de hand ;)
    @ Kim: ik zou het echt niet weten, eigenlijk let ik daar niet zoveel op...had wel meer afscheiding in de dagen dat mijn vruchtbare dagen werd aangegeven door de calculator van zp..dus wel lekker geklust :D mijn vriend zei zelfs toen we bezig waren: jeetje wat ben je nat...:)
    @ T84: hihi hij hoopt er dus wel op dat het binnenkort gaat gebeuren ;)

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @rosa: spannend meid!!! je testen worden inderdaad niet elke dag donkerder ;) maar als je een streepje ziet is het goed he, een streep is een streep!

@stephanie: pffff dat was schrikken meid!!! maar zolang er geen bloed bij komt kijken positief blijven.
    wanneer heb je echo???

@nijn: hoop dat je ei er snel aankomt meid

@T84: geen bloed geeft moed, mss test je pas wel later positief ;)

4. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @pindakoek, Ja hij wel, ik ook hoor, haha! Heb je nog getest of wacht je nog ff?
    @ Naomi, idd geen bloed geeft moed.. maar ben ongeduldig, haha.. wil het gewoon weten..

@ Nijn, ik hoop ook voor je dat ei snel weer komt en dan het weer gaat zoals het was.. Knuffie..

5. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @T84 ik wacht nog even. Ik denk als ik eind van deze week nog niet ongi ben dat ik wel een testje ga wagen! Mijn urine is trouwens wel wat sterkerder geworden van geur..ik weet niet of dit een goed of slecht teken is, iemand enig idee??

6. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Toevallig dat je dat schrijft.. want dat dacht ik bij mezelf vanmorgen..
    Maar heb geen idee of het wat zou kunnen betekenen..

7. FEE88

FEE88 Niet meer actief

@sstephanie toen ik mn miskraam kreeg begon het met een beetje bloed echt een drupje wat 3 dagen doorging daarna kreeg ik pas buikpijn... Ik had aan het begin van mn zwangerschap sowieso krampen en buikpijn de verloskundige zei dat het mn darmen waren die zich gingen verplaatsen ;) Ik zou me echt geen zorgen maken als ik jou was ;)

8. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    T84: spannend..!! denk de hele tijd dat ik iets voel beneden en dan ga ik naar de toilet en dan is er niks. Ongi krampjes zijn vanaf vanmorgen voorbij + de spierpijn in mijn benen..voel soms een paar steekjes rechts onderin mijn buik. Heb jij kwaaltjes? haha die hond van mij komt wel telkens naar me toe..maar ze is nog maar 9 maanden en een echte aandachtvrager :D dus ik weet niet zeker of ze nu extra aandacht vraagt mocht ik zwanger zijn haha...

9. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja bij mij is er ook niks te zien beneden, haha.. Gister dacht ik van wel.. maar toen had ik niet "het" gevoel dat ik normaal heb als ik ongi ga worden/ of word. Steekjes heb ik ook niet echt.. vaag gevoel bovenbeen heb ik wel.. maar ben een weekend weg geweest met me paard, dus misschien kan het daar nog van komen dat durf ik niet te zeggen.. borsten zijn voller, maar dat kan ook met ongi te maken hebben.. Dus ik kweet het niet, hihi!! Wel weer spannend hoor..

10. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ik had eerst kramp voordat het bloed kwam, maar dat verschilt per persoon. Zolang je een van beide hebt hoef je je geen zorgen te maken stephanie!!
    heb vertrouwen meid. Het komt goed.

11. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Hoi dames,

@Sstephanie: O wat eng zeg! Kan me voorstellen dat je van slag bent. Hopelijk heeft het niets te betekenen en blijf je kleintje goed zitten!

@All met negatieve testen: Wat is dat frustrerend he!! Hopelijk hebben jullie snel een roze streep.

Ik ben na mijn werk snel langs het Kruidvat gereden en heb 3 pakjes ingeslagen :) Net weer een test gedaan en zie hier het resultaat. (was dus niet met ochtendurine)

Bekijk bijlage 71536

12. nijnonijntje

JAAAAAH ZWANGER!!!!!
    Hardstikke zwanger
    Gefeliciteerd rosa...:D

13. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Nijn: Dank je, ik kan het zelf alleen nog niet bevatten...

Even een vraagje over hoe lang ik nu zwanger ben. Ik heb een cyclus van 32 dagen. Mijn ei was op dag 21 en mijn lutheale fase is 11 dagen, een vrij korte lutheale fase dus.

Oh ja 11 april was de eerste dag van mijn laatste menstruatie.

Weet iemand hoe ik nu moet rekenen?

14. nijnonijntje

Je bent aan het eind van je cyclus dus op je NOD altijd medisch gezien 4 weken dacht ik.
    Vanaf je ei natuurlijk korter. Maar ze rekenen altijd vanaf je laatste ongi.
    Ik zie dat je morgen je NOD hebt? Dan ben je morgen 4 weken. :D

15. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Rosa gefeliciteerd!! je moet idd rekenen vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie bij de eerste echo vertellen ze dan hoe ver je echt bent... :) Geniet ervan!

16. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Oké dank je, ik dacht dat het met een korte lutheale fase misschien anders berekend werd. Altijd handig om forumvriendinnen te hebben die het juiste antwoord weten. :D

Het dringt nog steeds niet echt tot me door. zo raar, haha...

17. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Bedankt Lisette :)

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gefeliciteerd!!
    hartstikke leuk joh!! ik zei het je toch een streep is een streep hihi.

nou deze streep is overduidelijk hoor meid en dat met middagurine ;) zou de andere pakjes terug brengen, of op testen hihii :p

19. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Dank je Naomi. De testen komen wel op :D Heb ook nog een CB digital liggen, die doe ik zondag denk ik.

Beetje bij beetje dringt het door en ga ik van beduusd naar blij.
    Ik ga nu even de herhaling van Tienermmoeders kijken. Heb het gister gemist omdat ik moest werken.

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi ja de testen waren er bij mij ook zo doorheen ;)
    ja die heb ik ook gedaan toen ik het ging vertellen:) heb je het je man al verteld?? hoe reageerde hij?

ja het heeft tijd nodig hoor om door te dringen! bij mij stonden gelijk de tranen in mn ogen en was echt aan het stuiteren hihi maar ik kon het ook niet geloven, nu nog niet ondanks alle klachten blijft het raar.

nou veel kijkplezier meid!
    ik ben er ook vandoor heb nl toets :( hoef hem gelukkig niet te halen alleen maar te maken :S vage zooi daarzo hoor.

Deel Deze Pagina